Likje aan je ballen!quote:
quote:
Wanneer ging je naar de DA ook nog maar weer?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip wil naar huis denk ik, veel te druk voor 'm met drie andere katten.
Hij raakt er echt van in de stress.
Gister haalde hij zelfs uit naar WJ en goed hard ook.
Ik heb nu de tussenwand maar even dicht in de woonkamer, Minet en kittens aan de ene kant en Oscar en Jip aan de andere kant.
Nee, dat is voor de nasi strakjesquote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Ga je nou die ballen dan met satésaus eten?
Oeh, ik heb ook lekker eten vanaaf, van gisteren nog
Volgende week maandag.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer ging je naar de DA ook nog maar weer?
Heeft ie nog zoveel pijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:26 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Volgende week maandag.
Meteen als we weer thuis zijn dus.
Beetle is ergens bang voor!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
Beetle-held is bang voor de stofzuigert
Ik was hem kwijt tijdens het stofzuigen en zag ineens de gordijnen bewegen met wat oogjes er tussendoor, bwheehehe.
Ik wil ook een truus, maar ik ben bang dat truus mijn meubels slooptquote:Op maandag 18 juli 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beetle is ergens bang voor!![]()
![]()
Zou je geen Truus kopen?
Nee, de pijn lijkt een stuk minder te zijn. Hij trekt zich ook niet meer terug.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, de pijn lijkt een stuk minder te zijn. Hij trekt zich ook niet meer terug.
Nu ligt ie op de bankleuning met z'n hoofd in m'n nek.
Truus is heel voorzichtig met meubels.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil ook een truus, maar ik ben bang dat truus mijn meubels sloopt
Graag gedaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef nokwanda het volgende:
ow fuck, ik wist dat ik iets vergat. de was
Nog niet, we gaan zondag kijken. Ze zijn dan ruim twee weken oud.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef indaha het volgende:
Hebben jullie trouwens al een puppy uitgezocht DM en hoelang duurt het nog eer die naar jullie mag?
Echt HEEL voorzichtig? Want ik ga van binnen best een stukje dood als er op mijn tvmeubel of dressoir een krasje komt door truusquote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Truus is heel voorzichtig met meubels.![]()
Which reminds me, ik moet nog voor 150 euro aan kadootjes gaan uitzoeken!
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is hier geen hond. Ik was daar in huis
We hebben nu 5katten en een konijn
Ow haha ik wist niet dat die niet bij jullie wasquote:Op maandag 18 juli 2011 17:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is hier geen hond. Ik was daar in huis
We hebben nu 5katten en een konijn
Truus doet het veilig. Ze heeft een rubber.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt HEEL voorzichtig? Want ik ga van binnen best een stukje dood als er op mijn tvmeubel of dressoir een krasje komt door truus
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Truus doet het veilig. Ze heeft een rubber.
Dat trekt (hihi trekt) je over de streep he?quote:
Smakelijk!quote:
Mooi zeg!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:40 schreef Strega het volgende:
Zo, heb de klimroos gevonden die ik wil, "Eden Rose" heet ze. Nu nog een mooie clematis uitzoeken en dan Fleur van de "Kleine Plantage in Eenrum" mailen dat we ze zaterdag ophalen.
[ afbeelding ]
Cat en Tombo hadden al afgesproken.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:50 schreef nokwanda het volgende:
Hebben jullie een meet het komend weekend of zo?
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik was Beetle net trouwens kwijt
Liet hem in de achtertuin, jumpte over het enige lage stukje hek naar de buren. Is normaal geen punt, want die tuin is afgesloten. En uitgerekend nu stond hun tuindeur open natuurlijk
Ik snel de voordeur uit gerend, kwam hij heel hard op me af hollen via de stoep.
Pfieuw
Niet meer los in de tuin dus.
Tja, hangt van zijn stem af hè. Als die gaat breken is het zingen even over. Ze hebben niet voor niets twee koren op school: eentje voor de laagste klassen en een voor de hoogste klassenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:01 schreef Cat22 het volgende:
Leuk dat Christan bij een koor zit.Hopelijk redt hij het door de pubertijd heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |