Ik had het over homo’s. Die mogen zich best doodneuken aan soa’s.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk, van mij mogen moslims prima in een vliegtuig stappen met z'n allen en zichzelf de zee in boren, maar dat doen ze niet hè.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef robin007bond het volgende:
What the ...
Ik snap jouw humor niet echt
What about die vent die Aids zat te verspreiden in Grunn?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik daag je uit juichende homo's te vinden omdat iemand AIDS heeft gekregen.
Ja wie heeft daar om staan juichen?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef betyar het volgende:
Vanavond weer goed bezig geweest, een radeloze oom geholpen met een tuinhuisje.
Mogen ze best, alleen de meeste valse klote nichten vertellen het niet dat ze het hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had het over homo’s. Die mogen zich best doodneuken aan soa’s.
Die vent zelf. Dat was toch een homo?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wie heeft daar om staan juichen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vent zelf. Dat was toch een homo?
GS: Not. Gonna. Happen. Probeer een anderquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij geeft geen vrijheid op door belasting te betalen?
Waarom betaal je dan geen 100%?
Ze deden het bewust. En het waren homo's. Dus homo's zijn eng en niet te vertrouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wie heeft daar om staan juichen?
Gays maar aan banden leggen? Gebeurt die shit ook niet meer, toch VS?quote:
De waarheid, beste whiplash. De waarheid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GS: Not. Gonna. Happen. Probeer een ander![]()
Ik vertrouw homo's ook niet hoor, meest rare groep die er is op dat gebied.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze deden het bewust. En het waren homo's. Dus homo's zijn eng en niet te vertrouwen.
Aldus de argumentatie die Vs volgt voor moslims.
Zie je nu echt niet dat je met twee maten meet?
Dwingen ze je ook zonder condoom te neuken?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mogen ze best, alleen de meeste valse klote nichten vertellen het niet dat ze het hebben.
Pleit ik om moslims aan banden te leggen dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gays maar aan banden leggen? Gebeurt die shit ook niet meer, toch VS?
Oh nee, we moeten erkennen dat gays een risicogroep vormen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pleit ik om moslims aan banden te leggen dan?
Lazer op FTSquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heee, pssst, psst
Psssssttt !
Jij vieze, ik zet je achter die raam !
Nee je zegt iets heel goeds. Je hebt rare homo's en je hebt rare moslims.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vertrouw homo's ook niet hoor, meest rare groep die er is op dat gebied.
Of zeg ik nu weer iets verkeerds?
Nee natuurlijk niet, dan is het gewoon verkrachting als ze dat doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dwingen ze je ook zonder condoom te neuken?
De ze dwingen je geen soa op.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dan is het gewoon verkrachting als ze dat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |