Ik dacht iets van 27/28quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké.
Ik vraag me af waarom ik bij jou toch altijd een man van minstens in de dertig in gedachten had.
Dat valt toch ook wel meequote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je komt gewoon érg volwassen over ofzo dan?
Horen, horen, wat hoort. Wat mag, wat niet, wie zegt je wanneer je moet slapen. Je bent een vent, je bepaalt zelfs wanneer je gaat slapen. Power to the people.quote:
Awh, wattan.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Volwassen postgedrag, ofzo?
Ik kwam over als 15 jarige bij monkyyy.
Staat erin majaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:01 schreef sciter het volgende:
[..]
Zet je geboortedatum in je profiel.
EDIT: Oh wacht.
quote:
Mededeling voor aight.quote:
Ik heb serieus tot vijf minuten geleden altijd gedacht dat jij een vrouw wasquote:
Benny is een echte vrouwennaam.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb serieus tot vijf minuten geleden altijd gedacht dat jij een vrouw was![]()
![]()
Komt door je username
Ja, want er zat vrouwen die Benny hetenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb serieus tot vijf minuten geleden altijd gedacht dat jij een vrouw was![]()
![]()
Komt door je username
Momentttquote:
Nee ik dacht altijd iBunny en bunny en vrouwen vinden konijntjes leuk en zoquote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, want er zat vrouwen die Benny heten
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik niet toch. Ik wist gewoon dat je twintig bent, echte die-hard fan ben ik.
Ik wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Jullie mogen nog niet eens baco drinken, wat is deze.
Welquote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
Jullie mogen nog niet eens baco drinken, wat is deze.
32quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |