Uhm, ff voor de beeldvorming, ook een kpl KL/KMAR/KLU is een onderofficier. Gestaafd door de MP bundel/ KB.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de vele discussies even moet volgen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist nu moet het en publiek gedeeld worden.
Euh Achja... dat heb ik volgens mij al wel vaker bestempeld...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uhm, ff voor de beeldvorming, ook een kpl KL/KMAR/KLU is een onderofficier. Gestaafd door de MP bundel/ KB.
Jah wel aardig, net terug van die ongein... Heerlijk als je in Middelburg woont en je eerste examen is om 09:20. Gevolgt door je tweede om 16:40... In Tilburgquote:
Hoe is het systeem nu? Want ik begreep dat er wat aanpassingen gedaan waren. Niet dat ik er ooit last van ga hebben in mijn rang. Maar wil wel weten waar mijn discipelen aan toe zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Omdat een paar pleunen gaan lopen zeiken in de West gaan ze echt niet het systeem aanpassen hoor.
Ok leg uit. Jou buddy zakte 300m voor de finish in mekaar en krijgt m dus niet en u wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Braamyo het volgende:
Owja bijna vergeten, vanmorgen 07:55 kruisde een zwarte kat mij pad, en om 08:13 werd ik vervolgens gebeld door de kapitein *noemt naam* van de LO sport. Na een overleg via mail wat enkele weken heeft geduurd, word de Fuselier Braamyo van harte gefeliciteerd met het individueel behalen van de TMPT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <--meer uitroeptekens<--
Dus ik ben weer een blije pax
Ja, met als verduidelijking van het verhaal, het was 800 meter met nog 6 minuten op de klok. Was het 300 meter geweest dan had ik die kerel over de finish getilt. Anyways, via de kmar een ambulance geregeld (wat veel tijd koste, dit is tevens bevestigd door de kmar) en daarna 1,5 minuut te laat uitgeklokt op de finish.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ok leg uit. Jou buddy zakte 300m voor de finish in mekaar en krijgt m dus niet en u wel?
Iig gefeliciteerd![]()
Kut officier dus... Regels zijn regels!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:00 schreef Braamyo het volgende:
Anyways, alle lof naar de sport kapitein die mijn verhaal hoorde en er iets mee deed, ik ben blij met zo iemand !!!
Hoor je niet gewoon te finishen als team om een plak te krijgen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ja, met als verduidelijking van het verhaal, het was 800 meter met nog 6 minuten op de klok. Was het 300 meter geweest dan had ik die kerel over de finish getilt. Anyways, via de kmar een ambulance geregeld (wat veel tijd koste, dit is tevens bevestigd door de kmar) en daarna 1,5 minuut te laat uitgeklokt op de finish.
Nja, omdat ik dus eerst die ambulance gefixed had, kreeg ik daar compensatie tijd voor, om het beestje maar een naam te geven. En uiteindelijk kreeg ik die medaille dus wel en mijn bud niet.
Anyways, alle lof naar de sport kapitein die mijn verhaal hoorde en er iets mee deed, ik ben blij met zo iemand !!!
In zijn geval zou ik ook met mijn hand over het hart strijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoor je niet gewoon te finishen als team om een plak te krijgen?
Juistemquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
In zijn geval zou ik ook met mijn hand over het hart strijken.
Ik ook, maar wij bepalen de regeltjes niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
In zijn geval zou ik ook met mijn hand over het hart strijken.
Vandaar ook mijn "vakbaas" opmerking.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook, maar wij bepalen de regeltjes niet.
Ja, maar dat is mijn mening. Ooff'en zijn heel goed in regels ombuigen en het vinden van de "mazen". Hoort gewoon bij het vak.quote:
Functie eis.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mijn mening. Ooff'en zijn heel goed in regels ombuigen en het vinden van de "mazen". Hoort gewoon bij het vak.
t/m de PV is het 3XR (regelen, ritselen en roven) Daarna de SV is het 3XC (corruptie, chantage en connecties).quote:
Aber naturlich. Heb het een en ander over jou gehoordquote:
Toch niet over een auto en Havelte???quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Aber naturlich. Heb het een en ander over jou gehoord
Geen woord gelogen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
t/m de PV is het 3XR (regelen, ritselen en roven) Daarna de SV is het 3XC (corruptie, chantage en connecties).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |