Iraniërs zijn geen ras, Arabieren of Perziërs wel. Je was gezakt op 0,1 punt voor het vak wiskundige rassenleer, toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs Iraniërs vallen er onder blijkbaar.
Perziers dan, what do I care.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iraniërs zijn geen ras, Arabieren of Perziërs wel. Je was gezakt op 0,1 punt voor het vak wiskundige rassenleer, toch?
Dat is argumentatie van het niveau: "een 8-jarige jongen is ook een mens dus kan je hem best neuken".quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Je gaat aan beiden niet dood. En voor het verhaal maakt het geen zak uit.
Opzouten engerd.quote:
Gefeliciteerd, dan ben je één van de weinigen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef eriksd het volgende:
Ik val denk ik onder de categorie "Hollanders"
Ah kom op, wie weet vind je het lekker.quote:
Sorry maar voor het verhaal maakt dit echt 0,0 uit. Je bent aan het kommaneukenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is argumentatie van het niveau: "een 8-jarige jongen is ook een mens dus kan je hem best neuken".
Slaat totaal nergens op.
Stel je voor op de meet, ter linkerzijde de engerd VS en ter rechterzijde de sociapaat v_P. Heb je er al zin aan?quote:
He's back people!quote:
Moet ik erik erbij halen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah kom op, wie weet vind je het lekker.
Volgens mij zijn er onder de vaste users hier erg weinig mensen getrouwd, dus je doelt op 1 iemand specifiek?quote:
Weet niet, volgens mij houdt hij niet zo van anale seks.quote:
Oh, ik zou me prima kunnen vermaken in dat gezelschap.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor op de meet, ter linkerzijde de engerd VS en ter rechterzijde de sociapaat v_P. Heb je er al zin aan?
Viezerik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik zou me prima kunnen vermaken in dat gezelschap.
Wat ben jij toch ook een vies loeder soms hé.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij houdt hij niet zo van anale seks.
Maar je mag 't vragen hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Het doet me deugd om dat te horen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik zou me prima kunnen vermaken in dat gezelschap.
Ik hoop voor je dat je in de kroeg je zo gedraagt. Dan ga je met meerdere blauwe ogen naar huis. De gemiddelde boerse kroegtijger houdt niet zo van dergelijke geintjesquote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij houdt hij niet zo van anale seks.
Maar je mag 't vragen hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Hij heeft php als lijfwacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in de kroeg je zo gedraagt. Dan ga je met meerdere blauwe ogen naar huis. De gemiddelde boerse kroegtijger houdt niet zo van dergelijke geintjes
Oh jawel hoor, en nooit problemen gehad.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in de kroeg je zo gedraagt. Dan ga je met meerdere blauwe ogen naar huis. De gemiddelde boerse kroegtijger houdt niet zo van dergelijke geintjes
VS en PHP zouden een leuk stel zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |