Verkrachtingen zijn vaak altijd juist bewezen door het sperma van de dader.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iemand vermoorden gaat nooit in je koude kleren zitten. Niet voor niets ook dat bij een vuurpeloton altijd 1 van de wapens niet geladen is zodat iedereen het idee kan hebben dat hij niet het dodelijke schot vuurde...
En wat als die pa later te horen krijgt dat iemand anders zijn dochter had verkracht..
Ik denk het niet, je onderschat dan de leegheid die de vader kan hebben na de moord. De dader is dood, klaar, pleite, er van af. Jij zit nog steeds met een getraumatiseerde dochter en een enorm complex. Soms is het beter te weten dat iemand nog altijd gebukt gaat onder een vrijheidsberoving dan dat je zelf het lijden voor de dader hebt beeindigd.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. ik zou het wel weten als papa van een verkrachtte dochter.
Geslachtsgemeenschap is te bewijzen. Verkrachting niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verkrachtingen zijn vaak altijd juist bewezen door het sperma van de dader.
Het is juist bij dit soort zaken dat ik altijd weiger een voorschotje te nemen op de veroordeling als er weer zoiets in de media verschijnt. Soms wijzen de feiten richting A, en blijkt later B aan de hand te zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geslachtsgemeenschap is te bewijzen. Verkrachting niet.
vaak, altijd juistquote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verkrachtingen zijn vaak altijd juist bewezen door het sperma van de dader.
Dat is natuurlijk geen algemeenheid. Er zijn zat gevallen waar je onomstotelijk vast kan stellen dat het om verkrachting gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geslachtsgemeenschap is te bewijzen. Verkrachting niet.
Hoe precies? Ik ken stellen genoeg die verkrachtingetjes hebben nagespeeld. Hoe kan je dan onomstotelijk vaststellen dat het gedwongen verkrachting was en geen uit de hand gelopen spelletje?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen algemeenheid. Er zijn zat gevallen waar je onomstotelijk vast kan stellen dat het om verkrachting gaat.
Met camerabeelden of getuigen kan ik me er iets bij voorstellen. Maar zal wel heel lastig worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe precies? Ik ken stellen genoeg die verkrachtingetjes hebben nagespeeld. Hoe kan je dan onomstotelijk vaststellen dat het gedwongen verkrachting was en geen uit de hand gelopen spelletje?
Dan kan elke inelkaargeslagen man/vrouw thuis uitgelopen handjeklap zijn als je het zo stelt.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe precies? Ik ken stellen genoeg die verkrachtingetjes hebben nagespeeld. Hoe kan je dan onomstotelijk vaststellen dat het gedwongen verkrachting was en geen uit de hand gelopen spelletje?
Dan nog..zie de film Rising Sunquote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met camerabeelden of getuigen kan ik me er iets bij voorstellen. Maar zal wel heel lastig worden.
Dat kan ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kan elke inelkaargeslagen man/vrouw thuis uitgelopen handjeklap zijn als je het zo stelt.
Even kijken. Is het wat?quote:
Een vrouw kan heimelijk tegen haar man vertellen hoe ze er altijd over gefantaseerd heeft om ooit verkracht te worden en of hij niet een keer haar alle hoeken van de kamer laat zien terwijl ze tegenstribbeld. Niet zo heel gek, 3 op de 5 vrouwen heeft een verkrachtingsfantasie.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met camerabeelden of getuigen kan ik me er iets bij voorstellen. Maar zal wel heel lastig worden.
Ik moest lachen.quote:
Ik ook.quote:
Jij zou een goeie advocaat zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een vrouw kan heimelijk tegen haar man vertellen hoe ze er altijd over gefantaseerd heeft om ooit verkracht te worden en of hij niet een keer haar alle hoeken van de kamer laat zien terwijl ze tegenstribbeld. Niet zo heel gek, 3 op de 5 vrouwen heeft een verkrachtingsfantasie.
Vervolgens kan ze best een nieuwe partner uitnodigen of camera’s plaatsen om dit op beeld op te slaan en de partner staat volledig machteloos. Nee, het menselijk manipulatief vermogen overschat ik niet.
Daar zijn mijn docenten het ook mee eens.quote:
Ik vond hem wel goed. Sean Connery als kenner van de Japanse zakenwereld.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even kijken. Is het wat?
Ik kijk nu Colors (heerlijke 80's cop movie), en dan heb ik nog Narrow Margin en Assault on Precinct 13 staan
Oh, en Horrible Bosses doet het goed in de US.
Kevin Costner en Tommy Lee Jones. Leuk!quote:
Nee hoor, in de volgende oorlog trekt met net zoals in Joegoeslavië gewoon van huis tot huis, dorp tot dorp en enclave tot enclave.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die denkt nog steeds dat de volgende oorlog met tanks aan het oostfront uitgevochten zal worden
Ja, Kevin Costner is een beetje jammer...behalve in Tin Cup en JFKquote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kevin Costner en Tommy Lee Jones. Leuk!
Ten koste van... ?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Reya het volgende:
Voor werkloze kunstenaars is er nog hoop: Martine Aubry heeft aangekondigd, als ze verkozen wordt, drie tot vijf miljard meer uit te geven aan kunst en cultuur.
Ah, de EU dus.quote:
Denk dat ik meer een advocaat ben die voornamelijk achter de schermen opereert. Jij hebt meer de uitstraling en het hoofd om wat meer op de voorgrond te treden. Een en ander met jouw uitgesprokenheid in het achterhoofd, daar waar ik vooral tussen de linies door sijpelquote:Op maandag 18 juli 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zijn mijn docenten het ook mee eens.
Maar jij bent gehaaider
Wat? Een steen gooien is geen 'volwassen' misdaad, waarvoor soldaten je hun basis binnen mogen slepen om je eens flink te verhoren?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Nog zo'n pareltje
http://frontpage.fok.nl/c(...)tijnen-gaza-uit.html
Ik wist dat het een klapmongool was, maar dit is wel extreem.
Toch kan ik een diplomatieke souffleur goed gebruiken, als ik weer eens uitspraken doe die tegen de haren in strijken van toehoorders.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat ik meer een advocaat ben die voornamelijk achter de schermen opereert. Jij hebt meer de uitstraling en het hoofd om wat meer op de voorgrond te treden. Een en ander met jouw uitgesprokenheid in het achterhoofd, daar waar ik vooral tussen de linies door sijpel
Is dat niet die gast van Rover?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat? Een steen gooien is geen 'volwassen' misdaad, waarvoor soldaten je hun basis binnen mogen slepen om je eens flink te verhoren?
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iemand vermoorden gaat nooit in je koude kleren zitten. Niet voor niets ook dat bij een vuurpeloton altijd 1 van de wapens niet geladen is zodat iedereen het idee kan hebben dat hij niet het dodelijke schot vuurde...
Dat werkt toch met losse flodders? Dat is wat anders dan ongeladen volgens mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat als je een ongeladen wapen afvuurt je merkt dat het wapen geen terugslag heeft, geen geluid maakt en slechts een klik van de trekkergroep merkbaar is? En omgekeerd, dat als je wapen wel geladen is je dat ook tijdens het schot merkt? Dus je zult altijd merken wanneer je een schot lost en wanneer niet.
Het feit dat er een aantal mensen deel uitmaken van een executiepeloton, die allemaal een geladen wapen hebben, zorgt ervoor dat men eventuele wroeging kan tegengaan doordat men niet het dodelijk schot zou hebben gelost. Maar dat er 1 iemand met een ongeladen wapen staat is een broodje-aap verhaal.
Een losse flodder dan, zo u wilt.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat als je een ongeladen wapen afvuurt je merkt dat het wapen geen terugslag heeft, geen geluid maakt en slechts een klik van de trekkergroep merkbaar is? En omgekeerd, dat als je wapen wel geladen is je dat ook tijdens het schot merkt? Dus je zult altijd merken wanneer je een schot lost en wanneer niet.
Het feit dat er een aantal mensen deel uitmaken van een executiepeloton, die allemaal een geladen wapen hebben, zorgt ervoor dat men eventuele wroeging kan tegengaan doordat men niet het dodelijk schot zou hebben gelost. Maar dat er 1 iemand met een ongeladen wapen staat is een broodje-aap verhaal.
Dat was toch juist met een losse flodder?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Idd, een losse flodder is iets heel anders dan een ongeladen wapen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat werkt toch met losse flodders? Dat is wat anders dan ongeladen volgens mij.
Jaja.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
Alweer een SC vol, tut tut tut dames.
Als metafoor voor geslachtsorganen komt het op hetzelfde neer.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, een losse flodder is iets heel anders dan een ongeladen wapen.
Je hebt zeker over Phil Collins lopen kwijlen waardoor iedereen weer z'n ongenoegen moest uiten of niet?quote:
Uhu, het ging over straffenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
Alweer een SC vol, tut tut tut dames.
Neenee.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt zeker over Phil Collins lopen kwijlen waardoor iedereen weer z'n ongenoegen moest uiten of niet?
Toestaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:43 schreef GSbrder het volgende:
Nee, het ging zelfs vrij inhoudelijk.
Wat vind je van de doodstraf, VS?
Bij Collins zouden ze nooit losse flodders gebruiken.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt zeker over Phil Collins lopen kwijlen waardoor iedereen weer z'n ongenoegen moest uiten of niet?
Losse flodders versus gerichte kloddersquote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als metafoor voor geslachtsorganen komt het op hetzelfde neer.
Ik kan ook niet naar de sauna of de pleuris breekt weer uit hier, tsk.quote:
De eerste doodstraf die met behulp van een geslachtsorgaan wordt voltrokken zou mij ten zeerste benieuwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als metafoor voor geslachtsorganen komt het op hetzelfde neer.
Graag? Jij ziet graag mensen dood?quote:
Heb je een sauna thuis?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan ook niet naar de sauna of de pleuris breekt weer uit hier, tsk.
Die sauna bij het station?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Death by deapthroathingquote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eerste doodstraf die met behulp van een geslachtsorgaan wordt voltrokken zou mij ten zeerste benieuwen.
Yup.quote:
Die het verdienen?quote:
Als jij dan wordt geselecteerd voor "execution duty" en iemand met een vuurpeloton overhoop zou moeten knallen, dan doet je het ook?quote:
Sauna, dat is een goed idee, maar even checken bij mijn ouders of die nog bruikbaar is of ondertussen opslag is geworden.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie verdienen het dan?quote:
Ik wil niemand dood eigenlijk, maar de echte bastards mogen vernederd worden voor de internationale pers.quote:
Ja hoor, je weet toch niet welke de kogel vuurde.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij dan wordt geselecteerd voor "execution duty" en iemand met een vuurpeloton overhoop zou moeten knallen, dan doet je het ook?
Lekkah!quote:
Moordenaars, terroristen, pedofielen, daders van internationale schending der mensenrechten etc. etc.quote:
En dat vind ik dus zo lastig.quote:
Vernederen voor de internationale press, daar zullen ze echt wakker van liggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil niemand dood eigenlijk, maar de echte bastards mogen vernederd worden voor de internationale pers.
Hmm... Een zoektocht naar "Death by penis" leverde het veelbelovende resultaat "Death erection" als eerste hit op.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eerste doodstraf die met behulp van een geslachtsorgaan wordt voltrokken zou mij ten zeerste benieuwen.
Die daders van dat AIDS feestje in Groningen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat vind ik dus zo lastig.
Straks vermoorden ze pedo’s en homo’s
Overpretentieuze dichters, niet te vergeten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moordenaars, terroristen, pedofielen, daders van internationale schending der mensenrechten etc. etc.
Creert nogal een hellend vlak, niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moordenaars, terroristen, pedofielen, daders van internationale schending der mensenrechten etc. etc.
Ik wist niet dat je zo'n hekel aan Grunberg had.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Overpretentieuze dichters, niet te vergeten.
Mladic, een generaal die voor z'n eigen volk vocht maar onterecht als oorlogsmisdadiger wordt gezien?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen die een lolly stelen worden niet ter dood veroordeeld.quote:
Zijn die de kogel(s) waard?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Onterecht?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mladic, een generaal die voor z'n eigen volk vocht maar onterecht als oorlogsmisdadiger wordt gezien?
Teveel ruimte voor interpretatie bij "schending van de mensenrechten".
Strafrecht is een bitchquote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die daders van dat AIDS feestje in Groningen bijvoorbeeld.
Weg ermee.
En zware mishandeling bijvoorbeeld?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen die een lolly stelen worden niet ter dood veroordeeld.
Niet als ik met het wetboek klaar ben met mijn pen.quote:
In mijn land wel. Je blijft van iemand zijn geld afquote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen die een lolly stelen worden niet ter dood veroordeeld.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Zware mishandeling is te subjectief, dus nee.quote:
Wat een mooie bewoording voor je fantasieen met erik.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet als ik met het wetboek klaar ben met mijn pen.
Vies ventje.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een mooie bewoording voor je fantasieen met erik.
Hihi.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vraagt erom:quote:
Edoch enkele decennia te laat.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Von_Preussen tracht carriète maken binnen de SRS.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dank voor deze bevestiging van waarom of ik homo ben.quote:
Nog 3 jaar en we kunnen eropquote:Op maandag 18 juli 2011 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank voor deze bevestiging van waarom of ik homo ben.
Gaat u voor, ik zal u niet volgen in deze Herr General.quote:
Het blijft een prachtige foto:quote:Op maandag 18 juli 2011 20:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Von_Preussen tracht carriète maken binnen de SRS.
Haha, wat een heldenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het blijft een prachtige foto:
[ afbeelding ]
Weet je het zeker?quote:
Vrouwen zijn smeriger dan mannen. Dus ja.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn smeriger dan mannen. Dus ja.
Wat had ik nu vanmiddag verteld over verschrompelde piemels met allerlei gele smerigheid achter de voorhuid?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze druppelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het blijft mooi.quote:Children as young as eight can be found working in factories, the nation's first space rocket -- sponsored by Pepsi and shaped like an enormous soda bottle -- is being developed, healthcare funding has been cut, and the workforce is almost entirely made up of slave labour. Crime is pervasive.
In het algemeen zijn meisjes een stuk meer dirty dan die brave homo’s waar jij speeksel mee uitwisselt. Daarnaast zijn vagina’s natuurlijk penis-onvriendelijke menstruatie-holletjes, dus het lijkt me evident dat puur hygienisch bekeken ik met een grotere dosis bacterieen in aanraking kom dan u.quote:
Heldquote:
Ivo Niehe, met vanillequote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In het algemeen zijn meisjes een stuk meer dirty dan die brave homo’s waar jij speeksel mee uitwisselt. Daarnaast zijn vagina’s natuurlijk penis-onvriendelijke menstruatie-holletjes, dus het lijkt me evident dat puur hygienisch bekeken ik met een grotere dosis bacterieen in aanraking komt dan u.
Misschien moet je vriendin zich eens wassen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In het algemeen zijn meisjes een stuk meer dirty dan die brave homo’s waar jij speeksel mee uitwisselt. Daarnaast zijn vagina’s natuurlijk penis-onvriendelijke menstruatie-holletjes, dus het lijkt me evident dat puur hygienisch bekeken ik met een grotere dosis bacterieen in aanraking kom dan u.
Ik wil uw roze wolk niet doorprikken, maar meisjes zijn natuurlijk wel oneindig veel mooier, sensueler, aantrekkelijker, verleidelijker, geschikter voor seks, zorgzamer, liever en op feeëriek delicate wijze kwetsbaar en broos.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is wederom geen emoticon die toepasselijk is, maar ik dub tussen lachen of grijnzen.
Idd, Arkan's Tigers zijn heel ironisch door het voormalig Joegoeslavië getrokken en hebben de Servische belangen verdedigd.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, wat een helden
Dit is een parodie, neem ik aan?
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel eerlijkheid mij gebied te zeggen dat sommige mannen ook wel een cursus hygiëne mogen gebruiken.
Zonder in details te treden had erbij gemoeten, zodat je fantasie niet op de vrije loop zou gaan.quote:
Jouw vrouw boent de pH-waarde van haar schoot naar een niveau dat het uw basische penis evenaart?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien moet je vriendin zich eens wassen.
En tietenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil uw roze wolk niet doorprikken, maar meisjes zijn natuurlijk wel oneindig veel mooier, sensueler, aantrekkelijker, verleidelijker, geschikter voor seks, zorgzamer, liever en op feeëriek delicate wijze kwetsbaar en broos.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vrouw boent de pH-waarde van haar schoot naar een niveau dat het uw basische penis evenaart?
Dat zijn de kwaliteiten van een vrouw inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil uw roze wolk niet doorprikken, maar meisjes zijn natuurlijk wel oneindig veel mooier, sensueler, aantrekkelijker, verleidelijker, geschikter voor seks, zorgzamer, liever en op feeëriek delicate wijze kwetsbaar en broos.
Excuses, robin verwoordde het hier beter dan ik met al mijn bij(voeglijk naam)woorden kon.quote:
De navel van je mannelijke partner is net zo geschikt als een vagina voor penetrale stimulatie?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn de kwaliteiten van een vrouw inderdaad.
Geschikter voor seks zou ik niet zeggen, maar voor de rest, tja.
Een beetje bleek doet wonderen, druppelt er ook nog wat door naar de anus, hebben we die ook gehad.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vrouw boent de pH-waarde van haar schoot naar een niveau dat het uw basische penis evenaart?
My good sir, ik neem aan dat je wel weet dat de navel niet echt het onderdeel van penetratie is.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De navel van je mannelijke partner is net zo geschikt als een vagina voor penetrale stimulatie?
De absentie ervan is een deugd inderdaad.quote:
Dan kan je niet ontkennen dat een vrouw meer mogelijkheden biedt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
My good sir, ik neem aan dat je wel weet dat de navel niet echt het onderdeel van penetratie is.
Hoewel een wasbordje uiteraard altijd opwindend is.
http://img223.imageshack.us/img223/8778/manboobs.jpg (copy/paste deze link)quote:Op maandag 18 juli 2011 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De absentie ervan is een deugd inderdaad.
Dat doe ik ook niet, daarom mijn snelle ninja edit waarbij ik zei dat "meer seksmogelijkheden" uitgezonderd was bij mannen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan kan je niet ontkennen dat een vrouw meer mogelijkheden biedt.
Ze vergroot het penetrale spectrum met 50%.
Goh. Dat mag je niet met een negroide vriendin doen, dat is een racistische daad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een beetje bleek doet wonderen, druppelt er ook nog wat door naar de anus, hebben we die ook gehad.
Je bent wel lekker op dreef.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Dat mag je niet met een negroide vriendin doen, dat is een racistische daad.
Daar verschillen onze meningen dan overquote:Op maandag 18 juli 2011 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De absentie ervan is een deugd inderdaad.
Die naam zegt genoeg; yeah I'm sure.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ http://img223.imageshack.us/img223/8778/manboobs.jpg (copy/paste deze link) ]
Sure?
Ik heb nog nooit een feeërieke man gezienquote:Op maandag 18 juli 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, daarom mijn snelle ninja edit waarbij ik zei dat "meer seksmogelijkheden" uitgezonderd was bij mannen.
Zeg dat tegen B_A als hij zijn vrouw bleektquote:
Imgur.comquote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef GSbrder het volgende:
Waarom gebruiken users hier nog imageshack.
Gebruik gewoon yfrog, upl of tinypic.
Nogal logisch als je er niet op valt nietwaar?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een feeërieke man gezien![]()
Dan was het een chick.
Waarom kopen mensen niet hun eigen hosting voor plaatjesquote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef GSbrder het volgende:
Waarom gebruiken users hier nog imageshack.
Gebruik gewoon yfrog, upl of tinypic.
Blijkbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal logisch als je er niet op valt nietwaar?
Omdat het gratis kanquote:Op maandag 18 juli 2011 21:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom kopen mensen niet hun eigen hosting voor plaatjes
Plaatjes op zhe webs slingeren.quote:
Genoeg absoluut adembenemend mooie mannen.quote:
Dat jij bij die zin aan een anus denkt zegt meer m'n beste.quote:
Jij hebt een horloge wansmaakquote:
Daarnaast ook nog eens vier procent aan scheurbuik en zes procent door executie.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
Awh, 17% van mijn inwoners sterft in de fabrieken.
Oh noes, its the 1800's all over again.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarnaast ook nog eens vier procent aan scheurbuik en zes procent door executie.
quote:The Issue
After the capture and trial of notorious rapist Henry Taiden, who was convicted of the rape of over 50 women in the past two years a debate has emerged on how he should be punished.
The Debate
1. "That psychopath should be castrated!" cries rape victim Fleur Falopian, "The agony he put me through must be punished with a means that will ensure that no human being will ever go through what I did! If castration is used more often in these cases you will see rape drop to nothing!"
2. "I understand that this is a terrible time for the poor victims in this case," says defense attorney Klaus Christmas, "However, the answer is not to revert back to the dark ages. Instead, we should focus on rehabilitation of all criminals in our prison system."
3. "Everyone knows re-education is a waste of money, we shouldn't go soft on these crooks!" says CEO Beth Utopia of the People Trading Corporation. "Simply place all rapists and criminals in Cerbie into forced labor under the management of our company to serve out their sentences. When we're through with them, they won't even think of jaywalking, much less harming another person. We get cheap labor, and these crooks get put straight. Everybody benefits... well, except the crooks."
De uitvaart sector spint gouden garen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
30% sterft aan kanker.
Is daar geen markt voor?
quote:"This can't go ahead," argues Billy Silk, a nurse at one of Capitalistiana's hospitals. "Drugs are, and always will be, one of the greatest threats to the nation's physical and mental health! My job's hard enough as it is without having the wards overrun by patients who were stupid enough to drink the damned stuff. The distribution of drugs must be strictly controlled by the government and kept for medicinal uses."
This is the position your government is preparing to adopt.
Als ik sociaal-democratisch was geweest, zou ik een uitvaartbelasting introduceren.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De uitvaart sector spint gouden garen.
Homo!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
Uh oh, ik moet een conservatieve beslissing maken.
[..]
Belasting, wat is dat?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik sociaal-democratisch was geweest, zou ik een uitvaartbelasting introduceren.
Daar ben ik echter te eerlijk voor.
Poppers zijn geen drugs!quote:
Je vergeet het dubbele tarief voor de graaiers en rijken.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik sociaal-democratisch was geweest, zou ik een uitvaartbelasting introduceren.
Daar ben ik echter te eerlijk voor.
quote:Following new legislation in Aristokratisches Preussen, homeless people are frequently charged with trespassing on public property.
Wat halfbakken van je zeg.quote:
Ik weet het, ik weet het.quote:
Ik merk eerlijk gezegd dat civil rights en mijn beleid niet samengaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.
Maar ik wil eigenlijk beter "civil rights" hebben dan de linkse kerk én een bloeiende economie, gewoon om hun te laten zien dat rechts wel beter is dan ze zelf zijn.
Dat zegt niets. GS heeft topscores en een enorm kloteland.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.
Maar ik wil eigenlijk beter "civil rights" hebben dan de linkse kerk én een bloeiende economie, gewoon om hun te laten zien dat rechts wel beter is dan ze zelf zijn.
Het feit dat ik de hoogste arbeidsparticipatie en één van de langste levensverwachting in POL heb zegt mij dat ik toch wel iets goed moet doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik merk eerlijk gezegd dat civil rights en mijn beleid niet samengaan.
Tsk.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het feit dat ik de hoogste arbeidsparticipatie en één van de langste levensverwachting in POL heb zegt mij dat ik toch wel iets goed moet doen.
Alleen blijft mijn vlaktax stijgen, ben nu op 29%.....
Leegloopquote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hallo!
In mijn staat gaat 8% van de bevolking dood met als doodsoorzaak de doodstraf
Dit doe je toch niet goed hoor:quote:Op maandag 18 juli 2011 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het feit dat ik de hoogste arbeidsparticipatie en één van de langste levensverwachting in POL heb zegt mij dat ik toch wel iets goed moet doen.
Alleen blijft mijn vlaktax stijgen, ben nu op 29%.....
Dat wilde ik net posten, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit doe je toch niet goed hoor:
"....remarkable for its strong anti-business politics"
Wat is het spel tegenstrijdig, een paar zinnen erna:
"pro-business government"![]()
Bij mij en VP is de werkloosheid heel laagquote:Op maandag 18 juli 2011 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
In mijn land draait eigenlijk alles 100% om het bedrijfsleven, en het draait verrassend goed ook nog.
Ook al zullen de mensen niet de meest gelukkige inwoners zijn ter wereld.
Je mag best zeggen dat ie bij mij het allerlaagste is, en dat zonder Melkertbanen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij en VP is de werkloosheid heel laag
Bij mij komt het denk ik door de 'labour camps'quote:Op maandag 18 juli 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat ie bij mij het allerlaagste is, en dat zonder Melkertbanen.
Mijn nieuwe wetgeving dat iedereen moet werken (zij het als slaaf of niet) is helaas net een paar uur te laat er door gekomen voor de dagelijkse report.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij en VP is de werkloosheid heel laag
Ik leef met je meequote:Op maandag 18 juli 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn nieuwe wetgeving dat iedereen moet werken (zij het als slaaf of niet) is helaas net een paar uur te laat er door gekomen voor de dagelijkse report.
quote:102 minutes ago: Following new legislation in Remlofstan, Remlofstan has been recently classified as an international menace after 'liberating' several nearby territories.
Ik hou ook niet van volledige werkgelegenheidquote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef Reya het volgende:
Volledige werkgelegenheid is een links streven.
Ah valt mee, een volop draaiende economie is ook wel rechts.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef Reya het volgende:
Volledige werkgelegenheid is een links streven.
Dat dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah valt mee, een volop draaiende economie is ook wel rechts.
Links wil echter er "goede welvaartsvoorwaarden" aan verbinden, dat is hun fout.
Ik mis dat wel. Het liefst zou ik een soort Red Alert gecombineerd met Nationstates willen, kunnen we met z'n allen de linkse users aanvallenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
Ik kan niet wachten om oorlog te voeren op Nationstates.
Wat ik zo zie is het juist remlof die iedereen om 'm heen aanvalt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mis dat wel. Het liefst zou ik een soort Red Alert gecombineerd met Nationstates willen, kunnen we met z'n allen de linkse users aanvallen
Dat onthouden we dan voor de volgende keer dat ze ons om de oren te slaan oorlogszuchtige imperialisten te zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik zo zie is het juist remlof die iedereen om 'm heen aanvalt.
Neutraliteit heeft België al twee keer in de 20e eeuw enorme last gebracht.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:49 schreef Reya het volgende:
Ik zal immer neutraal blijven, mijn réduit national schrikt eventuele agressors genoeg af.
Ik heb tot nu toe maar 1 land in puin gelegd, remlof al meer zo te zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat onthouden we dan voor de volgende keer dat ze ons om de oren te slaan oorlogszuchtige imperialisten te zijn.
Ik ga niet met zo'n zeefje aan de slag als GSquote:
Ik zag het tafereeltje alweer helemaal voor me.quote:
Same here, episch haha.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zag het tafereeltje alweer helemaal voor me.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
OH YES!
Een verloren parel die mijn pad kruist:
Echt gestoord inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah valt mee, een volop draaiende economie is ook wel rechts.
Links wil echter er "goede welvaartsvoorwaarden" aan verbinden, dat is hun fout.
Nivellering is fout, klaar.quote:
Oke, je hebt me overtuigdquote:
Wat een verschrikkelijk nummer is dat.quote:
Over een jaar over tien piep jij wel anders.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In jouw uiteraard juiste zwart-wit wereldbeeld die volkomen klopt misschien
Ach, ik heb niets tegen een zeker gereguleerd minimumbestaan, maar in de naam van denivellering en sociale bescherming vinden helaas veel excessen plaats.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In jouw zwart-wit wereldbeeld misschien
Earl Grey zou je nationale munt moeten zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef GSbrder het volgende:
Mijn land heeft een theeoverschot. Deze voorraden zijn veroverd gedurende vroegere strooptochten richting het weerloze Amsterdammistan, alwaar Philcollinopistan een embassade houdt.
Mooi, hebben we dat ook weer gehad.quote:
Ik hou van Amsterdam.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef GSbrder het volgende:
Mijn land heeft een theeoverschot. Deze voorraden zijn veroverd gedurende vroegere strooptochten richting het weerloze Amsterdammistan, alwaar Philcollinopistan een embassade houdt.
Is hij eindelijk dood?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk moet ik wel huilen dat ik Phil niet live meer kan zien.
Zeker Take me Home niet meer.
Jij moet lekker je smoeltje houden.quote:
Probleem is in onze discussies het niet altijd een kwestie is van gelijk hebben. Als jij bijvoorbeeld roept dat uitkeringstrekkers geen recht hebben op sponsering, dan is dat een kwestie van smaak, niet van gelijk of ongelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, hebben we dat ook weer gehad.
Als je het nou vaker gewoon toegeeft dat ik gelijk heb scheelt dat weer aardig wat moeite.
quote:
Ah die draaide ik altijd in 't buitenland als ik heimwee had naar ons kikkerland.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een mooi nummer.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is in onze discussies het niet altijd een kwestie is van gelijk hebben. Als jij bijvoorbeeld roept dat uitkeringstrekkers geen recht hebben op sponsering, dan is dat een kwestie van smaak, niet van gelijk of ongelijk.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In jouw zwart-wit wereldbeeld misschien
Kikkerland? Wel godverdomme.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah die draaide ik altijd in 't buitenland als ik heimwee had naar ons kikkerland.
Nou het is niet alsof de woestijnvos zou overleven in dit walgelijke klote klimaat.quote:
Toen ik in het buitenland zat had ik nooit heimwee naar het land van Ad Melkert, hoge belastingen en kleinburgelijke zeikerds, waarna ik nog een glas champagne nam in het chateau waar ik destijds verbleef.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah die draaide ik altijd in 't buitenland als ik heimwee had naar ons kikkerland.
Vond die post juist getuigen van een gebrek aan zwart/wit-denken, maar goed.quote:
Wat kan mij de woestijnvos bouten?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou het is niet alsof de woestijnvos zou overleven in dit walgelijke klote klimaat.
Ik weet niet, ik miste Amsterdam.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toen ik in het buitenland zat had ik nooit heimwee naar het land van Ad Melkert, hoge belastingen en kleinburgelijke zeikerds, waarna ik nog een glas champagne nam in het chateau waar ik destijds verbleef.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond die post juist getuigen van een gebrek aan zwart/wit-denken, maar goed.
Had 't over me eigen, jouw post is te genuanceerd voor me.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond die post juist getuigen van een gebrek aan zwart/wit-denken, maar goed.
Totdat je erachter kwam wat voor schoffies er wonenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik miste Amsterdam.
Die sfeer is niet te kopiëren of vervangen.
Net zoveel als mij, maar het klote klimaat hier kan me wel bouten.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat kan mij de woestijnvos bouten?
Daarom ben ik een held en jij een schlemiel.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had 't over me eigen, jouw post is te genuanceerd voor me.
Och dat maakt het wat het is.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Totdat je erachter kwam wat voor schoffies er wonen
Ik was juist blij dat ik 's nachts dronken over straat kon strompelen zonder leipe Mocro's tegen te komen, of bang te zijn van een neger met een bontjas een gun op m'n hoofd te krijgen. Beter nog, nadat de vakantieperiode was afgelopen ben ik zelden Nederlanders tegengekomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik miste Amsterdam.
Die sfeer is niet te kopiëren of vervangen.
Hihi Joods scheldwoord.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom ben ik een held en jij een schlemiel.
Ons klimaat is juist geweldig. Dan waardeer je een trip naar het buitenland veel meer.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net zoveel als mij, maar het klote klimaat hier kan me wel bouten.
Hm, dat probleem heb ik anders vrij weinig in Nederlandse steden.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat ik 's nachts dronken over straat kon strompelen zonder leipe Mocro's tegen te komen, of bang te zijn van een neger met een bontjas een gun op m'n hoofd te krijgen. Beter nog, nadat de vakantieperiode was afgelopen ben ik zelden Nederlanders tegengekomen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef eriksd het volgende:
Een inkomen van 90 euro, dat zou me pas erg lijken.
Oh wacht.
Oké, 4 jaar Rotterdam heeft mijn beeld op de maatschappij genuanceerd, daar zal het aan liggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, dat probleem heb ik anders vrij weinig in Nederlandse steden.
Ik houd dan ook van die groot-geneusde motherfokkers.quote:
Het leuke is dat langstuderende studentes nu makkelijker de prostitutie in kunnen worden gedwongen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef eriksd het volgende:
Een inkomen van 90 euro, dat zou me pas erg lijken.
Oh wacht.
Die stad ontwijk ik dan ook als de pest.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oké, 4 jaar Rotterdam heeft mijn beeld op de maatschappij genuanceerd, daar zal het aan liggen.
Dat dacht ik niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd dan ook van die groot-geneusde motherfokkers.
Daarom voelde ik mij in Luxemburg stad ook uitermate op m'n gemak, geen gezeik, iedereen rijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die stad ontwijk ik dan ook als de pest.
Als ik naar een crimineel gat wou dan ging ik wel in Kaapstad wonen, o wacht.
V_P is er een, kom, omhels je grootste FOK vriend.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh boy.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
V_P is er een, kom, omhels je grootste FOK vriend.
Kaapstad was ook wel te doen, je moest alleen ff wennen aan dronken achter 't stuur zitten en arme mensen met de bumper bewerken als het nodig was.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom voelde ik mij in Luxemburg stad ook uitermate op m'n gemak, geen gezeik, iedereen rijk.
Erg prettige omgang met andere mensen dus.
Niets mis met een grote neus.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou V_P graag een knuffel geven, maar krijg het idee dat hij nogal allergisch is voor warmte en affectie.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
V_P is er een, kom, omhels je grootste FOK vriend.
Jij bent een idioot.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
Edison is een baas.
Phil Collins een sentimentele troubadour.
Kijk, dat was nu het voordeel van Luxemburg, daar waren geen arme mensen. Ja, die waren er wel, maar dat waren Franse arbeiders die tegen het einde van de middag weer met treinen terug naar Frankrijk werden gedeporteerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kaapstad was ook wel te doen, je moest alleen ff wennen aan dronken achter 't stuur zitten en arme mensen met de bumper bewerken als het nodig was.
Geef je mij toch een knuf.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou V_P graag een knuffel geven, maar krijg het idee dat hij nogal allergisch voor warmte en affectie.
Kan meer coke in, bedoel je?quote:
Hangt ervan af van wie het komt.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou V_P graag een knuffel geven, maar krijg het idee dat hij nogal allergisch is voor warmte en affectie.
Armen zijn handig, ze doen je hele huishouden voor 12 euro per dag.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk, dat was nu het voordeel van Luxemburg, daar waren geen arme mensen. Ja, die waren er wel, maar dat waren Franse arbeiders die tegen het einde van de middag weer met treinen terug naar Frankrijk werden gedeporteerd.
Ik heb geen grote neus, dus zou het niet weten.quote:
Nee, jij bent een wannebe-jood.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hangt ervan af van wie het komt.
Leuke vrouwen over het algemeen ja, anderen (inclusief mijn familie) liever niet.
Ik ben tevreden Arisch.quote:
Nou, op zich is het gewoon logica.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen grote neus, dus zou het niet weten.
Wat is dat eigenlijk, het arische ras? Bestaat het eigenlijk wel?quote:
Wellicht in de ogen van VS.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh noes, u bent geen leuke vrouw?
Ja hoor, zelfs Iraniërs vallen er onder blijkbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk, het arische ras? Bestaat het eigenlijk wel?
Kom maar op bottom bitch Koos.quote:
Het agrarische ras?quote:
Dan ben ik blij dat ik er niet onder val.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs Iraniërs vallen er onder blijkbaar.
Voor mij niet hoor. Je gaat aan beiden niet dood. En voor het verhaal maakt het geen zak uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, een losse flodder is iets heel anders dan een ongeladen wapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |