Verkrachtingen zijn vaak altijd juist bewezen door het sperma van de dader.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iemand vermoorden gaat nooit in je koude kleren zitten. Niet voor niets ook dat bij een vuurpeloton altijd 1 van de wapens niet geladen is zodat iedereen het idee kan hebben dat hij niet het dodelijke schot vuurde...
En wat als die pa later te horen krijgt dat iemand anders zijn dochter had verkracht..
Ik denk het niet, je onderschat dan de leegheid die de vader kan hebben na de moord. De dader is dood, klaar, pleite, er van af. Jij zit nog steeds met een getraumatiseerde dochter en een enorm complex. Soms is het beter te weten dat iemand nog altijd gebukt gaat onder een vrijheidsberoving dan dat je zelf het lijden voor de dader hebt beeindigd.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. ik zou het wel weten als papa van een verkrachtte dochter.
Geslachtsgemeenschap is te bewijzen. Verkrachting niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verkrachtingen zijn vaak altijd juist bewezen door het sperma van de dader.
Het is juist bij dit soort zaken dat ik altijd weiger een voorschotje te nemen op de veroordeling als er weer zoiets in de media verschijnt. Soms wijzen de feiten richting A, en blijkt later B aan de hand te zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geslachtsgemeenschap is te bewijzen. Verkrachting niet.
vaak, altijd juistquote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verkrachtingen zijn vaak altijd juist bewezen door het sperma van de dader.
Dat is natuurlijk geen algemeenheid. Er zijn zat gevallen waar je onomstotelijk vast kan stellen dat het om verkrachting gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geslachtsgemeenschap is te bewijzen. Verkrachting niet.
Hoe precies? Ik ken stellen genoeg die verkrachtingetjes hebben nagespeeld. Hoe kan je dan onomstotelijk vaststellen dat het gedwongen verkrachting was en geen uit de hand gelopen spelletje?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen algemeenheid. Er zijn zat gevallen waar je onomstotelijk vast kan stellen dat het om verkrachting gaat.
Met camerabeelden of getuigen kan ik me er iets bij voorstellen. Maar zal wel heel lastig worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe precies? Ik ken stellen genoeg die verkrachtingetjes hebben nagespeeld. Hoe kan je dan onomstotelijk vaststellen dat het gedwongen verkrachting was en geen uit de hand gelopen spelletje?
Dan kan elke inelkaargeslagen man/vrouw thuis uitgelopen handjeklap zijn als je het zo stelt.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe precies? Ik ken stellen genoeg die verkrachtingetjes hebben nagespeeld. Hoe kan je dan onomstotelijk vaststellen dat het gedwongen verkrachting was en geen uit de hand gelopen spelletje?
Dan nog..zie de film Rising Sunquote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met camerabeelden of getuigen kan ik me er iets bij voorstellen. Maar zal wel heel lastig worden.
Dat kan ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kan elke inelkaargeslagen man/vrouw thuis uitgelopen handjeklap zijn als je het zo stelt.
Even kijken. Is het wat?quote:
Een vrouw kan heimelijk tegen haar man vertellen hoe ze er altijd over gefantaseerd heeft om ooit verkracht te worden en of hij niet een keer haar alle hoeken van de kamer laat zien terwijl ze tegenstribbeld. Niet zo heel gek, 3 op de 5 vrouwen heeft een verkrachtingsfantasie.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met camerabeelden of getuigen kan ik me er iets bij voorstellen. Maar zal wel heel lastig worden.
Ik moest lachen.quote:
Ik ook.quote:
Jij zou een goeie advocaat zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een vrouw kan heimelijk tegen haar man vertellen hoe ze er altijd over gefantaseerd heeft om ooit verkracht te worden en of hij niet een keer haar alle hoeken van de kamer laat zien terwijl ze tegenstribbeld. Niet zo heel gek, 3 op de 5 vrouwen heeft een verkrachtingsfantasie.
Vervolgens kan ze best een nieuwe partner uitnodigen of camera’s plaatsen om dit op beeld op te slaan en de partner staat volledig machteloos. Nee, het menselijk manipulatief vermogen overschat ik niet.
Daar zijn mijn docenten het ook mee eens.quote:
Ik vond hem wel goed. Sean Connery als kenner van de Japanse zakenwereld.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even kijken. Is het wat?
Ik kijk nu Colors (heerlijke 80's cop movie), en dan heb ik nog Narrow Margin en Assault on Precinct 13 staan
Oh, en Horrible Bosses doet het goed in de US.
Kevin Costner en Tommy Lee Jones. Leuk!quote:
Nee hoor, in de volgende oorlog trekt met net zoals in Joegoeslavië gewoon van huis tot huis, dorp tot dorp en enclave tot enclave.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die denkt nog steeds dat de volgende oorlog met tanks aan het oostfront uitgevochten zal worden
Ja, Kevin Costner is een beetje jammer...behalve in Tin Cup en JFKquote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kevin Costner en Tommy Lee Jones. Leuk!
Ten koste van... ?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Reya het volgende:
Voor werkloze kunstenaars is er nog hoop: Martine Aubry heeft aangekondigd, als ze verkozen wordt, drie tot vijf miljard meer uit te geven aan kunst en cultuur.
Ah, de EU dus.quote:
Denk dat ik meer een advocaat ben die voornamelijk achter de schermen opereert. Jij hebt meer de uitstraling en het hoofd om wat meer op de voorgrond te treden. Een en ander met jouw uitgesprokenheid in het achterhoofd, daar waar ik vooral tussen de linies door sijpelquote:Op maandag 18 juli 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zijn mijn docenten het ook mee eens.
Maar jij bent gehaaider
Wat? Een steen gooien is geen 'volwassen' misdaad, waarvoor soldaten je hun basis binnen mogen slepen om je eens flink te verhoren?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Nog zo'n pareltje
http://frontpage.fok.nl/c(...)tijnen-gaza-uit.html
Ik wist dat het een klapmongool was, maar dit is wel extreem.
Toch kan ik een diplomatieke souffleur goed gebruiken, als ik weer eens uitspraken doe die tegen de haren in strijken van toehoorders.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat ik meer een advocaat ben die voornamelijk achter de schermen opereert. Jij hebt meer de uitstraling en het hoofd om wat meer op de voorgrond te treden. Een en ander met jouw uitgesprokenheid in het achterhoofd, daar waar ik vooral tussen de linies door sijpel
Is dat niet die gast van Rover?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat? Een steen gooien is geen 'volwassen' misdaad, waarvoor soldaten je hun basis binnen mogen slepen om je eens flink te verhoren?
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iemand vermoorden gaat nooit in je koude kleren zitten. Niet voor niets ook dat bij een vuurpeloton altijd 1 van de wapens niet geladen is zodat iedereen het idee kan hebben dat hij niet het dodelijke schot vuurde...
Dat werkt toch met losse flodders? Dat is wat anders dan ongeladen volgens mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat als je een ongeladen wapen afvuurt je merkt dat het wapen geen terugslag heeft, geen geluid maakt en slechts een klik van de trekkergroep merkbaar is? En omgekeerd, dat als je wapen wel geladen is je dat ook tijdens het schot merkt? Dus je zult altijd merken wanneer je een schot lost en wanneer niet.
Het feit dat er een aantal mensen deel uitmaken van een executiepeloton, die allemaal een geladen wapen hebben, zorgt ervoor dat men eventuele wroeging kan tegengaan doordat men niet het dodelijk schot zou hebben gelost. Maar dat er 1 iemand met een ongeladen wapen staat is een broodje-aap verhaal.
Een losse flodder dan, zo u wilt.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat als je een ongeladen wapen afvuurt je merkt dat het wapen geen terugslag heeft, geen geluid maakt en slechts een klik van de trekkergroep merkbaar is? En omgekeerd, dat als je wapen wel geladen is je dat ook tijdens het schot merkt? Dus je zult altijd merken wanneer je een schot lost en wanneer niet.
Het feit dat er een aantal mensen deel uitmaken van een executiepeloton, die allemaal een geladen wapen hebben, zorgt ervoor dat men eventuele wroeging kan tegengaan doordat men niet het dodelijk schot zou hebben gelost. Maar dat er 1 iemand met een ongeladen wapen staat is een broodje-aap verhaal.
Dat was toch juist met een losse flodder?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Idd, een losse flodder is iets heel anders dan een ongeladen wapen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat werkt toch met losse flodders? Dat is wat anders dan ongeladen volgens mij.
Jaja.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
Alweer een SC vol, tut tut tut dames.
Als metafoor voor geslachtsorganen komt het op hetzelfde neer.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, een losse flodder is iets heel anders dan een ongeladen wapen.
Je hebt zeker over Phil Collins lopen kwijlen waardoor iedereen weer z'n ongenoegen moest uiten of niet?quote:
Uhu, het ging over straffenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
Alweer een SC vol, tut tut tut dames.
Neenee.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt zeker over Phil Collins lopen kwijlen waardoor iedereen weer z'n ongenoegen moest uiten of niet?
Toestaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:43 schreef GSbrder het volgende:
Nee, het ging zelfs vrij inhoudelijk.
Wat vind je van de doodstraf, VS?
Bij Collins zouden ze nooit losse flodders gebruiken.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt zeker over Phil Collins lopen kwijlen waardoor iedereen weer z'n ongenoegen moest uiten of niet?
Losse flodders versus gerichte kloddersquote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als metafoor voor geslachtsorganen komt het op hetzelfde neer.
Ik kan ook niet naar de sauna of de pleuris breekt weer uit hier, tsk.quote:
De eerste doodstraf die met behulp van een geslachtsorgaan wordt voltrokken zou mij ten zeerste benieuwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als metafoor voor geslachtsorganen komt het op hetzelfde neer.
Graag? Jij ziet graag mensen dood?quote:
Heb je een sauna thuis?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan ook niet naar de sauna of de pleuris breekt weer uit hier, tsk.
Die sauna bij het station?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Death by deapthroathingquote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eerste doodstraf die met behulp van een geslachtsorgaan wordt voltrokken zou mij ten zeerste benieuwen.
Yup.quote:
Die het verdienen?quote:
Als jij dan wordt geselecteerd voor "execution duty" en iemand met een vuurpeloton overhoop zou moeten knallen, dan doet je het ook?quote:
Sauna, dat is een goed idee, maar even checken bij mijn ouders of die nog bruikbaar is of ondertussen opslag is geworden.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie verdienen het dan?quote:
Ik wil niemand dood eigenlijk, maar de echte bastards mogen vernederd worden voor de internationale pers.quote:
Ja hoor, je weet toch niet welke de kogel vuurde.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij dan wordt geselecteerd voor "execution duty" en iemand met een vuurpeloton overhoop zou moeten knallen, dan doet je het ook?
Lekkah!quote:
Moordenaars, terroristen, pedofielen, daders van internationale schending der mensenrechten etc. etc.quote:
En dat vind ik dus zo lastig.quote:
Vernederen voor de internationale press, daar zullen ze echt wakker van liggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil niemand dood eigenlijk, maar de echte bastards mogen vernederd worden voor de internationale pers.
Hmm... Een zoektocht naar "Death by penis" leverde het veelbelovende resultaat "Death erection" als eerste hit op.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eerste doodstraf die met behulp van een geslachtsorgaan wordt voltrokken zou mij ten zeerste benieuwen.
Die daders van dat AIDS feestje in Groningen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat vind ik dus zo lastig.
Straks vermoorden ze pedo’s en homo’s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |