Ik weet niet of je uberhaupt nog benzine met lood kunt krijgenquote:LET OP!!!!! Er moet ONGELOOD benzine in!!!!
Ik ga dit niet lezen maar op basis van de tt, wij denken dat ook!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik had het weekend dus even de auto van mijn vader mee. Geen probleem dus.
Voordat ik vertrok zei hij tegen me:
"Zoon, je moet wel even voor me tanken, euro 95 gooi maar vol jeweet. Hier heb je mijn pinpas."
Ik antwoorde met:
"Maar natuurlijk vader, dat zal ik voor je doen! En bedankt voor de pinpas!"
Tot dusver geen probleem.
Toen ik ongeveer 15 minuten weg was met de auto (ik zou chicks gaan hosselen) stuurde hij twee keer (!) onderstaande sms:
[..]
Ik weet niet of je uberhaupt nog benzine met lood kunt krijgenmaar come on. Alleen omdat ik een keer diesel in mijn Puch heb gegooid betekent nog niet dat ik een volledige debiel ben.
Het ga jullie, wederom, goed knullen!
En al helemaal omdat jij Diesel in je brommert durfde te gooienquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
. Alleen omdat ik een keer diesel in mijn Puch heb gegooid betekent nog niet dat ik een volledige debiel ben.
Mijn vader eh... houdt niet zo heel erg van dat soort grappenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
![]()
Je had je pa's auto met ongelode diesel moeten volgooien.
Dat komt omdat het pijnlijk is voor je vader te zien hoe weinig jij geërft hebt van zijn denkniveau.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Mijn vader eh... houdt niet zo heel erg van dat soort grappen
Mijn pa sowieso niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef One-line het volgende:
ik denk dat jij en je pa allebei mongool zijn
Ik moet toegeven dat hij wel iets handiger en verstandiger is dan ikquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat komt omdat het pijnlijk is voor je vader te zien hoe weinig jij geërft hebt van zijn denkniveau.
Understatement of the year.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat hij wel iets handiger en verstandiger is dan ik
Dat is je buurmeisje van drie ook, gok ik zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je vader heeft overduidelijk een goed inschattingsvermogen.
Je leeft om te erfenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Die is inderdaad niet misquote:
En jij kan niets. Neem deze tip van me aan; probeer het proces niet te versnellen dat komt uit bij jouquote:
Ik heb alleen een fietsquote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Pulzzar het volgende:
Als jij je auto zou uitlenen, zou je ook zo doen.
Je begrijpt niet wat ik bedoel, dus je bent echt een mongool!quote:
Deze userbashquote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is je buurmeisje van drie ook, gok ik zo.
zie foboquote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel, dus je bent echt een mongool!![]()
Zie je er ook een beetje zo uit?
[ afbeelding ]
Tja KLB hequote:
Of een klontje suiker in de benzinetank. Hij kan je niet verwijten dat je er lood in hebt gedaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ruitewisservloeistof in het olievul geval doen is ook een goeie om je pa terug te pakken
Eens. Ze gaan soms wat verquote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Beetje overdreven, vooral van een mod
En wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Of een klontje suiker in de benzinetank. Hij kan je niet verwijten dat je er lood in hebt gedaan.
Omdat mijn vader zijn pinpas gaf. Hij wilde de benzine betalen. Mijn vader heeft ook veel meer geld dan ik. Dat soort redenen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom betaal je zelf niet de benzine TS ? Je had de auto toch nodig ?
nounou hij zegt er alleen maar iets vanquote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te janken man, diklip.
Dat je een beetje hypocriet bezig bent, vind je nietquote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te janken man, diklip.
Ja dat argumentquote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
nounou hij zegt er alleen maar iets vanBen je sago?
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Alleen omdat ik een keer diesel in mijn Puch heb gegooid betekent nog niet dat ik een volledige debiel ben.
Nee totaal niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Splutje het volgende:
Dat je een beetje hypocriet bezig bent, vind je niet
Waarom? Je bent degene die daar normaal iets van zou zeggen. Als je het zelf doet is het toch logisch dat dat opvalt? Je hebt immers (een soort) voorbeeldfunctie.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja dat argument"zeker van een mod" daar zakt mijn broek altijd zo van af.
Jij bent degene die in moet grijpen als iemand userbasht, maar nee meneer basht harder dan iedereen in het topic. Dat je met een TS spot omdat ie iets doms doet prima, maar doe het wel in proportiesquote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja dat argument"zeker van een mod" daar zakt mijn broek altijd zo van af.
In praktisch elk KLB topic is een beetje bashen standaard. Als ik dat weg zou modden kan heel KLB wel weg. Ik scheld je toch nergens uit ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waarom? Je bent degene die daar normaal iets van zou zeggen. Als je het zelf doet is het toch logisch dat dat opvalt? Je hebt immers (een soort) voorbeeldfunctie.
Ik moet helemaal niets en verder doe je het maar met mijn bovenstaande post.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef Splutje het volgende:
Jij bent degene die in moet grijpen als iemand userbasht, maar nee meneer basht harder dan iedereen in het topic. Dat je met een TS spot omdat ie iets doms doet prima, maar doe het wel in proporties
Zo'n topic openen en dan niet verwachten dat je gebasht wordtquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke oke het is allemaal al goedWe doen weer relaxt allemaal!
Ik blijf me verbazen om die manquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke oke het is allemaal al goedWe doen weer relaxt allemaal!
quote:
En als je vader het al denkt dan zal het vast wel zo zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je vader heeft overduidelijk een goed inschattingsvermogen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:47 schreef 9611Niels het volgende:
Diesel in je brommer gooienVolkomen terecht dus, die SMS van je vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |