Ligt aan haar ouders en haar achtergrond etc.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Max999 het volgende:
ik weet het. ik had met haar besloten als we over 5 jaar ong nog praten. dat we samen zouden praten met haar ouders. dan is ze aardig hard de sigaar zeker?
Dit dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:20 schreef Librameisje het volgende:
Jullie zijn nog erg jong maar verliefd is verliefd. En nee het is voor haar inderdaad een hele moeilijke situatie. Met iedere jongen is dat zo dus dat ligt niet direct aan jouw. Turkse meisjes zijn nou eenmaal niet zo vrij als "wij" westerse meiden. Laat het aan haar over, niet pushen en probeer het een beetje van je af te zetten hoe moeilijk ook. Kunnen flinke problemen van komen namelijk ... succes!
Hier is een goed excuus nodig dus. Vooral als ze alleen met die trein moet. Oppassen dat papa haar niet even wil brengen of zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:22 schreef Max999 het volgende:
ja dat zij ik ook tegen dr. maar ze zij, me moeder vraagt overal waar ik heen ga . en ze wilt alles weten van hoelaat ik thuis ben etc. dus het is heel moeilyk voor me zegt ze.
Die relatie gaat sowieso niet werken, vooral omdat de familie van dat meisje zo streng is. En op de een of andere manier komen broers er toch altijd wel achter.quote:
In ieder geval niet vertellen dat jullie elkaar al 5 jaar lang spreken. Je bedoelt het goed, wil tonen dat je te vertrouwen bent, maar de ouders zien het als 5 jaren verraad.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Max999 het volgende:
ik weet het. ik had met haar besloten als we over 5 jaar ong nog praten. dat we samen zouden praten met haar ouders. dan is ze aardig hard de sigaar zeker?
Dat kunnen wij niet weten.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:27 schreef Max999 het volgende:
wat gebeurt er als ik met haar naar haar ouders ga bijvoorbeeld als zij 20 is.?
Zoek een ander topic om in te huilen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef RoW_0 het volgende:
Wat een kutturken zeg, zoek andere democratische Turkse meisjes.
Ik denk niet dat haar ouders over 5 jaar veranderen ongeacht haar leeftijd. Maarja, wie weet. Ik hoop dat je weet dat er dan ook geen seks voor het huwelijk mag. Dus dan moet je minimaal tot haar 20e of huwelijk het zonder doen of eventueel stiekem ( maar dat mag je zelf weten). Dus dat moet je dan ook ten gunste ervan opofferen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:27 schreef Max999 het volgende:
Jank alstublieft verder in Marokko. Of pas je aan aan de maatschappij.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zoek een ander topic om in te huilen.
Ai, blauwtje gelopen ?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef RoW_0 het volgende:
Wat een kutturken zeg, zoek andere democratische Turkse meisjes.
Ga jij maar terug naar Turkije(rare Turko ben je wel). En jij bent degene die zich eerder moet aanpassen, aso.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jank alstublieft verder in Marokko. Of pas je aan aan de maatschappij.
Overigens is het te vroeg om het hierover te hebben. Geniet, met mate.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:27 schreef Max999 het volgende:
Ik mag best zeggen dat ze kutturken zijn. Ik ben zelf Turks. Ik weet wanneer ze ECHTE Turk zijn. En het is overduidelijk dat zij en haar familie gewoonweg arabische turken zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar Turkije(rare Turko ben je wel). En jij bent degene die zich eerder moet aanpassen, aso.
Precies dit. En moet je nagaan, stiekem afspreken enz zal jullie relatie alleen maar spannend houden hoe moeilijk het aan de andere kant ook is. Misschien pluspuntjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Overigens is het te vroeg om het hierover te hebben. Geniet, met mate.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik mag best zeggen dat ze kutturken zijn. Ik ben zelf Turks. Ik weet wanneer ze ECHTE Turk zijn.
Dus omdat er nog Turken zijn die wel gelovig etc. zijn zijn ze in jouw ogen kutturken? Apart.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik mag best zeggen dat ze kutturken zijn. Ik ben zelf Turks. Ik weet wanneer ze ECHTE Turk zijn.
Maar ik raad TS aan om voor zijn veiligheid, eer en trots een ander meisje te zoeken.
Turken hebben niks met arabische cultuur te maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus omdat er nog Turken zijn die wel gelovig etc. zijn zijn ze in jouw ogen kutturken? Apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |