Ja de eerste echte echt lekkere rondemiss.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Foto! Een duidelijke graag
Mix je dit zelf Eric?
Die is wazig maar ziet er wel goed uit van een afstandjequote:
Heb natuurlijk gelijk ff haar Twitter en FB opgezochtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja de eerste echte echt lekkere rondemiss.
Dit is wel een beetje mijn ding ja....oooh je had het over de muziekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is wazig maar ziet er wel goed uit van een afstandje
Leuke muziek dit he?!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:12 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Heb natuurlijk gelijk ff haar Twitter en FB opgezocht
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Foto! Een duidelijke graag
Mix je dit zelf Eric?
Mariah Petersen heet ze. Maar was leuke uitzending met ook nog Erik Dekker erbij. Gewoon eens een keer leuk om mee te maken hoe het werkt zo om een live uitzending heenquote:
Ik ga meequote:
Ja precies, lijkt me ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:13 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Mariah Petersen heet ze. Maar was leuke uitzending met ook nog Erik Dekker erbij. Gewoon eens een keer leuk om mee te maken hoe het werkt zo om een live uitzending heen
Zelfs ik doe dat niet maar okee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:12 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Heb natuurlijk gelijk ff haar Twitter en FB opgezocht
quote:
Dat betekent dat ik sowieso de deur uit moet.quote:
Had ik het toch goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:13 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Mariah Petersen heet ze. Maar was leuke uitzending met ook nog Erik Dekker erbij. Gewoon eens een keer leuk om mee te maken hoe het werkt zo om een live uitzending heen
Spijkenisse ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat ik sowieso de deur uit moet.
Niet dat er in Zwolle ook maar éne klap te beleven is op maandagnacht.
Ja Mariah Petersen, 19 jaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs ik doe dat niet maar okee.
Hoe heet ze ook alweer iets met Petersen?
Ja waar wel op een maandagavond?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dat ik sowieso de deur uit moet.
Niet dat er in Zwolle ook maar éne klap te beleven is op maandagnacht.
Ze wordt gedouwd door een negerquote:
Nou ik ben op maandagavond wel eens in de Skihut in Rotterdam geweest, maar daar wil je op dat moment ook niet gevonden worden hoor hahaquote:
Geen idee, ik ga nooit stappen op maandagavondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Roffa wel denk ik? Zal vast wel iets open zijn.
Ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga nooit stappen op maandagavond
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Nou ik ben op maandagavond wel eens in de Skihut in Rotterdam geweest, maar daar wil je op dat moment ook niet gevonden worden hoor haha
Jaaa dat is ook lekkerquote:
En ik ben het niet.quote:
Ja ik vroeg me al af waarom ze zo moeilijk liepquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
Ze neukt trouwens wel met een grote neger onze Mariah Petersen.
Awwwquote:
Jij bent niet langs mij geweestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
No Problemo
Daar kom ik verdomme net langs
Zulke fouto muziek soms en je oren suizen nog een paar dagen na van al die gastoetersquote:
Ouwe player!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:17 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af waarom ze zo moeilijk liep![]()
Heb haar gelijk wel ff een tweet met foto gestuurd
Ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:18 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Zulke fouto muziek soms en je oren suizen nog een paar dagen na van al die gastoeters
Eeehm juist en vond Morph dat fijn..denk het welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent niet langs mij geweest![]()
Ik heb met Morpheus gespeeld
Ik ben wel langs Spijkenisse geweestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent niet langs mij geweest![]()
Ik heb met Morpheus gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |