Die is inderdaad niet misquote:
En jij kan niets. Neem deze tip van me aan; probeer het proces niet te versnellen dat komt uit bij jouquote:
Ik heb alleen een fietsquote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Pulzzar het volgende:
Als jij je auto zou uitlenen, zou je ook zo doen.
Je begrijpt niet wat ik bedoel, dus je bent echt een mongool!quote:
Deze userbashquote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is je buurmeisje van drie ook, gok ik zo.
zie foboquote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel, dus je bent echt een mongool!![]()
Zie je er ook een beetje zo uit?
[ afbeelding ]
Tja KLB hequote:
Of een klontje suiker in de benzinetank. Hij kan je niet verwijten dat je er lood in hebt gedaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ruitewisservloeistof in het olievul geval doen is ook een goeie om je pa terug te pakken
Eens. Ze gaan soms wat verquote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Beetje overdreven, vooral van een mod
En wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Of een klontje suiker in de benzinetank. Hij kan je niet verwijten dat je er lood in hebt gedaan.
Omdat mijn vader zijn pinpas gaf. Hij wilde de benzine betalen. Mijn vader heeft ook veel meer geld dan ik. Dat soort redenen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom betaal je zelf niet de benzine TS ? Je had de auto toch nodig ?
nounou hij zegt er alleen maar iets vanquote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te janken man, diklip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |