BlackBerryquote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze anders hun BlackBerry's betalen.
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze anders hun BlackBerry's betalen.
Je bent 13 / 14?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mag ik al krantenwijk lopen?Snel even kijken hoe en wat
En wat doe je dan in de supermarkt? Achter de kassa zitten?
Ik heb geen vakantie hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoezo niet man't is vakantie, dan wil je gwn buiten kunnen zitten in de fucking zon en bruin worden en fijn en alles. Niet met 5 graden door de regen moeten fietsen.
Toen ik dertien was, mocht ik dat, ja. Nooit gedaan overigens. Maar toen mocht je op je veertiende ook nog niet in de supermarkt werken.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mag ik al krantenwijk lopen?Snel even kijken hoe en wat
En wat doe je dan in de supermarkt? Achter de kassa zitten?
Ja. Zo'n dertienjarig kutkneusje achter de kassa.quote:
Serieus? En dan developer? Waar gaat dit heen met de jeugd.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja. Zo'n dertienjarig kutkneusje achter de kassa.![]()
Dat wilde ik ook idd vragen...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Serieus? En dan developer? Waar gaat dit heen met de jeugd.
Even aan papa en mama vragen en even langs de plaatselijke AH fietsen. Dank voor de tipquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toen ik dertien was, mocht ik dat, ja. Nooit gedaan overigens. Maar toen mocht je op je veertiende ook nog niet in de supermarkt werken.
Ik ben vakkenvuller.
Toen ik twaalf was schreef ik voor games, nu dev ik en schrijf ik voor film, maar ik ga er na oktober wel uitquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook idd vragen...
Faux wat doe je dan voor FOK! ?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Omdatappel het volgende:
Nepzomer, dit.Waar blijven die hittegolven dan.
15 toch? athans dat was het toen ik 15/16 wasquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Omdatappel het volgende:
Kassa mag wel pas vanaf zestien, geloof ik. Als veertienjarige mag je gezellig spiegelen of restanten lopen, altijd leuk.
Tof!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was schreef ik voor games, nu dev ik en schrijf ik voor film, maar ik ga er na oktober wel uit
Hehe, hoe dat zo? Geen tijd of geld of gewoon lui?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Ik wilde eigenlijk deze vakantie starten met rijlessen maar het is er niet van gekomen
Ik zie een zonnetje!!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoge weercijfers op komst
Ja joh, dat is fucking niet normaal man. Heb ik twee weken vakantie, twee weken niet werken, geen studie, puur bier drinken en misdragen, komen ze met dit aan.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoge weercijfers op komst
ÉÉN FUCKING KUTZONNETJEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |