Dan heb je 8000 jaar geleden een geboortedatum van in de toekomst ingevuld?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:18 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik loop hier keihard te falen.
Zojuist heel lief een invite gekregen van SpermaDonor, is mijn leeftijd te laag om een account aan te maken omdat ik op youtube 8000 jaar geleden wat ging buttonbashen tijdens de registratie.
Hehequote:Op woensdag 20 juli 2011 09:20 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dan heb je 8000 jaar geleden een geboortedatum van in de toekomst ingevuld?
Maar serieus nu, kun je het niet gewoon aanpassen en nog een keer op de invite klikken dan?
Dat is wel vaag zeg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:34 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Hehe.
Nee dat werkt niet, je kan je leeftijd niet veranderen op youtube. Ik heb dan ook geprobeerd een ander youtube account met een andere leeftijd aan mijn gmail te koppelen, maar die geeft dan weer de leeftijd weer van mijn vorige youtube account.
Als er helemaal geen youtube account gekoppeld is dat gaat google nog steeds uit van die youtube leeftijd.
Maak ff een nieuwe G-mail account aan...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:34 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Hehe.
Nee dat werkt niet, je kan je leeftijd niet veranderen op youtube. Ik heb dan ook geprobeerd een ander youtube account met een andere leeftijd aan mijn gmail te koppelen, maar die geeft dan weer de leeftijd weer van mijn vorige youtube account.
Als er helemaal geen youtube account gekoppeld is dat gaat google nog steeds uit van die youtube leeftijd.
helemaal onderaan, als je een bericht wil posten, in die deelbalkquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:58 schreef SpermaDonor het volgende:
waar is het OPENBAAR knopje om te delen gebleven?
Net was ie de hele tijd wegquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
helemaal onderaan, als je een bericht wil posten, in die deelbalk
Zal google wel voor betaald hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
De G+ app voor iphone is nu al de meest populaire gratis app.
DM je mail adres maarquote:
Stuur maar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:02 schreef jaspah het volgende:
Kan iedereen onbeperkt inviten? Ik wil ook wel een invite.. naar wie kan ik mijn mailadres sturen?
Merk ik ook.. in het begin zelden berichten..nu paar keer per dag dat ze me toegevoegd hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:09 schreef lekzzz het volgende:
Zo steeds meer vrienden voegen zich in mijn cirkel toe, het begint te lopen
Ik zag het op G+quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er trouwens vanmiddag achter dat het ook te gebruiken is als Foursquare
Fu.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef picodealion het volgende:
Dat soort status updates hoef je niet met alle FOK!kers te delen hoor.
Dat typ ik ook altijd als ik iets wil testenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Fu.![]()
Ik moest iets typen om het te laten zien
Ik ben binnen mijn kringen vooralsnog de enige die regelmatig wat post.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef iBenny het volgende:
Mijn updatesoverzicht van G+ gaat al 3 dagen sneller dan Facebook...
Ik zie het wel gebeuren dat G+ gaat winnen
In mijn kringen word er veel engels gepost.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben binnen mijn kringen vooralsnog de enige die regelmatig wat post.
Ik hoop dat dit nog aantrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |