Ja maar dat zorgt natuurlijk voor meer kijkcijfers dan de Avondetappe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang er maar geen reclame komt als die van Yvonne Jasper (:r) over het mogelijk verdwijnen van Boer zoekt vrouw door de bezuinigingen. Alsof dat programma niet net zo goed uitgezonden kan worden bij de commerciëlen. Waarbij de PO eerder echt aparte en interessante programma's zullen schrappen en BZV gewoon behouden.
Ik denk dat je daarin wat te optimistisch bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat zorgt natuurlijk voor meer kijkcijfers dan de Avondetappe.Je gaat mij niet vertellen dat er 1 miljoen mensen zullen gaan demonstreren voor meer 'Boer zoekt vrouw!' Die kans is groter (hopelijk) bij de Avondetappe.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarin wat te optimistisch bent
de manier waarop BZV nu gemaakt wordt zou nooit op de commerciëlen kunnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang er maar geen reclame komt als die van Yvonne Jasper (:r) over het mogelijk verdwijnen van Boer zoekt vrouw door de bezuinigingen. Alsof dat programma niet net zo goed uitgezonden kan worden bij de commerciëlen. Waarbij de PO eerder echt aparte en interessante programma's zullen schrappen en BZV gewoon behouden.
De exacte manier zoals nu, niet nee. Maar de grote lijn wel degelijk. Wat niet direct wil betekenen dat het voor de kijkers een minder leuk programma zou worden. Maar in beide gevallen hoef ik er niet naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de manier waarop BZV nu gemaakt wordt zou nooit op de commerciëlen kunnen.
Nou ik durf wel te wedden dat dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef maril het volgende:
[..]
Flecha is er feitelijk erger aan toe als Johnny, heeft open rug maar te weinig vel(weggeschrapt door de weg) om gehecht te worden. Dus Flecha is ook een held.
Flink geschaafd wel denk ik, hij schoof stuk over de weg, ook niet fijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ik durf wel te wedden dat dat niet het geval is.
Wond aan de rug die niet kon worden gehecht omdat hij te weinig vel over had. Dat twitterde Thijs Zonneveld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ik durf wel te wedden dat dat niet het geval is.
Het is gewoon duidelijk dat Winkels weet waar hij over praat, waar dat bij Zonneveld en Waterreus niet altijd het geval was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:43 schreef wimderon het volgende:
Prima bijdrages de afgelopen dagen van Edwin Winkels, veel en veel beter dan Zonneveld en Waterreus.
Inderdaad, Waterreus vond ik overigens beter dan Zonneveld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:43 schreef wimderon het volgende:
Prima bijdrages de afgelopen dagen van Edwin Winkels, veel en veel beter dan Zonneveld en Waterreus.
Nou vond ik Zonneveld niet briljant, maar juist dat kun je hem niet verwijten. Hij weet prima waar hij over praat...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk dat Winkels weet waar hij over praat, waar dat bij Zonneveld en Waterreus niet altijd het geval was.
Nico vond het niet zo leuk dat iemand 'zijn' grapje gebruikt:quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
gaan we dat toestaan, nee dat gaan we niet toestaan
Dijkshoorn zal wel met een enorme boner zitten nu
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 11:02:11Edwin Winkels is gek geworden. Emotioneel pleidooi dat Mart moet blijven, na een weekje geheel verzorgd in Frankrijk verblijven... reageer retweet
Velits ondervindt ook hinder van een val als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Ericr het volgende:
Zonneveld tipte Peter Velits toch? Volgens mij is het zo'n mannetje dat dwars wil zijn omdat hij denkt dat dwars zijn moet, zat er ook ieder avond met zo'n verongelijkt gezicht bij. Als je daar niet wilt zitten moet je gewoon niet gaan.
Nico Dijkshoornquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:05 schreef Drebbelman het volgende:
Nico vond het niet zo leuk dat iemand 'zijn' grapje gebruikt:twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 11:02:11Edwin Winkels is gek geworden. Emotioneel pleidooi dat Mart moet blijven, na een weekje geheel verzorgd in Frankrijk verblijven... reageer retweet
De dag dat die kerel dood wordt gevonden gaat hier de vlag uit.quote:
Tourdejour heeft dan weer geen renners uit de Tour in hun programma laatstaan de ritwinnaar (of een truidrager), dat heb ik bij Tour 2011 Vivelevelo al wel gezien. Zo zaten daar al Vanendert, Greipel, Cavendish, Gesink en Boom, de Schlecks, etcetera.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Winkels > Waterreus > Zonneveld
Overigens bewijst TDJ dat je zo'n programma best op een vaste lokatie ergens in Nederland kunt maken. Aangevuld met interviews en reportages op lokatie in Frankrijk.
Dat is wel vaker bij Vive le velo maar zie je bij Avondetappe bijna nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Tourdejour heeft dan weer geen renners uit de Tour in hun programma laatstaan de ritwinnaar (of een truidrager), dat heb ik bij Tour 2011 Vivelevelo al wel gezien. Zo zaten daar al Vanendert, Greipel, Cavendish, Gesink en Boom, de Schlecks, etcetera.
Bij de Avondetappe vrijwel niet nee, dat heeft Sporza beter voor elkaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is wel vaker bij Vive le velo maar zie je bij Avondetappe bijna nooit.
Het gezeur van Mart is erg vermoeiend en de dag erop moeten ze gewoon weer fietsen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is wel vaker bij Vive le velo maar zie je bij Avondetappe bijna nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |