Niet zo freaky als denken aan bekende mensen die de dag erop of dezelfde week nog overleden blijken te zijn. Heb het al gehad toen laatst een van de Golden Girls overleed (Paar uur voor het nieuws naar buiten kwam keek ik een teruggevonden videoband met een aflevering Golden Girls erop (En nee ik ben geen fan)), toen Antonie Kamerling zelfmoord pleegde (Dezelfde week zag ik op een band een gastoptreden van hem en Paul de Leeuw bij Sonja (Zaten samen in een musical 'Torch Song Trilogy' anno 1996) en 1 dag voor zijn overlijden zag ik hem op een band te gast bij De Schreeuw van De Leeuw) en nu weer met Johnny Kraaijkamp (Stond gister in de douche en dacht 'Hmm, heb ik ook al lang niets meer van gehoord... Die zal het ook niet meer lang uithouden... Toch zonde')...quote:Op maandag 18 juli 2011 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Dat lijkt me wel een beetje freaky ...
Zulke dingen heb ik ook, maar dan met relaties. Heb vaak dat als ik over 2 mensen droom, en het is negatief, gaan ze uit elkaar..quote:Op maandag 18 juli 2011 20:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet zo freaky als denken aan bekende mensen die de dag erop of dezelfde week nog overleden blijken te zijn. Heb het al gehad toen laatst een van de Golden Girls overleed (Paar uur voor het nieuws naar buiten kwam keek ik een teruggevonden videoband met een aflevering Golden Girls erop (En nee ik ben geen fan)), toen Antonie Kamerling zelfmoord pleegde (Dezelfde week zag ik op een band een gastoptreden van hem en Paul de Leeuw bij Sonja (Zaten samen in een musical 'Torch Song Trilogy' anno 1996) en 1 dag voor zijn overlijden zag ik hem op een band te gast bij De Schreeuw van De Leeuw) en nu weer met Johnny Kraaijkamp (Stond gister in de douche en dacht 'Hmm, heb ik ook al lang niets meer van gehoord... Die zal het ook niet meer lang uithouden... Toch zonde')...
Maargoed, ik ga iets te offtopic heb ik het idee.
ja waar het hart vol van is.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een programma keek waar BN'ers aan meedoen, waaronder Lieke van Lexmond en Jan Kooijman.
Het zou zo echt gebeurd kunnen zijn.
Die twee doen echt aan alle programma's mee. Maar Lieke van Lexmond is nog een stukje erger.
Lieke van Lexmond vind ik helemaal niks. Maar je ontkomt niet meer aan haar.quote:
QFT... Al heb ik geen respect meer voor Jan Kooijman sinds hij een prijs won bij dat Televizierring-gala; Zijn dankspeech had een zwaar "Ik bedank mezelf en verder mezelf, mezelf omdat ik er ALTIJD voor mezelf was"-gehalte.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond vind ik helemaal niks. Maar je ontkomt niet meer aan haar.
Jan Kooijman vind ik wel leuk, maar niet als acteur.
Ok, ik zal erop letten dat ik zijn naam niet verkeerd spel.quote:
Ik heb het net even teruggekeken, en inderdaad, wat een arrogantie.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
QFT... Al heb ik geen respect meer voor Jan Kooijman sinds hij een prijs won bij dat Televizierring-gala; Zijn dankspeech had een zwaar "Ik bedank mezelf en verder mezelf, mezelf omdat ik er ALTIJD voor mezelf was"-gehalte.
dan moet je dit maar eens terugkijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het net even teruggekeken, en inderdaad, wat een arrogantie.
Hij kwam daar niet echt sympathiek over, terwijl ik hem in andere programma's wél leuk over vind komen.
En wat heeft Lieke van Lexmond brede schouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
nou die opmerking van "Barbie heeft haar Gucci jurk, geef Ken zijn talent award" aardig zum kotsenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
QFT... Al heb ik geen respect meer voor Jan Kooijman sinds hij een prijs won bij dat Televizierring-gala; Zijn dankspeech had een zwaar "Ik bedank mezelf en verder mezelf, mezelf omdat ik er ALTIJD voor mezelf was"-gehalte.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Frey het volgende:
Het was toch Danny die de boel op zijn hoofd kreeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat duurt 74 minuten.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan moet je dit maar eens terugkijken
http://sites.bnn.nl/page/fs/wegmet2010/
Als je een keer niks te doen hebt, ben benieuwd wat je van het gedrag van Jan vindt.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat duurt 74 minuten.
Met Sterretje.
Dat einde.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:07 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb net de aflevering van Lotje's dood geupload.
IDD Jette's beste scene.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat einde.
Van alles wat ik gezien heb vind ik dat de sterkste scène van Jette.
En natuurlijk ook geen toeval dat Bronkhorst er weer in zit.![]()
Roep dat niet te hard. Je brengt de schrijvers nog op ideeën!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef Frey het volgende:
En nou maar hopen dat Lotje als baby niet is omgewisseld met Charlie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |