Iraniërs zijn geen ras, Arabieren of Perziërs wel. Je was gezakt op 0,1 punt voor het vak wiskundige rassenleer, toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs Iraniërs vallen er onder blijkbaar.
Perziers dan, what do I care.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iraniërs zijn geen ras, Arabieren of Perziërs wel. Je was gezakt op 0,1 punt voor het vak wiskundige rassenleer, toch?
Dat is argumentatie van het niveau: "een 8-jarige jongen is ook een mens dus kan je hem best neuken".quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Je gaat aan beiden niet dood. En voor het verhaal maakt het geen zak uit.
Opzouten engerd.quote:
Gefeliciteerd, dan ben je één van de weinigen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef eriksd het volgende:
Ik val denk ik onder de categorie "Hollanders"
Ah kom op, wie weet vind je het lekker.quote:
Sorry maar voor het verhaal maakt dit echt 0,0 uit. Je bent aan het kommaneukenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is argumentatie van het niveau: "een 8-jarige jongen is ook een mens dus kan je hem best neuken".
Slaat totaal nergens op.
Stel je voor op de meet, ter linkerzijde de engerd VS en ter rechterzijde de sociapaat v_P. Heb je er al zin aan?quote:
He's back people!quote:
Moet ik erik erbij halen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah kom op, wie weet vind je het lekker.
Volgens mij zijn er onder de vaste users hier erg weinig mensen getrouwd, dus je doelt op 1 iemand specifiek?quote:
Weet niet, volgens mij houdt hij niet zo van anale seks.quote:
Oh, ik zou me prima kunnen vermaken in dat gezelschap.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor op de meet, ter linkerzijde de engerd VS en ter rechterzijde de sociapaat v_P. Heb je er al zin aan?
Viezerik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik zou me prima kunnen vermaken in dat gezelschap.
Wat ben jij toch ook een vies loeder soms hé.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij houdt hij niet zo van anale seks.
Maar je mag 't vragen hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Het doet me deugd om dat te horen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik zou me prima kunnen vermaken in dat gezelschap.
Ik hoop voor je dat je in de kroeg je zo gedraagt. Dan ga je met meerdere blauwe ogen naar huis. De gemiddelde boerse kroegtijger houdt niet zo van dergelijke geintjesquote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij houdt hij niet zo van anale seks.
Maar je mag 't vragen hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Hij heeft php als lijfwacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in de kroeg je zo gedraagt. Dan ga je met meerdere blauwe ogen naar huis. De gemiddelde boerse kroegtijger houdt niet zo van dergelijke geintjes
Oh jawel hoor, en nooit problemen gehad.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in de kroeg je zo gedraagt. Dan ga je met meerdere blauwe ogen naar huis. De gemiddelde boerse kroegtijger houdt niet zo van dergelijke geintjes
VS en PHP zouden een leuk stel zijn.quote:
Je kan ook te ver gaan.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, en nooit problemen gehad.
Rende laatst nog over het plein met wat vrienden "Pas op, we komen in de hetero zone dames!" terwijl ik heup aan heup met m'n wederhelft een kroeg binnenwandelde.
Zo'n ventje dat tegen VS zn been aan zit te rijden. Ja, dat lijkt mij een vertederend gezicht.quote:
Ze gingen wel ineens Beegees draaien etc.quote:
Dat waren jullie allemaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Jammer dat VS zo'n introverte triesteling is.
Of was ik dat nou?
Dat duurt 2 seconden en z'n noten komen door de knal in z'n zak uit z'n bek vliegen dat garandeer ik je.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n ventje dat tegen VS zn been aan zit te rijden. Ja, dat lijkt mij een vertederend gezicht.
Neen neen, dat waren we allemaal, snap dat dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Of was ik dat nou?
Oh, ja dat is waar.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze gingen wel ineens Beegees draaien etc.
Niet iedereen is zoals jou dat ze meteen gaan slaan, vuige gaybasher.
Wat een wijvenactie, meteen voor de ballen gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat duurt 2 seconden en z'n noten komen door de knal in z'n zak uit z'n bek vliegen dat garandeer ik je.
Ohja, das waar.quote:
Ah, kom op. Geef die jongen wat liefde.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat duurt 2 seconden en z'n noten komen door de knal in z'n zak uit z'n bek vliegen dat garandeer ik je.
Uiteraard jij.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Of was ik dat nou?
Jij was hier toch de man van het knuffelen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, kom op. Geef die jongen wat liefde.
Proestquote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard jij.
Wat fnuikende vunzigheden lispelend naar het wulpse barpersoneel daargelaten.
Hij verdient het.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een wijvenactie, meteen voor de ballen gaan.
Alleen als ik die beschonken ben. Of nee, vooral als ik beschonken ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij was hier toch de man van het knuffelen?
Dank voor de tip, staat genoteerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen als ik die beschonken ben. Of nee, vooral als ik beschonken ben.
Mijn favoriete plek om op te slaan is de slaap, dat zorgt voor desoriëntatie bij het slachtoffer. Braindead zijn ze sowieso, dus je hoeft niet bang te zijn dat je permanente hersenschade aanricht.quote:
Hm, je favoriete plek is dus geheel toevallig ook de meest dodelijke en risicovolle plek om iemand te slaan?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn favoriete plek om op te slaan is de slaap, dat zorgt voor desoriëntatie bij het slachtoffer. Braindead zijn ze sowieso, dus je hoeft niet bang te zijn dat je permanente hersenschade aanricht.
Iemand gaat op de meet komen met een kuisheidsgorde om.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank voor de tip, staat genoteerd.
Wie niet sterk is moet slim zijn hè.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, je favoriete plek is dus geheel toevallig ook de meest dodelijke en risicovolle plek om iemand te slaan?
In dat geval moet je van onder naar boven slaan op iemand z'n neus, schiet z'n neusbotje door z'n hersenen. Nog effectiever.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn hè.
Da's makkelijk mikken bij mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In dat geval moet je van onder naar boven slaan op iemand z'n neus, schiet z'n neusbotje door z'n hersenen. Nog effectiever.
Ik was van plan om aan de cola te gaan op de meet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank voor de tip, staat genoteerd.
Uiteraard zal ik dat noteren.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In dat geval moet je van onder naar boven slaan op iemand z'n neus, schiet z'n neusbotje door z'n hersenen. Nog effectiever.
Koos de Bacoboy-boy, dat was jij toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was van plan om aan de cola te gaan op de meet.
Daar kan zo wat in.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was van plan om aan de cola te gaan op de meet.
Hoor em. Held op sokkenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wijn. Maar op de meet ga ik natuurlijk aan de pint. Anders kun je me na een uurtje opvegen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos de Bacoboy-boy, dat was jij toch?
Wat, ik ken de techniek, wil niet zeggen dat ik 'm toepas.quote:
Beetje grenadine erbij en een parapluutje?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Speaking of which, ik zou wel een rumcola lusten.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Beetje grenadine erbij en een parapluutje?
Voorschrift-San. Met je trainer, Mr Miyagay.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat, ik ken de techniek, wil niet zeggen dat ik 'm toepas.
Nee, heet opvoeding van vaderlief.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voorschrift-San. Met je trainer, Mr Miyagay.
Ik kom al langs, joehoe!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Speaking of which, ik zou wel een rumcola lusten.
Mijn vader heeft mij alleen geleerd hoe ik de leukste thuis moet zijn. En nee, dat is niet gelukt.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, heet opvoeding van vaderlief.
Ja we kunnen niet allemaal gezegend zijn met een goede opvoeding van huize uit he.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij alleen geleerd hoe ik de leukste thuis moet zijn. En nee, dat is niet gelukt.
Wat had ik een grafhekel aan die Daniel-San.quote:
Hoho, mn pa is een held.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja we kunnen niet allemaal gezegend zijn met een goede opvoeding van huize uit he.
Ik doe vaak de kraanvogel. Maakt alleen bizar weinig indruk.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat had ik een grafhekel aan die Daniel-San.
Dat recht is voorbehouden aan mijn vader zelf. Ik mag hooguit de wingman zijn van zijn dominante humorquote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij alleen geleerd hoe ik de leukste thuis moet zijn. En nee, dat is niet gelukt.
Op z'n verjaardag, dan krijgt ie overal sterretjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef eriksd het volgende:
Wanneer komt die befaamde meet met Koos eigenlijk?
VS is maar in één sterretje geïnteresseerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op z'n verjaardag, dan krijgt ie overal sterretjes.
Vreemd, ik dacht dat jij daar enorme gasten mee in elkaar kunt rossen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik doe vaak de kraanvogel. Maakt alleen bizar weinig indruk.
Wel, dat is niet erg.quote:
Ik kan er eentje origamieen, maar dat zal ook weinig indruk maken denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik doe vaak de kraanvogel. Maakt alleen bizar weinig indruk.
Klopt. Ik ben opgegroeid met Paul Young, George Michael, U2en Simply Red.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En die waardeloze muzieksmaak heb je zeker ook aan hem te danken?
Moeten leuke autoritjes zijn geweest richting vakantiebestemming.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En die waardeloze muzieksmaak heb je zeker ook aan hem te danken?
Ik ben opgegroeid met UB40, Tina Turner en Cliff Richard, dus soms komt het dan nog wel goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben opgegroeid met Paul Young, George Michael, U2en Simply Red.
Recentelijk is hij door mij fan geworden van Peter Gabriel.
Ik ben nu opgeschoven richting Clapton, Collins en Gabriel. Veel stoerder dan dit zal het niet worden vrees ikquote:Op maandag 18 juli 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met UB40, Tina Turner en Cliff Richard, dus soms komt het dan nog wel goed.
Flikker.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
Poeh, wel spannend wat voor jasje Mart Smeets vanavond draagt.
Wat de neuk draagt Mart?quote:
quote:
Heldquote:
quote:HOE LANGER IK NAAR DIE STREPEN OP DE OMSLAG VAN ZIJN MOUW KIJK, HOE MISSELIJKER IK WORD TROUWENS. FELROZE, TURQUOISE, LICHT EN DONKERBLAUW, SCHUINGESTREEPT. AH! NU ZIEN WE HET! DIT IS ZO’N GRAFISCH TRUUKJE, EEN STEREOGRAM! ZO’N 2D-BEELD, WAAR EEN 3D-BEELD IN VERSTOPT ZIT, DIE JE KAN ONTDEKKEN DOOR HALFSCHEEL TE KIJKEN. WAT ZIEN WE? EEN BLOWENDE KOALA OP EEN DINOSAURUS? MAXIME VERHAGEN, NAAKT IN EEN GEDRAPEERDE ISRAELISCHE VLAG? JACK SPIJKERMAN, HUILEND, OP DE GROND GEHURKT IN DE DOUCHE MET EEN DROL IN HET PUTJE? NEE. HET IS GIEL BEELEN DIE ZICHZELF PROBEERT TE PIJPEN TERWIJL VIOLA HOLT TOE KIJKT?. HEEL ERG BIJZONDER!
Mart is de ultieme Nederlandse cultheld. Nog nooit iemand gezien die zoveel van zichzelf houdt.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vraag me af hoe de laatste Avondetappe gaat worden, zijn grandioze glorieuze afscheid.
Genoeg narcisme om generaties Nederlanders te voorzien van schoolmateriaal me dunkt.
Haha toetsenbord onder het bier, geweldig.quote:
Daarom is het goed dat je mij op de meet ontmoet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mart is de ultieme Nederlandse cultheld. Nog nooit iemand gezien die zoveel van zichzelf houdt.
Ik ook niet eerlijk gezegd, Mart Smeets is volgens mij de ultieme narcist.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mart is de ultieme Nederlandse cultheld. Nog nooit iemand gezien die zoveel van zichzelf houdt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Erik heeft een topic tribute vanwege zijn MBo-rel:
Wanneer ben je een student?
Marts Drollencolbertje is ook legendarisch.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha toetsenbord onder het bier, geweldig.
Je kunt niet tippen aan Mart, vrees ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat je mij op de meet ontmoet.
Zat Erik weer mensen te kleineren?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Erik heeft een topic tribute vanwege zijn MBo-rel:
Wanneer ben je een student?
Nouu......quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt niet tippen aan Mart, vrees ik.
Ik deed mijzelf voor als MBo'er.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zat Erik weer mensen te kleineren?
Goed bezig.
Onderschat mijn narcisme niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt niet tippen aan Mart, vrees ik.
Daarom zeg ik: goed bezig.quote:
Boefje.quote:
Hij komt overal mee weg.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Marts Drollencolbertje is ook legendarisch.
Dat wordt wat aan die borreltafel. Houd je af en toe wel je bek?quote:
We claimen je wel voor onze tafel, dat je het weet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt wat aan die borreltafel. Houd je af en toe wel je bek?
Jij doet je ook voor als journalist.quote:
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben in werkelijkheid net zo kansloos als ik hier doe overkomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij doet je ook voor als journalist.
In feite ben je een student voor een echt studiegebied.
Oh ja hoor. Zodra het tafelgenootschap saai wordt dwalen mijn gedachten af.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zalmhapjes?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We claimen je wel voor onze tafel, dat je het weet.
Wij hebben bittergarnituur om je om te kopen.
Ik leef van overheidssubsidie, dergelijke luxe is niet aan mij uitbesteed.quote:
Wij zijn stiekem allemaal gezakt voor ons vmbo-diploma. Ik studeer niet eens!!!1!1EINZquote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben in werkelijkheid net zo kansloos als ik hier doe overkomen.
Avond madame.quote:
Flauw, hij leest mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij zijn stiekem allemaal gezakt voor ons vmbo-diploma. Ik studeer niet eens!!!1!1EINZ
Haarballeke!quote:
Dan schuif ik wel naar de remlof-tafel. Die heeft tenminste poen, die ouwe.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik leef van overheidssubsidie, dergelijke luxe is niet aan mij uitbesteed.
Dank u, was alles naar genoegen hier?quote:
Hoho, zo kansloos nou ook weer niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij zijn stiekem allemaal gezakt voor ons vmbo-diploma. Ik studeer niet eens!!!1!1EINZ
Het blieft mij te zeggen dat het te doen is.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank u, was alles naar genoegen hier?
Ik heb het over mezelf. Je weet dat ik php niet pest. Dat doe jij al door walgelijke sadistische fantasieën op het forum te gooien met hem in de hoofdrol.quote:
Dan mag je met php worstelen om remlof's aandacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan schuif ik wel naar de remlof-tafel. Die heeft tenminste poen, die ouwe.
We schuiven af en toe wel een paar bitterballetjes door. Anders gaat die gekke erik door het lint.quote:
Dat is een geruststellend gegevenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het blieft mij te zeggen dat het te doen is.
Tsk, ik ga ook maar op vakantie dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het over mezelf. Je weet dat ik php niet pest. Dat doe jij al door walgelijke sadistische fantasieën op het forum te gooien met hem in de hoofdrol.
Ik zal blij zijn als het eind juli is, dan piep je wel anders, ventje!
Ik heb er zin inquote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het over mezelf. Je weet dat ik php niet pest. Dat doe jij al door walgelijke sadistische fantasieën op het forum te gooien met hem in de hoofdrol.
Moet te winnen zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan mag je met php worstelen om remlof's aandacht.
Rechts is van nature gierig.quote:
Mij rest ook weinig andersquote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, ik ga ook maar op vakantie dan.
Eind juli is het de vraag wie er samen met php gebanned gaat worden, de laatste keer was ik het.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan wordt die D....va...rter boos.quote:
Hihi, ik lig er nog om dubbel.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechts is van nature gierig.
Erik draaide de vorige meet winst.
Telkens een pot schijten als het tijd was een rondje zeker? Die smiecht.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hou je kop nou man.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet als het aan mij ligtquote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eind juli is het de vraag wie er samen met php gebanned gaat worden, de laatste keer was ik het.
Wat? Zn vader?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan wordt die D....va...rter boos.
Ik ook rond dat tijdstip.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, ik ga ook maar op vakantie dan.
Nee nee, het zou me bezuren als ik z'n woonplaats nog eens zou posten dus dan maar zo.quote:
Meer smeergeld betalen.quote:
Ik moet ook nog een keer geband wordenquote:
Schijterd. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ie vanavond met een mes voor je deur staat.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee nee, het zou me bezuren als ik z'n woonplaats nog eens zou posten dus dan maar zo.
Jwtz.
Lekker.quote:
He ja, gezelligquote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schijterd. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ie vanavond met een mes voor je deur staat.
Ja maar dan moet ik Graus bellen om hem terug de zee in te rollen, dat is teveel moeite.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schijterd. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ie vanavond met een mes voor je deur staat.
Volgens mij is daar geen OV, ik betwijfel zelfs of je daar zonder visum kan komen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nieuws voor jou, bloedzuiger in de regio!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik Graus bellen om hem terug de zee in te rollen, dat is teveel moeite.
Achterop de mestkar.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen OV, ik betwijfel zelfs of je daar zonder visum kan komen.
Teveel uitjes is ook niet goed voor je.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef eriksd het volgende:
Ik hoor het al, de volgende meet sla ik maar over
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Teveel uitjes is ook niet goed voor je.
Zowel op het frietje speciaal als in jaarlijkse bezoekjes buiten de eigen comfortzone.
Faalhaas Overrated Michael?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Boogerd zit ook weer aan tafel. Effe kijken of hij weer dat idiote sjaaltje om heeft.
Ik vond hem niet leuk.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Teveel uitjes is ook niet goed voor je.
Zowel op het frietje speciaal als in jaarlijkse bezoekjes buiten de eigen comfortzone.
Boogerd is gewoon tof.quote:
Dat welquote:
Excuses: patatje speciaal.quote:
Ja, ik snap hem wel, maar niet grappig.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses: patatje speciaal.
Snap je hem nu wel?
Hihi, ouwe knorrige brompot!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, ik snap hem wel, maar niet grappig.
Erg matig.
Samen met Mart, achterop de tandem.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
Boogerd de Madeleine op.
Hoppa! Doet ie effe!
Weekje.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe lang duurt die Tour-ellende nog??
Tot ze allemaal in het ravijn vallenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zonder zadel?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Samen met Mart, achterop de tandem.
Te langquote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, ouwe knorrige brompot!
jij wordt echt een zeuropa.
Ga ik niet vanuit. Denk wel dat Marts zadel niet langer zichtbaar is als hij erop zit.quote:
Ok, m'n gezicht ging vanquote:Op maandag 18 juli 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit. Denk wel dat Marts zadel niet langer zichtbaar is als hij erop zit.
Nounou, jij bent zelf nu ook niet echt het Gristelijke leven zelvequote:
Je raakt al in een chronische depressie van wat wegwerkzaamheden in jouw nabijheid, zeurkousquote:Op maandag 18 juli 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans de vrolijkheid zelve, maar slechte grappen werken dat tegen.
Jij vraagt erom, vies mannetje.quote:
Ja ben al weer een dag thuis, dan gaat 't jeuken he schat.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nounou, jij bent zelf nu ook niet echt het Gristelijke leven zelve
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ben al weer een dag thuis, dan gaat 't jeuken he schat.
Je nachtelijke avonturen hierquote:
Je hebt seks voor het huwelijk gehad.quote:
quote:
Woei, daar krijg ik vast veel strafpunten voorquote:
Ow god ja, morgen is het weer zo verquote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je raakt al in een chronische depressie van wat wegwerkzaamheden in jouw nabijheid, zeurkous
ONZEDELIJK ADDERGEBROED DES BEELZEBUBS!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt seks voor het huwelijk gehad.
Shit, da's waarquote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt seks voor het huwelijk gehad.
Vraag maar aan Pater EG je mag nu niet meedoen aan de wandelingquote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Woei, daar krijg ik vast veel strafpunten voor
De geneugten van het leven in de stad.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ONZEDELIJK ADDERGEBROED DES BEELZEBUBS!
Heb je je glijmiddel bij je?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga maar eens een wijntje drinken met Mart.
Helemaal klaar ermee.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De geneugten van het leven in de stad.
Zei jij straks dat Amsterdam niet te kopiëren of te vervangen is?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ben al weer een dag thuis, dan gaat 't jeuken he schat.
Alles wat God verboden heeft is de moeite waard, dus de duivel moet wel een goeie gozer zijn.quote:
Christenen zijn saai.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shit, da's waar![]()
![]()
God zij dank wel ja![]()
![]()
Ja maar daar woont mijn lieve heerschap niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Zei jij straks dat Amsterdam niet te kopiëren of te vervangen is?
Dan loop je een aantal jaren achter. In Berlijn moet je zijn.
Zonnetje in huis van mequote:Op maandag 18 juli 2011 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helemaal klaar ermee.
Galbak dat je bent.
Hey wacht eens even.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar woont mijn lieve heerschap niet.
Bovendien zijn Duitse homo's echt over de top nichterig, bah.
Geef je me nu een compliment of denk je dat ik christelijk ben en probeer je me af te zeikenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Christenen zijn saai.
Maar wel vriendelijk verder.
In Duitsland kennen ze nu de vrijheid die wij in de 90s kenden.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar daar woont mijn lieve heerschap niet.
Bovendien zijn Duitse homo's echt over de top nichterig, bah.
Welnee schat.quote:
Dat blijkt, moet niks van ze weten.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
In Duitsland kennen ze nu de vrijheid die wij in de 90s kenden.
Nederland is sindsdien alleen maar meer bekrompen geworden, inclusief de homo's kennelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoho, dit komt doorquote:Op maandag 18 juli 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
In Duitsland kennen ze nu de vrijheid die wij in de 90s kenden.
Nederland is sindsdien alleen maar meer bekrompen geworden, inclusief de homo's kennelijk.
de PvdA(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Een compliment.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef je me nu een compliment of denk je dat ik christelijk ben en probeer je me af te zeiken
Ik ben altijd goed gemutst.quote:
Nee duh, omdat jij alles behalve openminded bent. Je bent waarschijnlijk nog conservatiever dan je grootoudersquote:Op maandag 18 juli 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat blijkt, moet niks van ze weten.
JOHNNY KRAAIJKAMP Sr.!quote:
Wel iets beter geconserveerd inderdaad, zij zijn al gecomposteerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee duh, omdat jij alles behalve openminded bent. Je bent waarschijnlijk nog conservatiever dan je grootouders
Ik ben altijd solidair.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed gemutst.
Tenzij ik honger heb.
Heb jij ooit niet het laatste woord?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben altijd solidair.
Tenzij ik mezelf interessanter vind.
Als ik homo was had ik toch echt gehoopt dat ik tien jaar eerder was geboren dan jij.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel iets beter geconserveerd inderdaad, zij zijn al gecomposteerd.
Iets zegt me dat dat laatste dat "altijd" aardig ondermijnt.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben altijd solidair.
Tenzij ik mezelf interessanter vind.
Au contraire, het bevalt me prima dat de gay scene wat conservatiever is geworden. Dat overdreven gebroken polsjes gedoe, dat eeuwige swinger party gezanik etc. etc. strijkt me recht tegen de haren in.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik homo was had ik toch echt gehoopt dat ik tien jaar eerder was geboren dan jij.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:16 schreef Dutchnative het volgende:
Nee, door 9/11 en Fortuijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoho, dit komt door
de PvdA
Nee maar, alweerquote:
Ja door 9/11 zijn homo's minder vrijneukerig.quote:
Jij lief burgertrutjequote:Op maandag 18 juli 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, het bevalt me prima dat de gay scene wat conservatiever is geworden. Dat overdreven gebroken polsjes gedoe, dat eeuwige swinger party gezanik etc. etc. strijkt me recht tegen de haren in.
Ja. Daardoor zijn veel mensen bang geworden en durven ze niet meer zo vrij te leven als ze voorheen deden.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja door 9/11 zijn homo's minder vrijneukerig.
Huh?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Daardoor zijn veel mensen bang geworden en durven ze niet meer zo vrij te leven als ze voorheen deden.
Tsk, ik ben prima in staat een partner te vinden zonder de halve club af te neuken.quote:
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Daardoor zijn veel mensen bang geworden en durven ze niet meer zo vrij te leven als ze voorheen deden.
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 18 juli 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, ik ben prima in staat een partner te vinden zonder de halve club af te neuken.
Dat remlof dat andere verkiest moet hij weten, maar ik wil wel 80 worden zonder HIV.
En dat heeft met homo relaties te maken hoe precies?quote:
Ik heb het niet gekeken, maar volgens mij praat je poep liefiequote:
Een windows-zelf-gekut, of heb jij er aan lopen kutten?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Hallo wederom. Ik had gekut met mijn Windows. Gewoon omdat het kan
Ik heb een leuke bijdrage geleverd aan je onderschrift topic.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een windows-zelf-gekut, of heb jij er aan lopen kutten?
Ik zag het net, maar is niet mijn topic, ik ben ook maar deelnemer.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb een leuke bijdrage geleverd aan je onderschrift topic.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat heeft met homo relaties te maken hoe precies?
Dat heeft met het gevoel van vrijheid en onaantastbaar zijn van mensen in het algemeen te maken. Maar als je de tijd voor 2001 niet echt bewust hebt meegemaakt ontgaat je dat misschien.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken, maar volgens mij praat je poep liefie
Dat is goed van je opgemerkt. Zolang jij ook geen seks voor het huwelijk zal hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vraag maar aan Pater EG je mag nu niet meedoen aan de wandeling
Je bedoelt dat homo's massaal in elkaar getimmerd worden door moslims en daardoor het wat uit de weg gaan? Hm, dat is waar.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft met het gevoel van vrijheid en onaantastbaar zijn van mensen in het algemeen te maken. Maar als je de tijd voor 2001 niet echt bewust hebt meegemaakt ontgaat je dat misschien.
Ik heb de tijd voor 2001 niet bewust meegemaakt??quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft met het gevoel van vrijheid en onaantastbaar zijn van mensen in het algemeen te maken. Maar als je de tijd voor 2001 niet echt bewust hebt meegemaakt ontgaat je dat misschien.
86. Gun die man zijn welverdiende dood.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
JOHNNY KRAAIJKAMP Sr.!Ik mis hem nu al.
Toen riepen ze wellicht nog niet dat we met het hoofd eerst van een flat gegooid moesten worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de tijd voor 2001 niet bewust meegemaakt??![]()
![]()
Nee, de veranderde Zeitgeist. Maar als dit de enige is die je kent weet je uiteraard niet beter.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt dat homo's massaal in elkaar getimmerd worden door moslims en daardoor het wat uit de weg gaan? Hm, dat is waar.
Gast, de Zeitgeist kan dan wel veranderd zijn maar een wat rustigere gayscene wijten aan 9/11 is wel erg lame.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de veranderde Zeitgeist. Maar als dit de enige is die je kent weet je uiteraard niet beter.
Ik heb bij mij weten niet zelf lopen kutten.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een windows-zelf-gekut, of heb jij er aan lopen kutten?
Ik heb het al lang niet meer over gays, maar over het gevoel van vrijheid in het algemeen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast, de Zeitgeist kan dan wel veranderd zijn maar een wat rustigere gayscene wijten aan 9/11 is wel erg lame.
Nou ja, IK ben geen homo (behalve sapiens), dus ik heb het niet van dichtbij meegemaakt.. Maar mijn zegt het niksquote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de veranderde Zeitgeist. Maar als dit de enige is die je kent weet je uiteraard niet beter.
Vind je het gek wanneer mensen om jouw liberale ideeën 3000 mensen om zeep helpen, om nog maar te zwijgen over Madrid, Londen etc. En vervolgens nog een decennia lang (ja, zo laat is het nu al) gewoon doorgaan met diezelfde haat te prediken tegen het Westen en onze levensstijl?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het al lang niet meer over gays, maar over het gevoel van vrijheid in het algemeen.
Nee, maar ik hoop wel dat je het verschil ziet tussen na 2001 en daarvoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, IK ben geen homo (behalve sapiens), dus ik heb het niet van dichtbij meegemaakt.. Maar mijn zegt het niks![]()
En je kunt echt niet met droge ogen beweren dat ik de tijd voor 2001 niet bewust heb meegemaakt
Ook dat niet, behalve in het recht + voor allochtonen.. En helaas denkt "iedereen"ineens dat vrijheid van meningsuiting ineens betekent "alles mogen roepen wat je wilt". Dat vind ik wél betreurenswaardig..quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het al lang niet meer over gays, maar over het gevoel van vrijheid in het algemeen.
Je moet wel heel erg wilders' moskofiets woorden kiezen hoor, anders kan je alsnog nat gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook dat niet, behalve in het recht + voor allochtonen.. En helaas denkt "iedereen"ineens dat vrijheid van meningsuiting ineens betekent "alles mogen roepen wat je wilt". Dat vind ik wél betreurenswaardig..
Ik heb al 2 decennia alba spoon.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef eriksd het volgende:
Die Rolex GMT met ceramische bezel is ook wel oke zeg.
Wat een mooi horloge.
Die is ook mooi duurquote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef eriksd het volgende:
Wat een mooi horloge.
Dat klopt.quote:
Watte?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik heb al 2 decennia alba spoon.
En je vindt het totaal niet logisch dat na hordes dreigingen en aanslagen mensen daadwerkelijk wat voorzichtiger zijn met de moslims dan voor 2001?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop wel dat je het verschil ziet tussen na 2001 en daarvoor.
In het algemeen, wat die homo's zoal doen weet ik ook niet.
Horloges zijn zoooo twintigste eeuwquote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef eriksd het volgende:
Wat een mooi horloge.
Nee, ik juist dat men zich verbaal steeds meer laat gaan en ja ook dat het klimaat zich verhard. En dat vindt ik betreurenswaardigquote:Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop wel dat je het verschil ziet tussen na 2001 en daarvoor.
In het algemeen, wat die homo's zoal doen weet ik ook niet.
Hartmeters ook, maar handig joh, voor trainen in optima forma!quote:
Nee, want we werden aangevallen door een paar extremisten, niet door de hele moslimpopulatie van de wereld.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je vindt het totaal niet logisch dat na hordes dreigingen en aanslagen mensen daadwerkelijk wat voorzichtiger zijn met de moslims dan voor 2001?
Socialisme ook.quote:
Alsof de moslims dat in acht namen toen ze duizenden onschuldige burgers om zeep hielpen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want we werden aangevallen door een paar extremisten, niet door de hele moslimpopulatie van de wereld.
Stonden zelfs te juichen op straat in fucking Amsterdamquote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof de moslims dat in acht namen toen ze duizenden onschuldige burgers om zeep hielpen.
Daar ga je alquote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof de moslims dat in acht namen toen ze duizenden onschuldige burgers om zeep hielpen.
Hehe, ben ik eht eindelijk weer met jou eens, ik werd al bang dat ik rechts werdquote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want we werden aangevallen door een paar extremisten, niet door de hele moslimpopulatie van de wereld.
De politie had gewoon iedereen die dat deed hun knieën moeten kapot slaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stonden zelfs te juichen op straat in fucking Amsterdam
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander nietquote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stond niet op straat te juichen na Shock and Awe.quote:
Ja, wie? Een zooi schooldropouts die zich aan alles behalve de islamitische levensleer hieldenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stonden zelfs te juichen op straat in fucking Amsterdam
De ware islamitische levensleer is wat, want ik zie bar weinig fatsoenlijk gedrag.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wie? Een zooi schooldropouts die zich aan alles behalve de islamitische levensleer hielden
Feit dat het uberhaupt plaatsvindt zou al een belletje bij je moeten doen rinkelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wie? Een zooi schooldropouts die zich aan alles behalve de islamitische levensleer hielden
Jij bent wel geschikt als geestelijkequote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Die scheelt niet veel met de ware christelijke levensleer. Of de joodse.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De ware islamitische levensleer is wat, want ik zie bar weinig fatsoenlijk gedrag.
Waarom niet, geloof is nou net hetgeen wat al dat tuig met elkaar verbindt.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Die scheelt niet veel met de ware christelijke levensleer. Of de joodse.
En met die heb ik ook niets, maar je kan het kutgedrag van jongeren niet afschuiven op hun geloof, of het nu hangmarrokaantjes, cokesnuivende vissers of militante kolonisten zijn.
Stuur dan eens een e-mail aan de PM van Israël, want die kolonisten zijn de enigen die moorden.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom niet, geloof is nou net hetgeen wat al dat tuig met elkaar verbindt.
En om er maar weer eens een dooddoener in te gooien: ALLE "tuig" moet worden aangepakt (met inachtneming van de juridsiche mitsen en maren)quote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Die scheelt niet veel met de ware christelijke levensleer. Of de joodse.
En met die heb ik ook niets, maar je kan het kutgedrag van jongeren niet afschuiven op hun geloof, of het nu hangmarokkaantjes, cokesnuivende vissers of militante kolonisten zijn.
Ah, ik kon er op wachten inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Stuur dan eens een e-mail aan de PM van Israël, want die kolonisten zijn de enigen die moorden.
Tja betyar, en nu... ureeennn te laat !quote:
Inderdaad. Maar aanpakken op hun daden, niet op hun afkomst of geloof.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En om er maar weer eens een dooddoener in te gooien: ALLE "tuig" moet worden aangepakt (met inachtneming van de juridsiche mitsen en maren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |