Sinds wanneer heeft een man meer rechten in de Islam dan een vrouw?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf eigenlijk van dat mannen meer rechten hebben binnen de islam?
Dat is om het geloof van de vrouw te beschermen. Als je getrouwd bent met een niet-moslim is het gemakkelijk om zijn (haram)gewoontes over te nemen zoals alcohol, varkensvlees etc.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
'' Wat vind je er zelf eigenlijk van dat mannen meer rechten hebben binnen de islam?''
[..]
Wat, waarvoor zijn deze regels er?
je gaat niet eens in op mijn vraag en antwoord iets compleet anders?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is om het geloof van de vrouw te beschermen. Als je getrouwd bent met een niet-moslim is het gemakkelijk om zijn (haram)gewoontes over te nemen zoals alcohol, varkensvlees etc.
Een man heeft niet meer rechten dan jij hoor, laat je niet anders wijsmaken.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is om het geloof van de vrouw te beschermen. Als je getrouwd bent met een niet-moslim is het gemakkelijk om zijn (haram)gewoontes over te nemen zoals alcohol, varkensvlees etc.
O maar net werd gesteld dat een moslim man wel een niet gelovige vrouw mocht trouwen maar andersom niet of ben ik gek?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een man heeft niet meer rechten dan jij hoor, laat je niet anders wijsmaken.
Ik doelde ook niet op het algemeen maar op het feit dat een man wel een niet-moslima mag trouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een man heeft niet meer rechten dan jij hoor, laat je niet anders wijsmaken.
Ik heb die vraag toch al beantwoord of niet dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O maar net werd gesteld dat een moslim man wel een niet gelovige vrouw mocht trouwen maar andersom niet of ben ik gek?
Algemene misverstand. Een man mag een niet-moslima trouwen onder voorwaarde dat ze zich bekeert tot de Islam wanneer zij er klaar voor is, wanneer dit niet gebeurt is huwelijk zo goed als teniet gedaan. Alle vrouwen van Mohammed die niet-moslims waren zijn op den duur bekeerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O maar net werd gesteld dat een moslim man wel een niet gelovige vrouw mocht trouwen maar andersom niet of ben ik gek?
Oja? Ik dacht dat dat niet hoefde maar dat de vrouw Joods of Christen moest zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Algemene misverstand. Een man mag een niet-moslima trouwen onder voorwaarde dat ze zich bekeert tot de Islam wanneer zij er klaar voor is, wanneer dit niet gebeurt is huwelijk zo goed als teniet gedaan. Alle vrouwen van Mohammed die niet-moslims waren zijn op den duur bekeerd.
Tijdens het trouwen ja, idee is niet dat ze het blijft.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oja? Ik dacht dat dat niet hoefde maar dat de vrouw Joods of Christen moest zijn
Ik was er eerder dan jij hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wist dat je hier zou reagerenhey trigg
Kan jouw maat stoer doen, maar ze kon toch 2 weken niet zitten swa.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Dibble het volgende:
Laatst was er ook een Nederlander die met mijn zusje wou. Ben erachter gekomen door haar geschiedenis op haar msn na te checken.
Mijn maat Mehmet kan je er meer over vertellen. Maar ik zal je zeggen; de desbetreffende jongen is niet meer in staat te werken
4, maar ik ben blij dat mehmet alleen jou gebost heeft.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:38 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Kan jouw maat stoer doen, maar ze kon toch 2 weken niet zitten swa.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
4, maar ik ben blij dat mehmet alleen jou gebost heeft.
Wat is buiten je soort?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Samenvatting van de afgelopen 170 posts:
Laat Ata lekker in zijn mausoleum in Ankara liggen.
Hittieten zijn iets heel anders and Arabieren.
En volgens de islam mag je onder voorwaarden buiten je soort trouwen, maar cultureel gezien is dat een veel groter probleem.
En nou weer ontopic!
In de islam mag je altijd buiten je 'soort' trouwen mitsdien moslim.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Samenvatting van de afgelopen 170 posts:
Laat Ata lekker in zijn mausoleum in Ankara liggen.
Hittieten zijn iets heel anders and Arabieren.
En volgens de islam mag je onder voorwaarden buiten je soort trouwen, maar cultureel gezien is dat een veel groter probleem.
En nou weer ontopic!
Zelfs de stad klopt niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denken dat Mohammed in de Ka'aba begraven ligt...![]()
![]()
Met een jood mag ze ook niet trouwen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:07 schreef Weissman het volgende:
please, ga eens allemaal terug naar het Turkentopic
Alsof een jood dat zou willenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met een jood mag ze ook niet trouwen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |