Wat ga je er aan doen?? Afvallen is geen optie bij jou.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef cageon2 het volgende:
WB, sorry dat ik niet ff gedag heb gezegd, was behoorlijk chagerijnig...
Had gewoon podium moeten zijn, maarja... met 37km/u te weinig op t rechte stuk doe je niet veel..
de motort fixen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat ga je er aan doen?? Afvallen is geen optie bij jou.
Kagoen ff die rust pakkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:54 schreef cageon2 het volgende:
[..]
als t niet werkt is ie gratis af te halen!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:54 schreef cageon2 het volgende:
[..]
als t niet werkt is ie gratis af te halen!
Ow ik dacht hetzelfde toen ik Zandvoort uitreed. Maar jij was al weg dus..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef cageon2 het volgende:
WB, sorry dat ik niet ff gedag heb gezegd, was behoorlijk chagerijnig...
Had gewoon podium moeten zijn, maarja... met 37km/u te weinig op t rechte stuk doe je niet veel..
Vet man!! Congrats, mooie plaats voor je eerste race Mooie tijd ook!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ik dacht hetzelfde toen ik Zandvoort uitreed. Maar jij was al weg dus..
Balen van je motor.
Ik was nog vierde geworden niveautje lager, mocht vanaf de tweede rij starten.
We hadden wel 38 rijders in groep drie inplaats van 15.
(maar er was ook een aparte 600-750 cc klasse..)
Slechts in de 2.11 gereden, maar wel steeds constant binnen een seconde.
(verder in het veld hadden ze nog een hoger pr )
Maatje van Jesse (rode Gixxer) was daar derde.
Ik haalde hem eerst in, en hij mij weer vier rondjes later.
Maar ik had ook halverwege de vijfde sessie last van mijn blindedarm en de zijstandaard die aan de grond kwam.
[ afbeelding ]
Had vandaag wel wat meer verwacht van de zithouding en snelheid.
De eerste natte sessie was geen goed begin. (moet iets de schuld geven )
Ben niet echt tevreden. Ik weet nu hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef cageon2 het volgende:
Vet man!! Congrats, mooie plaats voor je eerste race Mooie tijd ook!
Zat eerst je filmpje je te kijken, en vond die blauwe r6 die je inhaalde vlak voor audi s al zo bizar hard uitlopen na bos uit Maar met deze reden snap ik waarom.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:53 schreef cageon2 het volgende:
Sucks donkey balls, 2e bij 600tjes gekwalificeerd, 3e overall
Race 6e van 600tjes, had geen vermogen... pr met wat zou t zijn, 80pk - 90pk, op 2:04
yea, stinks.. 37km/u minder op t rechte stuk dat merk je welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:32 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zat eerst je filmpje je te kijken, en vond die blauwe r6 die je inhaalde vlak voor audi s al zo bizar hard uitlopen na bos uit Maar met deze reden snap ik waarom.
Haha, kut is datquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben niet echt tevreden. Ik weet nu hoe dat voelt.
Later ff naar je filmpje kijken.
Dat is ook wel te zien. In het begin lopen die 1000's ook hard uit, maar toen dacht ik nog, mwah dat zal wel kunnen, iets met een paar pk meer. Maar nu is het iets meer dan een paar pk meerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:35 schreef cageon2 het volgende:
[..]
yea, stinks.. 37km/u minder op t rechte stuk dat merk je wel
Tevreden zijn is ook best moeilijk als er verbeter punten zijn. Tenminste, dat heb ik altijdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben niet echt tevreden. Ik weet nu hoe dat voelt.
Later ff naar je filmpje kijken.
een verbetering van 10sec ofzoiets zou ik voor tekenenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben niet echt tevreden. Ik weet nu hoe dat voelt.
Later ff naar je filmpje kijken.
toch ook vreemd, als je weet dat het beter kan, hoe kun je dan tevreden zijn ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Tevreden zijn is ook best moeilijk als er verbeter punten zijn. Tenminste, dat heb ik altijd
kickuh!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jeej GoPro is binnen nu nog het mooie weer en ik kan leuke filmpjes maken
je hele uitlaat zit dan dichtquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:30 schreef OPM het volgende:
Kl#te Cageon..scheelt die klep zoveel vermogen hee...
Ja inderdaad! Anders heb je ook geen doel meer om naar toe te werken..quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:26 schreef cageon2 het volgende:
[..]
toch ook vreemd, als je weet dat het beter kan, hoe kun je dan tevreden zijn ?
Laat ik het anders zegggen.. ik ben totaal niet tevreden..quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:33 schreef OPM het volgende:
een verbetering van 10sec ofzoiets zou ik voor tekenen
netjes man
quote:[message=20446263,noline]DenniZX10 schreef op 27 juli 2011 @ 12:05[/message]:
Heb gisteren wel je MSL race gezien, maar moest daarna direct weg dus helaas geen tijd voor
Je kunt met een betere zithouding (=meer verzitten/meer naast de motor en motor rechterop) echt nog flink wat tijd winnen. Gezien je tijden in combinatie met je huidige zithouding ben je in ieder geval niet bang om gas te geven
Ik ga nu een keer tracktraining doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:12 schreef OPM het volgende:
WB beetje meer verzitten..knietjes zet je dan makkelijk neer
wanneer komt er een circuitfiets?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga nu een keer tracktraining doen.
Ben er nu wel klaar voor.
^^quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wanneer komt er een circuitfiets?
training is niet nodig..beginnen met er meer als een aap naast te hangenquote:
regel een straatmotor en dan brengen we je ff wat bij, gratis...quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga nu een keer tracktraining doen.
Ben er nu wel klaar voor.
YZF hebben we toch een keer opgehaald..quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
WB, stuur je je adres en nummer nog even door?
Nou ja i.c.m een circuitdag is wel ideaal.. voorrijder, houding gewoon aanemen en steeds wat opbouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:32 schreef cageon2 het volgende:
regel een straatmotor en dan brengen we je ff wat bij, gratis...
Straatmotor is niet eens nodig
alsof ik dat nog uit mijn hoofd weetquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
YZF hebben we toch een keer opgehaald..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Sloggi het volgende:
Met het risico dat ik word uitgelachen:
Ik heb m'n nieuwe oude motor gewassen en erna afgespoeld met de tuinslang. Daarna startte ik de motor en er kwam rook van het motorblok.
Ben ik nu ongelofelijk stom bezig geweest en is er water in de motor (of iets anders) gekomen of is dat gewoon water dat verdampt?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Sloggi het volgende:
Met het risico dat ik word uitgelachen:
Ik heb m'n nieuwe oude motor gewassen en erna afgespoeld met de tuinslang. Daarna startte ik de motor en er kwam rook van het motorblok.
Ben ik nu ongelofelijk stom bezig geweest en is er water in de motor (of iets anders) gekomen of is dat gewoon water dat verdampt?
door het koude water krimpt het metaal, bij het starten kan de zuiger niet goed op en neerquote:
je had beter een uur kunnen wachten met starten, zodat het blok weer een beetje op temp kan komen, grote kans dat hij nu gescheurd is van binnen en dit via de kieren naar buiten komt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Echt geen oplossing?
Zal het water niet verdampen als ik een paar dagen wacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |