Dat je een beetje hypocriet bezig bent, vind je nietquote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te janken man, diklip.
Ja dat argumentquote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
nounou hij zegt er alleen maar iets vanBen je sago?
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Alleen omdat ik een keer diesel in mijn Puch heb gegooid betekent nog niet dat ik een volledige debiel ben.
Nee totaal niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Splutje het volgende:
Dat je een beetje hypocriet bezig bent, vind je niet
Waarom? Je bent degene die daar normaal iets van zou zeggen. Als je het zelf doet is het toch logisch dat dat opvalt? Je hebt immers (een soort) voorbeeldfunctie.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja dat argument"zeker van een mod" daar zakt mijn broek altijd zo van af.
Jij bent degene die in moet grijpen als iemand userbasht, maar nee meneer basht harder dan iedereen in het topic. Dat je met een TS spot omdat ie iets doms doet prima, maar doe het wel in proportiesquote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja dat argument"zeker van een mod" daar zakt mijn broek altijd zo van af.
In praktisch elk KLB topic is een beetje bashen standaard. Als ik dat weg zou modden kan heel KLB wel weg. Ik scheld je toch nergens uit ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waarom? Je bent degene die daar normaal iets van zou zeggen. Als je het zelf doet is het toch logisch dat dat opvalt? Je hebt immers (een soort) voorbeeldfunctie.
Ik moet helemaal niets en verder doe je het maar met mijn bovenstaande post.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef Splutje het volgende:
Jij bent degene die in moet grijpen als iemand userbasht, maar nee meneer basht harder dan iedereen in het topic. Dat je met een TS spot omdat ie iets doms doet prima, maar doe het wel in proporties
Zo'n topic openen en dan niet verwachten dat je gebasht wordtquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke oke het is allemaal al goedWe doen weer relaxt allemaal!
Ik blijf me verbazen om die manquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke oke het is allemaal al goedWe doen weer relaxt allemaal!
quote:
En als je vader het al denkt dan zal het vast wel zo zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je vader heeft overduidelijk een goed inschattingsvermogen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:47 schreef 9611Niels het volgende:
Diesel in je brommer gooienVolkomen terecht dus, die SMS van je vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |