quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
heeft ie gedaan natuurlijk, alleen dacht hij, inclusief de verkoper waarschijnlijk, dat het laatste cijfertje de honderdtallen aangaf
Al is dat natuurlijk vanuit die verkoper wel erg twijfelachtig
Verkopers die van niks weten, altijd irritantquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:44 schreef menmulder het volgende:
Die weet van niks heeft er de afgelopen 4 jaar 1000km mee gereden
Yep, alleen direct gaan slapen. De waves met een gouden hartquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef Worldbeater het volgende:
Zo vanavond even wat Braking Waves bij Den Haag geinstalleerd en olie ververst.
Pimp the YZF big time.
Hij is net iets meer dan een half uurtje weg.. nog thuisgekomen?
Ah jij wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
Yep, alleen direct gaan slapen. De waves met een gouden hart
WB
Pic's or it didn't happen....quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, alleen direct gaan slapen. De waves met een gouden hart
WB
Ik had me rijbewijs nog niet eens toen ik dat ding kocht, dus een vriend van me een proefrit laten maken. Verder niet zo heel veel verstand van motoren dus dacht dat het wel goed zat . Kwam er pas van de week achter nadat hij 2 maanden in de schuur had gestaan. Dit is dus een gevalletje km stand onbekend, maar hij rijd verder prima ....quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[..]
Verkopers die van niks weten, altijd irritant
Mijn motor heeft ook verdachte schade (op de tellers vermoedelijk van het stuur die ertegenaan is geklapt, want dat is het enige blauwe wat op de motorfiets zit) maar de verkoper bleef meermaals zeggen dat ie van niks wist. Uiteindelijk wel gekocht
hij ziet er netjes uit, hoe is het olieverbruik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Oké, jullie hadden me wel goed te pakken gisteren.
Weet ik veel, ik heb net twee weken m'n rijbewijs. Laat ik het maar sportief opvatten, stelletje homo's .
Dit ben ik met mijn rokende motor:
[ afbeelding ]
gelukkig maar je hebt van die oude alpjes en dat zijn net oliebotenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Anne het volgende:
Bwehehe, transalp is taken over the mc.
En densmee, die van mij verbruikt amper olie.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Oké, jullie hadden me wel goed te pakken gisteren.
Weet ik veel, ik heb net twee weken m'n rijbewijs. Laat ik het maar sportief opvatten, stelletje homo's .
Dit ben ik met mijn rokende motor:
[ afbeelding ]
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Anne het volgende:
Bwehehe, transalp is taken over the mc.
En densmee, die van mij verbruikt amper olie.
Die lag al lang en breed te maffen en ik krijg er geen druppel alcohol in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:47 schreef Den_Haag het volgende:
Jij moest nog een wijntje drinken met dinnetje?
Tussen de 2.5 en 2.9 is altijd goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat m'n voorband wat slapjes is (ik kan 'm een klein beetje indrukken), maar ik kan nergens op de band vinden hoeveel bar er in moet. Iemand een idee?
Que?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die lag al lang en breed te maffen en ik krijg er geen druppel alcohol in.
Ligt aan je type band. Maar tussen de 2 en 2.5 zal wel oke wezen. Ik zou achter iig wat meer doen als voor, aangezien het meeste gewicht op je achterband komt te zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat m'n voorband wat slapjes is (ik kan 'm een klein beetje indrukken), maar ik kan nergens op de band vinden hoeveel bar er in moet. Iemand een idee?
Allemaal van tijdelijke aard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Anne het volgende:
Bwehehe, transalp is taken over the mc.
En densmee, die van mij verbruikt amper olie.
Heb ik ook nog gekeken Aardige gastquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Sloggi het volgende:
Inderdaad in Montfoort gekocht.
Ik heb er pas zo'n 400 kilometer mee gereden, maar volgens de vorige eigenaar is het olieverbruik minimaal. Het oliepeil is in orde. Ook het brandstofverbruik is dik in orde, ik heb bijna 1 op 21 gereden met m'n eerste tank.
Volgens het werkplaatshandboek 2 bar...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat m'n voorband wat slapjes is (ik kan 'm een klein beetje indrukken), maar ik kan nergens op de band vinden hoeveel bar er in moet. Iemand een idee?
geloof er niks vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
WB
http://www.motor-forum.nl(...)-1993-te-koop-1.html
Weet er ook nog eentje voor 1000 euro, met een setje waves
You wish!quote:
Olie boot???quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig maar je hebt van die oude alpjes en dat zijn net olieboten
Dezelfde kleur zeker die met de Waves.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
WB
http://www.motor-forum.nl(...)-1993-te-koop-1.html
Weet er ook nog eentje voor 1000 euro, met een setje waves
Vooral die pic in de Eiffel met de pittoreske huisjes erachter.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
Vooral die pic in de Eiffel met de pittoreske huisjes erachter.
Voor de achterband van een Fazer dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
Tussen de 2.5 en 2.9 is altijd goed.
De meesten hier rijden met +/-1.9 achter en +/-2.1 bar voor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef Anne het volgende:
Ligt aan je type band. Maar tussen de 2 en 2.5 zal wel oke wezen. Ik zou achter iig wat meer doen als voor, aangezien het meeste gewicht op je achterband komt te zitten.
Ooit koop je weer een B12 uit nostalgie.quote:
Die met de waves is roodquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dezelfde kleur zeker die met de Waves.
Zwart wil ik ook hoor je ze tenminste niet meer op CPZ dat ik het zo makkelijk heb met de ZX-10R.
Voorlopig verander ik 0%.
Vandaag.
quote:
Ow ik dacht eentje uit Den Haag.quote:
Tja vroeger was letterlijk alles beter.quote:
klopt ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ik dacht eentje uit Den Haag.
rare tekst heeft dat nummerquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
Oude meeting filmpjes?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb ik ook naar gekeken niet deze dan, maar wel een TDMquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
Kijk als je zoiets kan kopen, dan koop je toch geen Alp.
wie weet mooie tijd met die motoquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ooit koop je weer een B12 uit nostalgie.
Dat derde filmpje mag wel wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
Oude meeting filmpjes?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hey Kev, je hebt wel sneller gereden hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:53 schreef cageon2 het volgende:
Sucks donkey balls, 2e bij 600tjes gekwalificeerd, 3e overall
Race 6e van 600tjes, had geen vermogen... pr met wat zou t zijn, 80pk - 90pk, op 2:04
Alleen die ene sessie 2.13. Dan was ik sneller.quote:plaats 3 rijdernummer 482 Pruim, Kevin 2:13.886 2:06.264 2:01.956
Maar toen kreeg je kortsluiting de bovenkamer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb ik ook naar gekeken niet deze dan, maar wel een TDM
Die periode heb ik weggestopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:07 schreef OPM het volgende:
wie weet mooie tijd met die moto
bij nostalgie zat kzelf eerder te denken aan mijn oude 7
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je te slim was om te happen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je te slim was om te happen.Ik hap overal op. Standaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke periode die periode boeit ock niet, gaat om de motoquote:
nee idd..achterafquote:Had eigenlijk verwacht dat die nooit weg zou gaan.
die 2:13 was met natte plekken op de baanquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hey Kev, je hebt wel sneller gereden hoor.
[..]
Alleen die ene sessie 2.13. Dan was ik sneller.
Kan wel een uitleg geven, maar dat boeit toch niemandquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar toen kreeg je kortsluiting de bovenkamer.
[..]
Die periode heb ik weggestopt.
Had eigenlijk verwacht dat die nooit weg zou gaan.
Alpen niet zo, maar je hebt een redelijke voorgeschiedenis dus het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:
Kan wel een uitleg geven, maar dat boeit toch niemand
Ja toen had ik 2:16 en later 2.12 en hoog 2.11.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef cageon2 het volgende:
die 2:13 was met natte plekken op de baan
quote:
Eigenlijk is het best simpel... bij de enige verkoper met een betaalbare tdm die op de mail reageerde had de motor behoorlijk te lijden gehad van pekel enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alpen niet zo, maar je hebt een redelijke voorgeschiedenis dus het voordeel van de twijfel.
[..]
Ja toen had ik 2:16 en later 2.12 en hoog 2.11.
Volgend jaar weer tien seconden eraf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |