SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Daar is ie dan alsnog. Ik maak immer kut TT's.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het maar een lelijke TT. Ik stel voor dat we hem volgende keer gewoon invullen.
Ik wist wel dat ik je kon overtuigen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geschiedenis, hou er van. Als ik niet door mag gaan met de pabo ga ik Leraar Geschiedenis studeren op de HvA.
Leuk. Nou, behalve het gedeelte van lesgeven.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geschiedenis, hou er van. Als ik niet door mag gaan met de pabo ga ik Leraar Geschiedenis studeren op de HvA.
quote:
Kinderen iets leren is toch mega?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk. Nou, behalve het gedeelte van lesgeven.
Voor anderen misschien. Lesgeven is niets voor mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:[..]
Kinderen iets leren is toch mega?
Leraar nog wel. Wanneer gebeurt de sex change?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet weten dat ik een man ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Leraar nog wel. Wanneer gebeurt de sex change?
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een man ben.
Oké dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Boys heb vraagje over OV chipkaart
Volle tarief denk ik. Maar als je student bent (HBO of uni) dan gaat je ov gewoon 1 sep. in hoor.. want je moet naar schoolquote:Op maandag 18 juli 2011 23:54 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Kijk ik heb pas vanaf 1 oktober recht op stufi. Ik heb nu wel een OV-chipkaart. Stel ik zet er wat geld op, heb ik dan recht op korting of enig reisrecht of moet ik de volle tarief betalen ?
Niet als je in juli, augustus of september 18 wordt.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Water123 het volgende:
[..]
Volle tarief denk ik. Maar als je student bent (HBO of uni) dan gaat je ov gewoon 1 sep. in hoor.. want je moet naar school
Maar je moet toch in september ook reizen?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet als je in juli, augustus of september 18 wordt.
Mijn OV gaat anders pas in oktober in hoor...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Water123 het volgende:
[..]
Volle tarief denk ik. Maar als je student bent (HBO of uni) dan gaat je ov gewoon 1 sep. in hoor.. want je moet naar school
Je krijgt nog kinderbijslag dan, dus ze gaan er vanuit dat je dat van je kinderbijslag betaalt.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar je moet toch in september ook reizen?
Dat moet je gewoon zelf betalen als je dan nog geen stufi krijgt.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar je moet toch in september ook reizen?
Lolquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je krijgt nog kinderbijslag dan, dus ze gaan er vanuit dat je dat van je kinderbijslag betaalt.
Werken, ouders etc.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef Water123 het volgende:
[..]
Lolen als je op kamers gaat? Hoe moet je dat dan betalen?
Het zusje van mn vriend die was nog 17 toen ze begon met studeren (vorig jaar) en ze werd 18 in februari. Zij kreeg gewoon stufi en ov.quote:
Zelf, tot je 18 bent. En dan krijg je pas vanaf het eerstvolgende kwartaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef Water123 het volgende:
[..]
Lolen als je op kamers gaat? Hoe moet je dat dan betalen?
Ja, dat is gewoon vanaf oktober dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
Maar misschien was dat dan per 1 oktober. Ze hoefde iig niet te wachten tot februari.
Nee, want je bent officieel nog geen student.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Volle tarief? Krijg ik helemaal geen korting ofzo?
Waarom zet je daar eenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Volle tarief? Krijg ik helemaal geen korting ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
Vraag
Ik ben nog geen 18 jaar. Vanaf welke leeftijd heb ik recht op studiefinanciering?
Antwoord
In het hoger onderwijs geldt géén minimumleeftijd. Je kunt ook studiefinanciering krijgen als je nog geen 18 jaar bent.
Ben je op of na 1 juli nog geen 18 jaar? Dan heb je recht op studiefinanciering vanaf het kwartaal dat volgt op de begindatum van je studie. Dit geldt ook als je per 1 september met een opleiding begint en 18 jaar wordt tussen 1 juli en 1 september. Zie onderstaande voorbeelden voor extra uitleg.
Voorbeeld 1:
Je begint op 1 september met een opleiding en bent nog geen 18 jaar. Je hebt recht op studiefinanciering per 1 oktober van het studiejaar.
Voorbeeld 2:
Je begint op 1 september aan een opleiding en bent 18 jaar geworden tussen 1 juli en 1 september daaraan voorafgaand. Je hebt recht op studiefinanciering per 1 oktober van het studiejaar.
Je moet je studiefinanciering wel op tijd hebben aangevraagd. We adviseren om dat drie maanden voordat je met je studie begint te doen, zodat we op tijd je studentenreisproduct kunnen klaarzetten en je eventuele aanvullende beurs kunnen berekenen.
Per 1 oktober dus?
Daarom juist.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef Water123 het volgende:
Wat stom. Ik vind dat - als je HBO of uni doet - je gewoon per 1 sep. ov en stufi moet krijgen als je nog geen 18 bent. Dan zetten ze die kindrbijslag maar stop, dat is toch veel minder..
Leukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, ik dus een sollicitatieding invullen bij de Marks&Spencer, is dat hele ding een selectieprocedure en heb ik zojuist mijn sollicitatiegesprek voor vrijdag ingepland, om 17.00uur! Geweldig!
Geniaal die supermarkten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, ik dus een sollicitatieding invullen bij de Marks&Spencer, is dat hele ding een selectieprocedure en heb ik zojuist mijn sollicitatiegesprek voor vrijdag ingepland, om 17.00uur! Geweldig!
Marks&Spencer is toch een kledingzaak..?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geniaal die supermarkten.Kunnen ze hier nog wat van leren.
Ook supermarkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Marks&Spencer is toch een kledingzaak..?
Nope, niet alleen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Marks&Spencer is toch een kledingzaak..?
quote:
Hmmhmm. Een soort Carrefour dus?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, niet alleen!
De sollicitatie die ik hier nu heb is voor de Simply Food store
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:06 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Echt gaar. Dus ik heb reisrecht wanneer mijn stufi ingaat?
Ga je op kamers?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:06 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Echt gaar. Dus ik heb reisrecht wanneer mijn stufi ingaat?
Inderdaad, er moeten meer mensen naar Utrechtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Iedereen gaat hier naar Groningen, wat is dezen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Uit mijn klas ook al jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Martijn gaat toch naar Leiden als ik me niet vergis?quote:
Dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Inderdaad, er moeten meer mensen naar Utrecht
Jep.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Martijn gaat toch naar Leiden als ik me niet vergis?
Studeer jij in Utrecht?quote:
UU.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Studeer jij in Utrecht?Welke school?
Jammer, ik ga naar HUquote:
Rijstwafelsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:14 schreef Water123 het volgende:
Pfff ik heb vandaag 9 rijstwafels met yoghurt gegeten.. zooo ongezond
Volgens mij welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar kom ik vandaan.Maar jij gaat naar FNT toch?
Daar zit mijn vriend.quote:
Jij hebt echt een lintworm.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga straks rijst eten (geen wafels dus)![]()
En ik heb net ook al 3 rozijnenbroodjes gehad
Nounou, boefje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga straks rijst eten (geen wafels dus)![]()
En ik heb net ook al 3 rozijnenbroodjes gehad
Allicht kom ik hem nog wel tegen danquote:
We zullen zien, ik heb me er ook nog niet echt in verdiept eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij naar een andere locatie dan mijn vriend.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We zullen zien, ik heb me er ook nog niet echt in verdiept eigenlijk
Klopt,quote:
Nou, vlakbij... Toch 20min lopenquote:
quote:
Je impliceerde het zelfquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:17 schreef Water123 het volgende:
Ik vind het echt niet leuk dat ik zoveel eet! Ik moet straks zonnen en dus sexy zijnNiemand vind het leuk om naar dikzakjes te kijken
Klopt ben ik ook.quote:
Weet ikquote:
Uithof niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet ik
Maar met de bus is zo'n beetje alles wel dichtbij
Die kant hoef ik dan ook niet op gelukkigquote:
Slaap lekker heh!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:20 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Klopt ben ik ook.
Maar zoals ik altijd zeg. Ik heb geen six pack. ik heb een beertender. En al het mooie hangt onder een afdakje!
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die kant hoef ik dan ook niet op gelukkig
Hallonquote:
Voel je beter met het idee dat er ergere vreetzakken in de wereld zijn, zoals ikquote:
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voel je beter met het idee dat er ergere vreetzakken in de wereld zijn, zoals ik
Nee bah ik hou niet van hamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:32 schreef Kaasrol het volgende:
Krijg je hier geen honger van?
[ afbeelding ]
Rauwe ham is idd een beetje jammerquote:
Ik hou helemaal niet van hamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Rauwe ham is idd een beetje jammer
HAM OP TOSTI
quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Flitskikker is platgereden tijdens de grote oversteek
Kip is echt moeilijk om lekker te maken vind ik zelfquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Spek?! Gatverdamme, ranzig! Ik eet eigenlijk bijna alleen maar kip
ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Biefstuk vind ik ook wel lekker. Kip is heel makkelijk om te maken jo! Ik hou van koken, het is mijn hobbyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kip is echt moeilijk om lekker te maken vind ik zelf
Biefstuk dan?
Had je niet moeten verhuizen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
boh, ik zit te wachten tot 00.00uur, dan kan ik weer onbeperkt downloaden...
downloadlimieten
Ben je er nu al doorheen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
boh, ik zit te wachten tot 00.00uur, dan kan ik weer onbeperkt downloaden...
downloadlimieten
Engeland he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ben je er nu al doorheen?De dag bestaat nog maar 41 minuten!
Ik hou ook van koken hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Biefstuk vind ik ook wel lekker. Kip is heel makkelijk om te maken jo! Ik hou van koken, het is mijn hobby
Pff zo krijg ik honger hoor...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik hou ook van koken hoor
Maar kip zo standaard bereiden is echt niet lekker, ik doe het meestal in een ovenschotel met paprika, creme fraiche en room, en dan later ook nog farfalle erbij. DAT [ afbeelding ]
Kan je niet op het internet van je buren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef motorbloempje het volgende:
Maar srsly, downloadlimieten, paupers...
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Water123 het volgende:
Wat is appelgelei? Is dat hetzelfde als appelmoes, maar dan in het Belgisch?
Enige wat ze hier wel goed doen (of slecht voor onsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kan je niet op het internet van je buren?
Je zei dat je buren heel aardig waren... Je kan toch best vragen of je tijdelijk hun internet kunt lenen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Enige wat ze hier wel goed doen (of slecht voor ons) is alle modems beveiligd en al leveren...
Waterrrrrrquote:
Nu weer welquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Boh, op zich moeten we het wel redden met de 100GB per maand die we hebben gehosseldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je zei dat je buren heel aardig waren... Je kan toch best vragen of je tijdelijk hun internet kunt lenen?
Welke DM? Heb 'm niet gezienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:50 schreef Flitskikker het volgende:
Kaasrol doe eens reageren op mijn laatste DM?
Die heeft hij naar mij gestuurd en er stonden wel sexy dingen inquote:
Hoe is het? Nog steeds hongerig?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die heeft hij naar mij gestuurd en er stonden wel sexy dingen inwist niet dat jullie een relatie hadden
![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje honger, maar ook wel misselijk. Ik ga straks even een bakje rijst halen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe is het? Nog steeds hongerig?
[..]
Het was helemaal niet de bedoeling dat je dat te weten kwamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die heeft hij naar mij gestuurd en er stonden wel sexy dingen inwist niet dat jullie een relatie hadden
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het was helemaal niet de bedoeling dat je dat te weten kwam
Wel platonisch natuurlijk
Magnetron?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Een beetje honger, maar ook wel misselijk. Ik ga straks even een bakje rijst halen.
Ja, maar nog wel in kikkervormquote:
Is dat nog warm dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:56 schreef Water123 het volgende:
[..]
Magnetron? Nee gewoon over van vanavond
Nee, kost geld. Vooralsnog werken torrents goed genoeg voor mijquote:
Weet jij een goeie site waarop je downloadproducten kunt vinden?quote:
Ik download altijd via nieuwsgroepen, gaat ook lekker vlug.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
Hmmh, Heroes staat paar uur op downloaden en staat op 74%Vorige keer duurde het 4 dagen
Watte? Ik doe via uTorrents, op advies van Jordy.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik download altijd via nieuwsgroepen, gaat ook lekker vlug.
DarkNFO is wel een aardige. En zoekmachine gewoon NZBIndex.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Weet jij een goeie site waarop je downloadproducten kunt vinden?Ik zocht eerst via ftn2day.. maar die is weg
Ik kan eigenlijk niet uitleggen wat het is. Flitskikker, wat is nieuwsgroepen precies?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Watte? Ik doe via uTorrents, op advies van Jordy.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet uitleggen wat het is. Flitskikker, wat is nieuwsgroepen precies?
Nieuwsgroepen = of hij doet het, of hij doet het niet. Zoja, meestal maximale snelheid. Torrents moet je geluk hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
uTorrents. Niks persoonlijks hoor, maar dat klinkt als iets wat mijn moeder zou zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dan ook bar weinig verstand van zulke dingenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
uTorrents. Niks persoonlijks hoor, maar dat klinkt als iets wat mijn moeder zou zeggen
Snap ik, dat maakt het zo typerendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dan ook bar weinig verstand van zulke dingen
Ik gebruik Eweka.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen = of hij doet het, of hij doet het niet. Zoja, meestal maximale snelheid. Torrents moet je geluk hebben.
Alleen moet je voor nieuwsgroepen voor oudere bestanden meestal betalen.
Kijk anders hier even:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet uitleggen wat het is. Flitskikker, wat is nieuwsgroepen precies?
Ik gebruik voor nieuwe dingen Just4Today.net (gratis, maar 10 dagen retentie)quote:
Ik deel met iemand. Dan heb je ieder 4 draadjes, voor mij wel genoeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik gebruik voor nieuwe dingen Just4Today.net (gratis, maar 10 dagen retentie)
En anders Eweka, maar ik heb niet zoveel geld dus ik mijd het liever. Tenzij ik het écht nodig heb.
Maar is wel een goede.
Hoor ik ook van anderen. Maar niemand wil met mij delenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:04 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik deel met iemand. Dan heb je ieder 4 draadjes, voor mij wel genoeg.
SABnzbd+, die anderen vind ik te ingewikkeldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoor ik ook van anderen. Maar niemand wil met mij delen
Welke client gebruik jij? Ik Grabit.
Ik vind GrabIt juist het makkelijkstquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
SABnzbd+, die anderen vind ik te ingewikkeld
quote:
Ik wil graag GTA IV downloaden voor windows, maar kan niet vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er spelen zich meer GTA's in LC af. GTA1, GTA III, GTA Liberty City Stories, GTA IV en GTA Chinatown Wars.
O hahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:09 schreef Flitskikker het volgende:
Als je denkt "Omg wat een freak dat hij dat weet"; ik ben moderator op een GTAForum![]()
Ik kijk wel even.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik wil graag GTA IV downloaden voor windows, maar kan niet vinden
OMG, wat een freak ben je dat je dat weetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er spelen zich meer GTA's in LC af. GTA1, GTA III, GTA Liberty City Stories, GTA IV en GTA Chinatown Wars.
Zal vast wel staan op Steamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik wil graag GTA IV downloaden voor windows, maar kan niet vinden
Steam = kopenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
Kun je daar ook NZB bestandjes vinden?
Dus..? Goede ontwikkelaars verdienen het geld wat mij betreft. Ik koop games vooral uit moreel perspectiefquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Steam = kopen
Was wel goeie deal laatst. GTA4 + uitbreidingen voor 8,74¤. Dus maar gekocht toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Chicken Tonight.. zooooooooooo lekkerr! Ik kan nu nog wle een groot bord van dat opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En nog koud ook
Rijst met wokdingen of Chicken Tonight met kip
Chicken tonight, gatverdamme. Sowieso rijstquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En nog koud ook
Rijst met wokdingen of Chicken Tonight met kip
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dus..? Goede ontwikkelaars verdienen het geld wat mij betreft. Ik koop games vooral uit moreel perspectief
Ik koop het als ik het leuk vind en als ik er voordeel mee heb (dus als er een leuke multiplayer is). Meestal hou ik meer van singleplayer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Chicken Tonight.. zooooooooooo lekkerr! Ik kan nu nog wle een groot bord van dat opJezus ik eet echt teveel..
Je vindt het wrsch lekker vanwege de grote hoeveelheden suiker(achtige producten) die er in zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Chicken Tonight.. zooooooooooo lekkerr! Ik kan nu nog wle een groot bord van dat opJezus ik eet echt teveel..
Zo ongezondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je vindt het wrsch lekker vanwege de grote hoeveelheden suiker(achtige producten) die er in zitten
Even quoten voor het nageslachtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
Straks op vakantie ga ik helemaal niks ongezonds eten!
We gaan je eraan houden nu. Geen ijs, geen chips, geen alcohol, niks!quote:
Ik hou sowieso niet van ijs en chips en ik drink ook geen alcoholquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We gaan je eraan houden nu. Geen ijs, geen chips, geen alcohol, niks!
Droge pasta?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van ijs en chips en ik drink ook geen alcoholIk hou ook niet van snoepjes en chocola.. maar ik eet veel koolhydraathoudend voedsel zoals pasta en rijst, meestal droog.. vind t gewoon lekker XD maar daar word je ook dik van
Ja, dat bedoelde ik ookquote:
Kant en klare saus is meestal ongezond ja, want: suikers.quote:
Ik hoop dat ik straks als ik niet meer thuis woon een beetje gezond ga eten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat de pasta zelf een stuk ongezonder is dan de saus..
Ik koop altijd een pot saus en dat gooi ik dan op de pasta. Maar ja, misschien moet ik maar eens keer beginnen met het zelf maken van pastasaus. Is vaak toch wat gezonder (en lekkerder).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kant en klare saus is meestal ongezond ja, want: suikers.
Zelfgemaakte sauzen zijn dat doorgaans niet, al ligt het er natuurlijk dan aan wat je er zelf in doet
Heb ik ook, komt door die nieuwe popupsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:34 schreef Water123 het volgende:
FOK! gaat zo sloom bij mij..
Ik krijg ook telkens dit:
update
De inhoud van het topic is gewijzigd (1 nieuwe post, 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven.
En dan is er helemaal geen nieuwe postmaar ik krijg dat bericht telkens 10x achter elkaar..
Ja irritant!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb ik ook, komt door die nieuwe popups
Heb ook dat hij het hele scherm gaat vullen met die dingen
Ja. /care.quote:
Doeinquote:
Dat is stoer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
Kaasrol, waarom plak je een 'n' achter doei en hallo?
Heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb ik ook, komt door die nieuwe popups
Heb ook dat hij het hele scherm gaat vullen met die dingen
FOK!-slangquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
Kaasrol, waarom plak je een 'n' achter doei en hallo?
Raarquote:
Dat is nog irritanter, moet je constant F5'enquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
Ik heb automatische updates uitgezet bij instellingen!
Een nationaal punt waar je je kunt melden als je je bekeert tot een geloof..? Bestaat dat niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:42 schreef Ezell het volgende:
Wat bedoel je precies met een inschrijfpunt?
Niet dat ik weet. Ik weet alleen dat je je bij sommige kerken kan laten inschrijven. Waarom wil je dat weten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een nationaal punt waar je je kunt melden als je je bekeert tot een geloof..? Bestaat dat niet?
Ik ben bekeerd tot het Pastafarianisme, ik vroeg me af of ik me bij de gemeente zo kon inschrijven of niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik weet alleen dat je je bij sommige kerken kan laten inschrijven. Waarom wil je dat weten?
Kaasrolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben bekeerd tot het Pastafarianisme, ik vroeg me af of ik me bij de gemeente zo kon inschrijven of niet.
Niks aan veranderd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:46 schreef Water123 het volgende:
Ik ga zo naar bed denk ik, jullie zijn saai
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:46 schreef Water123 het volgende:
Ik ga zo naar bed denk ik, heb niks meer te doen
Nee serieus, hoe mooi zou het zijn om voor elkaar te krijgen dat het als geloof wordt erkend.quote:
Ga je je bekeren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een nationaal punt waar je je kunt melden als je je bekeert tot een geloof..? Bestaat dat niet?
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben bekeerd tot het Pastafarianisme, ik vroeg me af of ik me bij de gemeente zo kon inschrijven of niet.
Dat zou wel vet zijn ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee serieus, hoe mooi zou het zijn om voor elkaar te krijgen dat het als geloof wordt erkend.
Alvast een piratenpak kopen dan maar.
quote:
Ik vind je posts een beetje verwaterenquote:
Sowwyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind je posts een beetje verwateren
http://www.dontevenreply.comquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:00 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.venganza.org/category/hate-mail/ Altijd leuk
David Thorne wannabe...quote:
http://27bslash6.comquote:
Ziet er wel leuk uit!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:03 schreef Water123 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over een week ben ik daar
Ik ga daar een week heen en verder een week familie bezoekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit!
Denk niet dat ik me zou vervelen. Nouja, 2,5 week is misschien wel erg lang
Da's die gast van die spin mailwisseling, ken je die niet?quote:
En dat tweede is wel vervelingverwekkend?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ga daar een week heen en verder een week familie bezoeken
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En dat tweede is wel vervelingverwekkend?
Omgquote:
quote:
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:15 schreef Water123 het volgende:
Zijn jullie van die computernerds?Niet lullig bedoeld hoor
![]()
Ben je toch geen nerd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat het lijkt alsof jullie veel van computers afweten
We weten er veel van ja, maar om mezelf nou als nerd te bestempelen... Ik heb ook nog andere interesses hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat het lijkt alsof jullie veel van computers afweten
O nee, maar ik bedoelde met computernerd ook niet iets lulligsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je verstand van computers hebt, ben je toch geen nerd?
Oke.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
O nee, maar ik bedoelde met computernerd ook niet iets lulligs
Wat bedoel je er dan mee? Als ik computernerd hoor moet ik hier aan denken:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
O nee, maar ik bedoelde met computernerd ook niet iets lulligs
Kamer opruimenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
Wie gaat er morgen nog iets leuks/nuttigs doen?
Gewoon dat je veel van computers af weet en dat interessant vindtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat bedoel je er dan mee? Als ik computernerd hoor moet ik hier aan denken:
[ afbeelding ]
Mijn kamer leeghalen voor de verbouwing, ik zie er tegen opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
Wie gaat er morgen nog iets leuks/nuttigs doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |