Niet zo bescheiden kerel, bovendien je filmpjes zijn nu eenmaal legendarischquote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef Frey het volgende:
Nou, er zijn enkele mensen die hier nog langer zijn hoor.
Dat is inderdaad een sterke scène van Jette, al vind ik de scène van de begrafenis waar ze op die kist valt ook erg sterk.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat einde.
Van alles wat ik gezien heb vind ik dat de sterkste scène van Jette.
En natuurlijk ook geen toeval dat Bronkhorst er weer in zit.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
Jongens, een primeur: de cover van seizoen 4:
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat ArnieAlberts als ik het goed heb?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:42 schreef Lucas15 het volgende:
"Waarschijnlijk kan ik jullie de cover van seizoen 4 laten zien".." weken geleden.
Wie zei dat ookal weer?![]()
Er staat dan wel waarschijnlijk, maar vervolgens niet even zeggen "Sorry, maar ik kan mijn belofte niet waarmaken."quote:Op zondag 12 juni 2011 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waarschijnlijk dat ik morgen het nieuwste van het nieuwste heb en jullie dus morgen de designs van DVD-boxen seizoen 4 en 5 kan tonen. Hou het topic dus in de gaten!
Oh ja, die hoort daar zeker ook bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een sterke scène van Jette, al vind ik de scène van de begrafenis waar ze op die kist valt ook erg sterk.
Lelijk lettertype, matig bewerkte foto en nog steeds het kromme logo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
Jongens, een primeur: de cover van seizoen 4:
[ afbeelding ]
Vond ik dus ook alquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Lelijk lettertype, matig bewerkte foto en nog steeds het kromme logo.
Naja, de inhoud is belangrijker.
De inhoud maakt alles meteen goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Lelijk lettertype, matig bewerkte foto en nog steeds het kromme logo.
Naja, de inhoud is belangrijker.
Dat wel jaquote:
En dan een box later:quote:
Toch blijft het vreemd dat-ie in seizoen 2 en 3 een bankmedewerker is, en in seizoen 4 opeens een uitgever (?)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:28 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan een box later:
"Insuline meneer Heeze?"![]()
Net als Jef Neil van Dongen..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch blijft het vreemd dat-ie in seizoen 2 en 3 een bankmedewerker is, en in seizoen 4 opeens een uitgever (?)
Huibquote:
Yep, dat kloptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef Frey het volgende:
Elle van Rijn was toch ook die Schimmelpenninckx?
OCTO!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef Frey het volgende:
Ik vind het wel grappig al die bekende gezichten die je langs ziet komen. Het zal sommige mensen waarschijnlijk minder zeggen, maar ik zie ook wel eens stemartiesten voorbijkomen. Ik herken dan vooral hun stem.
Mensen zoals Fred Meijer, Edna Kalb en Jan Nonhof.
Die ja, al ken ik hem vooral als Meowth.quote:
Lex Passchier (SpongeBob) had ook een klein rolletje in seizoen 3 als bellboy van het hotel waar Arnie en Martine verbleven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Die ja, al ken ik hem vooral als Meowth.
In seizoen 1 was hij die meneer Breukelen die het jongerencentrum wou steunen. In seizoen 3 had hij ook weer een rolletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |