quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Iets met grefo meiden en rokjes kijken...
Tijdens de TMPT heb ik 2 dagen midden in de biblebelt langs een doorgaande weg gezeten, waar wel eens wat jong vrouwvolk langskwam. God vind daar vast wel wat van...
waren ze niet blij met de gerechtelijke bevelen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat moet je Hoogvlieger vragen, niet aan mij want die bible-belt is 1 grote zooi inteelt gezien die gerechtelijke bevelen die ik moet bestellen
Ach. Boodschappen doen met een M109 in een Duits dorpje mocht ook niet. :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben slecht...
En als dit verhaal nu het enige was...
Niet bepaald neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:53 schreef Esses het volgende:
[..]
waren ze niet blij met de gerechtelijke bevelen?
Mocht niet? Wel gedaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach. Boodschappen doen met een M109 in een Duits dorpje mocht ook niet. :p
quote:
Zegt al genoegquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga ff mn nieuw gekochte film Sourcecode kijken. Laat strax wel ff weten of t wat is.
Ik zet net Just go with it opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga ff mn nieuw gekochte film Sourcecode kijken. Laat strax wel ff weten of t wat is.
alsof dat zo spannend is... kan je haast al gevorderd worden als je een scheet laatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet bepaald nee
Ik kon lezen waarover het nl. ging. Bevel tot afgifte DNA
Het zijn er anders daar wel erg veel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:02 schreef Esses het volgende:
[..]
alsof dat zo spannend is... kan je haast al gevorderd worden als je een scheet laat
Neen!quote:
De "Mc" bezoeken is mij meerdere malen gelukt anders!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach. Boodschappen doen met een M109 in een Duits dorpje mocht ook niet. :p
Wij wilden booschappen doen voor de Kpl messtent, maar mochten van hem geen LaRo of YA gebruiken. Op onze vraag hoe we er dan miesten komen, was zijn antwoord: " dat zoeken jullie maar uit, als jullie maar geen LaRo of YA gebruiken!"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
De "Mc" bezoeken is mij meerdere malen gelukt anders!
Gaat idd over gerechtelijke bevelen van afdragen DNAquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat dit nu over DNA? Ik heb daar een mening over...
Idd netjes...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij wilden booschappen doen voor de Kpl messtent, maar mochten van hem geen LaRo of YA gebruiken. Op onze vraag hoe we er dan miesten komen, was zijn antwoord: " dat zoeken jullie maar uit, als jullie maar geen LaRo of YA gebruiken!"
Tja..........
Wat wel netjes was dat hij de schuld op zich nam toen de kalkemmers ons terugbrachten naar het bivak.
Omdat jij denk ik geen gerechtelijke bevelsbrieven krijgt, en ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Esses het volgende:
@ER leg mij eens uit waarom ik ze zo vaak uitvoer?
Omdat jij aan de productie lijn staatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Esses het volgende:
@ER leg mij eens uit waarom ik ze zo vaak uitvoer?
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Idd netjes...
Maar wat hij dan verwacht? Dat jullie gingen lopen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |