Niet zo bescheiden kerel, bovendien je filmpjes zijn nu eenmaal legendarischquote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef Frey het volgende:
Nou, er zijn enkele mensen die hier nog langer zijn hoor.
Dat is inderdaad een sterke scène van Jette, al vind ik de scène van de begrafenis waar ze op die kist valt ook erg sterk.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat einde.
Van alles wat ik gezien heb vind ik dat de sterkste scène van Jette.
En natuurlijk ook geen toeval dat Bronkhorst er weer in zit.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
Jongens, een primeur: de cover van seizoen 4:
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat ArnieAlberts als ik het goed heb?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:42 schreef Lucas15 het volgende:
"Waarschijnlijk kan ik jullie de cover van seizoen 4 laten zien".." weken geleden.
Wie zei dat ookal weer?![]()
Er staat dan wel waarschijnlijk, maar vervolgens niet even zeggen "Sorry, maar ik kan mijn belofte niet waarmaken."quote:Op zondag 12 juni 2011 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waarschijnlijk dat ik morgen het nieuwste van het nieuwste heb en jullie dus morgen de designs van DVD-boxen seizoen 4 en 5 kan tonen. Hou het topic dus in de gaten!
Oh ja, die hoort daar zeker ook bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een sterke scène van Jette, al vind ik de scène van de begrafenis waar ze op die kist valt ook erg sterk.
Lelijk lettertype, matig bewerkte foto en nog steeds het kromme logo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ik dus ook alquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Lelijk lettertype, matig bewerkte foto en nog steeds het kromme logo.
Naja, de inhoud is belangrijker.
De inhoud maakt alles meteen goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Lelijk lettertype, matig bewerkte foto en nog steeds het kromme logo.
Naja, de inhoud is belangrijker.
Dat wel jaquote:
En dan een box later:quote:
Toch blijft het vreemd dat-ie in seizoen 2 en 3 een bankmedewerker is, en in seizoen 4 opeens een uitgever (?)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:28 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan een box later:
"Insuline meneer Heeze?"![]()
Net als Jef Neil van Dongen..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch blijft het vreemd dat-ie in seizoen 2 en 3 een bankmedewerker is, en in seizoen 4 opeens een uitgever (?)
Huibquote:
Yep, dat kloptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef Frey het volgende:
Elle van Rijn was toch ook die Schimmelpenninckx?
OCTO!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef Frey het volgende:
Ik vind het wel grappig al die bekende gezichten die je langs ziet komen. Het zal sommige mensen waarschijnlijk minder zeggen, maar ik zie ook wel eens stemartiesten voorbijkomen. Ik herken dan vooral hun stem.
Mensen zoals Fred Meijer, Edna Kalb en Jan Nonhof.
Die ja, al ken ik hem vooral als Meowth.quote:
Lex Passchier (SpongeBob) had ook een klein rolletje in seizoen 3 als bellboy van het hotel waar Arnie en Martine verbleven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Die ja, al ken ik hem vooral als Meowth.
In seizoen 1 was hij die meneer Breukelen die het jongerencentrum wou steunen. In seizoen 3 had hij ook weer een rolletje.
Heel jong nog dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:24 schreef PeterKelder het volgende:
Lex Passchier (SpongeBob) had ook een klein rolletje in seizoen 3 als bellboy van het hotel waar Arnie en Martine verbleven.
Ja, inderdaad vrij jong nogquote:
Het zijn vaak van die kleine rolletjes, maar dat maakt het juist zo leukquote:Ik herken die acteurs in eerste instantie niet eens, totdat ik de stem hoor. Olaf Wijnants deed in seizoen 3 een klusje voor Martine. Die heeft ook veel stemmen ingesproken en nog steeds.
Jan Wegter had in seizoen 1 een rolletje als glaszetter. Hij was onder andere de eerste stem van Opa Smurf en de vader van Belle in Belle en het Beest.
Zijn echt van die kleine rolletjes.
En als je dan toch op de SpongeBob tour bent: Wat dan te denken van Just Meijer (Patrick) als Albert Holst, de gestoorde pleegvader van Julian.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lex Passchier (SpongeBob) had ook een klein rolletje in seizoen 3 als bellboy van het hotel waar Arnie en Martine verbleven.
Ha, weet ik eindelijk weer wie Patrick's stem deedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:30 schreef Frey het volgende:
[..]
En als je dan toch op de SpongeBob tour bent: Wat dan te denken van Just Meijer (Patrick) als Albert Holst, de gestoorde pleegvader van Julian.
Hij heeft ONM en Goudkust al gehad, dus is GTST niet moeilijk lijkt mequote:Sander de Heer (Meneer Krabs) is trouwens ook van harte welkom wat mij betreft.
Ik wist wel dat hij die stem deed, maar ik herken de stemmen vaak eerder dan de gezichten. Toen ik las dat hij Albert Holst was, toen moest ik meteen terugdenken aan zijn zin: "Julian, pak dat touw".quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:32 schreef PeterKelder het volgende:
Ha, weet ik eindelijk weer wie Patrick's stem deed
Lelijk geval, matcht niet met de rest.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat ze het vakje met "Het complete vierde seizoen' nog even veranderen, want dat is echt foeilelijk
Daarbij is de foto niet echt goed "geknipt", ik zie bij de bovenste rij nog stukjes blauw (van de achtergrond van de echte foto).
Paul Groot deed/doet ook veel nasynchronisatie, veelal Disney-tekenfilms. Zag er laatst één en hoorde opeens een bekende stem. Ik dacht: "Hé, is dat niet Stan?!"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wist wel dat hij die stem deed, maar ik herken de stemmen vaak eerder dan de gezichten. Toen ik las dat hij Albert Holst was, toen moest ik meteen terugdenken aan zijn zin: "Julian, pak dat touw".
En toen dacht ik: "Verrek, inderdaad zeg".
Je slaat de spijker op zijn kop. Ik dacht eerst dat het een grap was, dat het een fanmade-cover was. Niet dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:39 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Lelijk geval, matcht niet met de rest.
Misschien is het niet het eind design. Laten we hopen van niet..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Ik dacht eerst dat het een grap was, dat het een fanmade-cover was. Niet dus
Dat is ook de reden dat ik de cover hier niet toonde. Die maat van mij heeft me inderdaad al weken geleden deze cover gestuurd, maar ik dacht serieus dat de cover een fake one wasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Ik dacht eerst dat het een grap was, dat het een fanmade-cover was. Niet dus
Dus ik wilde me heus wel aan die belofte houden, maar zo'n wansmakelijke cover hoef ik echt niet aan jullie te tonenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ArnieAlberts als ik het goed heb?
EDIT: Ja dus. Er staat dan wel waarschijnlijk, maar vervolgens niet even zeggen "Sorry, maar ik kan mijn belofte niet waarmaken."![]()
Tis inderdaad te hopen van niet, nee. Het is een foeilelijke coverquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Misschien is het niet het eind design. Laten we hopen van niet..
Okéquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik de cover hier niet toonde. Die maat van mij heeft me inderdaad al weken geleden deze cover gestuurd, maar ik dacht serieus dat de cover een fake one was
[..]
Dus ik wilde me heus wel aan die belofte houden, maar zo'n wansmakelijke cover hoef ik echt niet aan jullie te tonen![]()
Volgens mij is-ie gewoon nep, en anders is JustBridge héél slecht bezig!quote:- Krom logo
- Mijn hemel wat is er met die "Complete seizoen 4"-tekst
- Blauwe omranding bovenin
- Lelijke kotsgroene kleur na een lichtgroen seizoen 3
- Één goed punt; Niemand zit meer op niets.
...Ik dacht dat 'ie nep was.
Die heb ik ook nog niet. Ik heb het vermoeden dat ze daar nog zwaar mee bezig zijn. Maar wat mij is opgevallen aan seizoen 4's cover; De kwaliteit van de castphoto is véle malen lager (Hij is ook donkerder) dan de voorgaande castfoto's. Toch zonde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:48 schreef LetsGame het volgende:
ArnieAlberts, kan je die van seizoen 5 dan niet laten tonen?
JustBridge is aan het afraffelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet. Ik heb het vermoeden dat ze daar nog zwaar mee bezig zijn. Maar wat mij is opgevallen aan seizoen 4's cover; De kwaliteit van de castphoto is véle malen lager (Hij is ook donkerder) dan de voorgaande castfoto's. Toch zonde.
Kans bestaat dat dit gewoon de èchte gaat worden (Hoe foeilelijk ook) en er is ook de kans dat ze nu al gedrukt worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
OkéIk mag niet hopen dat die maat van jouw toevallig een coverdesigner bij JustBridge is, anders mogen ze hem er direct uittrappen.
[..]
Volgens mij is-ie gewoon nep, en anders is JustBridge héél slecht bezig!
De foto zelf (te zien in het 12,5 jaar boek en op de site) is zelf ook ontzettend donker, dus daar kunnen ze weinig aan doen (ja, lichter maken, maar of dat zo'n verbetering is?)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet. Ik heb het vermoeden dat ze daar nog zwaar mee bezig zijn. Maar wat mij is opgevallen aan seizoen 4's cover; De kwaliteit van de castphoto is véle malen lager (Hij is ook donkerder) dan de voorgaande castfoto's. Toch zonde.
Sowieso heb ik het idee dat seizoen 5 weer een bepaalde kleur blauw (Lichtblauw wellicht?) of misschien sepiatint (Zoals de intro) gaat worden.quote:
Het gevolg van het snel uit willen geven van de seizoenenquote:
Lijkt me toch niet, er zal toch wel iemand zijn daar die opmerkt dat dit helemaal niet kán?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kans bestaat dat dit gewoon de èchte gaat worden (Hoe foeilelijk ook) en er is ook de kans dat ze nu al gedrukt worden.
Dat weet ik. Ook op de CD-rom. Echter, het gaat daar volgens mij om één en dezelfde print. De versie op de site is afkomstig uit de CD-rom en ook in het boek gezet. Ze moeten gewoon bij Endemol de ORIGINELE print uit het archief halen (Die is sowieso lichter) en ons niet afschepen met een fotosoepje van de website (Die afstamt van de CD-rom/het boek).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De foto zelf (te zien in het 12,5 jaar boek en op de site) is zelf ook ontzettend donker, dus daar kunnen ze weinig aan doen (ja, lichter maken, maar of dat zo'n verbetering is?)
Die zou ook op moeten merken dat dit helemaal niet kan als promotiemateriaal. En guess what, het staat al op bol!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:55 schreef PeterKelder het volgende:
Lijkt me toch niet, er zal toch wel iemand zijn daar die opmerkt dat dit helemaal niet kán?
Ik dacht zelf eerder hieraan:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat seizoen 5 weer een bepaalde kleur blauw (Lichtblauw wellicht?) of misschien sepiatint (Zoals de intro) gaat worden.
Neuh, dat zou weer té makkelijk zijn. Verschillende kleuren staan wel leuk in de dvdkast vindt ikquote:ZOIETS hadden ze moeten doen. De seizoenen gewoon 1 zelfde kleur houden die gebaseerd is op de kleur van de intro. Seizoen 1 paarsig, 2 t/m 15 keihard sepiatint met foto's erdoorheen en een castfoto BLAM voorop, seizoen 16 t/m 20 dan een soort melkweg/spacy uitstraling en seizoen 21 wordt niet uitgebracht vanwege de veel te veel gebruikte top 40 hits
Van seizoen 8 zijn ook twee foto's, van seizoen 10 ook. Ik mag toch hopen dat ze bij seizoen 9 de pallet-versie nemen, die is vele malen beter dan die (zoals jij al zegt) pyamaversiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die zou ook op moeten merken dat dit helemaal niet kan als promotiemateriaal. En guess what, het staat al op bol!
Sowieso zitten ze er nu al redelijk aan vast. Bij seizoen 1 (De doos, de allereerste uitgave) zou het origineel het moderne seizoen 5 t/m 15 GTST-logo worden dat op de cover zou komen, maar dat hebben ze in de laatste voorbereiding veranderd naar het seizoen 1 logo. Echter, nu blijft het alsmaar bij het seizoen 1-logo1 simpel soepje, even -den naar boven schuiven, zo simpel.
Nee, in plaats daarva gaan ze een LQ castfoto lopen fotosoepen die nauwelijks netjes gesoept kan worden. Bij zulke foto's zouden ze gewoon beter de complete foto in een fotolijstje op de cover kunnen hangen (Zie het Oppassen!!!-idee). En hoe doen ze dat dalijk bij seizoen 9, huh? 2 soort castfoto's, 1 met een wit achtergrond (Die vast en zeker gebruikt gaat worden, want makkelijker te bewerken) en 1 in een bioscoop-achtig decortje (Zwart achtergrond, wel veel mooier en echter als castfoto). Kiezen ze dalijk de witte versie, zie je de hele cast in pyjama op de cover.
Moet je het eens op een rij zien. Stel je voor, een lijn met alleen maar 1 prachtige kleur en dan in duidelijke letters 'Seizoen 2' 'Seizoen 3' 'Seizoen 4' 'Seizoen 5'... En hoezo, te makkelijk? Het gaat er toch ook niet om dat ze zich ieder seizoen het schompes moeten werken? Want dan krijg je namelijk deze teringzooi, zoals je nu ziet met seizoen 4. Als ze eenzelfde soort idee aanhouden kunnen ze dat haast sjablonen. Castfoto seizoen 3 erin, tekst wijzigen, bam, printing. Castfoto seizoen 4 erin, tekst wijzigen, bam, printing. Dan kunnen er simpelweg ook niet meer zulke stagiaire-covers gemaakt worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neuh, dat zou weer té makkelijk zijn. Verschillende kleuren staan wel leuk in de dvdkast vindt ik
Er zijn van iedere reeks meer dan 1 foto. Momentje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van seizoen 8 zijn ook twee foto's, van seizoen 10 ook. Ik mag toch hopen dat ze bij seizoen 9 de pallet-versie nemen, die is vele malen beter dan die (zoals jij al zegt) pyamaversie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |