Chicken Tonight.. zooooooooooo lekkerr! Ik kan nu nog wle een groot bord van dat opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En nog koud ook
Rijst met wokdingen of Chicken Tonight met kip
Chicken tonight, gatverdamme. Sowieso rijstquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En nog koud ook
Rijst met wokdingen of Chicken Tonight met kip
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dus..? Goede ontwikkelaars verdienen het geld wat mij betreft. Ik koop games vooral uit moreel perspectief
Ik koop het als ik het leuk vind en als ik er voordeel mee heb (dus als er een leuke multiplayer is). Meestal hou ik meer van singleplayer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Chicken Tonight.. zooooooooooo lekkerr! Ik kan nu nog wle een groot bord van dat opJezus ik eet echt teveel..
Je vindt het wrsch lekker vanwege de grote hoeveelheden suiker(achtige producten) die er in zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Chicken Tonight.. zooooooooooo lekkerr! Ik kan nu nog wle een groot bord van dat opJezus ik eet echt teveel..
Zo ongezondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je vindt het wrsch lekker vanwege de grote hoeveelheden suiker(achtige producten) die er in zitten
Even quoten voor het nageslachtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
Straks op vakantie ga ik helemaal niks ongezonds eten!
We gaan je eraan houden nu. Geen ijs, geen chips, geen alcohol, niks!quote:
Ik hou sowieso niet van ijs en chips en ik drink ook geen alcoholquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We gaan je eraan houden nu. Geen ijs, geen chips, geen alcohol, niks!
Droge pasta?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van ijs en chips en ik drink ook geen alcoholIk hou ook niet van snoepjes en chocola.. maar ik eet veel koolhydraathoudend voedsel zoals pasta en rijst, meestal droog.. vind t gewoon lekker XD maar daar word je ook dik van
Ja, dat bedoelde ik ookquote:
Kant en klare saus is meestal ongezond ja, want: suikers.quote:
Ik hoop dat ik straks als ik niet meer thuis woon een beetje gezond ga eten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat de pasta zelf een stuk ongezonder is dan de saus..
Ik koop altijd een pot saus en dat gooi ik dan op de pasta. Maar ja, misschien moet ik maar eens keer beginnen met het zelf maken van pastasaus. Is vaak toch wat gezonder (en lekkerder).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kant en klare saus is meestal ongezond ja, want: suikers.
Zelfgemaakte sauzen zijn dat doorgaans niet, al ligt het er natuurlijk dan aan wat je er zelf in doet
Heb ik ook, komt door die nieuwe popupsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:34 schreef Water123 het volgende:
FOK! gaat zo sloom bij mij..
Ik krijg ook telkens dit:
update
De inhoud van het topic is gewijzigd (1 nieuwe post, 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven.
En dan is er helemaal geen nieuwe postmaar ik krijg dat bericht telkens 10x achter elkaar..
Ja irritant!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb ik ook, komt door die nieuwe popups
Heb ook dat hij het hele scherm gaat vullen met die dingen
Ja. /care.quote:
Doeinquote:
Dat is stoer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
Kaasrol, waarom plak je een 'n' achter doei en hallo?
Heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb ik ook, komt door die nieuwe popups
Heb ook dat hij het hele scherm gaat vullen met die dingen
FOK!-slangquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
Kaasrol, waarom plak je een 'n' achter doei en hallo?
Raarquote:
Dat is nog irritanter, moet je constant F5'enquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
Ik heb automatische updates uitgezet bij instellingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |