Zal google wel voor betaald hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
De G+ app voor iphone is nu al de meest populaire gratis app.
DM je mail adres maarquote:
Stuur maar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:02 schreef jaspah het volgende:
Kan iedereen onbeperkt inviten? Ik wil ook wel een invite.. naar wie kan ik mijn mailadres sturen?
Merk ik ook.. in het begin zelden berichten..nu paar keer per dag dat ze me toegevoegd hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:09 schreef lekzzz het volgende:
Zo steeds meer vrienden voegen zich in mijn cirkel toe, het begint te lopen
Ik zag het op G+quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er trouwens vanmiddag achter dat het ook te gebruiken is als Foursquare
Fu.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef picodealion het volgende:
Dat soort status updates hoef je niet met alle FOK!kers te delen hoor.
Dat typ ik ook altijd als ik iets wil testenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Fu.![]()
Ik moest iets typen om het te laten zien
Ik ben binnen mijn kringen vooralsnog de enige die regelmatig wat post.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef iBenny het volgende:
Mijn updatesoverzicht van G+ gaat al 3 dagen sneller dan Facebook...
Ik zie het wel gebeuren dat G+ gaat winnen
In mijn kringen word er veel engels gepost.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben binnen mijn kringen vooralsnog de enige die regelmatig wat post.
Ik hoop dat dit nog aantrekt.
Jouw kringen zijn ook niet echt optimaal eh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:25 schreef SpermaDonor het volgende:
Wat zijn persoenen eigenlijk?
[ afbeelding ]
Die had je op facebook eerst ook veel, nu minder gelukkig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
In mijn kringen word er veel engels gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |