ik heb je egt gemist blij dat jw eer trug benquote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef pratende-paal het volgende:
HALLO DAAR BEN IK WEER![]()
![]()
terug van weggeweest
Ik heb even in je fobo gekeken en daar heb jij inderdaad geen last van. Tevens zag ik dat je in Veenendaal woont. Ik heb jaaaaaaren geleden bij de La Place daar gewerkt. Nou oke, groetjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, volgens mij.
Ik zal me alvast geestelijk voorbereiden op een verjaardagstopic voor jou, Freezen. DM me even als het zover is.quote:
Graag.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zal me alvast geestelijk voorbereiden op een verjaardagstopic voor jou, Freezen. DM me even als het zover is.
IK WAS NET NOG BUITEN, GING WEL, IK LEEF NOG.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef sciter het volgende:
[..]
JA GOED MAAR HET WEER IS WEL SLECHT IS JAMMER ENZO NIET LEKKER EVEN NAAR BUITEN.
WAS HET ENG ENZO?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
IK WAS NET NOG BUITEN, GING WEL, IK LEEF NOG.
Hoera. Veenendaal ja, ach, het kan ermee door. La Place is wel tof!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb even in je fobo gekeken en daar heb jij inderdaad geen last van. Tevens zag ik dat je in Veenendaal woont. Ik heb jaaaaaaren geleden bij de La Place daar gewerkt. Nou oke, groetjes.
JA NJA IK WAS NIET ALLEEN DUS NIET ZO ENG MAAR WOU WEL TERUG NAAR ME VEILIGE HUIS ZODAT IK ALS EEN AUTIST KON FOK!KENquote:
Ik neuk de wetquote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef sciter het volgende:
[..]
Je bent 20, je bent wettelijk een man. Gedraag je daar naar.
HEB JE ER NOG EEN TOPIC OVER GEOPEND IN KLB OF ONZ OF WAS DAT NIET NODIG?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
JA NJA IK WAS NIET ALLEEN DUS NIET ZO ENG MAAR WOU WEL TERUG NAAR ME VEILIGE HUIS ZODAT IK ALS EEN AUTIST KON FOK!KEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |