Jup. Ik heb niet eens een idquote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
En das wel jammer... vanwege id?
Wees blij dat ik hem geopend heb, potjandrie.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
[..]
Nee! Weer zo'n rustige nachtbagger... En niemand opende hem zelfs precies op tijd
De zon komt wanneer jullie allemaal weer naar school moeten.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Omdatappel het volgende:
Nepzomer, dit.Waar blijven die hittegolven dan.
Waarom niet?quote:
JA PRECIES!quote:
Bah.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoge weercijfers op komst
Pas vanaf je veertiende ben je wettelijk verplichtquote:
Andere prioriteiten denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, hoe dat zo? Geen tijd of geld of gewoon lui?
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Geen idee. Voor zover ik weet alleen zestien jaar en ouder. Maar volgens mij verschilt dat ook wel per supermarktketen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef dweeny1989 het volgende:
[..]
15 toch? athans dat was het toen ik 15/16 was
En waarom ga je stoppen in oktorber dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Pas vanaf je veertiende ben je wettelijk verplicht
In welke richting zoek je?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, jullie moeten mij even helpen trouwens. Zoek even een leuke UI en sig voor me, want ik heb volgens mij als sinds mn aanmelding dezelfde.
Joquote:
Dan ga ik wel gewoon heel gezond met de fiets naar school.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De zon komt wanneer jullie allemaal weer naar school moeten.
[ afbeelding ]
Ik ook, niks mis meequote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, jullie moeten mij even helpen trouwens. Zoek even een leuke UI en sig voor me, want ik heb volgens mij als sinds mn aanmelding dezelfde.
Fietsenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon heel gezond met de fiets naar school.
Iets met haat voor kleine kinderen.quote:
Ja, daar ben ik heel dankbaar voor hoor maak je maar geen zorgen, alleen die rust en stilte...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wees blij dat ik hem geopend heb, potjandrie.
Oké oké.quote:
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké.
Ik vraag me af waarom ik bij jou toch altijd een man van minstens in de dertig in gedachten had.
Oké, gelukkig. Tsja, kan er niets aan doen, sorry.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik heel dankbaar voor hoor maak je maar geen zorgen, alleen die rust en stilte...
Ik zou het ook niet wetenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké.
Ik vraag me af waarom ik bij jou toch altijd een man van minstens in de dertig in gedachten had.
Is iBenny een man?quote:
Kutlevenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Arnhem/4057527
Volwassen postgedrag, ofzo?quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Volwassen postgedrag, ofzo?
Ik kwam over als 15 jarige bij monkyyy.
Ja man.quote:
Dat had ik dan weer gewoon helemaal niet verwacht zegmaarquote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je bent dus geen 15?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je komt gewoon érg volwassen over ofzo dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten... je bent niet de eerste die het zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |