SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_tablequote:
Dit staat bovenaan.quote:FOK!stats v0.9, door The_Terminator / [de index is bijgewerkt op: 18-07-2011 22:10:50]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan toch niet bij de IJsjesmeet zijnIk had die dag al een bier zuip / tour kijk dag met vrienden gepland die ik ff was vergeten
Ook lekker om aan te likken iddquote:
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan toch niet bij de IJsjesmeet zijnIk had die dag al een bier zuip / tour kijk dag met vrienden gepland die ik ff was vergeten
Lekker plagenquote:
Daar staat bij mij toch echt 450quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:39 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
137 zelfs!
[quote]FOK!stats v0.9, door The_Terminator / [de index is bijgewerkt op: 18-07-2011 22:10:50]
Dit staat bovenaan.
Met die lekkere wijven transform camperquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan me iets voor de geest halen inderaad.![]()
Ben in Twente geboren, heb er tot m'n 7e gewoond, daarna tot m'n 25e in Zeeuws-Vlaanderen, Zoetermeer, Capelle a/d IJssel en nu Amersfoort/Spakenburgquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe kom ik er dan bij dat jij een twent bent?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
SorryIk baal als een stekker. Ik kan vanaf een uur of 5
oh ik dacht dat we t over ValHallen haddenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn postaantal van vandaag. Maar het zijn dus cijfers van rond de klok van tienen.
Ik ga denk ik niet eens ijs eten als ik kom.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]denk niet dat we 3 uur lang ijsjes gaan zitten eten
Nee iddquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Ah.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben in Twente geboren, heb er tot m'n 7e gewoond, daarna tot m'n 25e in Zeeuws-Vlaanderen, Zoetermeer, Capelle a/d IJssel en nu Amersfoort/Spakenburg
Daar word je misselijk van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Yupquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah.Misschien hebben we het daar in Wierden dan ook wel over gehad.
En moddervet.quote:
geen ideequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
wie heeft de meet verplaatst naar vrijdag eigenlijk?
Ohw dan kan je naar ons kijken hoe wij ijs etenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga denk ik niet eens ijs eten als ik kom.
Dieet enzulks moet afvallen voor de vrouwtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dan kan je naar ons kijken hoe wij ijs eten![]()
Dames die ijsjes eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar weet niet of we daarna nog wat gaan doen ofzo... ergens wat drinken ofzo... Snuf wilde naar het park toch ook?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dan kan je naar ons kijken hoe wij ijs eten![]()
Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Mannen hequote:
Maar ik maakte een garpje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |