SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Je zusje nog gestenigd achteraf?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Dibble het volgende:
Laatst was er ook een Nederlander die met mijn zusje wou. Ben erachter gekomen door haar geschiedenis op haar msn na te checken.
Mijn maat Mehmet kan je er meer over vertellen. Maar ik zal je zeggen; de desbetreffende jongen is niet meer in staat te werken
Of je moet je moet haar meteen huwelijken en moslim wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef strikeforce het volgende:
Als die broer van haar achter je adres komt dan ben je de sigaar.
Moslim worden voor je vriend(in) is zo belachelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
Of je moet je moet haar meteen huwelijken en moslim worden
jouw ouders zijn te goedgelovigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef Max999 het volgende:
nee mijn ouders vinden het niet erg.
ik heb genoeg fotos laten zien van haar.
ik bel met haar elke dag.
ik cam met haar. maar als haar broer ofso aan komt lopen. meteen cam uit.
Nou, heb je een beter oplossing?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moslim worden voor je vriend(in) is zo belachelijk.
Spreek af in het parkje in je woonplaats.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef Max999 het volgende:
ja 20min met trein van mijn huis. dus het is te doen. maar ze wilt dan hierheen komen. want ze wilt niet herkent worden daar waar ze nu woont
Ligt aan haar ouders en haar achtergrond etc.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Max999 het volgende:
ik weet het. ik had met haar besloten als we over 5 jaar ong nog praten. dat we samen zouden praten met haar ouders. dan is ze aardig hard de sigaar zeker?
Dit dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:20 schreef Librameisje het volgende:
Jullie zijn nog erg jong maar verliefd is verliefd. En nee het is voor haar inderdaad een hele moeilijke situatie. Met iedere jongen is dat zo dus dat ligt niet direct aan jouw. Turkse meisjes zijn nou eenmaal niet zo vrij als "wij" westerse meiden. Laat het aan haar over, niet pushen en probeer het een beetje van je af te zetten hoe moeilijk ook. Kunnen flinke problemen van komen namelijk ... succes!
Hier is een goed excuus nodig dus. Vooral als ze alleen met die trein moet. Oppassen dat papa haar niet even wil brengen of zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:22 schreef Max999 het volgende:
ja dat zij ik ook tegen dr. maar ze zij, me moeder vraagt overal waar ik heen ga . en ze wilt alles weten van hoelaat ik thuis ben etc. dus het is heel moeilyk voor me zegt ze.
Die relatie gaat sowieso niet werken, vooral omdat de familie van dat meisje zo streng is. En op de een of andere manier komen broers er toch altijd wel achter.quote:
In ieder geval niet vertellen dat jullie elkaar al 5 jaar lang spreken. Je bedoelt het goed, wil tonen dat je te vertrouwen bent, maar de ouders zien het als 5 jaren verraad.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Max999 het volgende:
ik weet het. ik had met haar besloten als we over 5 jaar ong nog praten. dat we samen zouden praten met haar ouders. dan is ze aardig hard de sigaar zeker?
Dat kunnen wij niet weten.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:27 schreef Max999 het volgende:
wat gebeurt er als ik met haar naar haar ouders ga bijvoorbeeld als zij 20 is.?
Zoek een ander topic om in te huilen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef RoW_0 het volgende:
Wat een kutturken zeg, zoek andere democratische Turkse meisjes.
Ik denk niet dat haar ouders over 5 jaar veranderen ongeacht haar leeftijd. Maarja, wie weet. Ik hoop dat je weet dat er dan ook geen seks voor het huwelijk mag. Dus dan moet je minimaal tot haar 20e of huwelijk het zonder doen of eventueel stiekem ( maar dat mag je zelf weten). Dus dat moet je dan ook ten gunste ervan opofferen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:27 schreef Max999 het volgende:
Jank alstublieft verder in Marokko. Of pas je aan aan de maatschappij.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zoek een ander topic om in te huilen.
Ai, blauwtje gelopen ?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef RoW_0 het volgende:
Ga jij maar terug naar Turkije(rare Turko ben je wel). En jij bent degene die zich eerder moet aanpassen, aso.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jank alstublieft verder in Marokko. Of pas je aan aan de maatschappij.
Overigens is het te vroeg om het hierover te hebben. Geniet, met mate.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:27 schreef Max999 het volgende:
Ik mag best zeggen dat ze kutturken zijn. Ik ben zelf Turks. Ik weet wanneer ze ECHTE Turk zijn. En het is overduidelijk dat zij en haar familie gewoonweg arabische turken zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar Turkije(rare Turko ben je wel). En jij bent degene die zich eerder moet aanpassen, aso.
Precies dit. En moet je nagaan, stiekem afspreken enz zal jullie relatie alleen maar spannend houden hoe moeilijk het aan de andere kant ook is. Misschien pluspuntjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Overigens is het te vroeg om het hierover te hebben. Geniet, met mate.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik mag best zeggen dat ze kutturken zijn. Ik ben zelf Turks. Ik weet wanneer ze ECHTE Turk zijn.
Dus omdat er nog Turken zijn die wel gelovig etc. zijn zijn ze in jouw ogen kutturken? Apart.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik mag best zeggen dat ze kutturken zijn. Ik ben zelf Turks. Ik weet wanneer ze ECHTE Turk zijn.
Maar ik raad TS aan om voor zijn veiligheid, eer en trots een ander meisje te zoeken.
Turken hebben niks met arabische cultuur te maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus omdat er nog Turken zijn die wel gelovig etc. zijn zijn ze in jouw ogen kutturken? Apart.
Wat moet ik hierop zeggen. Ga zo verder jongen. Jij komt er wel, en dat jij geen moslim bent maar uit een o zo liberaal ingesteld Turks gezin maakt jou geen haar anders dan andere Turken.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik mag best zeggen dat ze kutturken zijn. Ik ben zelf Turks. Ik weet wanneer ze ECHTE Turk zijn. En het is overduidelijk dat zij en haar familie gewoonweg arabische turken zijn.
Maar ik raad TS aan om voor zijn veiligheid, eer en trots een ander meisje te zoeken.
Is dat zo ja? Grappig dat je zo denkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wat moet ik hierop zeggen. Ga zo verder jongen. Jij komt er wel, en dat jij geen moslim bent maar uit een o zo liberaal ingesteld Turks gezin maakt jou geen haar anders dan andere Turken.
Is dat relevant? Of bedoel je daarmee dat de islam arabische cultuur is?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Turken hebben niks met arabische cultuur te maken.
Bedoel je de islam? Turken hebben daar sinds 1071 iets mee te maken. Hell, tot 1923 was het de officiële staatsgodsdienst.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Leer je geschiedenis lessen. Turkije zou niet eens hebben bestaan zonder de Ottomanen. Die waren 100% Arabisch. Dus wees fuckin dankbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Turks islaam is heel anders dan de walgelijke heersende arabische islaam. Bij Turks islaam komt er geen bloedvergieten.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is dat relevant? Of bedoel je daarmee dat de islam arabische cultuur is?
Wat een belachelijke opmerking. Alsof alleen Arabieren moslim zijn.
hahhahaha, lachwekkend dit. De ottomanen (oude mongolen) voerden constant oorlog uit met de arabierenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Leer je geschiedenis lessen. Turkije zou niet eens hebben bestaan zonder de Ottomanen. Die waren 100% Arabisch. Dus wees fuckin dankbaar.
Ottomanen arabisch noemenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Leer je geschiedenis lessen. Turkije zou niet eens hebben bestaan zonder de Ottomanen. Die waren 100% Arabisch. Dus wees fuckin dankbaar.
Wie heeft het over bloedvergieten? Alleen de sociale controle is al benauwend en slopend. Tel daar de emotionele chantage en afstoting bij op, en het plaatje is compleet zonder bloedvergieten.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Turks islaam is heel anders dan de walgelijke heersende arabische islaam. Bij Turks islaam komt er geen bloedvergieten.
Klopt. haar ouders gaan waarschijnlijk alleen met haar praten.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie heeft het over bloedvergieten? Alleen de sociale controle is benauwend en slopend. Tel daar de emotionele chantage en afstoting bij op, en het plaatje is compleet zonder bloedvergieten.
Bloedvergieten. Kom eens uit die metalgrot van je, zie je ook nog eens wat van de wereld.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Turks islaam is heel anders dan de walgelijke heersende arabische islaam. Bij Turks islaam komt er geen bloedvergieten.
Wat heeft mijn muzieksmaak hiermee te maken? Laag hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bloedvergieten. Kom eens uit die metalgrot van je, zie je ook nog eens wat van de wereld.
Ja, moest me toch eventjes verlagen naar jouw niveau he.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn muzieksmaak hiermee te maken? Laag hoor.
Bloedvergieten/eerwraak is geen islamitische gewoonte, maar een regionaal verschijnsel. Het ironische is ook dat de Koran eerwraak verbiedt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:45 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Klopt. haar ouders gaan waarschijnlijk alleen met haar praten.
Mijn niveau is compleet gebaseerd op feiten en waarschuwingen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, moest me toch eventjes verlagen naar jouw niveau he.
Ironisch he. Achterlijk volk is het dan wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bloedvergieten/eerwraak is geen islamitische gewoonte, maar een regionaal verschijnsel. Het ironische is ook dat de Koran eerwraak verbiedt.
Pardon? Jij hebt net zo'n verkapt beeld van de islam als de eerste de beste PVV'er. En het dan feiten noemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mijn niveau is compleet gebaseerd op feiten en waarschuwingen.
Jij bent alleen maar uit op het beledigen, en het vernederen van niet moslims.
En dus heeft het niets met islam te maken, maar meer met algemene ontwikkeling.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ironisch he. Achterlijk volk is het dan wel.
PVVquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Pardon? Jij hebt net zo'n verkapt beeld van de islam als de eerste de beste PVV'er. En het dan feiten noemen.
Ik beledig/verneder helemaal geen niet-moslims, weet niet waar je dat vandaan haalt.
Net als de hoofddoek een algemene ontwikkeling is?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dus heeft het niets met islam te maken, maar meer met algemene ontwikkeling.
Hoe kun je nou de feiten weten wanneer de TS zo weinig informatie heeft gegeven?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mijn niveau is compleet gebaseerd op feiten
Was je ogen met chloor. Het helpt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Net als de hoofddoek een algemene ontwikkeling is?
Djeez, je bent er wel erg goed in he, bepaalde groepen mensen over een kam scheren. Eerst waren het de gelovige Turken, dan de Arabieren, en nu de Joden. Je bent idd erger dan een PVV'er, sorry.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
PVVAlstublieft zeg. Haal er alstublieft geen joden bij. We hebben al genoeg tuig en walging hier in Nederland.
Ja want de arabische geschriften op de muren van paleizen, duizenden moskee's die er zijn gebouwd en arabische taal die men er toendertijd sprak bewijzen het tegendeel ofnietquote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ottomanen arabisch noemen
Hoe hard kan je falen
Net zoiets als zeggen dat Friezen afstammen van Aboriginials
Doe je huiswerk, boi
Schrift (dus niet taal)quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja want de arabische geschriften op de muren van paleizen, duizenden moskee's die er zijn gebouwd en arabische taal die men er toendertijd sprak bewijzen het tegendeel ofniet.
Ik geef je gelijk dat het niet puur arabisch is omdat er ook een wirwar aan bevolkingsgroepen uit oost europa en andere geloven bij zaten maar de harde kern was toch echt wel arabisch.
Ik ben erger dan een PVV'er. Oh nee toch!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Djeez, je bent er wel erg goed in he, bepaalde groepen mensen over een kam scheren. Eerst waren het de gelovige Turken, dan de Arabieren, en nu de Joden. Je bent idd erger dan een PVV'er, sorry.
Ik kan me nergens herrinneren dat er ooit arabisch is gesproken in het ottomaanse rijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja want de arabische geschriften op de muren van paleizen, duizenden moskee's die er zijn gebouwd en arabische taal die men er toendertijd sprak bewijzen het tegendeel ofniet.
Ik geef je gelijk dat het niet puur arabisch is omdat er ook een wirwar aan bevolkingsgroepen uit oost europa en andere geloven bij zaten maar de harde kern was toch echt wel arabisch.
Tering ataturkcu. Gelukkig stopt die Erdogan die laatste corrupte aanhangers een voor een de cel in. Landverradersquote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef RoW_0 het volgende:
Islam, this absurd theology of an immoral Bedouin, is a rotting corpse which poisons our lives.
- Mustafa Kemal Ataturk
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
Tering ataturkcu. Gelukkig stopt die Erdogan die laatste corrupte aanhangers een voor een de cel in. LandverradersEn misschien moet je een keer vooruit kijken en niet de hele tijd terugvallen op een geïmporteerde zionist die al tientallen jaren in die dure overheids gesubsidieerde grafkist ligt weg te rotten.
Toch grappig dat je Atatürk nu opnoemt. Gok eens wat z'n moeder droeg op haar hoofd?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef RoW_0 het volgende:
Islam, this absurd theology of an immoral Bedouin, is a rotting corpse which poisons our lives.
- Mustafa Kemal Ataturk
In iedergeval geen Boerka, want dat is niet Turksquote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toch grappig dat je Atatürk nu opnoemt. Gok eens wat z'n moeder droeg op haar hoofd?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
In iedergeval geen Boerka, want dat is niet Turks
de khimar lijkt goed op de hijab, maar het is een capevormige doek die een stuk langer is waardoor ook nek en schouders worden bedekt. Het gezicht blijft wel volledig vrij.quote:
Woah, haar gezicht wordt niet bedekt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
de khimar lijkt goed op de hijab, maar het is een capevormige doek die een stuk langer is waardoor ook nek en schouders worden bedekt. Het gezicht blijft wel volledig vrij.
de chador is een mantel die lichaam en hoofd omhult, maar het gezicht volledig vrijlaat.
de nikaab is net zoals een chador, maar bedekt ook nog eens neus, mond en wangen.
de boerka bedekt het lichaam compleet en laat alleen een gaas over om door te kijken.
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef RoW_0 het volgende:
Maargoed - De moslimextremisten zijn letterlijk allemaal uitgeluldIk ga naar bed! Blijf maar goed doorvreten jongens! De ramadan komt eraan!
En voor de TS. Maak duidelijke afspraken met haar, breng je zelf niet in gevaar. Wees een man, wees trots op wat je bent.
Oke dame, dat heb je nu al 3 keer gezegd. echt waar. Kun je niet eens met argumenten komen? Niet eens met tegenargumenten. Jij bent de domste Marokkaan die ik..Oh nee - ik lieg.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
RoW_0 is werkelijk de domste gozer van heel FOK! I rest my case.
Ik heb gemerkt dat een discussie met jou gewoon niet mogelijk is. En maar roepen dat moslims extremistisch zijn ditdat. Wat wil je dan? =/ Ga jij nou maar die Atatürk van je aanbidden. Komt wel goed met jou. Geert Wilders is heel blij met je.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oke dame, dat heb je nu al 3 keer gezegd. echt waar. Kun je niet eens met argumenten komen? Niet eens met tegenargumenten. Jij bent de domste Marokkaan die ik..Oh nee - ik lieg.
Waar blijven jouw argumenten?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kun je niet eens met argumenten komen? Niet eens met tegenargumenten.
Ik moet niks van een jood.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat een discussie met jou gewoon niet mogelijk is. En maar roepen dat moslims extremistisch zijn ditdat. Wat wil je dan? =/ Ga jij nou maar die Atatürk van je aanbidden. Komt wel goed met jou. Geert Wilders is heel blij met je.
http://programma.vpro.nl/inturkije/afleveringen.html. Aflevering 1.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Dibble het volgende:
[..]
Link van die docu? Heb ik op de zondag avond nog wat te doen
Waarom stel je zo'n vraag?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:44 schreef Convict het volgende:
is het niet gewoon zielig zargon, dibble en marrokaanse kip en dat het gewoon fout is dat een meisje bang moet zijn hierom?
om dat je wss stiekem zelf ook weet dat het fout is? hoop ikquote:
Waar zie je mij het gedrag van de ouders goedkeuren en/of laat ik merken dat ik achter het gedrag van de ouders sta?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:51 schreef Convict het volgende:
[..]
om dat je wss stiekem zelf ook weet dat het fout is? hoop ik
lees...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar zie je mij het gedrag van de ouders goedkeuren en/of laat ik merken dat ik achter het gedrag van de ouders sta?
Het gaat om de manier waar je het op vraagt en waarom je het vraagt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:54 schreef Convict het volgende:
[..]
lees...
ik vraag het alleen
je hebt idd geen antwoord nog gegeven
ik heb dan ook zelf alleen gezegt *dat ik hoop*
vandaar dat ik die vraag stelde dus
of wil je er niet op antwoorden?
Vind jij het niet fout dat ze bang moet zijn om deze redene?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waar je het op vraagt en waarom je het vraagt.
En nu post je alsof ik mij gekrenkt voel en geen antwoord op je vraag wil geven.
Stel je vraag normaal, krijg je ook een normaal antwoord.
Waarom stel je die vraag nou - nogmaals - op die manier? Waar heb ik laten merken dat ik het niet fout vind en creëer je op deze manier een situatie waarbij het lijkt alsof elke moslim (want, hé, je noemt RoW_0 niet in je illustere rijtje) dit soort gedrag goed vindt?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:59 schreef Convict het volgende:
[..]
Vind jij het niet fout dat ze bang moet zijn om deze redene?
wat is er zo moeilijk aan een ja of nee....quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag nou - nogmaals - op die manier? Waar heb ik laten merken dat ik het niet fout vind en creëer je op deze manier een situatie waarbij het lijkt alsof elke moslim (want, hé, je noemt RoW_0 niet in je illustere rijtje) dit soort gedrag goed vindt?
Dus, opnieuw. Stel je vraag op de juiste manier. Stel geen vragen waarin jouw mening al in verwerkt is.
Niet. Gezien mijn posts uit meerdere letters én woorden bestaan, ben ik in staat om zowel een 'ja' als 'nee' te posten.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:07 schreef Convict het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk aan een ja of nee....
En waarom heb je RoW_0 niet genoemd? Omdat je aan zijn posts al duidelijk hebt gemerkt dat hij er niet mee eens is? En waarom stel je die vraag aan ons? Omdat je het niet hebt kunnen leiden uit onze antwoorden? Wat op zich ook logisch is, aangezien geen van ons daar iets over heeft gezegd. Wil je het nou expliciet horen? Wáárom?quote:ik vroeg het me gewoon af na al jullie reacties
Omdat je het woord 'fout' hebt gebruikt. "Gewoon fout" zelfs, waaruit blijkt dat jij het fout vindt. Je vraagt niet om mijn mening erover (dat kan namelijk ook zonder het woordje 'fout' te gebruiken). En natuurlijk ook je stiekeme 'stiekem'. Alsof ik niet in staat ben om mijn mening te verkondigen en dat op een manier moet doen waarbij de rest niet mag weten dat ik zo denk. En je 'hoop ik' is ook niet echt overtuigend.quote:en waar merk je uit dat mijn mening er in verwerkt zit? tis 1 vraag met 2 mogelijke antwoorden die je zelf kan onderbouwen
Zeg zarGon, Dibble en MarokkaanseKip, hoe kijken jullie hier nou tegenaan? Wat vinden jullie nou van zulk gedrag? Keuren jullie het af, keuren jullie het goed of kunnen jullie er begrip voor opbrengen?quote:enigste wat ik hoopte is dat je zou zeggen idd
maar je draait er alleen omheen...
met 'is het niet zielig'....quote:Op maandag 18 juli 2011 02:07 schreef Convict het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk aan een ja of nee....
ik vroeg het me gewoon af na al jullie reacties
en waar merk je uit dat mijn mening er in verwerkt zit? tis 1 vraag met 2 mogelijke antwoorden die je zelf kan onderbouwen
enigste wat ik hoopte is dat je zou zeggen idd
Nieuwsgierig.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Convict het volgende:
mijn exuuses dan
maar ik ben echt serieus nieuwschierig hiernaar
en uit Row zn berichten kon ik het idd al er uit halen + hij is hem al gesmeerd
Maar dan graag op een normale manier, en niet waarbij ik al kan ruiken met welk oog je naar ons kijkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:26 schreef Dibble het volgende:
Je mag heus wel vragen stellen hoor, is je goed recht.
Zwaar weekend achter de rug.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar dan graag op een normale manier, en niet waarbij ik al kan ruiken met welk oog je naar ons kijkt.
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over eigenlijk. Een relatie is verboden in de islam ja, maar als je jong bent kan je zulke dingen vaak moeilijk tegenhouden en zo.. Heb het zelf ook weleens doorstaan. maar aan de andere kant kan ik me wel in de ouders van dat meisje plaatsen.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Convict het volgende:
mijn exuuses dan
maar ik ben echt serieus nieuwschierig hiernaar
en uit Row zn berichten kon ik het idd al er uit halen + hij is hem al gesmeerd
Wellicht een idee om met die mentaliteit kippen te gaan houden in het Rifgebergte? Een oprechte tip, doe er je voordeel mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En het is idd zo dat een moslimvrouw alleen mag trouwen met een moslim en daar sta ik zelf ook achter.
Democratische, TS zocht dictatoriale meisjes natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef RoW_0 het volgende:
Hehehe, jij was waarschijnlijk gillend gek geworden als je mijn moeder was.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over eigenlijk. Een relatie is verboden in de islam ja, maar als je jong bent kan je zulke dingen vaak moeilijk tegenhouden en zo.. Heb het zelf ook weleens doorstaan. maar aan de andere kant kan ik me wel in de ouders van dat meisje plaatsen.
Als ik later kinderen heb dan heb ik ook liever dat ze niet aan relaties doen, maar mocht het toch gebeuren(op zo'n jonge leeftijd) dan zal ik er wel een stokje voor steken. (maar op een niet-hardhandige manier dan.) En het is idd zo dat een moslimvrouw alleen mag trouwen met een moslim en daar sta ik zelf ook achter.
Hehe ik vind het niet eens zo vreemd en sta er zelf ook achter dus heb er geen problemen mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:20 schreef kingtoppie het volgende:
Fock dat, marokkaanseKip... fock dat....
Dat is mijn mening en ik vind dat het belangrijk dat je het weet dat ik er geen respect voor heb dat je vind dat het een moslim moet zijn. (en er zelfs naar handelt)
Verder niks persoonlijks hoor, excuses als het zeer doet maar dit gaat gewoon echt te ver in mijn opinie.
Nee ik blijf wel lekker hier, genoeg moslims.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:17 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Wellicht een idee om met die mentaliteit kippen te gaan houden in het Rifgebergte? Een oprechte tip, doe er je voordeel mee.
Als de man zich wel wilt bekeren (en zelf ook echt gelooft in Allah, dus niet als excuus om te kunnen trouwen met het meisje) dan zie ik geen probleem.. Maakt niet uit of hij moslim vanaf de geboorte of bekeerling is. En hij hoeft ook niet per se dezelfde achtergrond te hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:11 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hehehe, jij was waarschijnlijk gillend gek geworden als je mijn moeder was.
Maar stel, jij krijgt een dochter. Zij wordt verliefd op een Nederlandse man (of vrouw, maar laten we het voor het gemak houden op een man) en hij ook op haar. Ze zijn allebei 21+. De man wilt zich wel laten bekeren. Accepteer je het dan?
Of heb je liever iemand die moslim is vanaf geboorte? Of iemand met dezelfde achtergrond?
En hoe ga jij daar ooit achter komen?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als de man zich wel wilt bekeren (en zelf ook echt gelooft in Allah, dus niet als excuus om te kunnen trouwen met het meisje) dan zie ik geen probleem..
Als ie zich echt in het geloof verdiept en interesse erin toont en kennis erover verzamelt dan lijkt het mij wel geloofwaardig, maar ja zeker weten kan je nooit natuurlijk.quote:
en een moslim man mag wel met een niet moslim vrouw ?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En het is idd zo dat een moslimvrouw alleen mag trouwen met een moslim en daar sta ik zelf ook achter.
Gaat het allemaal puur op uithuwelijken?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over eigenlijk. Een relatie is verboden in de islam ja, maar als je jong bent kan je zulke dingen vaak moeilijk tegenhouden en zo.. Heb het zelf ook weleens doorstaan. maar aan de andere kant kan ik me wel in de ouders van dat meisje plaatsen.
Als ik later kinderen heb dan heb ik ook liever dat ze niet aan relaties doen, maar mocht het toch gebeuren(op zo'n jonge leeftijd) dan zal ik er wel een stokje voor steken. (maar op een niet-hardhandige manier dan.) En het is idd zo dat een moslimvrouw alleen mag trouwen met een moslim en daar sta ik zelf ook achter.
Dus, jij zou tegen je gevoel in niet met een Nederlander een relatie aangaan / met een Nederlander trouwen? Liever uitgehuwelijkt?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als het geen moslim was was dat ook niet gebeurd denkikquote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef Re het volgende:
apart toch altijd, 2 pubertjes zijn verliefd en de hele wereldgeschiedenis wordt weer eens onder de loep genomen
Wie heeft het over uithuwelijken? Zoek aub eerst de betekenis ervan op en kom dan terug.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dus, jij zou tegen je gevoel in niet met een Nederlander een relatie aangaan / met een Nederlander trouwen? Liever uitgehuwelijkt?
Ja maar ze moet wel een ander geloof aanhangen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:37 schreef Convict het volgende:
[..]
en een moslim man mag wel met een niet moslim vrouw ?
Wat vind je er zelf eigenlijk van dat mannen meer rechten hebben binnen de islam?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja maar ze moet wel een ander geloof aanhangen.
Ja maar, wat zullen de buren wel niet denken?!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef Re het volgende:
apart toch altijd, 2 pubertjes zijn verliefd en de hele wereldgeschiedenis wordt weer eens onder de loep genomen
Idem voor jou, wie heeft het over uithuwelijking? Ik heb nergens getypt dat je wordt gedwongen met een bepaald iemand te trouwen, maar alleen dat diegene moslim moet zijn. Moeilijk he, begrijpend lezen :Squote:Op maandag 18 juli 2011 14:14 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Gaat het allemaal puur op uithuwelijken?
Dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb nergens getypt dat je wordt gedwongen met een bepaald iemand te trouwen, maar alleen dat diegene moslim moet zijn.
Je hebt het erover dat een relatie verboden is binnen de Islam, ik ben alleen dan benieuwd hoe ik het voor me moet zien, valt verkering dan weer niet onder relatie?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Idem voor jou, wie heeft het over uithuwelijking? Ik heb nergens getypt dat je wordt gedwongen met een bepaald iemand te trouwen, maar alleen dat diegene moslim moet zijn. Moeilijk he, begrijpend lezen :S
Misschien kan je mij dan uitleggen hoe een moslimhuwelijk tot stand komt?quote:
De maatschappij heeft mij geen donder te vertellen over hoe ik, jij of een ander zich moet gedragen m.b.t dit onderwerp.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jank alstublieft verder in Marokko. Of pas je aan aan de maatschappij.
Dat soort regels zijn er niet voor niets, heb er geen problemen mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf eigenlijk van dat mannen meer rechten hebben binnen de islam?
Uithuwelijken is als je ouders je 'weggeven' aan een man zonder je toestemming te vragen. Dat is hier dus niet aan de orde.quote:
Wat, waarvoor zijn deze regels er?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat soort regels zijn er niet voor niets, heb er geen problemen mee.
Sinds wanneer heeft een man meer rechten in de Islam dan een vrouw?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf eigenlijk van dat mannen meer rechten hebben binnen de islam?
Dat is om het geloof van de vrouw te beschermen. Als je getrouwd bent met een niet-moslim is het gemakkelijk om zijn (haram)gewoontes over te nemen zoals alcohol, varkensvlees etc.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
'' Wat vind je er zelf eigenlijk van dat mannen meer rechten hebben binnen de islam?''
[..]
Wat, waarvoor zijn deze regels er?
je gaat niet eens in op mijn vraag en antwoord iets compleet anders?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is om het geloof van de vrouw te beschermen. Als je getrouwd bent met een niet-moslim is het gemakkelijk om zijn (haram)gewoontes over te nemen zoals alcohol, varkensvlees etc.
Een man heeft niet meer rechten dan jij hoor, laat je niet anders wijsmaken.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is om het geloof van de vrouw te beschermen. Als je getrouwd bent met een niet-moslim is het gemakkelijk om zijn (haram)gewoontes over te nemen zoals alcohol, varkensvlees etc.
O maar net werd gesteld dat een moslim man wel een niet gelovige vrouw mocht trouwen maar andersom niet of ben ik gek?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een man heeft niet meer rechten dan jij hoor, laat je niet anders wijsmaken.
Ik doelde ook niet op het algemeen maar op het feit dat een man wel een niet-moslima mag trouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een man heeft niet meer rechten dan jij hoor, laat je niet anders wijsmaken.
Ik heb die vraag toch al beantwoord of niet dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O maar net werd gesteld dat een moslim man wel een niet gelovige vrouw mocht trouwen maar andersom niet of ben ik gek?
Algemene misverstand. Een man mag een niet-moslima trouwen onder voorwaarde dat ze zich bekeert tot de Islam wanneer zij er klaar voor is, wanneer dit niet gebeurt is huwelijk zo goed als teniet gedaan. Alle vrouwen van Mohammed die niet-moslims waren zijn op den duur bekeerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O maar net werd gesteld dat een moslim man wel een niet gelovige vrouw mocht trouwen maar andersom niet of ben ik gek?
Oja? Ik dacht dat dat niet hoefde maar dat de vrouw Joods of Christen moest zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Algemene misverstand. Een man mag een niet-moslima trouwen onder voorwaarde dat ze zich bekeert tot de Islam wanneer zij er klaar voor is, wanneer dit niet gebeurt is huwelijk zo goed als teniet gedaan. Alle vrouwen van Mohammed die niet-moslims waren zijn op den duur bekeerd.
Tijdens het trouwen ja, idee is niet dat ze het blijft.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oja? Ik dacht dat dat niet hoefde maar dat de vrouw Joods of Christen moest zijn
Ik was er eerder dan jij hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wist dat je hier zou reagerenhey trigg
Kan jouw maat stoer doen, maar ze kon toch 2 weken niet zitten swa.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Dibble het volgende:
Laatst was er ook een Nederlander die met mijn zusje wou. Ben erachter gekomen door haar geschiedenis op haar msn na te checken.
Mijn maat Mehmet kan je er meer over vertellen. Maar ik zal je zeggen; de desbetreffende jongen is niet meer in staat te werken
4, maar ik ben blij dat mehmet alleen jou gebost heeft.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:38 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Kan jouw maat stoer doen, maar ze kon toch 2 weken niet zitten swa.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
4, maar ik ben blij dat mehmet alleen jou gebost heeft.
Wat is buiten je soort?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Samenvatting van de afgelopen 170 posts:
Laat Ata lekker in zijn mausoleum in Ankara liggen.
Hittieten zijn iets heel anders and Arabieren.
En volgens de islam mag je onder voorwaarden buiten je soort trouwen, maar cultureel gezien is dat een veel groter probleem.
En nou weer ontopic!
In de islam mag je altijd buiten je 'soort' trouwen mitsdien moslim.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Samenvatting van de afgelopen 170 posts:
Laat Ata lekker in zijn mausoleum in Ankara liggen.
Hittieten zijn iets heel anders and Arabieren.
En volgens de islam mag je onder voorwaarden buiten je soort trouwen, maar cultureel gezien is dat een veel groter probleem.
En nou weer ontopic!
Zelfs de stad klopt niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denken dat Mohammed in de Ka'aba begraven ligt...![]()
![]()
Met een jood mag ze ook niet trouwen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:07 schreef Weissman het volgende:
please, ga eens allemaal terug naar het Turkentopic
Alsof een jood dat zou willenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met een jood mag ze ook niet trouwen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |