SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
Themesong
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 1% gewijzigd door Tain op 19-07-2011 10:48:36 ]Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Oh ja, ik denk dat ik niet kom. Te druk.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk dat ik niet kom. Te druk.
Ik stond toch al niet genoemdquote:
Je hebt alleen nog geen functie of omschrijving...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg ik sta nog steeds niet in de OP. Mag ik daar wel in?
Die is er wel geweest...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog geen functie of omschrijving...
Ik geloof dat ik er al meerdere voorbij heb zien komen. Blijkbaar nog steeds niet in de OP gezet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog geen functie of omschrijving...
quote:
Even gegoogled en heb er 1 gevondenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er al meerdere voorbij heb zien komen. Blijkbaar nog steeds niet in de OP gezet.
Wel een leuke hequote:
Geniet er van Kuuksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties luitjes.ik ga weer even verder met vakantie houden
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kan mijn speakers laten kraken door het licht in de koelkast aan en uit te doen...
Maar?quote:
Gewoon in de wacht zettenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zit aan de telefoon vanwege een storing en t duurt vet lang
Terughijgenquote:
Dat kan ie in de wacht nog steedsquote:
Zeikerdquote:
De link gaat naar http://itunes.apple.com/W(...)Feature?id=440027055 Dus zo scary is dat niet toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is dat voor scary link Cliff? Instant itunes geopend en shit, de fuque?
Al een tijdje in 020quote:
Is gewoon een opname van iTunes festival gek, doe eens niet zo para man lolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is dat voor scary link Cliff? Instant itunes geopend en shit, de fuque?
Ik vind jouw link ook maar scary.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
De link gaat naar http://itunes.apple.com/W(...)Feature?id=440027055 Dus zo scary is dat niet toch?
Geen Apple producten meer gebruiken dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind jouw link ook maar scary.
Links die applicaties op mijn pc openen moeten dood imo.
Dat sowieso.quote:
Probeer de Actionquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand een idee waar je een (zo goedkoop mogelijk) digitaal horloge kunt kopen?
chinaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand een idee waar je een (zo goedkoop mogelijk) digitaal horloge kunt kopen?
Was ook mijn eerste idee, ben ik vanmorgen geweest maar daar hadden ze niets. Bij de hema ook niet.quote:
Blokker/Xenos/Kruidvat of die budgetrommelzaak in de stad?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste idee, ben ik vanmorgen geweest maar daar hadden ze niets. Bij de hema ook niet.
Ik zou die NAS wel willen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:14 schreef lkb9000 het volgende:
Of www.dagaanbieding.net elke dag bekijken, dat soort dingen komen daar ook wel vaak langs.
http://www.gadgetknaller.(...)hty-Knot-p-1130.htmlquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:14 schreef lkb9000 het volgende:
Of www.dagaanbieding.net elke dag bekijken, dat soort dingen komen daar ook wel vaak langs.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.gadgetknaller.(...)hty-Knot-p-1130.html
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch tof gedaan, nja jammer van de kitty
Ricepuppet heeft mooiere dan die je toont.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kwestie van smaak he, hij heeft sowieso mooie dingen gemaaktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ricepuppet heeft mooiere dan die je toont.
oh ik bedoelde niet xboxquote:
dit dusquote:
Laat mijn vrouw het maar niet zien. Of wel, dan heb ik ook een Xboxquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
die vind ik dus zwaar uglyquote:
ik vind het wel tof gedaan, het ziet er super netjes uit!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die vind ik dus zwaar ugly, maar goed heb dan ook weinig met Halo
Kan sinds een paar jaar ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kwestie van smaak he, hij heeft sowieso mooie dingen gemaakt. wist niet eens dat je ook controllers naar hem op kon sturen
enige wat ik mis, is een bonsai boompjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het wel tof gedaan, het ziet er super netjes uit!
Heb ook niet zoveel met Halo, maar ik vind dit ontwerp en de uitwerking best goed gedaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die vind ik dus zwaar ugly, maar goed heb dan ook weinig met Halo
mijn xbox en wii zijn ook wit idd, wel bummerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:26 schreef Solique het volgende:
Vind het eigenlijk alleen jammer dat ik de witte x360 heb, alles is zwart qua apparatuur.
[..]
Kan sinds een paar jaar ofzo
Doet ook in andere consoles.
Vind het echt jammer dat ze standaard in het wit zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn xbox en wii zijn ook wit idd, wel bummer
Moet ook in augustus maar eens mijn vakantie in plannen. Rondje pretparkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:42 schreef Nebo het volgende:
Ik heb de zwarte Slim, mooie apparaat
Ik ben nu The Anchorman aan het kijken, met een biertje, vakantie, I love it
Ik word misselijk van die groene :¦quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anchormanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:42 schreef Nebo het volgende:
Ik heb de zwarte Slim, mooie apparaat
Ik ben nu The Anchorman aan het kijken, met een biertje, vakantie, I love it
Shar!quote:
dat is wel tofquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat is wel tofniet dat ik ooit een star wars film heb gezien
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij is irritant!
Alhoewel dat irritante gouden koekblik nog veel erger is in die films
nouja in de lego games is r2d2 wel grappigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Shar!
*insert mond-wassen-met-zeep-smiley*
vrouwen die shooters spelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Solique is mijn held
Nu naar huis, straks lekker killzone spelen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Solique is mijn held
Nu naar huis, straks lekker killzone spelen
Dat houd ik voor mijzelfquote:
Jaaaaaaa ik hoop morgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Graag gedaan
Je weet wel dat je nu online moet komen als je i-net werkt
quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Bwehehehe iedereen ziet mij toch al op de meet? Plus dat ik er nu toch verkloot uitzie door de medicijnen dus hoop dat dat nog wegtrekt voor zaterdag
Mooi, verdien jij geld. Verbrassen wij hetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik niet, moet het weekend de loon slaaf uithangen
Eigen schuld! Ik neem wel camera mee maar dat is alleen voor de mensen die op de meet komen, de sla kers die niet komen hadden er maar bij moeten zijn :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik niet, moet het weekend de loon slaaf uithangen
Wat ik nu verdien, is al uit gegeven min of meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Mooi, verdien jij geld. Verbrassen wij het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |