Likje aan je ballen!quote:
quote:
Wanneer ging je naar de DA ook nog maar weer?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip wil naar huis denk ik, veel te druk voor 'm met drie andere katten.
Hij raakt er echt van in de stress.
Gister haalde hij zelfs uit naar WJ en goed hard ook.
Ik heb nu de tussenwand maar even dicht in de woonkamer, Minet en kittens aan de ene kant en Oscar en Jip aan de andere kant.
Nee, dat is voor de nasi strakjesquote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Ga je nou die ballen dan met satésaus eten?
Oeh, ik heb ook lekker eten vanaaf, van gisteren nog
Volgende week maandag.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer ging je naar de DA ook nog maar weer?
Heeft ie nog zoveel pijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:26 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Volgende week maandag.
Meteen als we weer thuis zijn dus.
Beetle is ergens bang voor!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
Beetle-held is bang voor de stofzuigert
Ik was hem kwijt tijdens het stofzuigen en zag ineens de gordijnen bewegen met wat oogjes er tussendoor, bwheehehe.
Ik wil ook een truus, maar ik ben bang dat truus mijn meubels slooptquote:Op maandag 18 juli 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beetle is ergens bang voor!![]()
![]()
Zou je geen Truus kopen?
Nee, de pijn lijkt een stuk minder te zijn. Hij trekt zich ook niet meer terug.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, de pijn lijkt een stuk minder te zijn. Hij trekt zich ook niet meer terug.
Nu ligt ie op de bankleuning met z'n hoofd in m'n nek.
Truus is heel voorzichtig met meubels.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil ook een truus, maar ik ben bang dat truus mijn meubels sloopt
Graag gedaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef nokwanda het volgende:
ow fuck, ik wist dat ik iets vergat. de was
Nog niet, we gaan zondag kijken. Ze zijn dan ruim twee weken oud.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef indaha het volgende:
Hebben jullie trouwens al een puppy uitgezocht DM en hoelang duurt het nog eer die naar jullie mag?
Echt HEEL voorzichtig? Want ik ga van binnen best een stukje dood als er op mijn tvmeubel of dressoir een krasje komt door truusquote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Truus is heel voorzichtig met meubels.![]()
Which reminds me, ik moet nog voor 150 euro aan kadootjes gaan uitzoeken!
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is hier geen hond. Ik was daar in huis
We hebben nu 5katten en een konijn
Ow haha ik wist niet dat die niet bij jullie wasquote:Op maandag 18 juli 2011 17:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is hier geen hond. Ik was daar in huis
We hebben nu 5katten en een konijn
Truus doet het veilig. Ze heeft een rubber.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt HEEL voorzichtig? Want ik ga van binnen best een stukje dood als er op mijn tvmeubel of dressoir een krasje komt door truus
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Truus doet het veilig. Ze heeft een rubber.
Dat trekt (hihi trekt) je over de streep he?quote:
Smakelijk!quote:
Mooi zeg!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:40 schreef Strega het volgende:
Zo, heb de klimroos gevonden die ik wil, "Eden Rose" heet ze. Nu nog een mooie clematis uitzoeken en dan Fleur van de "Kleine Plantage in Eenrum" mailen dat we ze zaterdag ophalen.
[ afbeelding ]
Cat en Tombo hadden al afgesproken.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:50 schreef nokwanda het volgende:
Hebben jullie een meet het komend weekend of zo?
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik was Beetle net trouwens kwijt
Liet hem in de achtertuin, jumpte over het enige lage stukje hek naar de buren. Is normaal geen punt, want die tuin is afgesloten. En uitgerekend nu stond hun tuindeur open natuurlijk
Ik snel de voordeur uit gerend, kwam hij heel hard op me af hollen via de stoep.
Pfieuw
Niet meer los in de tuin dus.
Tja, hangt van zijn stem af hè. Als die gaat breken is het zingen even over. Ze hebben niet voor niets twee koren op school: eentje voor de laagste klassen en een voor de hoogste klassenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:01 schreef Cat22 het volgende:
Leuk dat Christan bij een koor zit.Hopelijk redt hij het door de pubertijd heen.
Ik weet niet hoe mijn dirigente het doet, maar die laat de jongens tijdens hun puberteit doorzingen. Gaat niet altijd even goed als hun stem een hipsje maakt, maar zo houd je ze wel betrokken en is de verleiding na een paar jaar minder groot om niet meer opnieuw te starten. En ze doet het op zon manier dat het niet slecht is voor hun stem.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, hangt van zijn stem af hè. Als die gaat breken is het zingen even over. Ze hebben niet voor niets twee koren op school: eentje voor de laagste klassen en een voor de hoogste klassenIk hoop dat ie later op het tweede koor gaat. Ik heb zelf ook altijd in het koor gezeten op school, hartstikke leuk
Als ik hem zo zie ben ik echt heeeel beneiuwd naar Christan over 5 jaarquote:Op maandag 18 juli 2011 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Weer terug van school: introductie van de nieuwe leerlingen en Christan moest zingen met het koor
Heel veel meiden en inmiddels nog maar 2 jongens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, gezellie. Ga je de hondjes ook meenemen of krijgen de dames een andere gelegenheid om je harige team te zien?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat en Tombo hadden al afgesproken.
Eerst gaan ze wat samen doen en daarna sushi lunchen.
Q komt ook. En ik ga me er ook bij voegen is later besloten
En die gebroken periode duurt ook niet bij alle jongens heel erg lang.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn dirigente het doet, maar die laat de jongens tijdens hun puberteit doorzingen. Gaat niet altijd even goed als hun stem een hipsje maakt, maar zo houd je ze wel betrokken en is de verleiding na een paar jaar minder groot om niet meer opnieuw te starten. En ze doet het op zon manier dat het niet slecht is voor hun stem.
Ik weet eigenlijk niet vanaf wanneer hij naar het andere koor kan. Misschien ook wel meteen. Maar het koor voor de Unterstufe is alleen voor klas 5 en 6.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet niet hoe mijn dirigente het doet, maar die laat de jongens tijdens hun puberteit doorzingen. Gaat niet altijd even goed als hun stem een hipsje maakt, maar zo houd je ze wel betrokken en is de verleiding na een paar jaar minder groot om niet meer opnieuw te starten. En ze doet het op zon manier dat het niet slecht is voor hun stem.
Zoveel verzorging vragen de katten toch nietquote:
een is het neefje van Zorro maar heeft wel mot met Fire zo nu en danquote:Op maandag 18 juli 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ow haha ik wist niet dat die niet bij jullie was
Klikt het met je eigen katten?
Nee de hondjes blijven thuis volgend weekendquote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik hem zo zie ben ik echt heeeel beneiuwd naar Christan over 5 jaar
Je ziet de puber al
[..]
Ah, gezellie. Ga je de hondjes ook meenemen of krijgen de dames een andere gelegenheid om je harige team te zien?
Zijn ze er alllll?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee de hondjes blijven thuis volgend weekendDaar past S op, anders had ik ook niet gegaan.
Tombo en Elies komen vanavond naar B, B en B kijken
En dat kan opeens zooooo snel gaan!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik hem zo zie ben ik echt heeeel beneiuwd naar Christan over 5 jaar
Je ziet de puber al
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat trekt (hihi trekt) je over de streep he?![]()
Het is dat ik zaterdag trein, anders had ik Truus een dagje mee uit genomen, hadden we haar bij Shabu laten rondsnorren.
ze zijn nog even aan t etenquote:
Ging jij eten bij Elies?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze zijn nog even aan t eten
elies heeft heerlijk gekookt
Jah, nog meer geld uitgeven omdat ik een kaartje voor haar moet kopen.quote:
Super!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef Mama_Mia het volgende:
alle vier de kittens die ooit bij mij zaten zijn gereserveerd
Nee, klopt, maar jouw katten zijn al gewend aan ean en weten wat wel en niet mag (quote:Op maandag 18 juli 2011 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zoveel verzorging vragen de katten toch niet
Dik/adolf ligt haast alleen maar op zolder
[..]
een is het neefje van Zorro maar heeft wel mot met Fire zo nu en dan
En de ander zie je amper die blaast naar alles en iedereen en ook naar zichzelf.
De rest kijkt dan vanis er iets jongen
Heul niet, truus is gratiesquote:Op maandag 18 juli 2011 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah, nog meer geld uitgeven omdat ik een kaartje voor haar moet kopen.
Kan het me voorstellen dat je je rot voelt. Zou ik ook hebben in jouw plaats, denk ik. En ik kan best een grote mond hebben en niet bang zijn, maar bij zulke dingen..... akelig is dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:15 schreef Oognip het volgende:
Bah ik zit met een rotgevoel
Ik hoorde opeens een man keihard schreeuwen "KOM HIER! KOM HIER!" Ging ik kijken, blijkt zijn hond (pup) weg te rennen. Die man allemaal dingen zeggen "oeh als je hier komt dan krijg je er 1 hoor! Je krijgt er 1!" Uiteindelijk had hij zijn hond weer, paar keer sloeg hij hem op zijn kop en terwijl ze verder liepen fluisterde die man allemaal enge dingen naar zijn hond "oeh als we thuis zou nou..." en "ja en jij maar lachen tyfushond!"
Het zit me niet lekker, maar het was ook geen man die je graag in het donker tegen zou komen...
Illegaaltje smokkelen?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dat kan opeens zooooo snel gaan!
Ik weet nog goed hoe ik ( ergens eerste jaar middelbare school) me verbaasd af vroeg wie die basisschool kindjes toch omgeruild had voor rasechte pubers! ( en niet alleen een verandering qua gedrag, maar dat uiterlijk...Men, wat ging dat snel! )
Jij wel ja.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]Joel wordt over 3 weken 18, maar soms sta ik nog steeds verbaasd als ik hem zomaar op straat tegenkom als ik het niet verwacht
Jij wel he? Met satésaus.quote:
Ja, ik zie het soms ook al hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 18:47 schreef vamperotica het volgende:
En dat kan opeens zooooo snel gaan!
Ik weet nog goed hoe ik ( ergens eerste jaar middelbare school) me verbaasd af vroeg wie die basisschool kindjes toch omgeruild had voor rasechte pubers! ( en niet alleen een verandering qua gedrag, maar dat uiterlijk...Men, wat ging dat snel! )
Nu je het zegtquote:Op maandag 18 juli 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Toch lijkt ie zo op de foto nog op Jip van Janneke hoor
Ja en ook nog een knap exemplaar ook,quote:
Mooi, mijn toetsenbord doet het nogquote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZaaaaaaaaaassssssssZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
Mooi, mijn toetsenbord doet het nogKut nectarine.
koffie van de vliegquote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het mijne heeft de koffie van de vlieg ook overleefd. Alleen de v van vlieg werkt af en toe niet mee
Hij is best goed gelukt hèquote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef indaha het volgende:
Ja en ook nog een knap exemplaar ook,die zal veel harten op hol doen slaan later.
Ik sloeg naar een vlieg en toen gooide het kreng uit wraak mijn koffie over mijn toetsenbordquote:
Wat een stoute vliegquote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik sloeg naar een vlieg en toen gooide het kreng uit wraak mijn koffie over mijn toetsenbord
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik sloeg naar een vlieg en toen gooide het kreng uit wraak mijn koffie over mijn toetsenbord
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Even voorstellen, zijn hoofdje houden we nog even geheim, maar meet Ollie (Olivier op zondag) die als het goed is over een week of 8 ons huis onveilig komt maken![]()
En met dank aan Rewimo voor de naam
Whatever het beste uitkomt en waar die naar luistert voor zover katten luisterenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Indahaaaaaa, ik dacht dat jij vol zat!
Leuke naam, Olivier.
Op zn Nederlands, Engels of Frans?
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Even voorstellen, zijn hoofdje houden we nog even geheim, maar meet Ollie (Olivier op zondag) die als het goed is over een week of 8 ons huis onveilig komt maken![]()
Ollie, de middelstequote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Whatever het beste uitkomt en waar die naar luistert voor zover katten luisteren![]()
En ja ik zit nu vol, het is dat het een rooie is anders was er geen bijgekomen maar die had ik nog tegoed van mijn man
nee volgens mij niet waar hij alleen opstaat en waar zijn hele lichaam op stond , maar ik zal nog eens glurenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ollie!
![]()
Heb ik nog geen foto's van het kind zijn hoofd gemaakt?![]()
Takaiki had er wel eentje gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
nee volgens mij niet waar hij alleen opstaat en waar zijn hele lichaam op stond , maar ik zal nog eens gluren
Ach dank aan Takaikiquote:Op maandag 18 juli 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takaiki had er wel eentje gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Ja die had je hier ook niet zo snel tegengekomenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef Ynske het volgende:
heb ik weer, ben ik weg uit Utrecht, staat daar een enorm toffe vacature bij een poppodium
is dat er een van Cat?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Waarmee had je de cola gemixt of heb ik daar overheen gelezen?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:15 schreef Ynske het volgende:
mn mix is ietwat mislukt
* Ynske zoekt groter glas voor meer cola
Ja ,dus voor meer updates zie haar topic over Pumaquote:
bruine rumquote:Op maandag 18 juli 2011 21:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarmee had je de cola gemixt of heb ik daar overheen gelezen?
Hij doet het niet ,hij speelt wel af maar ik krijg geen beeldquote:Op maandag 18 juli 2011 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Konijntje eet en schrikt dan omdat er een auto aankomt
http://qltel.org/Renee3/Konijntje.avi
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Konijntje eet en schrikt dan omdat er een auto aankomt
http://qltel.org/Renee3/Konijntje.avi
Amigo is ook een coon en een goedzak die wel op zichzelf is en Dik is te bang om in de buurt te komenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar jouw katten zijn al gewend aan ean en weten wat wel en niet mag (ja, ik zag die foto van rossi in de box)
nee, al niets meer gehad voor een maand of 2quote:Op maandag 18 juli 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Zuip je elke avond Yns?
Non, hier staat ie ook op drie, ga dr maar vanuit dat het voor jou leuker is dan voor mij
Ik snap je helemaal en er iets van zeggen doe je ook niet meer zo gauwquote:Op maandag 18 juli 2011 19:15 schreef Oognip het volgende:
Bah ik zit met een rotgevoel
Ik hoorde opeens een man keihard schreeuwen "KOM HIER! KOM HIER!" Ging ik kijken, blijkt zijn hond (pup) weg te rennen. Die man allemaal dingen zeggen "oeh als je hier komt dan krijg je er 1 hoor! Je krijgt er 1!" Uiteindelijk had hij zijn hond weer, paar keer sloeg hij hem op zijn kop en terwijl ze verder liepen fluisterde die man allemaal enge dingen naar zijn hond "oeh als we thuis zou nou..." en "ja en jij maar lachen () tyfushond!"
Het zit me niet lekker, maar het was ook geen man die je graag in het donker tegen zou komen...
ik zit niet op te letten, ben youtube aant kijken ondertussenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Zuip je elke avond Yns?
Non, hier staat ie ook op drie, ga dr maar vanuit dat het voor jou leuker is dan voor mij
BOE !quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Billy heeft al een uur de hik, hij weet zich geen raad
Ik laf youtuben.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zit niet op te letten, ben youtube aant kijken ondertussen
oude of nieuwe?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wederom op zoek naar mn doosje met concertkaartjes, maar weer geen succes
Wanneer mag je weer gaan en waar is het deze keer?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Oude, nieuwe heb ik niet hoor.
Maar al mn kaartjes van alle concerten waar ik heen geweest ben zitten in een doosje en dat ben ik kwijt. En nu weet ik nie meer hoevaak ik naar Prince geweest ben
De Princekaarten zijn vandaag aangetekend aangeboden hier trouwens, morgen haalt de buuf ze ff op bij de Bruna beneden
"Allereerst wil ik mij voorstellen in het Duits."quote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef Ynske het volgende:
Rewimo, hoe zeg ik Allereerst wil ik mij voorstellen in het Duits?
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Allereerst wil ik mij voorstellen in het Duits."
Ik vind hem geweldig.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
G9odver 65 minuten 9over die p9ost gedaan
Nee de pup kwam niet angstig over, maar ik zie hem wel regelmatig met zijn baas lopen. Nu ga ik hem extra in de gaten houden.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal en er iets van zeggen doe je ook niet meer zo gauw
Kwam de pup ook angstig over?
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehehehe ik zie m wel aan voor een tasjesdief van een heel oud arm vrouwtje!
ik zie zosnel nergens voor wat helaasquote:Zijn doorbraak was het nummer Mama, sorry. Keizer schreef dit nummer als spijtbetuiging richting zijn moeder toen hij eenentwintig was en voor de derde keerin de Bijlmerbajes zat.
Vreemd, 't is gewoon een avi-filmpjequote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef indaha het volgende:
Hij doet het niet ,hij speelt wel af maar ik krijg geen beeld
Zuerst möchte ich mich vorstellen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef Ynske het volgende:
Rewimo, hoe zeg ik Allereerst wil ik mij voorstellen in het Duits?
oh die heb ik wel eens gezien geloof ik, is dat bij dat strand ?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Nicolette was op een festival, Kazantip, dat duurt gewoon 5 weken, ik vond het wel lachen
Die chick kan zuipen
nope zelfs dan nietquote:Op maandag 18 juli 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Das heul niet Slam FM, das die Neerlandse feestzender die echt alleen maar leuk is als je heel erg stoned bent
quote:Een videoclipzender met 24 uur per dag, 7 dagen per week de nieuwste en populairste videoclips. Interactie met de kijker staat centraal. SLAM!TV richt zich op alle jongeren tussen de 13 en 34 jaar. Samen met radio, tv, online en evenementen heeft SLAM!FM tot doel uit te groeien tot het multimedia jongerenplatform van Nederland. Kanaalnummer digitaal: 608
Leuk dat jullie spontaan ff langs gewieberd zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer thuis. B, B & B zijn kjoet![]()
![]()
G&S trouwens ook hoorow, en T natuurlijk ook
+ 1.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk dat jullie spontaan ff langs gewieberd zijn.![]()
Dan baal ik wel es dat ik altijd bij iedereen minimaal 2 uur rijden vandaan woon
Ja, foto's?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer thuis. B, B & B zijn kjoet![]()
![]()
G&S trouwens ook hoorow, en T natuurlijk ook
jippiequote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Nou klinkt goed Non![]()
Jij valt in de doelgroep, ik mag nie![]()
Kan ik me voorstellen. On the other hand: ik zit wel eens regelmatig zomaar 3 uur nutteloos achter mijn pc te klikken. In die tijd kan ik al bij jou aan mijn tweede bak koffie zitten.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk dat jullie spontaan ff langs gewieberd zijn.![]()
Dan baal ik wel es dat ik altijd bij iedereen minimaal 2 uur rijden vandaan woon
nee ik besta alleen onlinequote:Op maandag 18 juli 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb meer Fokkers op meetafstand wonen dan me lief is![]()
Non, heb jij al es mensen gemeet eigenlijk?
Of besta je gewoon niet?
De laatste weken zou ik willen dat ik es 3 uur nutteloos kon internetten.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. On the other hand: ik zit wel eens regelmatig zomaar 3 uur nutteloos achter mijn pc te klikken. In die tijd kan ik al bij jou aan mijn tweede bak koffie zitten.
Het is ook een kwestie van gewoon gáán
Drukke zomer voor de boeg?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De laatste weken zou ik willen dat ik es 3 uur nutteloos kon internetten.
Ik heb pas net de stofzuigert opgeruimd en de was aangezet.![]()
Na septembert heb ik het weer een stuk rustiger gelukkig.
Dus je komt niet op de Hollandsche Hits Sing Along Meetquote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
De laatste weken zou ik willen dat ik es 3 uur nutteloos kon internetten.
Ik heb pas net de stofzuigert opgeruimd en de was aangezet.![]()
Na septembert heb ik het weer een stuk rustiger gelukkig.
En, hapten die wel?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef Nonneke het volgende:
en ymme bijna, maarja die kwam maar nooit
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus je komt niet op de Hollandsche Hits Sing Along Meet
Ik zit er momenteel ff midden in idd.quote:
Daar maak ik uiteraard wel een gaatje voor vrijquote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus je komt niet op de Hollandsche Hits Sing Along Meet
Nee, dat zeg je niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit er momenteel ff midden in idd.
Werk gaat vanaf volgende week naar 4 weken fulltime, iedereen is jarig momenteel, feestje hier, BBQ daar, herinrichting tuin en daarnaast een huis met 5 katten die nogal haren![]()
LAAT ME MET RUST!!!!
Maar dat zeg je niet he?
wowquote:Op maandag 18 juli 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bummerrrrrrrr!
Ik heb Zwab en zn steigermeisje gemeet
Nope, valt me tegenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
En vertelt er nu NIEMAND hoe de meet met B, B & B en entourage was?
Jaaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Het was gezellig ladies![]()
Wat sloofde Beetle zich uit
Hij is zooooooooooo moe nu.
Sawyer gromde naar mequote:
Dat doe je beter dan ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, als beloning mag ik in september anderhalve week flaneren op Corfu
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
Je kunt gewoon boeken he?quote:
Moment; ben ff bezig mijn tepel weer op de goede plek te plakken. Als dat klaar is, zal ik verhalen vertellenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
En vertelt er nu NIEMAND hoe de meet met B, B & B en entourage was?
Ach, je had Yoko de eerste tijd moeten horen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sawyer gromde naar me
Maar echt! Niet levende kuikens natuurlijk, maar toch is het nu gek
Herstel, ik upload het balfilmpje en dan gaat ie ter controle op de pm en misschien komt ie daarna hierquote:
*wacht op PM*quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Herstel, ik upload het balfilmpje en dan gaat ie ter controle op de pm en misschien komt ie daarna hier
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moment; ben ff bezig mijn tepel weer op de goede plek te plakken. Als dat klaar is, zal ik verhalen vertellen
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
En speciaal voor Hara Beetle en Bal gefilmd
En voor Elies dopen we haar om tot Teetle
Begin maar vast te vertellen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moment; ben ff bezig mijn tepel weer op de goede plek te plakken. Als dat klaar is, zal ik verhalen vertellen
Die zal wel lekker slapen, denk ik zomaarquote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
ik h9oud van je. sla de link aub 9op 9odat ik v9olgende week gelijk kan kijken!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
En speciaal voor Hara Beetle en Bal gefilmd
En voor Elies dopen we haar om tot Teetle
Neej, ik ga weer dingen doen met minder mobiele mensen.quote:
Staat dat ook op film?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Elies heeft (ons) een belangrijke les geleerd:
Nooit het speelgoed waar Beetle in moet/mag happen tegen je tiet houden, want dan kon er nog wel eens een tandje op de verkeerde plek terecht komen.
Nou!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zal wel lekker slapen, denk ik zomaar
En toch he... we deden ontzettend ons best om rustig te zijn, maar het hielp niet
Een tandjequote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Elies heeft (ons) een belangrijke les geleerd:
Nooit het speelgoed waar Beetle in moet/mag happen tegen je tiet houden, want dan kon er nog wel eens een tandje op de verkeerde plek terecht komen.
Zuinig zijn op de afdruk voor als het kind ooit een kunstgebitje nodig heeft.quote:
Bummer.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Kun je niet een buurvrouw vragen om halverwege een blik te werpen door het raam?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben zó strontzenuwachtig voor morgen
Dan ga ik haar toch maar alleen laten (5,5 uur dus) met Bink en Boor.
Want als ik haar morgen mee naar het werk neem, dan moet ze donderdag alsnog alleen blijven.
En ze moet het toch leren.
Maar ik ben zo bang dat ze Bink en Boor ineens aan stukken scheurt uit verveling dan ofzo
Gaat niet gebeuren. Die twee laten zich écht niet opeten hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Want als ik haar morgen mee naar het werk neem, dan moet ze donderdag alsnog alleen blijven.
Maar ik ben zo bang dat ze Bink en Boor ineens aan stukken scheurt uit verveling dan ofzo
Ooh mens, doe normaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |