quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]Joel wordt over 3 weken 18, maar soms sta ik nog steeds verbaasd als ik hem zomaar op straat tegenkom als ik het niet verwacht
Jij wel he? Met satésaus.quote:
Ja, ik zie het soms ook al hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 18:47 schreef vamperotica het volgende:
En dat kan opeens zooooo snel gaan!
Ik weet nog goed hoe ik ( ergens eerste jaar middelbare school) me verbaasd af vroeg wie die basisschool kindjes toch omgeruild had voor rasechte pubers! ( en niet alleen een verandering qua gedrag, maar dat uiterlijk...Men, wat ging dat snel! )
Nu je het zegtquote:Op maandag 18 juli 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Toch lijkt ie zo op de foto nog op Jip van Janneke hoor
Ja en ook nog een knap exemplaar ook,quote:
Mooi, mijn toetsenbord doet het nogquote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZaaaaaaaaaassssssssZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
Mooi, mijn toetsenbord doet het nogKut nectarine.
koffie van de vliegquote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het mijne heeft de koffie van de vlieg ook overleefd. Alleen de v van vlieg werkt af en toe niet mee
Hij is best goed gelukt hèquote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef indaha het volgende:
Ja en ook nog een knap exemplaar ook,die zal veel harten op hol doen slaan later.
Ik sloeg naar een vlieg en toen gooide het kreng uit wraak mijn koffie over mijn toetsenbordquote:
Wat een stoute vliegquote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik sloeg naar een vlieg en toen gooide het kreng uit wraak mijn koffie over mijn toetsenbord
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik sloeg naar een vlieg en toen gooide het kreng uit wraak mijn koffie over mijn toetsenbord
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |