Zal google wel voor betaald hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
De G+ app voor iphone is nu al de meest populaire gratis app.
DM je mail adres maarquote:
Stuur maar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:02 schreef jaspah het volgende:
Kan iedereen onbeperkt inviten? Ik wil ook wel een invite.. naar wie kan ik mijn mailadres sturen?
Merk ik ook.. in het begin zelden berichten..nu paar keer per dag dat ze me toegevoegd hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:09 schreef lekzzz het volgende:
Zo steeds meer vrienden voegen zich in mijn cirkel toe, het begint te lopen
Ik zag het op G+quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er trouwens vanmiddag achter dat het ook te gebruiken is als Foursquare
Fu.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef picodealion het volgende:
Dat soort status updates hoef je niet met alle FOK!kers te delen hoor.
Dat typ ik ook altijd als ik iets wil testenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Fu.![]()
Ik moest iets typen om het te laten zien
Ik ben binnen mijn kringen vooralsnog de enige die regelmatig wat post.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef iBenny het volgende:
Mijn updatesoverzicht van G+ gaat al 3 dagen sneller dan Facebook...
Ik zie het wel gebeuren dat G+ gaat winnen
In mijn kringen word er veel engels gepost.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben binnen mijn kringen vooralsnog de enige die regelmatig wat post.
Ik hoop dat dit nog aantrekt.
Jouw kringen zijn ook niet echt optimaal eh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:25 schreef SpermaDonor het volgende:
Wat zijn persoenen eigenlijk?
[ afbeelding ]
Die had je op facebook eerst ook veel, nu minder gelukkig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
In mijn kringen word er veel engels gepost.
ach ja.. mensen gebruiken nu google+ omdat het nieuw isquote:
SPOILER: T-mobile over Google+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: www.t-mobile.nlOp zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Haha, die had ik ook gekregen! Nog bedankt voor de invite btw, heb hem gisteren ontvangenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Fu.![]()
Ik moest iets typen om het te laten zien
Wat is er zo kut aan? Het feit dat jij nog steeds geen invite hebt gekregen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:29 schreef alexmeijer het volgende:
ach ja.. mensen gebruiken nu google+ omdat het nieuw is
straks komen ze er allemaal achter hoe kut het is
ik heb al heeeel lang google+ hoor...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Wat is er zo kut aan? Het feit dat jij nog steeds geen invite hebt gekregen?
Maar idd, die grafiek is leuk maar FB en Twitter kwamen als compleet nieuw op de markt, niet als product van een al lang bekend bedrijf..
You're welcome!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Haha, die had ik ook gekregen! Nog bedankt voor de invite btw, heb hem gisteren ontvangen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:36 schreef alexmeijer het volgende:
ik heb al heeeel lang google+ hoor...
omdat jij nu net pas een invite heb ben je niet opeens stoer..
PM me je e-mail adres en ik stuur er wel eentje. (Moet volgens mij een GMail adres zijn.)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:38 schreef Markaanuit het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een invite? Of worden die gewoon niet vaak weg gegeven? t lijkt me een redelijk tof iets namelijk
Oh thanks man ! tof van je, ik zal je even PM'enquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
PM me je e-mail adres en ik stuur er wel eentje.
Goh.. alsof alle google+ gebruikers op fok zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:24 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik had je de hele thread nog niks zien zeggen, vandaar.
Maar wat vind je er dan kut aan?
Ik vind 't wel leuk, maar ben redelijk "tekstueel" aangelegd, Twitter past meer in mijn routine. Facebook heb ik al maanden niks meer mee gedaan.
Meer de inhoud dan het systeem zelf dus?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:49 schreef alexmeijer het volgende:
Goh.. alsof alle google+ gebruikers op fok zitten
Ik vind het saai, boring, en eigenlijk totaaaal niet boeiend.
Mijn facebook gebruik ik echt heel erg veel, net als twitter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:56 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Meer de inhoud dan het systeem zelf dus?
Tsja, wel apart, ik heb net toch eens naar mijn FB gekeken, vijf posts over de laatste 24u ofzo. Vrijwel iedereen is verhuisd. Hangt echt van je cirkels (har har) af dus.
Je moet het nog niet zien als overstap.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef Bakakame het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Google+ op zich erg fijn vind, maar dat er niet zo heel veel mensen die ik ken overgestapt zijn. En de mensen die zijn overgestapt posten nauwelijks watDus dat loopt ook nog niet echt lekker
quote:Create AccountSign In. Home. BrowseMoviesUpload. Hey there, this is not a commercial interruption. You're using an outdated browser, which YouTube no longer supports. Some features on YouTube may ...
Nee, dat heb ik niet. Ik heb wel een keer gehad dat een geplaatst filmpje op magische wijze verdwenen was.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:18 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie ook als je probeert een youtube video toe te voegen aan je G+ bericht dat je altijd de volgende beschrijving krijgt?
[..]
Maildres DM'en/PM'en.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:57 schreef McCandless het volgende:
Ik wil ook graag een invite voor Google+. Iemand die dat voor me kan realiseren?
Youtube filmpjes werken nu weerquote:Op zondag 24 juli 2011 22:18 schreef Jegorex het volgende:
Hebben jullie ook als je probeert een youtube video toe te voegen aan je G+ bericht dat je altijd de volgende beschrijving krijgt?
[..]
quote:
quote:404. That’s an error.
The requested URL was not found on this server. That’s all we know.
quote:
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:13 schreef picodealion het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)for-just-999/242517/
Michael van B haalt het tech nieuws.
Wat miep je nou Benny, je hebt toch een paar miljoen op je rekening?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit meen je niet![]()
En sowieso ¤9 voor 1x +1
DM me je gmail adres ff dan stuur ik een uitnodigingquote:
Done!quote:
$10 voor 50x +1quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit meen je niet![]()
En sowieso ¤9 voor 1x +1
Dit is denk ik niet een officieel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Er is nog geen officiele extension voor Chrome toch?
Toffe addonquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit is denk ik niet een officieel.
Maar bedoel je iets als dit?
https://chrome.google.com(...)ekhncbkfblhdhfaiaipf
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:06 schreef Riloway het volgende:
Bedankt zargon.
Morgen als ik achter de pc zit zal ik checken, op de telefoon gaat niet lukken denk ik
idd. wel jammer ja...quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:38 schreef zarGon het volgende:
True, true. Jammer dat je (nog) geen andere content dan tekst kunt sturen.
Je onthoud ook alles hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eensch. Al is deze beter dan constant die-pi van hiervoor
.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wel als iemand PI's misbruikt ja.
Maar heb weinig zin om het steeds te veranderen!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar heb weinig zin om het steeds te veranderen!
ok danquote:
Braaf.quote:
Sorryquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Braaf.
Als men je kent, weet men ook met welke toon je iets zegt. Desnoods verduidelijk je het met een PI.
Liever [ afbeelding ] dan een PI waarmee je het nut van PI's onderuit haalt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef zarGon het volgende:
Een sorry is dan weer het andere uiterste. Niet zo snel sorry zeggen, want dan zeg je het te vaak en is je sorry weinig waard.
Ik zag het, na-apers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Facebook is op dit moment aan het testen hoe ze het delen met groepen kunnen veranderen
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Facebook is op dit moment aan het testen hoe ze het delen met groepen kunnen veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |