SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_tablequote:
Dit staat bovenaan.quote:FOK!stats v0.9, door The_Terminator / [de index is bijgewerkt op: 18-07-2011 22:10:50]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan toch niet bij de IJsjesmeet zijnIk had die dag al een bier zuip / tour kijk dag met vrienden gepland die ik ff was vergeten
Ook lekker om aan te likken iddquote:
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan toch niet bij de IJsjesmeet zijnIk had die dag al een bier zuip / tour kijk dag met vrienden gepland die ik ff was vergeten
Lekker plagenquote:
Daar staat bij mij toch echt 450quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
137 zelfs!
[quote]FOK!stats v0.9, door The_Terminator / [de index is bijgewerkt op: 18-07-2011 22:10:50]
Dit staat bovenaan.
Met die lekkere wijven transform camperquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan me iets voor de geest halen inderaad.![]()
Ben in Twente geboren, heb er tot m'n 7e gewoond, daarna tot m'n 25e in Zeeuws-Vlaanderen, Zoetermeer, Capelle a/d IJssel en nu Amersfoort/Spakenburgquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe kom ik er dan bij dat jij een twent bent?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
SorryIk baal als een stekker. Ik kan vanaf een uur of 5
oh ik dacht dat we t over ValHallen haddenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn postaantal van vandaag. Maar het zijn dus cijfers van rond de klok van tienen.
Ik ga denk ik niet eens ijs eten als ik kom.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]denk niet dat we 3 uur lang ijsjes gaan zitten eten
Nee iddquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Ah.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben in Twente geboren, heb er tot m'n 7e gewoond, daarna tot m'n 25e in Zeeuws-Vlaanderen, Zoetermeer, Capelle a/d IJssel en nu Amersfoort/Spakenburg
Daar word je misselijk van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Yupquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah.Misschien hebben we het daar in Wierden dan ook wel over gehad.
En moddervet.quote:
geen ideequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
wie heeft de meet verplaatst naar vrijdag eigenlijk?
Ohw dan kan je naar ons kijken hoe wij ijs etenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga denk ik niet eens ijs eten als ik kom.
Dieet enzulks moet afvallen voor de vrouwtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dan kan je naar ons kijken hoe wij ijs eten![]()
Dames die ijsjes eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar weet niet of we daarna nog wat gaan doen ofzo... ergens wat drinken ofzo... Snuf wilde naar het park toch ook?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dan kan je naar ons kijken hoe wij ijs eten![]()
Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Mannen hequote:
Maar ik maakte een garpje.quote:
Uhu and we like itquote:
slaap lekker, en bedanktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ja bed tijd mensen![]()
Slaap lekker voor straks en tot laters
Oh en Fokker89 tot zo ver draai je weer top!
Slaap lekker lieverdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ja bed tijd mensen![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
Ja bed tijd mensen![]()
Eenschquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:50 schreef JJH het volgende:
Ik vind dat de DJ van dienst uitermate prima draait.![]()
Ah dat is het ik moet voorspelbaarder worden.quote:
Polonaise!quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan blijf ik dat lekker.
Geen idee hoe ik dat zou moeten veranderen ook.
Ik ben volgens mij niet zo voorspelbaar als de meeste mannen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan blijf ik dat lekker.
Geen idee hoe ik dat zou moeten veranderen ook.
Ik ben het toch wel hoor, ik hoor het regelmatig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij niet zo voorspelbaar als de meeste mannen.
Maar volgens mij denken alle mannen dat van zichzelf.
Kun je er nog iets van Faithless tussendoor prakken?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
Bedankt allemaal, verzoekjes zijn nog steeds welkom, uiteraard wel een beetje de zelfde genre
Seal - kiss from a rosequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
Bedankt allemaal, verzoekjes zijn nog steeds welkom, uiteraard wel een beetje de zelfde genre
jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je er nog iets van Faithless tussendoor prakken?
neeeujquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Seal - kiss from a rose
of niet juiste genre?
Pfff ik heb ook nooit eens mazzelquote:
Jaaa die is goedquote:
Ik val op een vrouw waar van zo'n beetje de halve bevolking hier en mijn vrienden groep niet bijster aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben het toch wel hoor, ik hoor het regelmatig.
Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val op een vrouw waar van zo'n beetje de halve bevolking hier en mijn vrienden groep niet bijster aantrekkelijk vind.![]()
Dus wat dat betreft valt het nog mee.
Nee maar ik sta dan zo te kijken van: neger wat? Dat is het lekkerst wijf op de wereld ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
Ik probeer ook heel erg hard een beetje uniek te zijn.
Tnx!quote:
Voor jou wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ik sta dan zo te kijken van: neger wat? Dat is het lekkerst wijf op de wereld ja.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
Kan Have you ever been mellow of I think i like it er tussen?
Uhuquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ik te laat ben met antwoord...![]()
ja dat straksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
Kan Have you ever been mellow of I think i like it er tussen?
Dankquote:
Dat is best wel moeilijk te bevatten dan dat jij iemand geweldig en je vrienden dan zeggen: mwah.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor jou wel.
Ik zie ook wel eens een vrouw met een kerel lopen waarvan ik denkl; Wat ziet ie in jezusnaam in haar.
Als het voor jou maar goed is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is best wel moeilijk te bevatten dan dat jij iemand geweldig en je vrienden dan zeggen: mwah.
Jaaaa echt welquote:
Een grote gangbang...zoals normaal.... neuken wat je pakken kanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar weet niet of we daarna nog wat gaan doen ofzo... ergens wat drinken ofzo... Snuf wilde naar het park toch ook?
Stokkie lekker hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
* Stokstaart @lurkersmodus vind dit erg fijne muziek
Jaaaaa tuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:05 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Een grote gangbang...zoals normaal.... neuken wat je pakken kan
Caroooooolsquote:
Jeej ik wordt eindelijk ontmaagd dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:05 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Een grote gangbang...zoals normaal.... neuken wat je pakken kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Jeej ik wordt eindelijk ontmaagd dan.
Tha_Erik staat klaar met tube.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tha_Erik staat klaar met tube.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Istie weer hoor!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:07 schreef Vicente83 het volgende:
Goedenacht allemaal...is het een beetje gezellig hier?
Derksenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Istie weer hoor!Hoe was het bij Tour de Jour? Johan zat er toch!?
Stttt anders lijken we zo oudquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
CaroooooolsJaaaa, jeugdsentiment voor ons he
Nee dat doe je zo: Derksenquote:
Meissiequote:
Slecht ingelichte recalcitrante journalist nigaquote:
Ja idd die ouwe bromsnor! Die rondemiss was lekker johquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Istie weer hoor!Hoe was het bij Tour de Jour? Johan zat er toch!?
Slecht ingelicht? Misschien qua wielrennen ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slecht ingelichte recalcitrante journalist niga. Dat recalcitrante is dan het enige goede
Foto! Een duidelijke graagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:10 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ja idd die ouwe bromsnor! Die rondemiss was lekker joh
Eeeeej Jofuquote:
Staan op m'n Twitter en FBquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Foto! Een duidelijke graag
Mix je dit zelf Eric?
Qua voetbal ook man.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht ingelicht? Misschien qua wielrennen ja.
Ja de eerste echte echt lekkere rondemiss.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mix je dit zelf Eric?
Die is wazig maar ziet er wel goed uit van een afstandjequote:
Heb natuurlijk gelijk ff haar Twitter en FB opgezochtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja de eerste echte echt lekkere rondemiss.
Dit is wel een beetje mijn ding ja....oooh je had het over de muziekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is wazig maar ziet er wel goed uit van een afstandje
Leuke muziek dit he?!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:12 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Heb natuurlijk gelijk ff haar Twitter en FB opgezocht
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mix je dit zelf Eric?
Mariah Petersen heet ze. Maar was leuke uitzending met ook nog Erik Dekker erbij. Gewoon eens een keer leuk om mee te maken hoe het werkt zo om een live uitzending heenquote:
Ik ga meequote:
Ja precies, lijkt me ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:13 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Mariah Petersen heet ze. Maar was leuke uitzending met ook nog Erik Dekker erbij. Gewoon eens een keer leuk om mee te maken hoe het werkt zo om een live uitzending heen
Zelfs ik doe dat niet maar okee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:12 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Heb natuurlijk gelijk ff haar Twitter en FB opgezocht
quote:
Dat betekent dat ik sowieso de deur uit moet.quote:
Had ik het toch goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:13 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Mariah Petersen heet ze. Maar was leuke uitzending met ook nog Erik Dekker erbij. Gewoon eens een keer leuk om mee te maken hoe het werkt zo om een live uitzending heen
Spijkenisse ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat ik sowieso de deur uit moet.
Niet dat er in Zwolle ook maar éne klap te beleven is op maandagnacht.
Ja Mariah Petersen, 19 jaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs ik doe dat niet maar okee.
Hoe heet ze ook alweer iets met Petersen?
Ja waar wel op een maandagavond?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat ik sowieso de deur uit moet.
Niet dat er in Zwolle ook maar éne klap te beleven is op maandagnacht.
Ze wordt gedouwd door een negerquote:
Nou ik ben op maandagavond wel eens in de Skihut in Rotterdam geweest, maar daar wil je op dat moment ook niet gevonden worden hoor hahaquote:
Geen idee, ik ga nooit stappen op maandagavondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Roffa wel denk ik? Zal vast wel iets open zijn.
Ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga nooit stappen op maandagavond
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Nou ik ben op maandagavond wel eens in de Skihut in Rotterdam geweest, maar daar wil je op dat moment ook niet gevonden worden hoor haha
Jaaa dat is ook lekkerquote:
En ik ben het niet.quote:
Ja ik vroeg me al af waarom ze zo moeilijk liepquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
Ze neukt trouwens wel met een grote neger onze Mariah Petersen.
Awwwquote:
Jij bent niet langs mij geweestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
No Problemo
Daar kom ik verdomme net langs
Zulke fouto muziek soms en je oren suizen nog een paar dagen na van al die gastoetersquote:
Ouwe player!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:17 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af waarom ze zo moeilijk liep![]()
Heb haar gelijk wel ff een tweet met foto gestuurd
Ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:18 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Zulke fouto muziek soms en je oren suizen nog een paar dagen na van al die gastoeters
Eeehm juist en vond Morph dat fijn..denk het welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent niet langs mij geweest![]()
Ik heb met Morpheus gespeeld
Ik ben wel langs Spijkenisse geweestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent niet langs mij geweest![]()
Ik heb met Morpheus gespeeld
I tried, maar dat beviel nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig
Vrijdagavond skihut uurtje met Morpheus
Haar kont en kut zijn natuurlijk helemaal gesloopt die enorme grote zwarte vleesstaaf van hem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:17 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af waarom ze zo moeilijk liep![]()
Heb haar gelijk wel ff een tweet met foto gestuurd
Wat denk jijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:19 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Eeehm juist en vond Morph dat fijn..denk het wel
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar kont en kut zijn natuurlijk helemaal gesloopt die enorme grote zwarte vleesstaaf van hem.
2 uur he!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig
Vrijdagavond skihut uurtje met Morpheus
Ik weet niet of hij dat fijn vond? Ik mag hopen van wel, anders speel ik niet meer met hemquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:19 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Eeehm juist en vond Morph dat fijn..denk het wel
Ik loop nog moeilijk, ownee wachtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat fijn vond? Ik mag hopen van wel, anders speel ik niet meer met hem
Eerder kwam die van Eric Prydz ook al voorbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:20 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
SATISFACTION! damn ja die clip is gruwelijk....
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik loop nog moeilijk, ownee wacht
Zo is het wel.quote:
Dat kan haast gewoon niet anders idd...de dondere Ron Jeremy laten we maar zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar kont en kut zijn natuurlijk helemaal gesloopt die enorme grote zwarte vleesstaaf van hem.
Niet die neger?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik loop nog moeilijk, ownee wacht
ik heb geen idee, ik kom net terug in dit topicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nogmaals de vraag: Staat gup al ingeplanned na Erik? Anders wil ik nog wel rock/metal doen tot half 4
Ik ben ook net thuis, vandaar..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik kom net terug in dit topic
Dat is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:22 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Morph....er onstaan wel wat vraagtekens nu bij je uitspraken
Joah, buiten ook, tering, m'n jasje vergeten, loop ik daar op de maasvlakte in m'n korte mouwenquote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:24 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Juist, maar Charmed heeft je ff lekker ingemaakt?
Ron Jeremy is zo groot toch niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Dat kan haast gewoon niet anders idd...de dondere Ron Jeremy laten we maar zeggen
Als er één vrouw is door wie ik ingemaakt wil worden met gamen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:24 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Haha ik had trouwens net een nieuw record...in 5 min thuis vanuit Maasdamquote:
Precies, ik doe ook bewust mijn best nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Als er één vrouw is door wie ik ingemaakt wil worden met gamen.
Als je een echte vent bent rij je bij de stoplichten ook door met 130 km/hquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:25 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Haha ik had trouwens net een nieuw record...in 5 min thuis vanuit MaasdamWas zo stil op de weg
Ok ok ik ben eerlijk, de eerste paar potjes eindigde ik boven. Alleen de laatste 4 potjes ofzo, eindigde Morph boven mijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:24 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Somertijd!quote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Precies, ik doe ook bewust mijn best niet
Smoesjesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ok ik ben eerlijk, de eerste paar potjes eindigde ik boven. Alleen de laatste 4 potjes ofzo, eindigde Morph boven mij![]()
Maar ik kreeg steeeds smsm'jes toen
quote:
Ja daaaaag dat kost me dan weer 180 euroootjes haahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je een echte vent bent rij je bij de stoplichten ook door met 130 km/h
Maasdam wat.. Jij bent toch geen ECT'er ofzo die ik net wegbracht?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je een echte vent bent rij je bij de stoplichten ook door met 130 km/h
Wat een helden hè?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Somertijd!Beste radioprogramma ooit
Sorry ik zal je de volgende keer niet meer sms'en als je tegen hem speeltquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ok ik ben eerlijk, de eerste paar potjes eindigde ik boven. Alleen de laatste 4 potjes ofzo, eindigde Morph boven mij![]()
Maar ik kreeg steeeds smsm'jes toen
ECT'erquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maasdam wat.. Jij bent toch geen ECT'er ofzo die ik net wegbracht?
Ja echtquote:
Nee was naar Amsterdam meegereden toen ik naar Tour du Jour ging en m'n auto stond daar nogquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maasdam wat.. Jij bent toch geen ECT'er ofzo die ik net wegbracht?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:28 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Sorry ik zal je de volgende keer niet meer sms'en als je tegen hem speelt
Heb een film van de vent gezien, met een tweeling.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:26 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, jij ook niet mag ik hopen
En Ad Valk, en de Limericks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja echtIk lig elke dag dubbel. De moppen, het dagelijks dingetje, wist jij, geniaal!
Dat zeg ik bij elke game, so far nog niet eentje waarbij het luktquote:
Morgen werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff moet echt naar bedje... maar nog lang niet moe![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Somertijd Ekstra Weekend!Beste radioprogramma ooit
Nee helaas was vanavond niet thuis dus kon hem ff een paar deuren verderop niet lastig vallen...de volgende keer ff seintje geven dan zal ik steeds ff aanbellen bij hemquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zaten samen te spelen zeker, jij moest mij afleiden, zodat hij kon winnen
Nope moet zusje van schiphol halen dus vroeg opstaanquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:29 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Nee helaas was vanavond niet thuis dus kon hem ff een paar deuren verderop niet lastig vallen...de volgende keer ff seintje geven dan zal ik steeds ff aanbellen bij hem
Ohjaquote:
quote:
Hihiquote:
Luister Somertijd maar eens, je ligt dubbelquote:
Die is altijd zo episch slecht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OhjaEn als er dan iemand gewonnen heeft met het dagelijks dingetje, Yoeri de prijzensloerie
En dan die rijm er achteraan
![]()
Ik doe toch niet openquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:29 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Nee helaas was vanavond niet thuis dus kon hem ff een paar deuren verderop niet lastig vallen...de volgende keer ff seintje geven dan zal ik steeds ff aanbellen bij hem
Min heel erg min.quote:
Rudy is ook leuk, maar die doet van 2 tot 4 meestal toch?quote:
Is ook lachen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Luister Somertijd maar eens, je ligt dubbel
quote:
Wacht maar...als ik met een Hertog Jan Weizener voor de deur sta doe je wel open hoorquote:
Jah echt hequote:
Rudi doet helemaal niets meer. 2-4 zitten er altijd van die stagairs op 3fm.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rudy is ook leuk, maar die doet van 2 tot 4 meestal toch?
De uuropener.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Is ook lachen.
Maar Ekstra Weekend met Tjibbe Tjibsma, het geheime woord en de uuropener gewoon
Nee die wisselt met Roos af om de twee weken 3 voor 12.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rudy is ook leuk, maar die doet van 2 tot 4 meestal toch?
Ja dan gaan we pas echt gamenquote:
Hmmm ja dat is vals spelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:32 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Wacht maar...als ik met een Hertog Jan Weizener voor de deur sta doe je wel open hoor
Roos wordt de vaste, is vanavond bekend geworden..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die wisselt met Roos af om de twee weken 3 voor 12.
1 tot 4 zitten de groeibriljantjes uit de jeugdopleiding van 3FM.
Deze is zo goed:quote:
en roos gaat het dus alleen doen geloof ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die wisselt met Roos af om de twee weken 3 voor 12.
1 tot 4 zitten de groeibriljantjes uit de jeugdopleiding van 3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |