Biefstuk vind ik ook wel lekker. Kip is heel makkelijk om te maken jo! Ik hou van koken, het is mijn hobbyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kip is echt moeilijk om lekker te maken vind ik zelf
Biefstuk dan?
Had je niet moeten verhuizen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
boh, ik zit te wachten tot 00.00uur, dan kan ik weer onbeperkt downloaden...
downloadlimieten
Ben je er nu al doorheen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
boh, ik zit te wachten tot 00.00uur, dan kan ik weer onbeperkt downloaden...
downloadlimieten
Engeland he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ben je er nu al doorheen?De dag bestaat nog maar 41 minuten!
Ik hou ook van koken hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Biefstuk vind ik ook wel lekker. Kip is heel makkelijk om te maken jo! Ik hou van koken, het is mijn hobby
Pff zo krijg ik honger hoor...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik hou ook van koken hoor
Maar kip zo standaard bereiden is echt niet lekker, ik doe het meestal in een ovenschotel met paprika, creme fraiche en room, en dan later ook nog farfalle erbij. DAT [ afbeelding ]
Kan je niet op het internet van je buren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef motorbloempje het volgende:
Maar srsly, downloadlimieten, paupers...
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Water123 het volgende:
Wat is appelgelei? Is dat hetzelfde als appelmoes, maar dan in het Belgisch?
Enige wat ze hier wel goed doen (of slecht voor onsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kan je niet op het internet van je buren?
Je zei dat je buren heel aardig waren... Je kan toch best vragen of je tijdelijk hun internet kunt lenen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Enige wat ze hier wel goed doen (of slecht voor ons) is alle modems beveiligd en al leveren...
Waterrrrrrquote:
Nu weer welquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Flitskikker is platgereden tijdens de grote oversteek
Boh, op zich moeten we het wel redden met de 100GB per maand die we hebben gehosseldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je zei dat je buren heel aardig waren... Je kan toch best vragen of je tijdelijk hun internet kunt lenen?
Welke DM? Heb 'm niet gezienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:50 schreef Flitskikker het volgende:
Kaasrol doe eens reageren op mijn laatste DM?
Die heeft hij naar mij gestuurd en er stonden wel sexy dingen inquote:
Hoe is het? Nog steeds hongerig?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die heeft hij naar mij gestuurd en er stonden wel sexy dingen inwist niet dat jullie een relatie hadden
![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje honger, maar ook wel misselijk. Ik ga straks even een bakje rijst halen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe is het? Nog steeds hongerig?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |