precies, en deze idioot kan nooit zien waar hij naartoe gaatquote:
wie ben jij vraag ik me afquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:06 schreef Thrilled het volgende:
Nja wat schiet je er mee op vraag ik me af
Hoe wil je anders kijken of je koplamp het doet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:06 schreef Thrilled het volgende:
Nja wat schiet je er mee op vraag ik me af
Hij is gewoon aan het kijken of zijn voorspatbord nog vast zit. Dat moet je ook af en toe doenquote:
Supernat weertje misschien anders beter volgende week woensdagavond, met reserve uitloop naar zaterdag.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
WB, we moeten nog ff kijken over zaterdag het hoe en wat
Mijn naam is Mor Aalridder, aangenaamquote:
Daar heb je een punt..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe wil je anders kijken of je koplamp het doet?
Huh? Rijdt jij op ge bruikte banden op het cicuit?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef cageon2 het volgende:
weer gebruikte bijna nieuwe bandjes gehaald
zin in Dinsdag!!! hopelijk droog, dat het liefst wel.
Yups, gaat prima.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:22 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Huh? Rijdt jij op ge bruikte banden op het cicuit?
Hoe hard ga je nu dan rond? Ik rijd zelf liever op nieuwe bandjes (kan er toch redelijk goedkoop aankomen), gebruikte banden geven me toch wel een minder gevoel. En ik weet dat het in mijn hoofd zit, want met mijn slakkengang kan ik makkelijk op ex circuitbandjes nog 2 dagjes pakkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:26 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Yups, gaat prima.
Bandjes zijn maar paar sessies gebruikt... voorbanden staan de randjes van de malafdruk er nog op
Scheelt een hoop knaken en kan er denk ik nog wel 3 tot 5 seconden harder mee rijden, als ik zelf wat sneller ga rijden. Ze zullen dan wel wat sneller op gaan.
Ik rij 1:50 met de nieuwe ruskenhoek, 1:59 op Zandvoortquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hoe hard ga je nu dan rond? Ik rijd zelf liever op nieuwe bandjes (kan er toch redelijk goedkoop aankomen), gebruikte banden geven me toch wel een minder gevoel. En ik weet dat het in mijn hoofd zit, want met mijn slakkengang kan ik makkelijk op ex circuitbandjes nog 2 dagjes pakken
Volgende week woensdagavond moet wel lukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Supernat weertje misschien anders beter volgende week woensdagavond, met reserve uitloop naar zaterdag.
Spulletjes kan je alvast afgooien en daarna met de motor langsrijden..
quote:
Check dinsdag even mijn voorband.. vervangen of niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Ik rij 1:50 met de nieuwe ruskenhoek, 1:59 op Zandvoort
en er zit eigenlijk nog geen beweging in de motor of gripverlies in de banden, moet dus nog veel harder kunnen
Deze banden komen uit het ONK, daar rijden ze bizar weinig met die dingen... al wissel ik 3x zo snel, is het nog steeds goedkoper
Ik koop ze dus niet van de gemiddelde circuit-rijder/racer... dan heeft het idd geen zin.
ik betaal nu iets van 60EUR/ set ipv 250 ~ 280
Scheelt toch aardig
Hoezo? Zaterdag feestje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
Volgende week woensdagavond moet wel lukken.
Laten we hopen dat het dit weekend droog blijft.
Blauw maakt niet zoveel uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Check dinsdag even mijn voorband.. vervangen of niet.
Er zit wel een blauwe rand op. 180 bandje heb ik trouwens nog staan. Kopen?
En btw ook nog een 120-70-17 Power One nieuw.
quote:[..]
Hoezo? Zaterdag feestje?
Dan hadden ze mij wel eens even mod mogen makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:26 schreef ikookhier het volgende:
Zitten er alleen ex snorren als mod op Fok!
Alleen een 180/55 achterbandje SC2.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef cageon2 het volgende:
Blauw maakt niet zoveel uit
180, pirelli of wat? Type/specs etc
Power one is interessant als je ook nog een power one achterband hebt
Jij bent een nep snorquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan hadden ze mij wel eens even mod mogen maken
als jij er niks mee doet en ziet er ok uit, neem maar mee dinsdag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen een 180/55 achterbandje SC2.
Ik zal kijken of het om mijn nek past.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:23 schreef cageon2 het volgende:
als jij er niks mee doet en ziet er ok uit, neem maar mee dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal kijken of het om mijn nek past.kan t ook wel ophalen keer hoor, no problemo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je dr voor hebben?
Dot-code/staat/foto?
Dot: gekocht bij Jeroen Poen in Spanje 050111/ staat: alleen langzame rondjes gereden / foto: nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
kan t ook wel ophalen keer hoor, no problemo.
Moet je dr voor hebben?
Dot-code/staat/foto?
750 euro extra voor de kappen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef cageon2 het volgende:
is dit iets WB
http://www.motor-forum.nl(...)-R-1995-130PK-1.html
Kom ik wel even schuilen @regen.quote:
Moet er toch uit .. niet goedschiks.. nou alleen maar kwaadschiks dus.quote:
Mjeh, ben bang dat als je er veel mee rijd je veel afschrijft, of je moet m zo lang houden dat het echt collectors item word...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
750 euro extra voor de kappen.
Ik heb er een zwak voor Revinn'k....
zal wel is een foto posten met alles erin... (alhoewel, doe ik maar niet, grijpgrage handjes op internepz)quote:[..]
Kom ik wel even schuilen @regen.
quote:[..]
Moet er toch uit .. niet goedschiks.. nou alleen maar kwaadschiks dus.
Wat mij betreft het rotste klusje wat er is.
Beunkoequote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
Net ff wat groeven lopen krabben.
Denk je dat er al veel uit is, met het tooltje op de klauw alleen even 1 halve/helft van een binnenrandje gedaan.
[ afbeelding ]
En één van de vele tussenstanden.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel eindeloos.
Tja die pakkingen zitten in dezelfde groef waar het vuil zich ophoopt.quote:
Mooi hea, techniekquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja die pakkingen zitten in dezelfde groef waar het vuil zich ophoopt.
Dat vinden ze niet fijn... hier de klauw van de ZX-12R twee jaar geleden.
[ afbeelding ]
Zwak systeem.
Dat moet beter kunnen. Net als kettingaandrijving.. vooral goedkoop..quote:
Het valt altijd tegen, dus begin met het dubbele te rekenen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef Bunnybeater het volgende:
Welk percentage wordt meestal gevraagd als je je motor ter consignatie aanbiedt? 10%?
Nope mijn alp is zondag voor het laatst onder z'n zijltje uit geweest en kan vandaag amper normaal lopen danzij het trainen van gisteren, dus motorrijden maar ff niet eens proberenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:33 schreef Anne het volgende:
Zeg, Roderickdinges. Ik kwam vandaag een rood-witte Transalp tegen met een lelijke vent er op.
Was jij dat ?
Heb ik veel aan, deze reactiequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
Het valt altijd tegen, dus begin met het dubbele te rekenen.
10% gaat van de koopprijs af (houdt de motorzaak zelf), dus hoe minder hoe beterquote:
Stil vandaag jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Aan dit motorclubje heb je toch ook niks als je af en toe wil soggen he
We worden ouder en drukker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Aan dit motorclubje heb je toch ook niks als je af en toe wil soggen he
Die had niet zo'n goede briefing als wij op de circuitdag.quote:
Dus jij trekt mijn levenservaring in twijfel.quote:
Ervaring een ander woord voor ouderdom iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We worden ouder en drukker.
Ben gewoon thuis, maar pas weer online na half tien vanavond.
[..]
Die had niet zo'n goede briefing als wij op de circuitdag.
Pas op in de eerste ronde en de eerste linkerbocht, de Strubben.
Altijd glad in de (mot)regen of als de bandjes nog niet warm zijn.
[..]
Dus jij trekt mijn levenservaring in twijfel.
Respect is inderdaad ouderwets.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef cageon2 het volgende:
Ervaring een ander woord voor ouderdom idd
quote:EXTRA DAG !
ZONDAG 31 JULI 2011
Wel dure hobby.quote:31-07-2011 Circuit Experience 2-daagse Zandvoort
Groep 3 (beschikbaar) Groep 4 (beschikbaar) ¤ 275
2 dagen zondag en maandag
Ai... Nooit prettig. Pak ook onder de schijt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
Vanmiddag een duif gekopt; duif verloor overall, maar won wel van mijn klep en vizier boutjes
Na een beetje knutselen zitten er nu RVS boutjes in ipv plastic; ik wens de volgende duif veel succes
Nee, gelukkig niet, geen bloed ook gelukkig, volgens mij bleef hij heel. Ik haalde een vrachtwaggel in, en daar vloog hij vrij krap voor langs denk ik. Ik zie uit mijn ooghoek iets aankomen en klabafff, grote wolk veertjes en alles aan de rechterkant van mijn helm begon te fladderen, geen idee ook hoe ik hem precies raakte, zag hem in mijn spiegel nog net onder een auto verdwijnen die achter me reed, en ben maar even de vluchtstrook opgedoken om het e.e.a. te fiksen..klep erafgehaald, en met de resterende plastic schroefjes mijn vizier vastgezet, want het zag er een beetje grijs uit. Daarna doorgereden nadat ik een beetje van de schrik was bekomen, was inmiddels al vet laat voor een afspraak.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ai... Nooit prettig. Pak ook onder de schijt?
Ik wou net zeggen, je hebt niet echt geluk of wel als je het op die manier bekijkt de laatste tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, geen bloed ook gelukkig, volgens mij bleef hij heel. Ik haalde een vrachtwaggel in, en daar vloog hij vrij krap voor langs denk ik. Ik zie uit mijn ooghoek iets aankomen en klabafff, grote wolk veertjes en alles aan de rechterkant van mijn helm begon te fladderen, geen idee ook hoe ik hem precies raakte, zag hem in mijn spiegel nog net onder een auto verdwijnen die achter me reed, en ben maar even de vluchtstrook opgedoken om het e.e.a. te fiksen..klep erafgehaald, en met de resterende plastic schroefjes mijn vizier vastgezet, want het zag er een beetje grijs uit. Daarna doorgereden nadat ik een beetje van de schrik was bekomen, was inmiddels al vet laat voor een afspraak.
Ach ja, gelukkig niet op mijn bek gegaan; da's 2 keer 'mazzel' op rij
je hebt toch niet weer wat nieuwst gekocht hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
Dit is mijn eigen schuur, maar ik snap zelf ff niet welke motor hier staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet wel welke motor de patronen op de muur maakte.
[ afbeelding ]
De enige motor met radiale remklauwen is de laatste ZX-10R.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:22 schreef Roderick2085 het volgende:
je hebt toch niet weer wat nieuwst gekocht he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De enige motor met radiale remklauwen is de laatste ZX-10R.
Check die stealth vormen, dat vette kuipwerk, de geweldige vloeiende lijnen van het spatbord...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snapte er echt ff geen reet van.quote:
met zo'n zielig schijfje is dat idd onmogelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik snapte er echt ff geen reet van.
Kon het kuipwerk niet herkennen, en toen zag ik die monoblocs.
Dacht dat er wel een heul echte racer achter zat.
Maar dat was onmogelijk.
Beeld vertekend wat met het 15 inch wieltje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:53 schreef cageon2 het volgende:
met zo'n zielig schijfje is dat idd onmogelijk
Maar s'ochtends bewolkt en s'middag volle zon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef cageon2 het volgende:
De zachte compound achterband vervangen voor een wat hardere compound voor de ochtend/middag en dan de laatste sessie met de zachte compound, knetters hard gassen in de race
</wannabe-ONK-DSSP-Coureur>
Ook weer zo!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beeld vertekend wat met het 15 inch wieltje.
zag het ja.quote:[..]
Maar s'ochtends bewolkt en s'middag volle zon.
[ afbeelding ]
Weer ziet er best (want droog) uit in ieder geval!
Stond vandaag NOG een verkooptopic voor de dag / 100euro.
Ik heb nooit geluk; als ik het ene oplos, gaat er weer iets anders mis.. story of my lifequote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je hebt niet echt geluk of wel als je het op die manier bekijkt de laatste tijd
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De enige motor met radiale remklauwen is de laatste ZX-10R.
Check die stealth vormen, dat vette kuipwerk, de geweldige vloeiende lijnen van het spatbord...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
hoezo wannabquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef cageon2 het volgende:
De zachte compound achterband vervangen voor een wat hardere compound voor de ochtend/middag en dan de laatste sessie met de zachte compound, knetters hard gassen in de race
</wannabe-ONK-DSSP-Coureur>
Deze keer niet. Iemand heeft zich terugetrokken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:22 schreef cageon2 het volgende:
WB eventueel interesse in een pitbox delen
nee, dacht geen pitbox nodig te hebben...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze keer niet. Iemand heeft zich terugetrokken.
Eigenlijk alleen voor de stroom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:43 schreef cageon2 het volgende:
nee, dacht geen pitbox nodig te hebben...
Wereldfoto. Begint old skool te worden.quote:
quote:The big story of the third and final free practice outing was the highside of Lorenzo, who crashed following a practice start during his cool down lap. The bike tossed him into the air when the rear hooked up quickly after sliding out, then hit the Yamaha rider as he was sliding in the gravel. He was able to stand up and walk away after a few moments and was then assisted on to the medical center.
nee, ivm mogelijkheid op matig weer, overnachting en gebrek aan een tentjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen voor de stroom.
Wel vet jaquote:[..]
Wereldfoto. Begint old skool te worden.
Ja zonde.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:54 schreef cageon2 het volgende:
nee, ivm mogelijkheid op matig weer, overnachting en gebrek aan een tentje
ding was op assen flink verneukt...
Had gedacht een caravan te hebben, maar die was al verkocht voor ik een 2e keer kon kijken
dremeltje geen goed alternatief?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
Net ff wat groeven lopen krabben.
Denk je dat er al veel uit is, met het tooltje op de klauw alleen even 1 halve/helft van een binnenrandje gedaan.
[ afbeelding ]
En één van de vele tussenstanden.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel eindeloos.
Of een lucht compressor pss psss klaarquote:
Mwah, zo te zien moet er wel meer geweld gepleegd worden als alleen een beetje psssquote:Op zondag 24 juli 2011 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of een lucht compressor pss psss klaar
"Ja mijn TC stond uit... en dan kan ik niet rijden etc"quote:Op zondag 24 juli 2011 09:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja zonde.
Heb nu wel een beetje geaccepteerd dat mijn ZX-10R minder last heeft van de regen.
Vond het vroeger zonde voor de bike. Niet voor de rijder.
Qua hoek kan je er moeilijk bij, en zelfs voor het kleinste tooltje zijn de groeven te smal.quote:
Knoeihard die aanslag, dat lukt alleen met die geharde prikkers.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Of een lucht compressor pss psss klaar
Geweld is het goede woord.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
Mwah, zo te zien moet er wel meer geweld gepleegd worden als alleen een beetje psss
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef cageon2 het volgende:
"Ja mijn TC stond uit... en dan kan ik niet rijden etc"
Wij ook! Bam!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Schijnt dat die automatisch inschakelt na terugschakelen, maar dat hij nu in dezelfde versnelling bleef.
Op MF is natuurlijk weer de discussie dat coureurs van twintig jaar geleden wel echte mannen waren.
Mja hij staat wel op pole.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:45 schreef cageon2 het volgende:
Wij ook! Bam!
moet je die SC2 nog kwijt ofwa?
Goed punt!quote:
maakt niet uit of je er naar wil kijken, tegen de tijd dat je wel wil kijken en als je m kwijt wil moet je maar mailenquote:SC2 staat droog in een ondergelopen schuur waar ik voorlopig nog ff niet wil kijken.
Wat een weer vandaag ook, had de motor wel even naar buiten willen rollen om even na te lopen.
Ketting spannen etc.
Jammer dat de MotoGP niet vanmiddag is.quote:
Wegenbelastingvrij?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, nu de Lincoln op het punt staat om verkocht te worden zit ik toch weer stiekum heel verliefd te kijken naar die GSXR voor erbij, of toch maar een leuke RC36; dilemma's dilemma's
good 4playquote:Op zondag 24 juli 2011 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer dat de MotoGP niet vanmiddag is.
Vanavond 23.00 BBC2.
ja 84'er Towncar, zie fotoboekquote:Op zondag 24 juli 2011 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jammer dat de MotoGP niet vanmiddag is.
Vanavond 23.00 BBC2.
[..]
Wegenbelastingvrij?
Mijn auto wordt echt ff te gek met de wegenbelasting.
5.000 kilometer per jaar en bijna 200 euro per kwartaal.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, zo te zien moet er wel meer geweld gepleegd worden als alleen een beetje psss
Lucht(druk)n00bsquote:Op zondag 24 juli 2011 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Knoeihard die aanslag, dat lukt alleen met die geharde prikkers.
moet je betalen voor je auto?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wegenbelastingvrij?
Mijn auto wordt echt ff te gek met de wegenbelasting.
5.000 kilometer per jaar en bijna 200 euro per kwartaal.
Bij mijn vorige baas hadden we 15 bar in de WP valt best meequote:
15 bar, dat is bar weinigquote:Op zondag 24 juli 2011 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baas hadden we 15 bar in de WP valt best mee
Je kunt gewoon niet alles in zo'n klein dingetje of je moet heel gespecialiseerde tooltjes hebben
had de mijne met het dubbele verkocht, en ook daar kan nog easy het dubbele bijquote:Op zondag 24 juli 2011 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
Hoeveel km's passen er op een Soes GSF/GSX 1100/1200? zijn voor redelijk vriendelijke prijsjes te koop soms met rond de 30 - 40.000km.. heeft dat een reden?
genoeg om pijn te doen uit een luchtspuitjequote:
Okaa, ik ben een beetje aan het kijken naar iets lower budget waarmee ik wat meer kan opschieten op de snelweg met woon-werk rijden zonder dat ik hem pijn hoef te doen, 140 is wel een beetje de max wat ik de AT aan wil doen voor langere tijd, en zeker in de ochtend vind ik dat eigenlijk net niet genoegquote:Op zondag 24 juli 2011 21:19 schreef OPM het volgende:
[..]
had de mijne met het dubbele verkocht, en ook daar kan nog easy het dubbele bij
mits t onderhoud is bijgehouden fcourse
Een nieuwe wat?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:49 schreef cageon2 het volgende:
heb op zo'n nieuwe gereden vorige zomer, was wel leuk mee te rijden!
optiequote:Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef cageon2 het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/310172
Leuk speelgoed, wel....
nee, zie net pas wat een zuiger setje kost voor zo'n apparaat... dacht dat is te betalen niet dusquote:
die italo's ook hequote:Op zondag 24 juli 2011 22:05 schreef cageon2 het volgende:
[..]
nee, zie net pas wat een zuiger setje kost voor zo'n apparaat... dacht dat is te betalen niet dus
ja straks ga ik nog op die andere ital-gasten lijken. Ik kijk wel uitquote:
Ik kijk uiteraard naar het wat oudere spul FJ1100 en 1200, dan kan ik ook nog een beetje lachen als er pekel ligt, de Twin heeft daar toch best wel van te lijdenquote:
En als een oud vrouwtje mee gereden.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:19 schreef OPM het volgende:
had de mijne met het dubbele verkocht, en ook daar kan nog easy het dubbele bij
mits t onderhoud is bijgehouden fcourse
Heb nu niet meer de bijtelling van 730 euro. / Mercedes Sportcoupe.quote:
Waterstraalsnijden dan maar..quote:
Valt nog meequote:Op maandag 25 juli 2011 09:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb nu niet meer de bijtelling van 730 euro. / Mercedes Sportcoupe.
Voor die auto wel, voor mijn brutosalaris niet.quote:
Met zo'n dikke bak rijden en dan met zo'n stom spel meespelenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie @verstoppen van de Fok! stok!
Bestaat dat ding nog.
Maar het is wel echt leuk speelgoed. Stuurt echt zo bizar makkelijkquote:Op zondag 24 juli 2011 22:05 schreef cageon2 het volgende:
[..]
nee, zie net pas wat een zuiger setje kost voor zo'n apparaat... dacht dat is te betalen niet dus
Grote ballen is veel zaad --> verkopen @ zaad bank = geld.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:35 schreef Bunnybeater het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ft_grote_ballen.html
Waarom zou je hier grote ballen voor moeten hebben
De Chrysler Stratus van zestien jaar oud rijdt lekkerder.quote:
Er waren zelfs Marokkanen bij betrokken.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:22 schreef Bunnybeater het volgende:
Met zo'n dikke bak rijden en dan met zo'n stom spel meespelen
ik kan zandvoort al zien vanaf hierquote:Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
Zo ff spullen klaarleggen en de motor nog even checken.
Wordt weer een vroege dag morgen. Vijf sessies Zandveurt.
Gisteren was het ècht te slecht weer om e.a. te regelen.
quote:
20.00 als ik even sociaal ben geweest hier en mijn eerste bakkies koffie op heb.quote:
Hoop dat jullie het een beetje droog houden..quote:
Wat ga je er aan doen?? Afvallen is geen optie bij jou.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef cageon2 het volgende:
WB, sorry dat ik niet ff gedag heb gezegd, was behoorlijk chagerijnig...
Had gewoon podium moeten zijn, maarja... met 37km/u te weinig op t rechte stuk doe je niet veel..
de motort fixen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat ga je er aan doen?? Afvallen is geen optie bij jou.
Kagoen ff die rust pakkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:54 schreef cageon2 het volgende:
[..]
als t niet werkt is ie gratis af te halen!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:54 schreef cageon2 het volgende:
[..]
als t niet werkt is ie gratis af te halen!
Ow ik dacht hetzelfde toen ik Zandvoort uitreed. Maar jij was al weg dus..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef cageon2 het volgende:
WB, sorry dat ik niet ff gedag heb gezegd, was behoorlijk chagerijnig...
Had gewoon podium moeten zijn, maarja... met 37km/u te weinig op t rechte stuk doe je niet veel..
Vet man!! Congrats, mooie plaats voor je eerste race Mooie tijd ook!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ik dacht hetzelfde toen ik Zandvoort uitreed. Maar jij was al weg dus..
Balen van je motor.
Ik was nog vierde geworden niveautje lager, mocht vanaf de tweede rij starten.
We hadden wel 38 rijders in groep drie inplaats van 15.
(maar er was ook een aparte 600-750 cc klasse..)
Slechts in de 2.11 gereden, maar wel steeds constant binnen een seconde.
(verder in het veld hadden ze nog een hoger pr )
Maatje van Jesse (rode Gixxer) was daar derde.
Ik haalde hem eerst in, en hij mij weer vier rondjes later.
Maar ik had ook halverwege de vijfde sessie last van mijn blindedarm en de zijstandaard die aan de grond kwam.
[ afbeelding ]
Had vandaag wel wat meer verwacht van de zithouding en snelheid.
De eerste natte sessie was geen goed begin. (moet iets de schuld geven )
Ben niet echt tevreden. Ik weet nu hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef cageon2 het volgende:
Vet man!! Congrats, mooie plaats voor je eerste race Mooie tijd ook!
Zat eerst je filmpje je te kijken, en vond die blauwe r6 die je inhaalde vlak voor audi s al zo bizar hard uitlopen na bos uit Maar met deze reden snap ik waarom.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:53 schreef cageon2 het volgende:
Sucks donkey balls, 2e bij 600tjes gekwalificeerd, 3e overall
Race 6e van 600tjes, had geen vermogen... pr met wat zou t zijn, 80pk - 90pk, op 2:04
yea, stinks.. 37km/u minder op t rechte stuk dat merk je welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:32 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zat eerst je filmpje je te kijken, en vond die blauwe r6 die je inhaalde vlak voor audi s al zo bizar hard uitlopen na bos uit Maar met deze reden snap ik waarom.
Haha, kut is datquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben niet echt tevreden. Ik weet nu hoe dat voelt.
Later ff naar je filmpje kijken.
Dat is ook wel te zien. In het begin lopen die 1000's ook hard uit, maar toen dacht ik nog, mwah dat zal wel kunnen, iets met een paar pk meer. Maar nu is het iets meer dan een paar pk meerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:35 schreef cageon2 het volgende:
[..]
yea, stinks.. 37km/u minder op t rechte stuk dat merk je wel
Tevreden zijn is ook best moeilijk als er verbeter punten zijn. Tenminste, dat heb ik altijdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben niet echt tevreden. Ik weet nu hoe dat voelt.
Later ff naar je filmpje kijken.
een verbetering van 10sec ofzoiets zou ik voor tekenenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben niet echt tevreden. Ik weet nu hoe dat voelt.
Later ff naar je filmpje kijken.
toch ook vreemd, als je weet dat het beter kan, hoe kun je dan tevreden zijn ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Tevreden zijn is ook best moeilijk als er verbeter punten zijn. Tenminste, dat heb ik altijd
kickuh!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jeej GoPro is binnen nu nog het mooie weer en ik kan leuke filmpjes maken
je hele uitlaat zit dan dichtquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:30 schreef OPM het volgende:
Kl#te Cageon..scheelt die klep zoveel vermogen hee...
Ja inderdaad! Anders heb je ook geen doel meer om naar toe te werken..quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:26 schreef cageon2 het volgende:
[..]
toch ook vreemd, als je weet dat het beter kan, hoe kun je dan tevreden zijn ?
Laat ik het anders zegggen.. ik ben totaal niet tevreden..quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:33 schreef OPM het volgende:
een verbetering van 10sec ofzoiets zou ik voor tekenen
netjes man
quote:[message=20446263,noline]DenniZX10 schreef op 27 juli 2011 @ 12:05[/message]:
Heb gisteren wel je MSL race gezien, maar moest daarna direct weg dus helaas geen tijd voor
Je kunt met een betere zithouding (=meer verzitten/meer naast de motor en motor rechterop) echt nog flink wat tijd winnen. Gezien je tijden in combinatie met je huidige zithouding ben je in ieder geval niet bang om gas te geven
Ik ga nu een keer tracktraining doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:12 schreef OPM het volgende:
WB beetje meer verzitten..knietjes zet je dan makkelijk neer
wanneer komt er een circuitfiets?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga nu een keer tracktraining doen.
Ben er nu wel klaar voor.
^^quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wanneer komt er een circuitfiets?
training is niet nodig..beginnen met er meer als een aap naast te hangenquote:
regel een straatmotor en dan brengen we je ff wat bij, gratis...quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga nu een keer tracktraining doen.
Ben er nu wel klaar voor.
YZF hebben we toch een keer opgehaald..quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
WB, stuur je je adres en nummer nog even door?
Nou ja i.c.m een circuitdag is wel ideaal.. voorrijder, houding gewoon aanemen en steeds wat opbouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:32 schreef cageon2 het volgende:
regel een straatmotor en dan brengen we je ff wat bij, gratis...
Straatmotor is niet eens nodig
alsof ik dat nog uit mijn hoofd weetquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
YZF hebben we toch een keer opgehaald..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Sloggi het volgende:
Met het risico dat ik word uitgelachen:
Ik heb m'n nieuwe oude motor gewassen en erna afgespoeld met de tuinslang. Daarna startte ik de motor en er kwam rook van het motorblok.
Ben ik nu ongelofelijk stom bezig geweest en is er water in de motor (of iets anders) gekomen of is dat gewoon water dat verdampt?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Sloggi het volgende:
Met het risico dat ik word uitgelachen:
Ik heb m'n nieuwe oude motor gewassen en erna afgespoeld met de tuinslang. Daarna startte ik de motor en er kwam rook van het motorblok.
Ben ik nu ongelofelijk stom bezig geweest en is er water in de motor (of iets anders) gekomen of is dat gewoon water dat verdampt?
door het koude water krimpt het metaal, bij het starten kan de zuiger niet goed op en neerquote:
je had beter een uur kunnen wachten met starten, zodat het blok weer een beetje op temp kan komen, grote kans dat hij nu gescheurd is van binnen en dit via de kieren naar buiten komt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Echt geen oplossing?
Zal het water niet verdampen als ik een paar dagen wacht?
ik denk wel 10 procent, maar dan moet je hem nu echt niet meer proberen te startenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:23 schreef Sloggi het volgende:
Is de kans dat het nog goed is groter dan 1 procent?
nee dat maakt niks meer uit, maar een bovenblok en kop zal niet meer dan 1000 euro moeten kosten dus dat valt wel meequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:30 schreef Sloggi het volgende:
Shit zeg, ik zit hier nu echt met een steen in m'n maag. Helpt het als ik hem morgen in plaats van vanavond pas weer probeer te starten of maakt dat niks meer uit?
Als het m'n kansen verbetert wil ik nog wel een week wachten .
Dude ze nemen je erg hard in de maling. Of jij ons, ook dat kan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef Sloggi het volgende:
De motor kostte me 1200 euro, dus tsja .
Ik heb ook niet de sproeier vol op het blok gezet (zo dom ben ik nou ook weer niet, hoewel deze actie vast aardig zal scoren), maar het blok zal vast een beetje nat zijn geworden.
Nu even geen gezeik meer, echt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef Anne het volgende:
Hihi! Het is gewoon water dat verdampt, Sloggi.
inderdaad is het gewoon water wat verdampt er is niks aan de handquote:
Ja joh, laat hem even lopen en je zult zien dat het vanzelf minder wordt/stopt.quote:
Plak er maandverband op, dat versnelt het procesquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Plak er maandverband op, dat versnelt het proces
Blijft ook altijd mooi als je in een regenbui voor het stoplicht naast een koekblikker staat en de waterdamp komt van je blok afzetten. Ik wacht echt nog op de eerste keer dat er iemand uitstapt en tegen me zegt dat mijn motor in de fik staatquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja joh, laat hem even lopen en je zult zien dat het vanzelf minder wordt/stopt.
Ongeacht of het waar is of niet... was op de teller kijken als je de motor al gekocht hebtquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Km stand motor
Viffer met 12 rondjes aardbol?
heeft ie gedaan natuurlijk, alleen dacht hij, inclusief de verkoper waarschijnlijk, dat het laatste cijfertje de honderdtallen aangafquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ongeacht of het waar is of niet... was op de teller kijken als je de motor al gekocht hebt
Ja, maar je maakt toch een proefrit, van ik hoop meer dan 1 km?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
heeft ie gedaan natuurlijk, alleen dacht hij, inclusief de verkoper waarschijnlijk, dat het laatste cijfertje de hondertdtallen aangaf
Al is dat natuurlijk vanuit die verkoper wel erg twijfelachtig
mjah, het verhaal rammelt wel een beetje idd..quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar je maakt toch een proefrit, van ik hoop meer dan 1 km?
Tja, maar let je tijdens een proefrit op de ODO meter?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar je maakt toch een proefrit, van ik hoop meer dan 1 km?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
heeft ie gedaan natuurlijk, alleen dacht hij, inclusief de verkoper waarschijnlijk, dat het laatste cijfertje de honderdtallen aangaf
Al is dat natuurlijk vanuit die verkoper wel erg twijfelachtig
Verkopers die van niks weten, altijd irritantquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:44 schreef menmulder het volgende:
Die weet van niks heeft er de afgelopen 4 jaar 1000km mee gereden
Yep, alleen direct gaan slapen. De waves met een gouden hartquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef Worldbeater het volgende:
Zo vanavond even wat Braking Waves bij Den Haag geinstalleerd en olie ververst.
Pimp the YZF big time.
Hij is net iets meer dan een half uurtje weg.. nog thuisgekomen?
Ah jij wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
Yep, alleen direct gaan slapen. De waves met een gouden hart
WB
Pic's or it didn't happen....quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, alleen direct gaan slapen. De waves met een gouden hart
WB
Ik had me rijbewijs nog niet eens toen ik dat ding kocht, dus een vriend van me een proefrit laten maken. Verder niet zo heel veel verstand van motoren dus dacht dat het wel goed zat . Kwam er pas van de week achter nadat hij 2 maanden in de schuur had gestaan. Dit is dus een gevalletje km stand onbekend, maar hij rijd verder prima ....quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[..]
Verkopers die van niks weten, altijd irritant
Mijn motor heeft ook verdachte schade (op de tellers vermoedelijk van het stuur die ertegenaan is geklapt, want dat is het enige blauwe wat op de motorfiets zit) maar de verkoper bleef meermaals zeggen dat ie van niks wist. Uiteindelijk wel gekocht
hij ziet er netjes uit, hoe is het olieverbruik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Oké, jullie hadden me wel goed te pakken gisteren.
Weet ik veel, ik heb net twee weken m'n rijbewijs. Laat ik het maar sportief opvatten, stelletje homo's .
Dit ben ik met mijn rokende motor:
[ afbeelding ]
gelukkig maar je hebt van die oude alpjes en dat zijn net oliebotenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Anne het volgende:
Bwehehe, transalp is taken over the mc.
En densmee, die van mij verbruikt amper olie.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Oké, jullie hadden me wel goed te pakken gisteren.
Weet ik veel, ik heb net twee weken m'n rijbewijs. Laat ik het maar sportief opvatten, stelletje homo's .
Dit ben ik met mijn rokende motor:
[ afbeelding ]
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Anne het volgende:
Bwehehe, transalp is taken over the mc.
En densmee, die van mij verbruikt amper olie.
Die lag al lang en breed te maffen en ik krijg er geen druppel alcohol in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:47 schreef Den_Haag het volgende:
Jij moest nog een wijntje drinken met dinnetje?
Tussen de 2.5 en 2.9 is altijd goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat m'n voorband wat slapjes is (ik kan 'm een klein beetje indrukken), maar ik kan nergens op de band vinden hoeveel bar er in moet. Iemand een idee?
Que?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die lag al lang en breed te maffen en ik krijg er geen druppel alcohol in.
Ligt aan je type band. Maar tussen de 2 en 2.5 zal wel oke wezen. Ik zou achter iig wat meer doen als voor, aangezien het meeste gewicht op je achterband komt te zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat m'n voorband wat slapjes is (ik kan 'm een klein beetje indrukken), maar ik kan nergens op de band vinden hoeveel bar er in moet. Iemand een idee?
Allemaal van tijdelijke aard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Anne het volgende:
Bwehehe, transalp is taken over the mc.
En densmee, die van mij verbruikt amper olie.
Heb ik ook nog gekeken Aardige gastquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Sloggi het volgende:
Inderdaad in Montfoort gekocht.
Ik heb er pas zo'n 400 kilometer mee gereden, maar volgens de vorige eigenaar is het olieverbruik minimaal. Het oliepeil is in orde. Ook het brandstofverbruik is dik in orde, ik heb bijna 1 op 21 gereden met m'n eerste tank.
Volgens het werkplaatshandboek 2 bar...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat m'n voorband wat slapjes is (ik kan 'm een klein beetje indrukken), maar ik kan nergens op de band vinden hoeveel bar er in moet. Iemand een idee?
geloof er niks vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
WB
http://www.motor-forum.nl(...)-1993-te-koop-1.html
Weet er ook nog eentje voor 1000 euro, met een setje waves
You wish!quote:
Olie boot???quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig maar je hebt van die oude alpjes en dat zijn net olieboten
Dezelfde kleur zeker die met de Waves.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
WB
http://www.motor-forum.nl(...)-1993-te-koop-1.html
Weet er ook nog eentje voor 1000 euro, met een setje waves
Vooral die pic in de Eiffel met de pittoreske huisjes erachter.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
Vooral die pic in de Eiffel met de pittoreske huisjes erachter.
Voor de achterband van een Fazer dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
Tussen de 2.5 en 2.9 is altijd goed.
De meesten hier rijden met +/-1.9 achter en +/-2.1 bar voor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef Anne het volgende:
Ligt aan je type band. Maar tussen de 2 en 2.5 zal wel oke wezen. Ik zou achter iig wat meer doen als voor, aangezien het meeste gewicht op je achterband komt te zitten.
Ooit koop je weer een B12 uit nostalgie.quote:
Die met de waves is roodquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dezelfde kleur zeker die met de Waves.
Zwart wil ik ook hoor je ze tenminste niet meer op CPZ dat ik het zo makkelijk heb met de ZX-10R.
Voorlopig verander ik 0%.
Vandaag.
quote:
Ow ik dacht eentje uit Den Haag.quote:
Tja vroeger was letterlijk alles beter.quote:
klopt ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ik dacht eentje uit Den Haag.
rare tekst heeft dat nummerquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
Oude meeting filmpjes?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb ik ook naar gekeken niet deze dan, maar wel een TDMquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
Kijk als je zoiets kan kopen, dan koop je toch geen Alp.
wie weet mooie tijd met die motoquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ooit koop je weer een B12 uit nostalgie.
Dat derde filmpje mag wel wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
Oude meeting filmpjes?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hey Kev, je hebt wel sneller gereden hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:53 schreef cageon2 het volgende:
Sucks donkey balls, 2e bij 600tjes gekwalificeerd, 3e overall
Race 6e van 600tjes, had geen vermogen... pr met wat zou t zijn, 80pk - 90pk, op 2:04
Alleen die ene sessie 2.13. Dan was ik sneller.quote:plaats 3 rijdernummer 482 Pruim, Kevin 2:13.886 2:06.264 2:01.956
Maar toen kreeg je kortsluiting de bovenkamer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb ik ook naar gekeken niet deze dan, maar wel een TDM
Die periode heb ik weggestopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:07 schreef OPM het volgende:
wie weet mooie tijd met die moto
bij nostalgie zat kzelf eerder te denken aan mijn oude 7
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je te slim was om te happen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je te slim was om te happen.Ik hap overal op. Standaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke periode die periode boeit ock niet, gaat om de motoquote:
nee idd..achterafquote:Had eigenlijk verwacht dat die nooit weg zou gaan.
die 2:13 was met natte plekken op de baanquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hey Kev, je hebt wel sneller gereden hoor.
[..]
Alleen die ene sessie 2.13. Dan was ik sneller.
Kan wel een uitleg geven, maar dat boeit toch niemandquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar toen kreeg je kortsluiting de bovenkamer.
[..]
Die periode heb ik weggestopt.
Had eigenlijk verwacht dat die nooit weg zou gaan.
Alpen niet zo, maar je hebt een redelijke voorgeschiedenis dus het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:
Kan wel een uitleg geven, maar dat boeit toch niemand
Ja toen had ik 2:16 en later 2.12 en hoog 2.11.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef cageon2 het volgende:
die 2:13 was met natte plekken op de baan
quote:
Eigenlijk is het best simpel... bij de enige verkoper met een betaalbare tdm die op de mail reageerde had de motor behoorlijk te lijden gehad van pekel enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alpen niet zo, maar je hebt een redelijke voorgeschiedenis dus het voordeel van de twijfel.
[..]
Ja toen had ik 2:16 en later 2.12 en hoog 2.11.
Volgend jaar weer tien seconden eraf...
Proppen eruit wsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:23 schreef bwt het volgende:
Die foto is inderdaad wel humor.
Maar is het door de herrie dat ik m'n oren dicht druk - of haal ik m'n proppen er uit?
jawel hoor, die maakt daar veelvuldig gebruik vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |