quote:Op maandag 18 juli 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Even voorstellen, zijn hoofdje houden we nog even geheim, maar meet Ollie (Olivier op zondag) die als het goed is over een week of 8 ons huis onveilig komt maken![]()
En met dank aan Rewimo voor de naam
Whatever het beste uitkomt en waar die naar luistert voor zover katten luisterenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Indahaaaaaa, ik dacht dat jij vol zat!
Leuke naam, Olivier.
Op zn Nederlands, Engels of Frans?
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Even voorstellen, zijn hoofdje houden we nog even geheim, maar meet Ollie (Olivier op zondag) die als het goed is over een week of 8 ons huis onveilig komt maken![]()
En met dank aan Rewimo voor de naam
Ollie, de middelstequote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Whatever het beste uitkomt en waar die naar luistert voor zover katten luisteren![]()
En ja ik zit nu vol, het is dat het een rooie is anders was er geen bijgekomen maar die had ik nog tegoed van mijn man
nee volgens mij niet waar hij alleen opstaat en waar zijn hele lichaam op stond , maar ik zal nog eens glurenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ollie!
![]()
Heb ik nog geen foto's van het kind zijn hoofd gemaakt?![]()
Takaiki had er wel eentje gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
nee volgens mij niet waar hij alleen opstaat en waar zijn hele lichaam op stond , maar ik zal nog eens gluren
Ach dank aan Takaikiquote:Op maandag 18 juli 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takaiki had er wel eentje gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Ja die had je hier ook niet zo snel tegengekomenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef Ynske het volgende:
heb ik weer, ben ik weg uit Utrecht, staat daar een enorm toffe vacature bij een poppodium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |