http://programma.vpro.nl/inturkije/afleveringen.html. Aflevering 1.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Dibble het volgende:
[..]
Link van die docu? Heb ik op de zondag avond nog wat te doen
Waarom stel je zo'n vraag?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:44 schreef Convict het volgende:
is het niet gewoon zielig zargon, dibble en marrokaanse kip en dat het gewoon fout is dat een meisje bang moet zijn hierom?
om dat je wss stiekem zelf ook weet dat het fout is? hoop ikquote:
Waar zie je mij het gedrag van de ouders goedkeuren en/of laat ik merken dat ik achter het gedrag van de ouders sta?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:51 schreef Convict het volgende:
[..]
om dat je wss stiekem zelf ook weet dat het fout is? hoop ik
lees...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar zie je mij het gedrag van de ouders goedkeuren en/of laat ik merken dat ik achter het gedrag van de ouders sta?
Het gaat om de manier waar je het op vraagt en waarom je het vraagt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:54 schreef Convict het volgende:
[..]
lees...
ik vraag het alleen
je hebt idd geen antwoord nog gegeven
ik heb dan ook zelf alleen gezegt *dat ik hoop*
vandaar dat ik die vraag stelde dus
of wil je er niet op antwoorden?
Vind jij het niet fout dat ze bang moet zijn om deze redene?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waar je het op vraagt en waarom je het vraagt.
En nu post je alsof ik mij gekrenkt voel en geen antwoord op je vraag wil geven.
Stel je vraag normaal, krijg je ook een normaal antwoord.
Waarom stel je die vraag nou - nogmaals - op die manier? Waar heb ik laten merken dat ik het niet fout vind en creëer je op deze manier een situatie waarbij het lijkt alsof elke moslim (want, hé, je noemt RoW_0 niet in je illustere rijtje) dit soort gedrag goed vindt?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:59 schreef Convict het volgende:
[..]
Vind jij het niet fout dat ze bang moet zijn om deze redene?
wat is er zo moeilijk aan een ja of nee....quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag nou - nogmaals - op die manier? Waar heb ik laten merken dat ik het niet fout vind en creëer je op deze manier een situatie waarbij het lijkt alsof elke moslim (want, hé, je noemt RoW_0 niet in je illustere rijtje) dit soort gedrag goed vindt?
Dus, opnieuw. Stel je vraag op de juiste manier. Stel geen vragen waarin jouw mening al in verwerkt is.
Niet. Gezien mijn posts uit meerdere letters én woorden bestaan, ben ik in staat om zowel een 'ja' als 'nee' te posten.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:07 schreef Convict het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk aan een ja of nee....
En waarom heb je RoW_0 niet genoemd? Omdat je aan zijn posts al duidelijk hebt gemerkt dat hij er niet mee eens is? En waarom stel je die vraag aan ons? Omdat je het niet hebt kunnen leiden uit onze antwoorden? Wat op zich ook logisch is, aangezien geen van ons daar iets over heeft gezegd. Wil je het nou expliciet horen? Wáárom?quote:ik vroeg het me gewoon af na al jullie reacties
Omdat je het woord 'fout' hebt gebruikt. "Gewoon fout" zelfs, waaruit blijkt dat jij het fout vindt. Je vraagt niet om mijn mening erover (dat kan namelijk ook zonder het woordje 'fout' te gebruiken). En natuurlijk ook je stiekeme 'stiekem'. Alsof ik niet in staat ben om mijn mening te verkondigen en dat op een manier moet doen waarbij de rest niet mag weten dat ik zo denk. En je 'hoop ik' is ook niet echt overtuigend.quote:en waar merk je uit dat mijn mening er in verwerkt zit? tis 1 vraag met 2 mogelijke antwoorden die je zelf kan onderbouwen
Zeg zarGon, Dibble en MarokkaanseKip, hoe kijken jullie hier nou tegenaan? Wat vinden jullie nou van zulk gedrag? Keuren jullie het af, keuren jullie het goed of kunnen jullie er begrip voor opbrengen?quote:enigste wat ik hoopte is dat je zou zeggen idd
maar je draait er alleen omheen...
met 'is het niet zielig'....quote:Op maandag 18 juli 2011 02:07 schreef Convict het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk aan een ja of nee....
ik vroeg het me gewoon af na al jullie reacties
en waar merk je uit dat mijn mening er in verwerkt zit? tis 1 vraag met 2 mogelijke antwoorden die je zelf kan onderbouwen
enigste wat ik hoopte is dat je zou zeggen idd
Nieuwsgierig.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Convict het volgende:
mijn exuuses dan
maar ik ben echt serieus nieuwschierig hiernaar
en uit Row zn berichten kon ik het idd al er uit halen + hij is hem al gesmeerd
Maar dan graag op een normale manier, en niet waarbij ik al kan ruiken met welk oog je naar ons kijkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:26 schreef Dibble het volgende:
Je mag heus wel vragen stellen hoor, is je goed recht.
Zwaar weekend achter de rug.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar dan graag op een normale manier, en niet waarbij ik al kan ruiken met welk oog je naar ons kijkt.
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over eigenlijk. Een relatie is verboden in de islam ja, maar als je jong bent kan je zulke dingen vaak moeilijk tegenhouden en zo.. Heb het zelf ook weleens doorstaan. maar aan de andere kant kan ik me wel in de ouders van dat meisje plaatsen.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Convict het volgende:
mijn exuuses dan
maar ik ben echt serieus nieuwschierig hiernaar
en uit Row zn berichten kon ik het idd al er uit halen + hij is hem al gesmeerd
Wellicht een idee om met die mentaliteit kippen te gaan houden in het Rifgebergte? Een oprechte tip, doe er je voordeel mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En het is idd zo dat een moslimvrouw alleen mag trouwen met een moslim en daar sta ik zelf ook achter.
Democratische, TS zocht dictatoriale meisjes natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef RoW_0 het volgende:
Wat een kutturken zeg, zoek andere democratische Turkse meisjes.
Hehehe, jij was waarschijnlijk gillend gek geworden als je mijn moeder was.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over eigenlijk. Een relatie is verboden in de islam ja, maar als je jong bent kan je zulke dingen vaak moeilijk tegenhouden en zo.. Heb het zelf ook weleens doorstaan. maar aan de andere kant kan ik me wel in de ouders van dat meisje plaatsen.
Als ik later kinderen heb dan heb ik ook liever dat ze niet aan relaties doen, maar mocht het toch gebeuren(op zo'n jonge leeftijd) dan zal ik er wel een stokje voor steken. (maar op een niet-hardhandige manier dan.) En het is idd zo dat een moslimvrouw alleen mag trouwen met een moslim en daar sta ik zelf ook achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |