Schrift (dus niet taal)quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja want de arabische geschriften op de muren van paleizen, duizenden moskee's die er zijn gebouwd en arabische taal die men er toendertijd sprak bewijzen het tegendeel ofniet.
Ik geef je gelijk dat het niet puur arabisch is omdat er ook een wirwar aan bevolkingsgroepen uit oost europa en andere geloven bij zaten maar de harde kern was toch echt wel arabisch.
Ik ben erger dan een PVV'er. Oh nee toch!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Djeez, je bent er wel erg goed in he, bepaalde groepen mensen over een kam scheren. Eerst waren het de gelovige Turken, dan de Arabieren, en nu de Joden. Je bent idd erger dan een PVV'er, sorry.
Ik kan me nergens herrinneren dat er ooit arabisch is gesproken in het ottomaanse rijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja want de arabische geschriften op de muren van paleizen, duizenden moskee's die er zijn gebouwd en arabische taal die men er toendertijd sprak bewijzen het tegendeel ofniet.
Ik geef je gelijk dat het niet puur arabisch is omdat er ook een wirwar aan bevolkingsgroepen uit oost europa en andere geloven bij zaten maar de harde kern was toch echt wel arabisch.
Tering ataturkcu. Gelukkig stopt die Erdogan die laatste corrupte aanhangers een voor een de cel in. Landverradersquote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef RoW_0 het volgende:
Islam, this absurd theology of an immoral Bedouin, is a rotting corpse which poisons our lives.
- Mustafa Kemal Ataturk
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
Tering ataturkcu. Gelukkig stopt die Erdogan die laatste corrupte aanhangers een voor een de cel in. LandverradersEn misschien moet je een keer vooruit kijken en niet de hele tijd terugvallen op een geïmporteerde zionist die al tientallen jaren in die dure overheids gesubsidieerde grafkist ligt weg te rotten.
Toch grappig dat je Atatürk nu opnoemt. Gok eens wat z'n moeder droeg op haar hoofd?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef RoW_0 het volgende:
Islam, this absurd theology of an immoral Bedouin, is a rotting corpse which poisons our lives.
- Mustafa Kemal Ataturk
In iedergeval geen Boerka, want dat is niet Turksquote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toch grappig dat je Atatürk nu opnoemt. Gok eens wat z'n moeder droeg op haar hoofd?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
In iedergeval geen Boerka, want dat is niet Turks
de khimar lijkt goed op de hijab, maar het is een capevormige doek die een stuk langer is waardoor ook nek en schouders worden bedekt. Het gezicht blijft wel volledig vrij.quote:
Woah, haar gezicht wordt niet bedekt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
de khimar lijkt goed op de hijab, maar het is een capevormige doek die een stuk langer is waardoor ook nek en schouders worden bedekt. Het gezicht blijft wel volledig vrij.
de chador is een mantel die lichaam en hoofd omhult, maar het gezicht volledig vrijlaat.
de nikaab is net zoals een chador, maar bedekt ook nog eens neus, mond en wangen.
de boerka bedekt het lichaam compleet en laat alleen een gaas over om door te kijken.
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef RoW_0 het volgende:
Maargoed - De moslimextremisten zijn letterlijk allemaal uitgeluldIk ga naar bed! Blijf maar goed doorvreten jongens! De ramadan komt eraan!
En voor de TS. Maak duidelijke afspraken met haar, breng je zelf niet in gevaar. Wees een man, wees trots op wat je bent.
Oke dame, dat heb je nu al 3 keer gezegd. echt waar. Kun je niet eens met argumenten komen? Niet eens met tegenargumenten. Jij bent de domste Marokkaan die ik..Oh nee - ik lieg.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
RoW_0 is werkelijk de domste gozer van heel FOK! I rest my case.
Ik heb gemerkt dat een discussie met jou gewoon niet mogelijk is. En maar roepen dat moslims extremistisch zijn ditdat. Wat wil je dan? =/ Ga jij nou maar die Atatürk van je aanbidden. Komt wel goed met jou. Geert Wilders is heel blij met je.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oke dame, dat heb je nu al 3 keer gezegd. echt waar. Kun je niet eens met argumenten komen? Niet eens met tegenargumenten. Jij bent de domste Marokkaan die ik..Oh nee - ik lieg.
Waar blijven jouw argumenten?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kun je niet eens met argumenten komen? Niet eens met tegenargumenten.
Ik moet niks van een jood.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat een discussie met jou gewoon niet mogelijk is. En maar roepen dat moslims extremistisch zijn ditdat. Wat wil je dan? =/ Ga jij nou maar die Atatürk van je aanbidden. Komt wel goed met jou. Geert Wilders is heel blij met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |