SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Daar is ie dan alsnog. Ik maak immer kut TT's.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het maar een lelijke TT. Ik stel voor dat we hem volgende keer gewoon invullen.
Ik wist wel dat ik je kon overtuigen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geschiedenis, hou er van. Als ik niet door mag gaan met de pabo ga ik Leraar Geschiedenis studeren op de HvA.
Leuk. Nou, behalve het gedeelte van lesgeven.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geschiedenis, hou er van. Als ik niet door mag gaan met de pabo ga ik Leraar Geschiedenis studeren op de HvA.
quote:
Kinderen iets leren is toch mega?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk. Nou, behalve het gedeelte van lesgeven.
Voor anderen misschien. Lesgeven is niets voor mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:[..]
Kinderen iets leren is toch mega?
Leraar nog wel. Wanneer gebeurt de sex change?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet weten dat ik een man ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Leraar nog wel. Wanneer gebeurt de sex change?
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een man ben.
Oké dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Boys heb vraagje over OV chipkaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |