Ik heb zelfs helemaal geen MB nodig op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:43 schreef MouzurX het volgende:
Op zich heb je idd maar het minimum aan mb nodig, want downloaden etc doe je toch al via wifi(ik iig).
Video's kijken hoef ik ook niet, maar whatsapp is wel echt onmisbaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb zelfs helemaal geen MB nodig op mijn telefoon.
Maar Kevin en Clarissa, die met de bus naar sgool gaan, willen dan wel vette Youtube-filmpjes kijken die hun vriendjes 3 stoelen voor ze, hen toezenden. Zo werkt het nu eenmaal.
Gewoon een volle pot maken en de rest invriezen werkt ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Video's kijken hoef ik ook niet, maar whatsapp is wel echt onmisbaar.
Ja ik kan wel zonder, want 6 maanden terug ofzo hadden veel anderen het nog niet, maar het is dan echt een gigantische downgrade.
Die groepsfunctie scheelt echt zoveel bellen. Eerst moest ik 5-6 keer bellen om het eten te regelen, nu stuurt iedereen 1-2 whatsapps en je weet wie er mee eet etc.
Dan mag je de kijkbuiskinderen hier eens verklaren waarom KPN bij nieuwe experiaboxen (vaste lijnen) bij de internetverbindingen standaard redelijk wat poorten geblokeerd hebben die door de gebruiker ook niet meer of alleen tijdelijk open te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze gaan zich juist meer richten op mobiel internet en minder op bellen. Overigens is ook bellen niks anders dan dataverkeer. Het enige verschil is dat het opbouwen van de verbinding door KPN wordt geregeld ipv door Skype. Verder niets.
Om meer te verdienen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan mag je de kijkbuiskinderen hier eens verklaren waarom KPN bij nieuwe experiaboxen (vaste lijnen) bij de internetverbindingen standaard redelijk wat poorten geblokeerd hebben die door de gebruiker ook niet meer of alleen tijdelijk open te krijgen zijn.
Waarschijnlijk wel, maar bij een internetlevering over vaste lijnen verwacht je in principe dat je alles (alle poorten) standaard tot je beschikking zult hebben en doet daar geen onderzoek naar als je voor de eerste keer deze dienst bij hun afsluit, daar kom je pas achter als de spullen pas in huis zijn.quote:
Dat is nu juist de rede... laat maar...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef Qwea het volgende:
Ja, snugger van KPNTegenwoordig hebben veel mensen whatsapp, dus wtf moet je met die smsjes? En tegenwoordig belt er ook een zooi al met Viber beta. Dus wat moet je dan met veel belminuten
De kosten zijn ook belachelijk hoog trouwens, wtf?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:38 schreef eleusis het volgende:
Dankzij onze bemoeizuchtige politiek die van staatswege ingrijpt op prijsdifferentiatie mag de casual gebruiker dus de rekening betalen voor het bouwen van een mobiel netwerk.
In welk opzicht dan? Het is heel normaal dat er weinig concurrenten (wat overigens niet wil zeggen dat er dan ook slecht geconcurreerd wordt) zijn in dit soort bedrijfstakken met weinig mogelijkheden tot productdifferentiatie en met dure netwerken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:30 schreef borisz het volgende:
Jammer dat dit kabinet (vooral VVD notabene) alle mogelijkheden om nieuwe partijen toe te laten treden zo goed al onmogelijk maakt.
Dat is de crux inderdaad. Ik begreep de jubelstemming op de forums al niet toen bekend werd dat de politiek netneutraliteit wettelijk ging vastleggen. Overigens verwacht ik wel dat de prijsstijgingen uiteindelijk zullen meevallen.quote:
iPad abonnement?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Doe dan maar een internet only abbo
Ohw wacht......... dat hebben ze niet
KPN![]()
![]()
![]()
Gewoon een mobiel internet abbo afnemen en dan alle diensten over IP afnemen.quote:
Natuurlijk wel. Genoeg keuze daarin.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Doe dan maar een internet only abbo
Ohw wacht......... dat hebben ze niet
KPN![]()
![]()
![]()
Telfort dus, is gewoon het KPN-netwerk maar een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Alxander het volgende:
Hoezo heeft KPN telfort eigenlijk mogen overnemen? Hebben de Opta en NMa weer lopen slapen?
En iedereen zit hier wel te zeggen dat we "toch wel naar een andere provider kunnen". Kan iemand mij vertellen welke? KPN wordt veel te duur, net als Vodafone hoogstwaarschijnlijk en met tmobile kun je niet bellen. Consument is de klos
Als consument kun je het gerust doen de klantenservice zal niet erger zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Telfort dus, is gewoon het KPN-netwerk maar een stuk goedkoper.
Het maakt niet uit of je dat wil of niet, dit is simpelweg gewoon een verhoging van de prijs voor mobiel internet. Dat ze er een paar gratis SMS'jes bijgooien is symboliek.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
KPN snapt het niet: alsof je als veelgebruiker van DATA ook nog zit te wachten op honderdmiljoen miljard sms'jes en belminuten...
Daarom organiseren ze ook een grote frequentieveiling in 2012 waarbij specifiek frequentieruimte apart wordt gezet voor nieuwkomersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:30 schreef borisz het volgende:
Jammer dat dit kabinet (vooral VVD notabene) alle mogelijkheden om nieuwe partijen toe te laten treden zo goed al onmogelijk maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |