Straf?quote:
Bier?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
Oeh, ik vond toch iets lekkers in de koelkast. Meteen maar gepakt.
Nee, opdracht van baas, ik mag in deze staat niet verder werkenquote:
Weer gebeten door een keffertje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, opdracht van baas, ik mag in deze staat niet verder werken
Correct en tevens juist.quote:
Klappen gehad ivm. rijtijdenwet??quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, opdracht van baas, ik mag in deze staat niet verder werken
Gebroken of gekneusde rib links onder. Morgen verplicht naar de arts.quote:
Dat krijg je als je te lang naar de dochters van die zwarte kousen bende kijkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gebroken of gekneusde rib links onder. Morgen verplicht naar de arts.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te lang naar de dochters van die zwarte kouzen bende kijkt.
Neuh, maar vertelquote:
jup, stiekem wel, alleen dit is dus bij mijn weten bepaald door de organisatie van de tmpt. En ik meen dat alleen de kolonel zelf hier uitzonderingen in kan maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoor je niet gewoon te finishen als team om een plak te krijgen?
De laatste keer dat ik dat deed heb ik als straffe gods mn neus verbrandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te lang naar de dochters van die zwarte kousen bende kijkt.
quote:Hoe het begon...
Wij hadden in Havelte waar de nieuwe club opkwam (dipli) en ik dus nadienend was een soort van vast "stap" clubje met een vaste chauf. (Aad Kroaat). Op een gegeven ogenblik schaakten we onszelf weer in de "route 66" te Meppel. Als een aap zo blauw gingen we weer terug met onze "vaste" chauffeur in mijn auto. Echter dacht die Kroaat dat het genoeg was en hij stapte midden op de route uit. Derhalve stonden wij stil... Ik niet te beroerd, dan rij ik wel! Ik met mijn lamme harses dus terug naar Havelte. Daar aangekomen heb ik mijn kamergenoot nog ff rijles (hij had geen rijbewijs) gegeven en we hebben dus de halve kazerne wakker geschud met piepende banden.
De volgende ochtend stond de Kmar aan mijn bed, die vond daar wat van....
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jup, stiekem wel, alleen dit is dus bij mijn weten bepaald door de organisatie van de tmpt. En ik meen dat alleen de kolonel zelf hier uitzonderingen in kan maken.
Dus ja ik had als team moeten finishen, maar er is mij verteld dat ik binnen de geest van de TMPT alle onderdelen wel volbracht heb. Maar door onmacht niet had kunnen finishen... owja, en of ik dan wel zo sportief wou zijn om volgend jaar terug te komen xD
Tja, wij noemen het leuk. Kmar noemt het gevaarlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
Nou vooruit, heb hem net per PM naar Esses gestuurd,,,
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed heb ik als straffe gods mn neus verbrand
Razer burn?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed heb ik als straffe gods mn neus verbrand
Dan maar doen hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jup, stiekem wel, alleen dit is dus bij mijn weten bepaald door de organisatie van de tmpt. En ik meen dat alleen de kolonel zelf hier uitzonderingen in kan maken.
Dus ja ik had als team moeten finishen, maar er is mij verteld dat ik binnen de geest van de TMPT alle onderdelen wel volbracht heb. Maar door onmacht niet had kunnen finishen... owja, en of ik dan wel zo sportief wou zijn om volgend jaar terug te komen xD
whut happened?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
Nou vooruit, heb hem net per PM naar Esses gestuurd,,,
[..]
Iets met grefo meiden en rokjes kijken...quote:
Dat moet je Hoogvlieger vragen, niet aan mij want die bible-belt is 1 grote zooi inteelt gezien die gerechtelijke bevelen die ik moet bestellenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Iets met grefo meiden en rokjes kijken...
Tijdens de TMPT heb ik 2 dagen midden in de biblebelt langs een doorgaande weg gezeten, waar wel eens wat jong vrouwvolk langskwam. God vind daar vast wel wat van...
waren ze niet blij met de gerechtelijke bevelen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat moet je Hoogvlieger vragen, niet aan mij want die bible-belt is 1 grote zooi inteelt gezien die gerechtelijke bevelen die ik moet bestellen
Ach. Boodschappen doen met een M109 in een Duits dorpje mocht ook niet. :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben slecht...
En als dit verhaal nu het enige was...
Niet bepaald neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:53 schreef Esses het volgende:
[..]
waren ze niet blij met de gerechtelijke bevelen?
Mocht niet? Wel gedaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach. Boodschappen doen met een M109 in een Duits dorpje mocht ook niet. :p
quote:
Zegt al genoegquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga ff mn nieuw gekochte film Sourcecode kijken. Laat strax wel ff weten of t wat is.
Ik zet net Just go with it opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga ff mn nieuw gekochte film Sourcecode kijken. Laat strax wel ff weten of t wat is.
alsof dat zo spannend is... kan je haast al gevorderd worden als je een scheet laatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet bepaald nee
Ik kon lezen waarover het nl. ging. Bevel tot afgifte DNA
Het zijn er anders daar wel erg veel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:02 schreef Esses het volgende:
[..]
alsof dat zo spannend is... kan je haast al gevorderd worden als je een scheet laat
Neen!quote:
De "Mc" bezoeken is mij meerdere malen gelukt anders!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach. Boodschappen doen met een M109 in een Duits dorpje mocht ook niet. :p
Wij wilden booschappen doen voor de Kpl messtent, maar mochten van hem geen LaRo of YA gebruiken. Op onze vraag hoe we er dan miesten komen, was zijn antwoord: " dat zoeken jullie maar uit, als jullie maar geen LaRo of YA gebruiken!"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
De "Mc" bezoeken is mij meerdere malen gelukt anders!
Gaat idd over gerechtelijke bevelen van afdragen DNAquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat dit nu over DNA? Ik heb daar een mening over...
Idd netjes...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij wilden booschappen doen voor de Kpl messtent, maar mochten van hem geen LaRo of YA gebruiken. Op onze vraag hoe we er dan miesten komen, was zijn antwoord: " dat zoeken jullie maar uit, als jullie maar geen LaRo of YA gebruiken!"
Tja..........
Wat wel netjes was dat hij de schuld op zich nam toen de kalkemmers ons terugbrachten naar het bivak.
Omdat jij denk ik geen gerechtelijke bevelsbrieven krijgt, en ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Esses het volgende:
@ER leg mij eens uit waarom ik ze zo vaak uitvoer?
Omdat jij aan de productie lijn staatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Esses het volgende:
@ER leg mij eens uit waarom ik ze zo vaak uitvoer?
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Idd netjes...
Maar wat hij dan verwacht? Dat jullie gingen lopen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |