Daar is opzich niet zoveel mis mee, opzich danquote:
Ja, echt heeeeelemaal leuk gewoon! (bij voorkeur uitgesproken door een of andere kakteef uit het Gooi)quote:Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef Ripley het volgende:
Helemaal leuk, da's erg ja. helemaal erg :p
De ene rosé is de andere niet. Hoewel ik er niet heel erg thuis in ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is opzich niet zoveel mis mee, opzich dan.
Ik had pas bij een wijnarrangement ook een rose, en toen pas snapte ik waarom het drankje uberhaupt bestaat, die meuk die ik daarvoor kende was niet te vergelijken.
Of een stukje. Een stukje emotie.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt heeeeelemaal leuk gewoon! (bij voorkeur uitgesproken door een of andere kakteef uit het Gooi)
Nee, dat idee had ik altijd wel, maar ik had daarvoor nog nooit een rose gedronken die ik lekker vondquote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
[..]
De ene rosé is de andere niet. Hoewel ik er niet heel erg thuis in ben.
Of: Ja, en dan heb ik echt zoiets van...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of een stukje. Een stukje emotie.
Of: ik ben op zoek naar een maatje
Ik heb in australie met mijn ex een wijnproeverij gedaan en die had dat ook ja. Sowieso leuk zo'n proeverij, door de uitleg proef je veel bewuster.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is opzich niet zoveel mis mee, opzich dan.
Ik had pas bij een wijnarrangement ook een rose, en toen pas snapte ik waarom het drankje uberhaupt bestaat, die meuk die ik daarvoor kende was niet te vergelijken.
Weet je nog welke het was?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat idee had ik altijd wel, maar ik had daarvoor nog nooit een rose gedronken die ik lekker vond. Deze was echt heel erg lekker..
Rosébier kan wel lekker zijn, maar dan moet je wel de goede hebben, de meeste zijn gewoon ranzig. Maar heb toch liever een 'echt' biertjequote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
Rosé is wel lekker. Rosébier begrijp ik niet. Al helemaal niet de variant zonder alcohol.
Of Toppiequote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of: Ja, en dan heb ik echt zoiets van...
Nee, geen idee, wel ff op de fles gekeken, was bij Te Pas in Amsterdam.quote:
Ik heb een halve cursus gedaan. Best geinig maar vooral een hoop mensen die zichzelf en het drankje te serieus nemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb in australie met mijn ex een wijnproeverij gedaan en die had dat ook ja. Sowieso leuk zo'n proeverij, door de uitleg proef je veel bewuster.
Dat was al nooit leuk, laat staan nu nog.quote:
Binnen de familie hebben we ook van die woorden ja. Eigenlijk wel heel leuk.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
Mijn ma gebruikte vroeger soms van die woorden waar we nog nooit van gehoord hadden. Zaten we te klieren aan tafel, mijn ma "Zit toch eens niet zo te snarken!![]()
Wij.![]()
![]()
WAT is DAT nou weer.
Ow, wij deden het met drie man die er geen verstand van hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een halve cursus gedaan. Best geinig maar vooral een hoop mensen die zichzelf en het drankje te serieus nemen.
Ja, in mijn ma's geval was het gewoon dialect wat wij niet kenden omdat wij gewoon in Apeldoorn opgroeiden.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Binnen de familie hebben we ook van die woorden ja. Eigenlijk wel heel leuk.
frombozzelenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind wijn lekker, maar het boeit me niet ofzo. Dat heb ik wel met eten, veel fascinerender vind ik dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een halve cursus gedaan. Best geinig maar vooral een hoop mensen die zichzelf en het drankje te serieus nemen.
Ja, er zit een hoop gebakken lucht bij, maar er zit opzich wel heel veel verschil in wijn...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, wij deden het met drie man die er geen verstand van hebbenEr wordt wel veel duur gedaan over wijn ja
Hier eigenlijk vooral bargoense woordenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Schoenrolschaatsen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier eigenlijk vooral bargoense woorden
en wat kinderwoordjes van mijn zusje als boevenstalling en schuimpies (schouders, tijd van de schoudervullingen he).
Het 'probleem' zijn de types die een wijn gaan zitten proeven in een restaurant.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, er zit een hoop gebakken lucht bij, maar er zit opzich wel heel veel verschil in wijn...
Dat doe ik ook nooit hoor, zeker niet in een normale tentquote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het 'probleem' zijn de types die een wijn gaan zitten proeven in een restaurant.
8 minuten draaien, gorgelen, etc etc
Flikker toch een eind op. Je kan aan de fles nog ruiken of er kurk in zit en meer hoef je niet te doen.
Jaa hilarisch.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het 'probleem' zijn de types die een wijn gaan zitten proeven in een restaurant.
8 minuten draaien, gorgelen, etc etc
Flikker toch een eind op. Je kan aan de fles nog ruiken of er kurk in zit en meer hoef je niet te doen.
vandaar die vertragingenquote:Treinmachinist onder invloed van alcohol GRONINGEN - Voor het eerst sinds het Korps landelijke politiediensten (KLPD) in 2008 alcoholcontroles uitvoert op het spoor, is een treinmachinist met meer dan 0,5 promille tegen de lamp gelopen.
Een vrouwelijke 44-jarige machinist van een passagierstrein van Arriva blies maandagmorgen op station Groningen 1 promille en is aangehouden op verdenking van rijden onder invloed, meldde het KLPD. De vrouw verklaarde dat ze niet tijdens diensttijd had gedronken, maar nog onder invloed was van haar alcoholconsumptie op zondagavond. De Spoorwegpolitie maakte proces-verbaal op en legde haar een rijverbod van 4 uur op.
Arriva zegt „zeer geschrokken” te zijn van het voorval. De machinist is in afwachting van een intern onderzoek direct geschorst. Wat er verder met haar gebeurt, wil de vervoerder nog niet zeggen. „Onder meer in de cao staat dat je geen alcohol in je bloed mag hebben. Wij nemen dit zeer hoog op”, zegt een woordvoerster
Mode & haar in de jaren tachtig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef Ripley het volgende:
(schouders, tijd van de schoudervullingen he).
Dat i.c.m. een kort en pittig kapsel en het beeld is kompleet...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Zoals het in de TT staat stel ik me de fervente gebruiksters van het woord kek ook wel een beetje voor ja
Ha, waar denk je dat ik hem vandaan heb.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
wat doe jij op datingssites? weet MsTechno hiervan?
En Uggs.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat i.c.m. een kort en pittig kapsel en het beeld is kompleet...
Oh, uh. Hoi.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ha, waar denk je dat ik hem vandaan heb.
quote:
SPOILER: Nee, die droeg ze niet...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit de oertijdquote:Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ha, waar denk je dat ik hem vandaan heb.
Uit vroeger, toen alles beter was.quote:
Toen je Maggi nog uitsprak als [meggie].quote:Op maandag 18 juli 2011 16:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uit vroeger, toen alles beter was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |