Sterker nog, gewoon geen tempo.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Faux. het volgende:
Eindelijk een tempo dat ik ook op de mobiele layout kan bijbenen
Moedigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi, weet niet, ik dacht; ik overwin mijn topicangst maar en open een topic.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:
Drie keer niks.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:21 schreef Wumb0 het volgende:
Hopelijk is het deze keer drukker dan gister...
Helaas.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:21 schreef Wumb0 het volgende:
Hopelijk is het deze keer drukker dan gister...
Aankomende week niet, zondag ga ik op vakantie en daarna ben ik jarigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alles goed?Ga je leuke dingen doen de komende week?
Appelquote:
Hoi.quote:
Hallonquote:
Oh, vakantie is tof! Waar ga je naartoe? Alvast gefeliciteerd ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Aankomende week niet, zondag ga ik op vakantie en daarna ben ik jarig
Met jou?
lolwhut?quote:
Frankrijkquote:Op maandag 18 juli 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, vakantie is tof! Waar ga je naartoe? Alvast gefeliciteerd ook.
Bij mij gaat het goed.Komende week weer veel werken, denk ik. Ik word rijk.
In augustus wordt deze baas 14quote:
So cutequote:
Grutjes, helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Appeltje!
Heb je al een afspraak met Savale?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, helemaal niet meer aan gedacht.Komende week heb ik niet veel tijd, ben ik bang, maar ik zal binnenkort even contact leggen met meneer.
quote:
Hopelijk laat de zon zichzelf ook wel een keertje zien! Alleen maar regen is ook niet fijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
FrankrijkLekker veel regen, maar daar wordt een mens hard van
En dankje voor je felicitatie
Wat voor werk doe je?
Inderdaad, natuurlijk ben je niet schattig. Je bent hartstikke baas. Keep up the good work.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
* Faux. mompelt iets over dat 'ie helemaal niet schattig is enzo
2 baantjes?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hopelijk laat de zon zichzelf ook wel een keertje zien! Alleen maar regen is ook niet fijn.
Vakkenvulmeisje bij de Albert Heijn en ik werk ook nog in een elektronicawebshop.
Heb jij ook een baantje?
Ik ben nieuwsgierig nu, jakkie. Ik ben minderjarige en geen jongen, mag ik nu niet meedoen?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik wilde bijna mijn fantastische verhalen over dat ik me gisternacht gruwelijk heb misdragen posten, maar er zijn kinderen bij dus helaas jongens. PM/DM voor meer info, oke groetjes
Ik mag nog niet werkenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hopelijk laat de zon zichzelf ook wel een keertje zien! Alleen maar regen is ook niet fijn.
Vakkenvulmeisje bij de Albert Heijn en ik werk ook nog in een elektronicawebshop.
Heb jij ook een baantje?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Inderdaad, natuurlijk ben je niet schattig. Je bent hartstikke baas. Keep up the good work.
Ja.quote:
I know right. Ik heb lang getreuzeld, maar uiteindelijk toch maar het topic aangemaakt.quote:
Eens. Hoewel de regen op de ruiten wel leuk klinkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef aight1 het volgende:
Tevens is het fucking herfst buiten en dat slaat nergens op en dat maakt mij boos.
Netjesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.Mijn broers werken ook beiden bij die webshop, dus redelijk automatisch ben ik daar ook terechtgekomen. Er is altijd wel een werkgever die me kan gebruiken, dus kan ik redelijk wat verdienen, als ik wil.
Dat heb ik als ik de lapo in een topic hebquote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know right. Ik heb lang getreuzeld, maar uiteindelijk toch maar het topic aangemaakt.Eerst nog tien keer kijken of er écht niet al een topic was, uiteraard.
Hoi aightie.
ja nou ja kan me er niet echt druk om makenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef aight1 het volgende:
Tevens is het fucking herfst buiten en dat slaat nergens op en dat maakt mij boos.
Oh, met dertien jaar mag je toch een krantenwijk lopen? En met veertien mag je tegenwoordig zelfs al in een supermarkt werken. Wel alleen op zaterdag, maximaal twee uur achter elkaar en niet later dan zeven uur 's avonds, maar toch.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik mag nog niet werken
Maar vakkenvulmeisje klinkt opzich wel tof werk. Bevalt het?
Hoezo niet manquote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
ja nou ja kan me er niet echt druk om maken
Hoe kunnen ze anders hun BlackBerry's betalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, met dertien jaar mag je toch een krantenwijk lopen? En met veertien mag je tegenwoordig zelfs al in een supermarkt werken. Wel alleen op zaterdag, maximaal twee uur achter elkaar en niet later dan zeven uur 's avonds, maar toch.
Je reinste kinderarbeid.
Mag ik al krantenwijk lopen?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, met dertien jaar mag je toch een krantenwijk lopen? En met veertien mag je tegenwoordig zelfs al in een supermarkt werken. Wel alleen op zaterdag, maximaal twee uur achter elkaar en niet later dan zeven uur 's avonds, maar toch.
Je reinste kinderarbeid.
Nog een jaartje toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.Sparen voor rijlessen en een autootje.
Ik stop meestal met posten als een topic rond de 290/295 is, omdat ik bang ben voor lapo's.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik de lapo in een topic hebEerst zes keer controleren of je wel de lapo hebt en dan tien keer controleren of je het nummer in de TT wel plus 1 hebt gedaan
![]()
BlackBerryquote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze anders hun BlackBerry's betalen.
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze anders hun BlackBerry's betalen.
Je bent 13 / 14?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mag ik al krantenwijk lopen?Snel even kijken hoe en wat
En wat doe je dan in de supermarkt? Achter de kassa zitten?
Ik heb geen vakantie hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoezo niet man't is vakantie, dan wil je gwn buiten kunnen zitten in de fucking zon en bruin worden en fijn en alles. Niet met 5 graden door de regen moeten fietsen.
Toen ik dertien was, mocht ik dat, ja. Nooit gedaan overigens. Maar toen mocht je op je veertiende ook nog niet in de supermarkt werken.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mag ik al krantenwijk lopen?Snel even kijken hoe en wat
En wat doe je dan in de supermarkt? Achter de kassa zitten?
Ja. Zo'n dertienjarig kutkneusje achter de kassa.quote:
Serieus? En dan developer? Waar gaat dit heen met de jeugd.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja. Zo'n dertienjarig kutkneusje achter de kassa.![]()
Dat wilde ik ook idd vragen...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Serieus? En dan developer? Waar gaat dit heen met de jeugd.
Even aan papa en mama vragen en even langs de plaatselijke AH fietsen. Dank voor de tipquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toen ik dertien was, mocht ik dat, ja. Nooit gedaan overigens. Maar toen mocht je op je veertiende ook nog niet in de supermarkt werken.
Ik ben vakkenvuller.
Toen ik twaalf was schreef ik voor games, nu dev ik en schrijf ik voor film, maar ik ga er na oktober wel uitquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook idd vragen...
Faux wat doe je dan voor FOK! ?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Omdatappel het volgende:
Nepzomer, dit.Waar blijven die hittegolven dan.
15 toch? athans dat was het toen ik 15/16 wasquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Omdatappel het volgende:
Kassa mag wel pas vanaf zestien, geloof ik. Als veertienjarige mag je gezellig spiegelen of restanten lopen, altijd leuk.
Tof!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was schreef ik voor games, nu dev ik en schrijf ik voor film, maar ik ga er na oktober wel uit
Hehe, hoe dat zo? Geen tijd of geld of gewoon lui?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Ik wilde eigenlijk deze vakantie starten met rijlessen maar het is er niet van gekomen
Ik zie een zonnetje!!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoge weercijfers op komst
Ja joh, dat is fucking niet normaal man. Heb ik twee weken vakantie, twee weken niet werken, geen studie, puur bier drinken en misdragen, komen ze met dit aan.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ÉÉN FUCKING KUTZONNETJEquote:
Jup. Ik heb niet eens een idquote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
En das wel jammer... vanwege id?
Wees blij dat ik hem geopend heb, potjandrie.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
[..]
Nee! Weer zo'n rustige nachtbagger... En niemand opende hem zelfs precies op tijd
De zon komt wanneer jullie allemaal weer naar school moeten.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Omdatappel het volgende:
Nepzomer, dit.Waar blijven die hittegolven dan.
Waarom niet?quote:
JA PRECIES!quote:
Bah.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas vanaf je veertiende ben je wettelijk verplichtquote:
Andere prioriteiten denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, hoe dat zo? Geen tijd of geld of gewoon lui?
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Geen idee. Voor zover ik weet alleen zestien jaar en ouder. Maar volgens mij verschilt dat ook wel per supermarktketen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef dweeny1989 het volgende:
[..]
15 toch? athans dat was het toen ik 15/16 was
En waarom ga je stoppen in oktorber dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Pas vanaf je veertiende ben je wettelijk verplicht
In welke richting zoek je?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, jullie moeten mij even helpen trouwens. Zoek even een leuke UI en sig voor me, want ik heb volgens mij als sinds mn aanmelding dezelfde.
Joquote:
Dan ga ik wel gewoon heel gezond met de fiets naar school.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De zon komt wanneer jullie allemaal weer naar school moeten.
[ afbeelding ]
Ik ook, niks mis meequote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, jullie moeten mij even helpen trouwens. Zoek even een leuke UI en sig voor me, want ik heb volgens mij als sinds mn aanmelding dezelfde.
Fietsenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon heel gezond met de fiets naar school.
Iets met haat voor kleine kinderen.quote:
Ja, daar ben ik heel dankbaar voor hoor maak je maar geen zorgen, alleen die rust en stilte...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wees blij dat ik hem geopend heb, potjandrie.
Oké oké.quote:
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké.
Ik vraag me af waarom ik bij jou toch altijd een man van minstens in de dertig in gedachten had.
Oké, gelukkig. Tsja, kan er niets aan doen, sorry.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik heel dankbaar voor hoor maak je maar geen zorgen, alleen die rust en stilte...
Ik zou het ook niet wetenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké.
Ik vraag me af waarom ik bij jou toch altijd een man van minstens in de dertig in gedachten had.
Is iBenny een man?quote:
Kutlevenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Arnhem/4057527
Volwassen postgedrag, ofzo?quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Volwassen postgedrag, ofzo?
Ik kwam over als 15 jarige bij monkyyy.
Ja man.quote:
Dat had ik dan weer gewoon helemaal niet verwacht zegmaarquote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je bent dus geen 15?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je komt gewoon érg volwassen over ofzo dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten... je bent niet de eerste die het zegt
Ik dacht iets van 27/28quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké.
Dat valt toch ook wel meequote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je komt gewoon érg volwassen over ofzo dan?
Horen, horen, wat hoort. Wat mag, wat niet, wie zegt je wanneer je moet slapen. Je bent een vent, je bepaalt zelfs wanneer je gaat slapen. Power to the people.quote:
Awh, wattan.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Staat erin majaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:01 schreef sciter het volgende:
[..]
Zet je geboortedatum in je profiel.
EDIT: Oh wacht.
quote:
Mededeling voor aight.quote:
Ik heb serieus tot vijf minuten geleden altijd gedacht dat jij een vrouw wasquote:
Benny is een echte vrouwennaam.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb serieus tot vijf minuten geleden altijd gedacht dat jij een vrouw was![]()
![]()
Komt door je username
Ja, want er zat vrouwen die Benny hetenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb serieus tot vijf minuten geleden altijd gedacht dat jij een vrouw was![]()
![]()
Komt door je username
Momentttquote:
Nee ik dacht altijd iBunny en bunny en vrouwen vinden konijntjes leuk en zoquote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, want er zat vrouwen die Benny heten
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik niet toch. Ik wist gewoon dat je twintig bent, echte die-hard fan ben ik.
Ik wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Jullie mogen nog niet eens baco drinken, wat is deze.
Welquote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Jullie mogen nog niet eens baco drinken, wat is deze.
32quote:
Je bent 17.quote:
Dat mag je geen baco noemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef aight1 het volgende:
Baco hebben ze al in blikjes in supermarkt voor 16jarigen
Dat is dan weer waar.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent 17.
[..]
Dat mag je geen baco noemen.
Oh echt? Vertel.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik had jou dan weer jonger geschat
Iedereen schat met 18-20 dus ik krijg alles mee, daar krijg ik streetcredz voor van mijn vrienden.quote:
Kijk nou wat lief.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Faux. het volgende:
Haha in m'n solli voor games heb ik geloof ik zelfs gezegd dat ik 15 was![]()
Omdat ik bang was dat ik anders niet werd aangenomen
Das kutquote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef sciter het volgende:
[..]
Nice, eerst een kerstfeest, dan een oudejaarsfeest en dan je verjaardag
Mensen die niet Duits zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet geboren zijn op nationale Duitse feestdag
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Iedereen schat met 18-20 dus ik krijg alles mee, daar krijg ik streetcredz voor van mijn vrienden.
Familiefeest? Gewoon een feestje geven in een kroeg en zuipen op de kosten van je vrienden.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das kut![]()
iedereen heeft zn geld uitgegeven aan kerstcadeaus en niemand heeft meer zin in zo'n familiefeest
Ik ben liefquote:
Die hebben het ook allemaal opgemaaktquote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef sciter het volgende:
[..]
Familiefeest? Gewoon een feestje geven in een kroeg en zuipen op de kosten van je vrienden.
Heel niet leuk. Vaak net in de vakantie ook, dus mensen op wintersport alles. En fucking koud en kutsneeuw.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef sciter het volgende:
[..]
Nice, eerst een kerstfeest, dan een oudejaarsfeest en dan je verjaardag
Ik zit al die nieuwe shit, al is dit cover natuurlijk, te luisten.quote:
Nieuw album is nog niet uit, toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit al die nieuwe shit, al is dit cover natuurlijk, te luisten.
November is kut, dan is het net geen sneeuw en net geen zonquote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heel niet leuk. Vaak net in de vakantie ook, dus mensen op wintersport alles. En fucking koud en kutsneeuw.
Jarig zijn in de zomer.
Ah, nou oke vooruit. Ik ben helemaal geen 32, ik ben 23. True story.quote:
Nog 3 weekjes dan weer jarig ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heel niet leuk. Vaak net in de vakantie ook, dus mensen op wintersport alles. En fucking koud en kutsneeuw.
Jarig zijn in de zomer.
Lekker rijpquote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, nou oke vooruit. Ik ben helemaal geen 32, ik ben 23. True story.
Fucking bazenijsjes zijn dat.quote:
Ja echt?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, nou oke vooruit. Ik ben helemaal geen 32, ik ben 23. True story.
Nope, maar staat wel al veel op Youtube.quote:
Heb ik geen last van, volgens mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef Chloroform het volgende:
Wat is up met mensen die in hun fobo foto's van hun hoofd hebben met als titel "hoofd".
Ja, echt.quote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef pratende-paal het volgende:
HALLO DAAR BEN IK WEER![]()
![]()
terug van weggeweest
ik heb je egt gemist blij dat jw eer trug benquote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef pratende-paal het volgende:
HALLO DAAR BEN IK WEER![]()
![]()
terug van weggeweest
Ik heb even in je fobo gekeken en daar heb jij inderdaad geen last van. Tevens zag ik dat je in Veenendaal woont. Ik heb jaaaaaaren geleden bij de La Place daar gewerkt. Nou oke, groetjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, volgens mij.
Ik zal me alvast geestelijk voorbereiden op een verjaardagstopic voor jou, Freezen. DM me even als het zover is.quote:
Graag.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zal me alvast geestelijk voorbereiden op een verjaardagstopic voor jou, Freezen. DM me even als het zover is.
IK WAS NET NOG BUITEN, GING WEL, IK LEEF NOG.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef sciter het volgende:
[..]
JA GOED MAAR HET WEER IS WEL SLECHT IS JAMMER ENZO NIET LEKKER EVEN NAAR BUITEN.
WAS HET ENG ENZO?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
IK WAS NET NOG BUITEN, GING WEL, IK LEEF NOG.
Hoera. Veenendaal ja, ach, het kan ermee door. La Place is wel tof!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb even in je fobo gekeken en daar heb jij inderdaad geen last van. Tevens zag ik dat je in Veenendaal woont. Ik heb jaaaaaaren geleden bij de La Place daar gewerkt. Nou oke, groetjes.
JA NJA IK WAS NIET ALLEEN DUS NIET ZO ENG MAAR WOU WEL TERUG NAAR ME VEILIGE HUIS ZODAT IK ALS EEN AUTIST KON FOK!KENquote:
Ik neuk de wetquote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef sciter het volgende:
[..]
Je bent 20, je bent wettelijk een man. Gedraag je daar naar.
HEB JE ER NOG EEN TOPIC OVER GEOPEND IN KLB OF ONZ OF WAS DAT NIET NODIG?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
JA NJA IK WAS NIET ALLEEN DUS NIET ZO ENG MAAR WOU WEL TERUG NAAR ME VEILIGE HUIS ZODAT IK ALS EEN AUTIST KON FOK!KEN
WOU IK WEL, MAAR BEN BTJE BANG OM GENADELOOS GEHAAT TE WORDEN MAN, JE WEET NOOITquote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef sciter het volgende:
[..]
HEB JE ER NOG EEN TOPIC OVER GEOPEND IN KLB OF ONZ OF WAS DAT NIET NODIG?
Ben je dan ook een grefo of niet? La Place is wel oke, beetje sappen persen, taarten bakken je kent het wel. Gr grquote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoera. Veenendaal ja, ach, het kan ermee door. La Place is wel tof!Groetjes terug.
Hallooohoohoo.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef .Bankbiljet het volgende:
dit is nachtbagger , dus s´nachts posten neem ik aan![]()
ff hallo zeggen, ik ben nieuw, hallo
HAATUSERS GAAN HATEN SLAAP LEKKER ENZOquote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
WOU IK WEL, MAAR BEN BTJE BANG OM GENADELOOS GEHAAT TE WORDEN MAN, JE WEET NOOIT
Hoi, omdat je nieuw bent moet je even een pic posten van je hoofd. Gr grquote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef .Bankbiljet het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef .Bankbiljet het volgende:
Hoi nieuwquote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef .Bankbiljet het volgende:
SLAA PLEKKERquote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef sciter het volgende:
[..]
HAATUSERS GAAN HATEN SLAAP LEKKER ENZO
Moe zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |