precies, en deze idioot kan nooit zien waar hij naartoe gaatquote:
wie ben jij vraag ik me afquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:06 schreef Thrilled het volgende:
Nja wat schiet je er mee op vraag ik me af
Hoe wil je anders kijken of je koplamp het doet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:06 schreef Thrilled het volgende:
Nja wat schiet je er mee op vraag ik me af
Hij is gewoon aan het kijken of zijn voorspatbord nog vast zit. Dat moet je ook af en toe doenquote:
Supernat weertjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
WB, we moeten nog ff kijken over zaterdag het hoe en wat
Mijn naam is Mor Aalridder, aangenaamquote:
Daar heb je een punt..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe wil je anders kijken of je koplamp het doet?
Huh? Rijdt jij op ge bruikte banden op het cicuit?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef cageon2 het volgende:
weer gebruikte bijna nieuwe bandjes gehaald![]()
zin in Dinsdag!!!![]()
hopelijk droog, dat het liefst wel.
Yups, gaat prima.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:22 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Huh? Rijdt jij op ge bruikte banden op het cicuit?
Hoe hard ga je nu dan rond? Ik rijd zelf liever op nieuwe bandjes (kan er toch redelijk goedkoop aankomen), gebruikte banden geven me toch wel een minder gevoel. En ik weet dat het in mijn hoofd zit, want met mijn slakkengang kan ik makkelijk op ex circuitbandjes nog 2 dagjes pakkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:26 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Yups, gaat prima.
Bandjes zijn maar paar sessies gebruikt... voorbanden staan de randjes van de malafdruk er nog op![]()
Scheelt een hoop knaken en kan er denk ik nog wel 3 tot 5 seconden harder mee rijden, als ik zelf wat sneller ga rijden.Ze zullen dan wel wat sneller op gaan.
Ik rij 1:50 met de nieuwe ruskenhoek, 1:59 op Zandvoortquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:36 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hoe hard ga je nu dan rond? Ik rijd zelf liever op nieuwe bandjes (kan er toch redelijk goedkoop aankomen), gebruikte banden geven me toch wel een minder gevoel. En ik weet dat het in mijn hoofd zit, want met mijn slakkengang kan ik makkelijk op ex circuitbandjes nog 2 dagjes pakken
Volgende week woensdagavond moet wel lukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Supernat weertjemisschien anders beter volgende week woensdagavond, met reserve uitloop naar zaterdag.
Spulletjes kan je alvast afgooien en daarna met de motor langsrijden..
Check dinsdag even mijn voorband.. vervangen of niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Ik rij 1:50 met de nieuwe ruskenhoek, 1:59 op Zandvoort
en er zit eigenlijk nog geen beweging in de motor of gripverlies in de banden, moet dus nog veel harder kunnen
Deze banden komen uit het ONK, daar rijden ze bizar weinig met die dingen... al wissel ik 3x zo snel, is het nog steeds goedkoper
Ik koop ze dus niet van de gemiddelde circuit-rijder/racer... dan heeft het idd geen zin.![]()
ik betaal nu iets van 60EUR/ set ipv 250 ~ 280
Scheelt toch aardig
Hoezo? Zaterdag feestje?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
Volgende week woensdagavond moet wel lukken.
Laten we hopen dat het dit weekend droog blijft.
Blauw maakt niet zoveel uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Check dinsdag even mijn voorband.. vervangen of niet.
Er zit wel een blauwe rand op.180 bandje heb ik trouwens nog staan. Kopen?
En btw ook nog een 120-70-17 Power One nieuw.
quote:[..]
Hoezo? Zaterdag feestje?
Dan hadden ze mij wel eens even mod mogen makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:26 schreef ikookhier het volgende:
Zitten er alleen ex snorren als mod op Fok!![]()
Alleen een 180/55 achterbandje SC2.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef cageon2 het volgende:
Blauw maakt niet zoveel uit
180, pirelli of wat? Type/specs etc
Power one is interessant als je ook nog een power one achterband hebt
Jij bent een nep snorquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan hadden ze mij wel eens even mod mogen maken![]()
als jij er niks mee doet en ziet er ok uit, neem maar mee dinsdag.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen een 180/55 achterbandje SC2.
Ik zal kijken of het om mijn nek past.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:23 schreef cageon2 het volgende:
als jij er niks mee doet en ziet er ok uit, neem maar mee dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal kijken of het om mijn nek past.kan t ook wel ophalen keer hoor, no problemo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je dr voor hebben?
Dot-code/staat/foto?![]()
Dot: gekocht bij Jeroen Poen in Spanje 050111/ staat: alleen langzame rondjes gereden / foto: nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
kan t ook wel ophalen keer hoor, no problemo.
Moet je dr voor hebben?
Dot-code/staat/foto?
750 euro extra voor de kappen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:18 schreef cageon2 het volgende:
is dit iets WB![]()
http://www.motor-forum.nl(...)-R-1995-130PK-1.html
Kom ik wel even schuilen @regen.quote:
Moet er toch uit .. niet goedschiks.. nou alleen maar kwaadschiks dus.quote:
Mjeh, ben bang dat als je er veel mee rijd je veel afschrijft, of je moet m zo lang houden dat het echt collectors item word...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
750 euro extra voor de kappen.![]()
Ik heb er een zwak voor Revinn'k....
Kom ik wel even schuilen @regen.
Moet er toch uit .. niet goedschiks.. nou alleen maar kwaadschiks dus.
Wat mij betreft het rotste klusje wat er is.
Beunkoequote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
Net ff wat groeven lopen krabben.
Denk je dat er al veel uit is, met het tooltje op de klauw alleen even 1 halve/helft van een binnenrandje gedaan.![]()
[ afbeelding ]
En één van de vele tussenstanden.![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel eindeloos.
Tja die pakkingen zitten in dezelfde groef waar het vuil zich ophoopt.quote:
Mooi hea, techniekquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja die pakkingen zitten in dezelfde groef waar het vuil zich ophoopt.
Dat vinden ze niet fijn...hier de klauw van de ZX-12R twee jaar geleden.
[ afbeelding ]
Zwak systeem.
Dat moet beter kunnen.quote:
Het valt altijd tegen, dus begin met het dubbele te rekenen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef Bunnybeater het volgende:
Welk percentage wordt meestal gevraagd als je je motor ter consignatie aanbiedt? 10%?
Nopequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:33 schreef Anne het volgende:
Zeg, Roderickdinges. Ik kwam vandaag een rood-witte Transalp tegen met een lelijke vent er op.
Was jij dat?
Heb ik veel aan, deze reactiequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
Het valt altijd tegen, dus begin met het dubbele te rekenen.
10% gaat van de koopprijs af (houdt de motorzaak zelf), dus hoe minder hoe beterquote:
Stil vandaag jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Aan dit motorclubje heb je toch ook niks als je af en toe wil soggen he
We worden ouder en drukker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Aan dit motorclubje heb je toch ook niks als je af en toe wil soggen he
Die had niet zo'n goede briefing als wij op de circuitdag.quote:
Dus jij trekt mijn levenservaring in twijfel.quote:
Ervaring een ander woord voor ouderdom iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We worden ouder en drukker.![]()
![]()
![]()
Ben gewoon thuis, maar pas weer online na half tien vanavond.![]()
[..]
Die had niet zo'n goede briefing als wij op de circuitdag.
Pas op in de eerste ronde en de eerste linkerbocht, de Strubben.
Altijd glad in de (mot)regen of als de bandjes nog niet warm zijn.
[..]
Dus jij trekt mijn levenservaring in twijfel.
Respect is inderdaad ouderwets.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef cageon2 het volgende:
Ervaring een ander woord voor ouderdom idd
quote:EXTRA DAG !
ZONDAG 31 JULI 2011
Wel dure hobby.quote:31-07-2011 Circuit Experience 2-daagse Zandvoort
Groep 3 (beschikbaar) Groep 4 (beschikbaar) ¤ 275
2 dagen zondag en maandag
Ai... Nooit prettig. Pak ook onder de schijt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
Vanmiddag een duif gekopt; duif verloor overall, maar won wel van mijn klep en vizier boutjes![]()
Na een beetje knutselen zitten er nu RVS boutjes in ipv plastic; ik wens de volgende duif veel succes
Nee, gelukkig niet, geen bloed ook gelukkig, volgens mij bleef hij heel. Ik haalde een vrachtwaggel in, en daar vloog hij vrij krap voor langs denk ik. Ik zie uit mijn ooghoek iets aankomen en klabafff, grote wolk veertjes en alles aan de rechterkant van mijn helm begon te fladderen, geen idee ook hoe ik hem precies raakte, zag hem in mijn spiegel nog net onder een auto verdwijnen die achter me reed, en ben maar even de vluchtstrook opgedoken om het e.e.a. te fiksen..klep erafgehaald, en met de resterende plastic schroefjes mijn vizier vastgezet, want het zag er een beetje grijs uit. Daarna doorgereden nadat ik een beetje van de schrik was bekomen, was inmiddels al vet laat voor een afspraak.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ai... Nooit prettig. Pak ook onder de schijt?![]()
Ik wou net zeggen, je hebt niet echt geluk of wel als je het op die manier bekijkt de laatste tijdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, geen bloed ook gelukkig, volgens mij bleef hij heel. Ik haalde een vrachtwaggel in, en daar vloog hij vrij krap voor langs denk ik. Ik zie uit mijn ooghoek iets aankomen en klabafff, grote wolk veertjes en alles aan de rechterkant van mijn helm begon te fladderen, geen idee ook hoe ik hem precies raakte, zag hem in mijn spiegel nog net onder een auto verdwijnen die achter me reed, en ben maar even de vluchtstrook opgedoken om het e.e.a. te fiksen..klep erafgehaald, en met de resterende plastic schroefjes mijn vizier vastgezet, want het zag er een beetje grijs uit. Daarna doorgereden nadat ik een beetje van de schrik was bekomen, was inmiddels al vet laat voor een afspraak.
Ach ja, gelukkig niet op mijn bek gegaan; da's 2 keer 'mazzel' op rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |