Daar is opzich niet zoveel mis mee, opzich danquote:
Ja, echt heeeeelemaal leuk gewoon! (bij voorkeur uitgesproken door een of andere kakteef uit het Gooi)quote:Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef Ripley het volgende:
Helemaal leuk, da's erg ja. helemaal erg :p
De ene rosé is de andere niet. Hoewel ik er niet heel erg thuis in ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is opzich niet zoveel mis mee, opzich dan.
Ik had pas bij een wijnarrangement ook een rose, en toen pas snapte ik waarom het drankje uberhaupt bestaat, die meuk die ik daarvoor kende was niet te vergelijken.
Of een stukje. Een stukje emotie.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt heeeeelemaal leuk gewoon! (bij voorkeur uitgesproken door een of andere kakteef uit het Gooi)
Nee, dat idee had ik altijd wel, maar ik had daarvoor nog nooit een rose gedronken die ik lekker vondquote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
[..]
De ene rosé is de andere niet. Hoewel ik er niet heel erg thuis in ben.
Of: Ja, en dan heb ik echt zoiets van...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of een stukje. Een stukje emotie.
Of: ik ben op zoek naar een maatje
Ik heb in australie met mijn ex een wijnproeverij gedaan en die had dat ook ja. Sowieso leuk zo'n proeverij, door de uitleg proef je veel bewuster.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is opzich niet zoveel mis mee, opzich dan.
Ik had pas bij een wijnarrangement ook een rose, en toen pas snapte ik waarom het drankje uberhaupt bestaat, die meuk die ik daarvoor kende was niet te vergelijken.
Weet je nog welke het was?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat idee had ik altijd wel, maar ik had daarvoor nog nooit een rose gedronken die ik lekker vond. Deze was echt heel erg lekker..
Rosébier kan wel lekker zijn, maar dan moet je wel de goede hebben, de meeste zijn gewoon ranzig. Maar heb toch liever een 'echt' biertjequote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
Rosé is wel lekker. Rosébier begrijp ik niet. Al helemaal niet de variant zonder alcohol.
Of Toppiequote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of: Ja, en dan heb ik echt zoiets van...
Nee, geen idee, wel ff op de fles gekeken, was bij Te Pas in Amsterdam.quote:
Ik heb een halve cursus gedaan. Best geinig maar vooral een hoop mensen die zichzelf en het drankje te serieus nemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb in australie met mijn ex een wijnproeverij gedaan en die had dat ook ja. Sowieso leuk zo'n proeverij, door de uitleg proef je veel bewuster.
Dat was al nooit leuk, laat staan nu nog.quote:
Binnen de familie hebben we ook van die woorden ja. Eigenlijk wel heel leuk.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
Mijn ma gebruikte vroeger soms van die woorden waar we nog nooit van gehoord hadden. Zaten we te klieren aan tafel, mijn ma "Zit toch eens niet zo te snarken!![]()
Wij.![]()
![]()
WAT is DAT nou weer.
Ow, wij deden het met drie man die er geen verstand van hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een halve cursus gedaan. Best geinig maar vooral een hoop mensen die zichzelf en het drankje te serieus nemen.
Ja, in mijn ma's geval was het gewoon dialect wat wij niet kenden omdat wij gewoon in Apeldoorn opgroeiden.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Binnen de familie hebben we ook van die woorden ja. Eigenlijk wel heel leuk.
frombozzelenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind wijn lekker, maar het boeit me niet ofzo. Dat heb ik wel met eten, veel fascinerender vind ik dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een halve cursus gedaan. Best geinig maar vooral een hoop mensen die zichzelf en het drankje te serieus nemen.
Ja, er zit een hoop gebakken lucht bij, maar er zit opzich wel heel veel verschil in wijn...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, wij deden het met drie man die er geen verstand van hebbenEr wordt wel veel duur gedaan over wijn ja
Hier eigenlijk vooral bargoense woordenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Schoenrolschaatsen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier eigenlijk vooral bargoense woorden
en wat kinderwoordjes van mijn zusje als boevenstalling en schuimpies (schouders, tijd van de schoudervullingen he).
Het 'probleem' zijn de types die een wijn gaan zitten proeven in een restaurant.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, er zit een hoop gebakken lucht bij, maar er zit opzich wel heel veel verschil in wijn...
Dat doe ik ook nooit hoor, zeker niet in een normale tentquote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het 'probleem' zijn de types die een wijn gaan zitten proeven in een restaurant.
8 minuten draaien, gorgelen, etc etc
Flikker toch een eind op. Je kan aan de fles nog ruiken of er kurk in zit en meer hoef je niet te doen.
Jaa hilarisch.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het 'probleem' zijn de types die een wijn gaan zitten proeven in een restaurant.
Flikker toch een eind op. Je kan aan de fles nog ruiken of er kurk in zit en meer hoef je niet te doen.
vandaar die vertragingenquote:Treinmachinist onder invloed van alcohol GRONINGEN - Voor het eerst sinds het Korps landelijke politiediensten (KLPD) in 2008 alcoholcontroles uitvoert op het spoor, is een treinmachinist met meer dan 0,5 promille tegen de lamp gelopen.
Een vrouwelijke 44-jarige machinist van een passagierstrein van Arriva blies maandagmorgen op station Groningen 1 promille en is aangehouden op verdenking van rijden onder invloed, meldde het KLPD. De vrouw verklaarde dat ze niet tijdens diensttijd had gedronken, maar nog onder invloed was van haar alcoholconsumptie op zondagavond. De Spoorwegpolitie maakte proces-verbaal op en legde haar een rijverbod van 4 uur op.
Arriva zegt „zeer geschrokken” te zijn van het voorval. De machinist is in afwachting van een intern onderzoek direct geschorst. Wat er verder met haar gebeurt, wil de vervoerder nog niet zeggen. „Onder meer in de cao staat dat je geen alcohol in je bloed mag hebben. Wij nemen dit zeer hoog op”, zegt een woordvoerster
Mode & haar in de jaren tachtig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef Ripley het volgende:
(schouders, tijd van de schoudervullingen he).
Dat i.c.m. een kort en pittig kapsel en het beeld is kompleet...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Zoals het in de TT staat stel ik me de fervente gebruiksters van het woord kek ook wel een beetje voor ja
Ha, waar denk je dat ik hem vandaan heb.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
wat doe jij op datingssites? weet MsTechno hiervan?
En Uggs.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat i.c.m. een kort en pittig kapsel en het beeld is kompleet...
Oh, uh. Hoi.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ha, waar denk je dat ik hem vandaan heb.
quote:
SPOILER: Nee, die droeg ze niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit de oertijdquote:Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ha, waar denk je dat ik hem vandaan heb.
Uit vroeger, toen alles beter was.quote:
Toen je Maggi nog uitsprak als [meggie].quote:Op maandag 18 juli 2011 16:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uit vroeger, toen alles beter was.
Van die interessant-doe types jaquote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haha geweldig!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Kale uit Leiden raakte in twijfel toen ik serieus inging over een man die zich had laten opbouwen naar een vrouw en da tik misschien hem iets moest vertellen dit weekend
Ik weet niet wat jouw relatie is tot "Kale" (of andersom) maar dit kan toch nooit echt een belemmering zijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie net zo serieus een grap maakte
Pardon?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:26 schreef Techno het volgende:
Hey, maar wacht. Dit is toch geen hint of zo?
O dus daar komt die komkommer vandaan!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Kale uit Leiden raakte in twijfel toen ik serieus inging over een man die zich had laten opbouwen naar een vrouw en da tik misschien hem iets moest vertellen dit weekend
Een belemmering omdat hij zou denken dat ik niet op en top vrouw zou zijn misschien?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet wat jouw relatie is tot "Kale" (of andersom) maar dit kan toch nooit echt een belemmering zijn?
Ja ok tenzij hij graag kindertjes van jou wil.
Maar je mag wel blijven proberen hoor.quote:
En wat geeft dat dan? Dan heb je tieten én kun je kaartlezen. Geweldig toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een belemmering omdat hij zou denken dat ik niet op en top vrouw zou zijn misschien?
Nee, daar gaat het niet om! Snap dat dan! Ben je geen vrouw ofzo!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef Watertornado het volgende:
En wat geeft dat dan? Dan heb je tieten én kun je kaartlezen. Geweldig toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:33 schreef El_Matador het volgende:
Headhunters...
Momenteel hebben we een vacature in behandeling die mogelijk uw interesse heeft. Onderstaand vindt u een korte omschrijving.
Operational Coach
Haarlem, ¤ 50.000 - 60.000 per jaar excl 14% toeslag
Voor xxx, een groot internationaal farmaceutisch bedrijf in Haarlem, zijn we op zoek naar een Operational Coach op de productieafdeling yyy. ....
Echt iets voor mij ja. Wat zijn het toch een domme sukkels, sommige van die recruiters...Ik snap echt niet wat je wil zeggen met deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Oké. Hmm, ik ga die baby maar als UI nemen denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar je mag wel blijven proberen hoor.
Headhunters...
Momenteel hebben we een vacature in behandeling die mogelijk uw interesse heeft. Onderstaand vindt u een korte omschrijving.
Operational Coach
Voor xxx, een groot internationaal farmaceutisch bedrijf in Haarlem, zijn we op zoek naar een Operational Coach op de productieafdeling yyy. ....
Echt iets voor mij ja. Wat zijn het toch een domme sukkels, sommige van die recruiters...Die uit Israel dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Nee, ben omgebouwd!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om! Snap dat dan! Ben je geen vrouw ofzo!
Dat die gasten hun werk niet doen. In mijn profiel staat o.a. "training" als skill. Maar ik ben toch technisch geschoold en zeker niet op het vlak van farmaceutica?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je wil zeggen met deze post.
Ah so. Ach, dat soort mails lees ik al niet eens meer omdat het toch altijd kul is.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat die gasten hun werk niet doen. In mijn profiel staat o.a. "training" als skill. Maar ik ben toch technisch geschoold en zeker niet op het vlak van farmaceutica?
Ze zoeken een visagiste. En na het zien van de foto's in je fobo was de link snel gelegd.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:36 schreef El_Matador het volgende:
Dat die gasten hun werk niet doen. In mijn profiel staat o.a. "training" als skill. Maar ik ben toch technisch geschoold en zeker niet op het vlak van farmaceutica?
Wellicht lezen ze hier mee? Die 12 stemmen kwamen toch ook ergens vandaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kluts, kijkend naar je UI herken in Prodigy, Anouk, Lady Gaga en die griet die er normaal ook staat.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah so. Ach, dat soort mails lees ik al niet eens meer omdat het toch altijd kul is.
Het lijkt me niet bepaald het werk van een folderverspreider voor een nieuw Argentijns restaurant onder de vereniging van veganisten.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah so. Ach, dat soort mails lees ik al niet eens meer omdat het toch altijd kul is.
kijk mij goeie banen afwijzen omdat ik zoooo cool benquote:Op maandag 18 juli 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je wil zeggen met deze post.
PETduo.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kluts, kijkend naar je UI herken in Prodigy, Anouk, Lady Gaga en die griet die er normaal ook staat.
Wie zijn die twee gasten?
Ik gaf 'm 't voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kijk mij goeie banen afwijzen omdat ik zoooo cool ben.
Hé, dat ken ik helemaal niet. Wat voor soort muziek moet ik aan denken (uiteraard ben ik te lui om wat in te tikken in YouTube)?quote:
Schranz ende keiharde beuktechno.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:41 schreef Watertornado het volgende:
Hé, dat ken ik helemaal niet. Wat voor soort muziek moet ik aan denken (uiteraard ben ik te lui om wat in te tikken in YouTube)?
Hardtechno/Schranz iets met teveel >150BPM per minuut.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, dat ken ik helemaal niet. Wat voor soort muziek moet ik aan denken (uiteraard ben ik te lui om wat in te tikken in YouTube)?
dat was wel de ondertoon, maar niet het onderwerp volgens mijquote:Op maandag 18 juli 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kijk mij goeie banen afwijzen omdat ik zoooo cool ben.
Ok sorry sorry.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
Overigens zijn "die 2 gasten" man en vrouw.
Hij heeft er niet zo'n kijk op.. omgebouwd hequote:Op maandag 18 juli 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
Overigens zijn "die 2 gasten" man en vrouw.
Het is nou niet echt dat het een vrouwelijke vrouw is nee.quote:
Dus jij denkt steeds in problemen Peu? Oh nee! Jij bent het probleem.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
verliezers denken in problemen, winnaars in oplossingen!
Winnaars hebben mensen die oplossingen voor ze verzinnenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
verliezers denken in problemen, winnaars in oplossingen!
Headhunters...
Operational Coach
Echt iets voor mij ja. Wat zijn het toch een domme sukkels, sommige van die recruiters...MSDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net overgenomen, lekker onzeker. En vacaturestop, vreemd...
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wellicht lezen ze hier mee? Die 12 stemmen kwamen toch ook ergens vandaan.
Hardlopen in de regen is echt heerlijkquote:
Nou ja, de mengpaneeltjes heb ik al.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
Het is nou niet echt dat het een vrouwelijke vrouw is nee.
[ afbeelding ]
Wel heel tof, als je dat samen kan doen als stel.
Oh ja, jij zit in die branch he? En nee, dit komt niet in de buurt bij mijn profiel. Alleen het salaris misschien. Toen. Nu heb ik -gelukkig- andere cijfers om aan te werken...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
MSDNet overgenomen, lekker onzeker. En vacaturestop, vreemd...
Welke zomer?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sportschool doe ik niet in de zomer maanden.
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hardlopen in de regen is echt heerlijk
nee dat niet, maar ga dan naar de rockabilly roadkillsquote:Op maandag 18 juli 2011 16:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorlopig even geen tijd voor. Hoezo, wil je nog een keer?
Rockabilly?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ga dan naar de rockabilly roadkills
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:50 schreef El_Matador het volgende:
Oh ja, jij zit in die branch he? En nee, dit komt niet in de buurt bij mijn profiel. Alleen het salaris misschien. Toen. Nu heb ik -gelukkig- andere cijfers om aan te werken...
I'll keep it in mind.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ga dan naar de rockabilly roadkills
Ja, ja, nu weten we wel dat je meer verdient dan 50/60K.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, jij zit in die branch he? En nee, dit komt niet in de buurt bij mijn profiel. Alleen het salaris misschien. Toen. Nu heb ik -gelukkig- andere cijfers om aan te werken...
Kan je best veel drugs van kopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ja, nu weten we wel dat je meer verdient dan 50/60K.
Ik denk dat hij het alleen weet in het aantal (kilo)gram.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:53 schreef Ripley het volgende:
post anders gewoon even wat je verdient E_M. Is dat er ook even uit!
Zo ver ben ik nooit gekomen. Die aap ging nog wel maar de noot was voor mij al te moeilijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De seizoenen zijn ook lastig. Daarom krijg je ze pas in groep 4.
Als je nu met : "maar ik krijg het niet" aankomt mag je hier echt nooooit meer postenquote:
deze is, zelfs voor jou, erg laagquote:Op maandag 18 juli 2011 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus jij denkt steeds in problemen Peu? Oh nee! Jij bent het probleem.
Hoeft hier niet hè.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nu met : "maar ik krijg het niet" aankomt mag je hier echt nooooit meer posten.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
tering wat een niveauloze typhus oude lul met zeemanpak grap is DAT zeg....
Doodverwensing, ban!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je was Peu niet.![]()
Je lijkt ook zo op hem
Toch vond ik de grap van Zeeman dan weer wél leuk.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Dan pas?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nu met : "maar ik krijg het niet" aankomt mag je hier echt nooooit meer posten.
Ik zeg altijd VMBO maar deze doet het ook goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Kijk uit, straks komt het 'argument' weer dat je je menining geeftquote:Op maandag 18 juli 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd VMBO maar deze doet het ook goed.
onder de gordel noemen ze datquote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je was Peu niet.![]()
Je lijkt ook zo op hem met die kut UI
Oja, dat mag niet he, want het is een forum. Ofzo, hoe zat het ook al weer?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kijk uit, straks komt het 'argument' weer dat je je menining geeft
Frankquote:Op maandag 18 juli 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch vond ik de grap van Zeeman dan weer wél leuk.
Ja, waar gaat het heen met de wereld als iedereen maar meningen gaat geven op een forum!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, dat mag niet he, want het is een forum. Ofzo, hoe zat het ook al weer?
Naar de klote, zoals het hoortquote:Op maandag 18 juli 2011 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, waar gaat het heen met de wereld als iedereen maar meningen gaat geven op een forum!
Alsof vrouwen uberhaupt recht hebben op een mening.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:59 schreef Ripley het volgende:
Ja, waar gaat het heen met de wereld als iedereen maar meningen gaat geven op een forum!
Ik snap dat echt niet in Nederland. Die krampachtigheid over salarissen. Over de meest persoonlijke dingen kan je in Nederland praten, maar oh wee als het over salaris gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:53 schreef Ripley het volgende:
Hoezo taboe? Ik vraag er toch rechtstreeks naar?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet in Nederland. Die krampachtigheid over salarissen. Over de meest persoonlijke dingen kan je in Nederland praten, maar oh wee als het over salaris gaat.
Wat is dat voor kinderachtig taboe dat er heerst?
En alsof je alleen recht van spreken hebt hier als je geen leven hebt.
Alsof je door een hoog salaris een leven krijgtquote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet in Nederland. Die krampachtigheid over salarissen. Over de meest persoonlijke dingen kan je in Nederland praten, maar oh wee als het over salaris gaat.
Maar je hebt de vraag niet beantwoord.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
Het is je gevraagd en je hebt anders nog geen antwoord gegevenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
geef dan gewoon antwoordquote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat je verdient is nog wat aners dan wat je krijgt.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:53 schreef Ripley het volgende:
Ohquote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De algemene beschrijving is niet veel anders dan wat ik ga doen, maar het werkveld sluit echt totaal niet aan.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt iets voor jou, als ik die eerste regel al lees
Dat is typisch Nederlands ja, en so what? We zijn toch ook Nederlanders?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die grap was al gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Wat je verdient is nog wat aners dan wat je krijgt.
Ik verdien echt miljoooeeenen. Krijg t alleen niet
Anderslm kan dat natuurlijk ook werken!
Niggah pulease, dat je niet terugleest ok, maar dit.....quote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat je verdient is nog wat aners dan wat je krijgt.
Ik verdien echt miljoooeeenen. Krijg t alleen niet
Anderslm kan dat natuurlijk ook werken!
Ja, die is weg hier, of niet? Heb het niet meegekregen verder.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof je door een hoog salaris een leven krijgt.
Kan jij geen yukitje doen ofzo?
Tuurlijk niet. Dit is 2011. Nog even en we sluiten ze gewoon aan aan slangetjes met voedsel en gebruiken ze als de broedkippen die ze zijn. HARVEST THE CHILDREN!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof vrouwen uberhaupt recht hebben op een mening.
Ik las het ook netquote:Op maandag 18 juli 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die is weg hier, of niet? Heb het niet meegekregen verder.
Die is een speciale BH kopen bij de Hunkemoller.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die is weg hier, of niet? Heb het niet meegekregen verder.
Het was meer een "Hij mag dan wel 50/60k krijgen, maar dat wil nog nioet zeggen dat ie dat verdient!"quote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niggah pulease, dat je niet terugleest ok, maar dit.....
Ik snap het gewoon niet. Waarom is dat toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is typisch Nederlands ja, en so what? We zijn toch ook Nederlanders?
Ik vind het ronduit patserig om er zo op te blijven hameren, het was niet dat je het 1 keer terloops opmerkte.
Nou heb ik sowieso niet zoveel met mensen die graag in bedragen praten.
Dat is MM toch? Die elke andere post weer een nieuwe marlies dekkers voor uitgezakte 50'ers postquote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is een speciale BH kopen bij de Hunkemoller.
ja, dat weet ik dus ook niet, ik las dat ze weg isquote:
ik heb iets gemist volgens mijquote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik alquote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef rival het volgende:
ik zweer het je, wolla, ik verdien die spuit 11 award
Hunkemöller - Maximizer BHquote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is MM toch? Die elke andere post weer een nieuwe marlies dekkers voor uitgezakte 50'ers post
Rare conclusies trek je.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof je door een hoog salaris een leven krijgt.
Kan jij geen yukitje doen ofzo?
Ik deel hier uberhaupt niets persoonlijks, dus dat ook nietquote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
Niks krampachtigheid over salarissen. Opscheppen over je salaris, dat is dan weer een heel ander verhaal....
De zogenaamde "kijk mij eens megatieten hebben tot ik mijn beha-uittrek"-bra.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe me dan maar gewoon jouw tieten.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
De zogenaamde "kijk mij eens megatieten hebben tot ik mijn beha-uittrek"-bra.
Het is niet veel, maar tenminste echt.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe me dan maar gewoon jouw tieten.
Met grijze ruitjes!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
Dat is MM toch? Die elke andere post weer een nieuwe marlies dekkers voor uitgezakte 50'ers post
Haha, ik heb meer te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
geef dan gewoon antwoord
nu praat je er zelf overheen
Het gaat niet om het bereiken, het gaat om de behoefte de aandacht er steeds op te vestigen. En ja, het is in dezelfde categorie als JoeyT die continu moet benadrukken dat ie iedere vrouw kan krijgen en dat er geen man goed genoeg is voor spiritquote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Waarom is dat toch?
Patserig? Als iemand iets zelf bereikt, dan is dat toch niet patserig? Is Spirit82 een patsster omdat ze vaak date en de zielige meerderheid hier seksloos en met weinig geld door het leven gaat?
Je eigen frustraties projecteren op anderen is een manier.
Een weinig oplossingsgerichte, wel.
Ik vond hem juist heel erg kekquote:
mij zal het aan mijn reet roesten, dat kon je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ik heb meer te doen.
93.000 USD. Tevreden?
Precies dat!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat niet om het bereiken, het gaat om de behoefte de aandacht er steeds op te vestigen. En ja, het is in dezelfde categorie als JoeyT die continu moet benadrukken dat ie iedere vrouw kan krijgen en dat er geen man goed genoeg is voor spirit
Is dat dan incl of excl vakantie geld en dertiende maand en bonus en persoonlijk budget?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
93.000 USD. Tevreden?
+1quote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat niet om het bereiken, het gaat om de behoefte de aandacht er steeds op te vestigen. En ja, het is in dezelfde categorie als JoeyT die continu moet benadrukken dat ie iedere vrouw kan krijgen en dat er geen man goed genoeg is voor spirit
Als ik een complex had gehad had ik die maximizer-beha wel aangeschaft.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is ruim voldoende, jij vrouwmens...
67000 euro dus? En dan zo pedant doen over 60.000 euro?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
93.000 USD. Tevreden?
En continu (misplaatst moederlijk) commentaar leveren op anderen (bij gebrek aan een eigen leven? Dat lijkt me sterk bij jou) valt daar ineens niet onder, bedoel je, Ripley?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb weinig geld. Maar heb ook niet zoveel nodig. Wel veel seks gelukkigquote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Waarom is dat toch?
Patserig? Als iemand iets zelf bereikt, dan is dat toch niet patserig? Is Spirit82 een patsster omdat ze vaak date en de zielige meerderheid hier seksloos en met weinig geld door het leven gaat?
Je eigen frustraties projecteren op anderen is een manier.
Een weinig oplossingsgerichte, wel.
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
67000 euro dus? En dan zo pedant doen over 60.000 euro?
Bij 1 van deze 3 zet ik toch serieuze twijfels of dat ook wel echt zo isquote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon voortaan : ''ik heb genoeg tiet, verdomme''quote:Op maandag 18 juli 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik een complex had gehad had ik die maximizer-beha wel aangeschaft.
Nettoquote:Op maandag 18 juli 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
67000 euro dus? En dan zo pedant doen over 60.000 euro?
Dan lijk ik weer op andere users die alleen maar over hun voorgevel kunnen praten.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon voortaan : ''ik heb genoeg tiet, verdomme''
Ik hoef tenminste niet te patsenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En continu (misplaatst moederlijk) commentaar leveren op anderen (bij gebrek aan een eigen leven? Dat lijkt me sterk bij jou) valt daar ineens niet onder, bedoel je, Ripley?
*zucht*quote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan lijk ik weer op andere users die alleen maar over hun voorgevel kunnen praten.
Maar daar heb je dan wel van alles voor op moeten geven. Was dat het nou waard?quote:
quote:
Ik hou gewoon veel van ze.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan lijk ik weer op andere users die alleen maar over hun voorgevel kunnen praten.
Nederland pretendeert heel tolerant te zijn, maar oh wee als je een mooie auto koopt of een dikbetaalde baan hebt, want dan ben je "een patser".quote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb weinig geld. Maar heb ook niet zoveel nodig. Wel veel seks gelukkig
jij hebt het minstens net zo vaak over tieten..... alleen jij patst ermee dat ze klein zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik doelde niet op jou hoor!quote:
Ik snap hem niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Hetero begint qua humor al flink wat grover te worden. Moest ik hem net uitleggen over ananas eten. Dus ik heb ook maar meteen uitgelegd wat apserges dan doen.
Oeps. Net aspergesoep gegeten bij de lunch. Is dat morgen al weg?
Nee
Wat zeik je nou? Je proeft toch niet met je kont of wel dan?
Zo. Die bijt al lekker van zich af.
Je kan stoppen met hem hetero noemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Hetero begint qua humor al flink wat grover te worden. Moest ik hem net uitleggen over ananas eten. Dus ik heb ook maar meteen uitgelegd wat apserges dan doen.
Oeps. Net aspergesoep gegeten bij de lunch. Is dat morgen al weg?
Nee
Wat zeik je nou? Je proeft toch niet met je kont of wel dan?
Zo. Die bijt al lekker van zich af.
Verkapte ''ik heb enorme tieten'' post.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik denk dat ze die bh niet eens in mijn maat hebben als je m twee maten groter moet kopen.. maar vind het wel tof dat ie goed pusht.
Dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar daar heb je dan wel van alles voor op moeten geven. Was dat het nou waard?
Waarmee ik bedoel te zeggen dat geld niet zaligmakend is en zeker niet gelukkig maakt.
ja. Dat zal het zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland pretendeert heel tolerant te zijn, maar oh wee als je een mooie auto koopt of een dikbetaalde baan hebt, want dan ben je "een patser".
Jij bent ook geen patser omdat je op Malta woont. Je hebt wel een moedige stap genomen om daarheen te gaan.
Maar het Single-volk kankert graag op andermans leven. Logisch; geen eigen leven, dus dan dat van anderen als maatstaf nemen.
Het blijft vermakelijk om te zien.
Lul niet man. Je bent een patser als je het nodig vindt om te vermelden wat je verdient zonder dat daarnaar gevraagd wordt. Een beetje zoals mensen die dan iets nieuws kopen, en dan erbij vertellen "maar het was wel 500 euro hoor".quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland pretendeert heel tolerant te zijn, maar oh wee als je een mooie auto koopt of een dikbetaalde baan hebt, want dan ben je "een patser".
Jij bent ook geen patser omdat je op Malta woont. Je hebt wel een moedige stap genomen om daarheen te gaan.
Maar het Single-volk kankert graag op andermans leven. Logisch; geen eigen leven, dus dan dat van anderen als maatstaf nemen.
nee, dat valt ook vies tegen hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verkapte ''ik heb enorme tieten'' post.
Je zaad gaat vies smaken van asperges en van ananas lekkerder.quote:
Zo goedkoop?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lul niet man. Je bent een patser als je het nodig vindt om te vermelden wat je verdient zonder dat daarnaar gevraagd wordt. Een beetje zoals mensen die dan iets nieuws kopen, en dan erbij vertellen "maar het was wel 500 euro hoor".
watermeloen schijnt een natuurlijk viagra achtig iets te zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je zaad gaat vies smaken van asperges en van ananas lekkerder.
Ik verdien wel niet veel, maar ik heb wel vrije tijd, tijd om leuke dingen te doen en tijd om in mijn relatie te steken. Is mij meer waard dan veel geld op de bank.quote:
Misschien heb je wel een kennis/vriend die hier ervaring mee heeft, met patsen?quote:
QED.quote:
Ik vind fakeboobs alleen mooi als je op je rug ligt. Dan zakken ze niet in je oksels.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat valt ook vies tegen hoor![]()
ik wil niet voor niks fakeboobs
en omdat ik fakeboobs mooi vind
Koopje!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja man, iets nieuws voor maar 500 euro
quote:Ik weet niet wat het is
Maar ?k wil het hebben
Ik denk dat het iets kan
Dus laat zien w?t het kan
Dat doen voor mij
Ik weet niet wat het is
Maar het ziet er echt geweldig uit
Kopen!
En we zien wel waar het voor is
Die russische bruiden worden gewoon steeds goedkoper tegenwoordig.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja man, iets nieuws voor maar 500 euro
Neeheeej. Dat blijft gewoon zijn naam, of ie nou naveltruitjes gaat dragen of niet!quote:
Nou ja, in dat geval...quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef El_Matador het volgende:
Ooh, dat lijkt me geweldig voor hem!quote:
Er wordt hier niet zoveel op mij gekankerd omdat ik op Malta woon hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij is ernaar gevraagd en daarop heb ik het vermeld, eerder niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lul niet man. Je bent een patser als je het nodig vindt om te vermelden wat je verdient zonder dat daarnaar gevraagd wordt. Een beetje zoals mensen die dan iets nieuws kopen, en dan erbij vertellen "maar het was wel 500 euro hoor".
Nou dat hoef ik voorlopig nog niet aan te dragen bij 'm danquote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
watermeloen schijnt een natuurlijk viagra achtig iets te zijn
Graag ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef Godtje het volgende:
Kunnen we peuter en het zaad wat Angel in zijn reet gaat krijgen even scheiden.
Niet echt iets om tegelijk te bespreken
Nee, je postte die vacature waar je voor benaderd werd, met daaronder in een spoiler dat je voor dat bedrag je bed niet uitkwam.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij is ernaar gevraagd en daarop heb ik het vermeld, eerder niet.
En als iets goedkoper was, dan het lijkt, mag het dan wel?
"Ik heb een nieuwe auto, maar hij kostte -5 jaar oud- maar 3000 euro!". Mag dat wel van de Singletjes? Of moet je bedragen helemaal vermijden van het calvinistische kliekje?
3 koppen? patserquote:Op maandag 18 juli 2011 17:17 schreef El_Matador het volgende:
"Ik heb een nieuwe auto, maar hij kostte -5 jaar oud- maar 3000 euro!". Mag dat wel van de Singletjes? Of moet je bedragen helemaal vermijden van het calvinistische kliekje?
Het is een fijnproever in de dop.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, dat lijkt me geweldig voor hem!
Laat je wel weten hoe de colakip gesmaakt heeft? Ik kan me namelijk niet echt indenken dat het lekker is, maar er zijn wel meer bizarre combinaties lekker (chocola met bier bijvoorbeeld).
ja, dat sowieso, maar dan zijn ze ook gewoon mooi 'rond'quote:Op maandag 18 juli 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind fakeboobs alleen mooi als je op je rug ligt. Dan zakken ze niet in je oksels.
Verder vind ik het niet zo, omdat de meeste vrouwen voor te groot gaan.
Vuige calvinist!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, je postte die vacature waar je voor benaderd werd, met daaronder in een spoiler dat je voor dat bedrag je bed niet uitkwam.
Weet je wat EM, ik ga hierover de discussie niet eens met je aan, je snapt totaal niet wat ik bedoel.
Dat ben ik niet van je gewend.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, je demonsteerde het prima inderdaad
Alleen een zieke geest koppelt die losstaande topics aan elkaarquote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef Godtje het volgende:
Kunnen we peuter en het zaad wat Angel in zijn reet gaat krijgen even scheiden.
Niet echt iets om tegelijk te bespreken
Ja, maar dat zijn ze nu ook, dus daarvoor hoef ik het niet te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat sowieso, maar dan zijn ze ook gewoon mooi 'rond'
quote:
quote:Ik weet niet wat het is
Maar ik heb het nodig
Ze gooien als het niks is
Echt zo een ding niet
In zo een dure folder
Ik weet niet wat het is
Maar ik kan het betalen!
Ouch. Die kwam wel aan hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ben ik niet van je gewend.
En demonstreren heb ik van jou geleerd. Ik moet mijn meerdere in jou erkennen.
Patsen bestaat helemaal niet. Degene die "gepatst wordt". Degene die reageert. Net als met "belediging" trouwens. Alleen ontvangers gaan daarover.
Topkok in den dop!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een fijnproever in de dop.
Ik hou je op de hoogte!
het kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat hoef ik voorlopig nog niet aan te dragen bij 'm dan
(verkapte godverdomme wat hebben we veel seks post)
Ik zette dat nr altijd loeihard als de ex weer eens een overbodige gadget had gekochtquote:
Och, wie zaait zal oogsten toch? De muggensteken als het over salaris gaat...quote:Op maandag 18 juli 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind dat altijd de mooiste, mensen die OP een internet forum andere forumleden triest gaan noemen.
Flikker nou maar gewoon op, leuk dat je veel verdient, maar ook met geld motten mensen je blijkbaar niet online of offline..
Bestaan die? Overbodige gadgets?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zette dat nr altijd loeihard als de ex weer eens een overbodige gadget had gekocht
BUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRN!quote:
Als jij je keihard hier MOET verdedigen zegt mij dat meer dan genoeg, fake en overtrokkenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, wie zaait zal oogsten toch? De muggensteken als het over salaris gaat...
Daar zijn blijkbaar de meningen hard over verdeeld.
och, ik wil ze graag wat meer naar elkaar toe geduwd hebben, wat meer cleavage vind ik tofquote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ze nu ook, dus daarvoor hoef ik het niet te doen.
Ik zou pas een borstvergroting willen als ze hangen. Eerder niet, ik zou niet eens een grotere cupmaat willen dan ik nu heb.
Oh, die zijn allebei geweldig!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRN!
Ik zag gister een traile rmet haar (Emma Stone, Easy A-referentie) en Julianne Moore samen
Ik ben nog steeds erg blij met zequote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou pas een borstvergroting willen als ze hangen. Eerder niet, ik zou niet eens een grotere cupmaat willen dan ik nu heb.
Ja. Tomtoms waar Amsterdam instaan. Wie wil.... O fuck nou doe ik het zelfquote:
Dat zijn geen gadgets, gadgets zijn vaak nutteloos maar ze doen wel wat ze moeten doen, Android daarintegenquote:
Beetje dubbelop he?quote:
Ik ben niet zo groot en ook vrij tenger, het zou geen porem zijn als ik cup D zou hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, ik wil ze graag wat meer naar elkaar toe geduwd hebben, wat meer cleavage vind ik tof
en een cupmaat groter sta ik ook niet afwijzend tegenover..
maar omdat ik niet plat ben, krijg je van dat 'dat is onzin' gezeik. En dat is jammer.
voordeel van kleine(re) tieten is wel dat ze minder snel zullen hangenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
En Ryan Gossling, die ik in Lars & The Real Girl echt briljant vond.quote:
Jaloerse boer.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Tomtoms waar Amsterdam instaan. Wie wil.... O fuck nou doe ik het zelf![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij je keihard hier MOET verdedigen zegt mij dat meer dan genoeg, fake en overtrokken.
Hier wel, we gaan zo entrecotes etenquote:
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Dat zijn geen gadgets, gadgets zijn vaak nutteloos maar ze doen wel wat ze moeten doen, Android daarintegen.
Misschien dat iemand 1 toet wil ruilen tegen een budgetje of zo? Of een handjob?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg blij met ze
Ik heb dan wel geen geld, of seks, maar wel tieten
mja, ik ben dus 1.72 en weeg iets van 70 kilo.. heb nu een D, maar zou het graag in een E zien veranderenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot en ook vrij tenger, het zou geen porem zijn als ik cup D zou hebben.
Nu is het precies goed, en omdat ik geen huge tieten had op jonge leeftijd ,zien ze er nu nog net zo uit als 10 jaar terug.
Maar leg dan eens uit wat de meerwaarde is van vrijuit praten over je salaris en wat zaken gekost hebben. Waarom moet dat vermeldt worden dan, is het dan ineens leuker ofzo?quote:
Wat geld betreft weet ik niet, maar qua seks zou je toch niks tekort moeten komen. Maar jij bent zo kieskeurigquote:Op maandag 18 juli 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg blij met ze
Ik heb dan wel geen geld, of seks, maar wel tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat iemand 1 toet wil ruilen tegen een budgetje of zo? Of een handjob?
ja, dat is het ja. Als jij het allemaal zo goed hebt zou je je niet als een malle lopen te verdedigen, want het zijn maar losers op internet, daar zou IK mjn tijd niet aan verspillen.quote:
*handjes in de zij, ladder tegen kast zet en er op klim ... gebruik dat ding verder toch niet .....*quote:
in ruil voor een keer erin knijpenquote:
ONOMMNOMMNOMMquote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier wel, we gaan zo entrecotes eten
Ik ben 1.64 en euh.. geen idee, ik gok 55 kilo ( ik weeg mezelf nooitquote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik ben dus 1.72 en weeg iets van 70 kilo.. heb nu een D, maar zou het graag in een E zien veranderen
Da's beter dan nekken uit je lul. Dat lijkt me zo onsmakelijkquote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is het ja. Als jij het allemaal zo goed hebt zou je je niet als een malle lopen te verdedigen, want het zijn maar losers op internet, daar zou IK mjn tijd niet aan verspillen.
Je lult uit je nek.
Conclusies trekken zonder enige verdieping. "Als jij het allemaal zo goed hebt", is dat aan geld gerelateerd? nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is het ja. Als jij het allemaal zo goed hebt zou je je niet als een malle lopen te verdedigen, want het zijn maar losers op internet, daar zou IK mjn tijd niet aan verspillen.
Je lult uit je nek.
Het is fok. Waar vind je die hier dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:26 schreef Godtje het volgende:
Waarom wil kluts altijd discussies aangaan met zwakzinnige?![]()
Ik zou iets meer niveau opzoeken.
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's beter dan nekken uit je lul. Dat lijkt me zo onsmakelijk
Omdat ik altijd overal op hap Godt. Ik kan het ook niet helpen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:26 schreef Godtje het volgende:
Waarom wil kluts altijd discussies aangaan met zwakzinnige?![]()
Ik zou iets meer niveau opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |