quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, helemaal niet meer aan gedacht.Komende week heb ik niet veel tijd, ben ik bang, maar ik zal binnenkort even contact leggen met meneer.
quote:
Hopelijk laat de zon zichzelf ook wel een keertje zien! Alleen maar regen is ook niet fijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
FrankrijkLekker veel regen, maar daar wordt een mens hard van
En dankje voor je felicitatie
Wat voor werk doe je?
Inderdaad, natuurlijk ben je niet schattig. Je bent hartstikke baas. Keep up the good work.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
* Faux. mompelt iets over dat 'ie helemaal niet schattig is enzo
2 baantjes?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hopelijk laat de zon zichzelf ook wel een keertje zien! Alleen maar regen is ook niet fijn.
Vakkenvulmeisje bij de Albert Heijn en ik werk ook nog in een elektronicawebshop.
Heb jij ook een baantje?
Ik ben nieuwsgierig nu, jakkie. Ik ben minderjarige en geen jongen, mag ik nu niet meedoen?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik wilde bijna mijn fantastische verhalen over dat ik me gisternacht gruwelijk heb misdragen posten, maar er zijn kinderen bij dus helaas jongens. PM/DM voor meer info, oke groetjes
Ik mag nog niet werkenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hopelijk laat de zon zichzelf ook wel een keertje zien! Alleen maar regen is ook niet fijn.
Vakkenvulmeisje bij de Albert Heijn en ik werk ook nog in een elektronicawebshop.
Heb jij ook een baantje?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Inderdaad, natuurlijk ben je niet schattig. Je bent hartstikke baas. Keep up the good work.
Ja.quote:
I know right. Ik heb lang getreuzeld, maar uiteindelijk toch maar het topic aangemaakt.quote:
Eens. Hoewel de regen op de ruiten wel leuk klinkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef aight1 het volgende:
Tevens is het fucking herfst buiten en dat slaat nergens op en dat maakt mij boos.
Netjesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.Mijn broers werken ook beiden bij die webshop, dus redelijk automatisch ben ik daar ook terechtgekomen. Er is altijd wel een werkgever die me kan gebruiken, dus kan ik redelijk wat verdienen, als ik wil.
Dat heb ik als ik de lapo in een topic hebquote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know right. Ik heb lang getreuzeld, maar uiteindelijk toch maar het topic aangemaakt.Eerst nog tien keer kijken of er écht niet al een topic was, uiteraard.
Hoi aightie.
ja nou ja kan me er niet echt druk om makenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef aight1 het volgende:
Tevens is het fucking herfst buiten en dat slaat nergens op en dat maakt mij boos.
Oh, met dertien jaar mag je toch een krantenwijk lopen? En met veertien mag je tegenwoordig zelfs al in een supermarkt werken. Wel alleen op zaterdag, maximaal twee uur achter elkaar en niet later dan zeven uur 's avonds, maar toch.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik mag nog niet werken
Maar vakkenvulmeisje klinkt opzich wel tof werk. Bevalt het?
Hoezo niet manquote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
ja nou ja kan me er niet echt druk om maken
Hoe kunnen ze anders hun BlackBerry's betalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, met dertien jaar mag je toch een krantenwijk lopen? En met veertien mag je tegenwoordig zelfs al in een supermarkt werken. Wel alleen op zaterdag, maximaal twee uur achter elkaar en niet later dan zeven uur 's avonds, maar toch.
Je reinste kinderarbeid.
Mag ik al krantenwijk lopen?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, met dertien jaar mag je toch een krantenwijk lopen? En met veertien mag je tegenwoordig zelfs al in een supermarkt werken. Wel alleen op zaterdag, maximaal twee uur achter elkaar en niet later dan zeven uur 's avonds, maar toch.
Je reinste kinderarbeid.
Nog een jaartje toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.Sparen voor rijlessen en een autootje.
Ik stop meestal met posten als een topic rond de 290/295 is, omdat ik bang ben voor lapo's.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik de lapo in een topic hebEerst zes keer controleren of je wel de lapo hebt en dan tien keer controleren of je het nummer in de TT wel plus 1 hebt gedaan
![]()
BlackBerryquote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze anders hun BlackBerry's betalen.
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze anders hun BlackBerry's betalen.
Je bent 13 / 14?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mag ik al krantenwijk lopen?Snel even kijken hoe en wat
En wat doe je dan in de supermarkt? Achter de kassa zitten?
Ik heb geen vakantie hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoezo niet man't is vakantie, dan wil je gwn buiten kunnen zitten in de fucking zon en bruin worden en fijn en alles. Niet met 5 graden door de regen moeten fietsen.
Toen ik dertien was, mocht ik dat, ja. Nooit gedaan overigens. Maar toen mocht je op je veertiende ook nog niet in de supermarkt werken.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mag ik al krantenwijk lopen?Snel even kijken hoe en wat
En wat doe je dan in de supermarkt? Achter de kassa zitten?
Ja. Zo'n dertienjarig kutkneusje achter de kassa.quote:
Serieus? En dan developer? Waar gaat dit heen met de jeugd.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja. Zo'n dertienjarig kutkneusje achter de kassa.![]()
Dat wilde ik ook idd vragen...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Serieus? En dan developer? Waar gaat dit heen met de jeugd.
Even aan papa en mama vragen en even langs de plaatselijke AH fietsen. Dank voor de tipquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toen ik dertien was, mocht ik dat, ja. Nooit gedaan overigens. Maar toen mocht je op je veertiende ook nog niet in de supermarkt werken.
Ik ben vakkenvuller.
Toen ik twaalf was schreef ik voor games, nu dev ik en schrijf ik voor film, maar ik ga er na oktober wel uitquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook idd vragen...
Faux wat doe je dan voor FOK! ?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Omdatappel het volgende:
Nepzomer, dit.Waar blijven die hittegolven dan.
15 toch? athans dat was het toen ik 15/16 wasquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Omdatappel het volgende:
Kassa mag wel pas vanaf zestien, geloof ik. Als veertienjarige mag je gezellig spiegelen of restanten lopen, altijd leuk.
Tof!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was schreef ik voor games, nu dev ik en schrijf ik voor film, maar ik ga er na oktober wel uit
Hehe, hoe dat zo? Geen tijd of geld of gewoon lui?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Ik wilde eigenlijk deze vakantie starten met rijlessen maar het is er niet van gekomen
Ik zie een zonnetje!!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoge weercijfers op komst
Ja joh, dat is fucking niet normaal man. Heb ik twee weken vakantie, twee weken niet werken, geen studie, puur bier drinken en misdragen, komen ze met dit aan.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoge weercijfers op komst
ÉÉN FUCKING KUTZONNETJEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |