SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door remlof op 18-07-2011 12:19:18 ]
Deze optie is speciaal voor Voorschrift opgenomen.quote:If any of those hippies in the region have somethin' to say about it, they can say hello to our missile programmes, haha!
Ow ik zal NationStates weer in de OP zetten, hold on.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:51 schreef Monolith het volgende:
Misschien moet ik ook nog een poging wagen om het te gaan spelen, waar vind ik het ook alweer?
Hihi, je landje zuigt nochtans op alle factorenquote:Op maandag 18 juli 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn land staat trouwens te boek als een utopia.
Hoezo? Alleen mijn economie is weak. Op de andere niveas scoor ik gewoon hoog. En het leven draait om meer dan alleen economie.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, je landje zuigt nochtans op alle factoren
Ik ben bezig aan een inhaalrace.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:01 schreef GSbrder het volgende:
Koos:
Political Freedom 73
Civil Rights 77
GS:
Political Freedom 76
Civil Rights 87
Word.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze optie is speciaal voor Voorschrift opgenomen.
quote:"We don't need any of these stupid communistic welfare policies," says Jennifer Winters, CEO of Capitalistiana's largest Arms Manufacturing company. "Living wages are unworkable! if you make workers expensive then employers are just going to use fewer or lose profits. And as for minimum wage laws, I think it's a detriment to this nation's businesses that we even have to PAY them wages. If slavery was legal I think we'd find the nation's economy improving somewhat."
This is the position your government is preparing to adopt.
Voor letterlijk een hongerloon ja. Je bent gewoon slavendrijverquote:Op maandag 18 juli 2011 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
Grappige is wel dat ik redelijk hoog (9e) sta in lowest unemployment.
Bijna iedereen werkt wel in m'n landje.
Ze werken, ze wonen, ze maken m'n wapens, ach what else is there to want.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor letterlijk een hongerloon ja. Je bent gewoon slavendrijver
Waar kan je sorteren dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
Grappige is wel dat ik redelijk hoog (9e) sta in lowest unemployment.
Bijna iedereen werkt wel in m'n landje.
Misschien iets beter voor je bevolking zorgen zodat het geen derdewereldland meer is?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze werken, ze wonen, ze maken m'n wapens, ach what else is there to want.
Dat is ook wel nodig met een economie van 13.quote:
Paternalistischquote:Op maandag 18 juli 2011 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien iets beter voor je bevolking zorgen zodat het geen derdewereldland meer is?
Toch zijn mijn burgers vriendelijk en blij.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig met een economie van 13.
Arme localquote:Op maandag 18 juli 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Helemaal klaar met dat weer.
En met die toeristen die de weg vragen
Dat zijn Papoea-indianen ookquote:Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch zijn mijn burgers vriendelijk en blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |