Sorry schat.quote:
Rozen verwelken, scheepjes vergaan,quote:Op zondag 17 juli 2011 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
Was het Marokkaanse volk maar zuiver. Helaas is elk volk wel eens een keer over ons heen gegaan. Letterlijk.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Rozen verwelken, scheepjes vergaan,
SOA-polie, blijft met Muttie's zussen begaan.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Rozen verwelken, scheepjes vergaan,
SOA-polie, blijft met Muttie's zussen begaan.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ook al zijn zovelen al over hen heen gegaan.
Ik gooi er af en toe een neger tussendoor, om VS te laten zien dat ze ook tegenwoordig nog best aardig kunnen zingen.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:45 schreef Tem het volgende:
toch even Phil om het Eriksd gehalte op peil te houden.
Mercurix.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sarkozy zou zo een figuurtje kunnen zijn in Asterix en Obelix.
Vroeger ookquote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik gooi er af en toe een neger tussendoor, om VS te laten zien dat ze ook tegenwoordig nog best aardig kunnen zingen.
I regret to inform you that your display of (or rather the absence thereof) singing artistry has failed to impress.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik gooi er af en toe een neger tussendoor, om VS te laten zien dat ze ook tegenwoordig nog best aardig kunnen zingen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I regret to inform you that your display of (or rather the absence thereof) singing artistry has failed to impress.
Just when one thinks it couldn't possibly get worse, you display just that.quote:
Barbaar!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Just when one thinks it couldn't possibly get worse, you display just that.
quote:
quote:Following new legislation in Capitalistiana, the nation's first space rocket -- sponsored by Pepsi and shaped like an enormous soda bottle -- is being developed.
quote:The Issue
The popular daily cartoon strip "Barry the Whiskcat" has always been highly critical of the political system within Whiskerglory, but in recent weeks the cartoon has depicted the main characters throwing melted cheese at unpopular politicians. Inspired by this, protestors armed with fondue sets stormed a government building, cheesing off several government officials.
The Debate
1."It's just a bit of harmless fun!", says Freddy Thiesen, creator of Barry the Whiskcat, while spraying your advisors with melted cheddar. "If the government were doing a better job people wouldn't feel the need to throw cheese at them. We should be free to express our displeasure in any way we choose. Besides, my cartoon books are selling like hot cakes, and that's got to be good for the economy, right?"
2."This has got to stop!" insists Jazz Bush, head of the censorship board. "I spent 3 hours this morning scraping wensleydale out of my hair! Arrest these lunatics! The protestors and the people responsible for this vile cartoon, throw them all into jail!"
3."Arrrrrgh!" screams lactose-intolerant Chastity Winters, a member of the public safety board, as incoming rounds of mature gouda smash the windows and claim the suits of several nearby advisors. "As I've been saying for many years now, cheese is a dangerous weapon in the wrong hands and should be outlawed. Ban all cheese now, and enforce it!"
quote:•23 minutes ago: Following new legislation in Nivelleristan, the wreckages of bombed planes that litter Nivelleristan are highly popular tourist destinations
Ja wouden de armen graag.quote:
Hah, dus daar is al m'n wapentuig gebleven.quote:
Ik twijfel tussen 2 en 4.quote:The Issue
After several complaints of the tripping hazards presented by sleeping bags on the doorsteps of public buildings, the citizens of Aristokratisches Preussen have brought the problem of homelessness to your attention.
The Debate
1."To be honest, I'd just like a place to stay," says a scruffy man who's been living under your desk. "Somewhere I don't have some landlord breathing down my neck all the time. If the government could see fit to build some kind of free hostel where people could go if they've fallen on hard times, well, that'd be just great."
2."You can't possibly think that's a good permanent solution!" cries Larry Hanover, co-ordinator of the local soup kitchen. "What these people need is help to get their lives back on track. Yes, they have the right to a place to live, but they also need an honest job to pay for it. They need to be encouraged to work to become integrated into society again! Force our major businesses to create some basic jobs for these poor souls, and soon they will become pillars of the community!"
3."And who do you suppose pays for all this?" snaps Pip Hanover, one of your advisors. "Your loyal taxpayers, that's who! People who actually work for the things they have! And let's face it: these vagrants bring it on themselves - frittering their money away on rubbish and rollicking in unemployment while the rest of the world slaves away to make ends meet. They're worthless scum and they gave up their 'rights' a long time ago. I say we leave them to their misery until they become a nuisance, then have them dealt with like any other criminal."
4."As far as I can see, homeless people are already a nuisance," says Prudence Barry, a proud citizen. "They're mostly thieves and drug addicts, they make the streets a dangerous place for our children, they make honest people feel guilty for turfing them off their doorsteps and, frankly, they smell bad. They're vermin, plain and simple, and as such I suggest they be destroyed before the infestation gets even more out of hand."
Trek het je niet aan, nationstates is soms echt onvoorspelbaarquote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, door Nationstates krijg ik het gevoel dat ik in echt linkser zou zijn dan ik dacht.
Ik probeer in Nationstates te luisteren naar wat mijn hart en economisch verstand mij ingeeft, zoals in bovenstaand issue heb ik echt een probleem om te kiezen tussen helpen of executeren.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, nationstates is soms echt onvoorspelbaar![]()
Welk hart? Die leegte waar bij een normaal mens een hart zit bedoel je?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer in Nationstates te luisteren naar wat mijn hart en economisch verstand mij ingeeft, zoals in bovenstaand issue heb ik echt een probleem om te kiezen tussen helpen of executeren.
Dat hart wat klopt voor wapentuig en het oorlog voeren tegen andere Nationstates.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Welk hart? Die leegte waar bij een normaal mens een hart zit bedoel je?
Dat zijn nogal 2 uiterstenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik probeer in Nationstates te luisteren naar wat mijn hart en economisch verstand mij ingeeft, zoals in bovenstaand issue heb ik echt een probleem om te kiezen tussen helpen of executeren.
Dan heb je inderdaad een probleem. Ik zou hulp zoeken.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar zit die button?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een probleem. Ik zou hulp zoeken.
Nee, dat is duidelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik was nooit een man van het poldermodel.
Ik wel. Dan ben je gewoon niet goed snik.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk![]()
Maar ik snap niet hoe je voor elkaar krijgt te twijfelen tussen zulke uitersten
Dat zijn ferme aantijgingen meneer Vogelsquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wel. Dan ben je gewoon niet goed snik.
Genocide op zwervers is dan ook niet bepaald gezond te noemen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat zijn ferme aantijgingen meneer Vogels
Nee, maar om nu te zeggen dat ze allemaal zo'n ongeluk hebben gehad in het leven en dat ze daar volledig buiten hun schuld zitten is ook niet realistischquote:Op zondag 17 juli 2011 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Genocide op zwervers is dan ook niet bepaald gezond te noemen.
Hallo, het is nationstates jaquote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar om nu te zeggen dat ze allemaal zo'n ongeluk hebben gehad in het leven en dat ze daar volledig buiten hun schuld zitten is ook niet realistisch
Heeft ie wel, hangt alleen gekookt op z'n rug.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Welk hart? Die leegte waar bij een normaal mens een hart zit bedoel je?
Het is V_P zijn land, lijkt me vrij duidelijk dat het niet echt hun eigen schuld is.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar om nu te zeggen dat ze allemaal zo'n ongeluk hebben gehad in het leven en dat ze daar volledig buiten hun schuld zitten is ook niet realistisch
Da's waarquote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hallo, het is nationstates ja
Maar dan nog: dat is geen reden om ze te executeren mag ik hopen
Sad but truequote:Op zondag 17 juli 2011 20:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het is V_P zijn land, lijkt me vrij duidelijk dat het niet echt hun eigen schuld is.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het is V_P zijn land, lijkt me vrij duidelijk dat het niet echt hun eigen schuld is.
Bah, bah, niet die zogenaamd muzikale schepselsquote:
Ik vind het mooiquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bah, bah, niet die zogenaamd muzikale schepsels
Dat zeg ik dan ook niet. Maar dat is nog geen reden om ze allemaal uit te moorden.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Dutchnative het volgende:
Bah, bah, niet die zogenaamd muzikale schepsels
quote:Following new legislation in Auderghemois, Auderghemois is notorious for its citizens' infidelity.
quote:
Het heeft niets met een geestelijke gesteldheid te maken, maar eerder met economische overwegingen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Genocide op zwervers is dan ook niet bepaald gezond te noemen.
Zou je die keuze ook in het echt maken?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het heeft niets met een geestelijke gesteldheid te maken, maar eerder met economische overwegingen.
Met executeren los je het probleem vrij goedkoop op, maar daar staat tegenover dat ik mij niet zeker ben of ik daarvoor mijn "civil rights" wil aantasten. Andere oplossing is deze mensen aan een baan helpen, daar staat echter tegenover dat mijn economie daaronder te lijden heeft.
Voor mij is het dus puur een afweging tussen een daling in civil rights of een daling in economie.
Dat moeten ze met die Stoopjes doenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
Het heeft niets met een geestelijke gesteldheid te maken, maar eerder met economische overwegingen.
Met executeren los je het probleem vrij goedkoop op
In het echt zouden mijn overwegingen ook van kwantitatieve aard zijn, met een vleugje liberalisme (als een zwerver op straat wil leven moet hij daar ook het recht toe hebben en niet zomaar worden geexecuteerd).quote:Op zondag 17 juli 2011 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou je die keuze ook in het echt maken?
http://www.guardian.co.uk(...)-pakistan-waziristanquote:"For every 10 to 15 people killed, maybe they get one militant," said Behram. "I don't go to count how many Taliban are killed. I go to count how many children, women, innocent people, are killed."
The drone strikes are a secret programme run by the CIA to assassinate al-Qaida and Taliban extremists who are using remote, wild Waziristan as a refuge. The CIA doesn't comment on drones at all, but privately claims that civilian casualties are rare.
The Guardian was unable to independently verify the photographs. Behram's account of taking the pictures appeared detailed and consistent however. Other anecdotal evidence from Waziristan is conflicting: some insist the drones are accurate, while others strongly disagree.
According to Behram, the strikes not only kill the innocent but injure untold numbers and radicalise the population. "There are just pieces of flesh lying around after a strike. You can't find bodies. So the locals pick up the flesh and curse America. They say that America is killing us inside our own country, inside our own homes, and only because we are Muslims.
"The youth in the area surrounding a strike gets crazed. Hatred builds up inside those who have seen a drone attack. The Americans think it is working, but the damage they're doing is far greater."
quote:
quote:
Heb je een nieuwe hobby??quote:
je vergeet de daling in je moreelgehaltequote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
Voor mij is het dus puur een afweging tussen een daling in civil rights of een daling in economie.
Moraal heb ik niet, derhalve geen overweging.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je vergeet de daling in je moreelgehalte
Levensgeluk laat zich niet direct omzetten in geld, dus is van ondergeschikt belang.quote:en je vergeet de daling in het levensgeluk van mensen
Haha, waarom denk je dat ik mijn bevoking geen politieke vrijheden geef en een sterk politie- en defensieapparaat in stand houd?quote:je vergeet de daling in het vertrouwen van de bevolking met zulke smeerlapperij van de overheid
Je vermoedt een complot??quote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef betyar het volgende:
Vandaag gehoord dat er plannen zijn om het nabestaandenpensioen te schrappen.Toevallig nadat CNV groen licht heeft gegeven voor het nieuwe pensioenstelsel.
Oneens, ik vind het niet te etenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is de Subway toch een geweldige tent.
Ga eens naar een echte broodjeszaak.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is de Subway toch een geweldige tent.
Bemoei je lekker met je eigen zaken.quote:
Die is ook heel mooiquote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
Against all odds blijft een van mijn favorieten van Phil
Tevens een geweldige film met held Jeff Bridges.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
Against all odds blijft een van mijn favorieten van Phil
omdat je fascistisch ben ?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moraal heb ik niet, derhalve geen overweging.
[..]
Levensgeluk laat zich niet direct omzetten in geld, dus is van ondergeschikt belang.
[..]
Haha, waarom denk je dat ik mijn bevoking geen politieke vrijheden geef en een sterk politie- en defensieapparaat in stand houd?
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef kLowJow het volgende:
The Nomadic Peoples of Schiermonnikeig is a small, economically powerful nation, remarkable for its strong anti-business politics. [...] The enormous, corrupt, liberal, pro-business government [...] Private enterprise is illegal [...]
Ja, wat is het nou...
Knap van jequote:Op zondag 17 juli 2011 22:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog eens een Private Sector: 64 %..
Eig?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef kLowJow het volgende:
The Nomadic Peoples of Schiermonnikeig is a small, economically powerful nation, remarkable for its strong anti-business politics. [...] The enormous, corrupt, liberal, pro-business government [...] Private enterprise is illegal [...]
Ja, wat is het nou...
GEFELICITEERD!!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef sneakypete het volgende:
Attentie
Hierbij deel ik mede dat, vorige week zaterdag, mijn zoontje Aron geboren is.
Hij is een prematuur (2300 gram) en dus nog echt een ukkie, maar hij maakt het goed en mag bijna naar huis. Ik heb nu al te lijden onder een ernstig gebrek aan tijd, slaap en geld, om nog te zwijgen over de nu al aanwezige (over)bezorgdheid. Maar daar staan overweldigende gevoelens van intimiteit en liefde tegenover. Mijn vrouw houdt zich, zoals ik al verwachtte, ook erg sterk.
http://www.denhelderactue(...)r-ging-om-zak-chips/quote:Julianadorp – De jongen die vrijdag aan het begin van de avond een vijfjarige kleuter aanviel in het speel- en avonturenpark in Julianadorp, wilde een zakje chips hebben. Het vriendje van het slachtoffer had een zakje chips en het groepje jongens en meiden vonden dat die voor hun was.De dader probeerde de zak chips met geweld afhandig te maken. De ene kleuter kreeg een schop, waarop het jochie hard huilend naar huis ging. Het andere kind (het slachtoffer waar tot nu toe over is gesproken) dacht slim te zijn en klom in de glijbaan. Hij dacht hier hoog en veilig te zitten, maar dit bleek onjuist.
De oudere jongen, vermoedelijk 12 of 13 jaar oud, pakte het jochie aan zijn haren en sleepte hem naar de sloot, waar de zak chips inmiddels in was gevallen. Vervolgens is de kleuter vijf tot zes keer met zijn hoofd onder water geduwd.
Getuigen
De ouders hebben inmiddels aangifte gedaan en maandag doen ook de ouders van het geschopte vriendje aangifte. De politie hoopt dat getuigen zich melden. Zo moet er ten tijde van het voorval een ouder echtpaar in het park aanwezig zijn geweest, evenals een nog onbekende man. “Waarom reageren die mensen niet als ze zoiets zien?”, vraagt de vader van het slachtoffer zich terecht af. Getuigen kunnen zich melden bij de politie via 0900-8844.
Het jongetje van vijf dat onder water is gehouden, maakt het ondertussen naar omstandigheden goed. Hij is bij de huisarts geweest en heeft last van buikpijn, maar dat is vermoedelijk veroorzaakt door angst en stress. Het jochie wijkt voorlopig niet van de zijde van zijn ouders, maar hij eet inmiddels wel weer. Inmiddels weet hij ook wat hij later wil worden: politieman.
Daders
Volgens de vader is ongeveer bekend wie deel uitmaken van het groepje jongens en meiden dat de kleuters lastig viel. Het zou gaan om jongeren uit de wijk Doorzwin. Volgens de vader gaat de politie voorlopig uit van mishandeling en een poging tot doodslag. Als de daders jonger dan 12 blijken te zijn, is strafrechtelijke vervolging niet mogelijk. Zijn ze twaalf jaar of ouder, dan vallen ze onder het jeugdstrafrecht. Vervolging is dan wel mogelijk, maar de straffen zijn aanzienlijk lager dan bij het volwassenenstrafrecht.
Gefeliciteerd, trotse papa!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef sneakypete het volgende:
Attentie
Hij is een prematuur (2300 gram) en dus nog echt een ukkie, maar hij maakt het goed en mag bijna naar huis. Ik heb nu al te lijden onder een ernstig gebrek aan tijd, slaap en geld, om nog te zwijgen over de nu al aanwezige (over)bezorgdheid. Maar daar staan overweldigende gevoelens van intimiteit en liefde tegenover. Mijn vrouw houdt zich, zoals ik al verwachtte, ook erg sterk.
Nou ergens waren we ook blij, omdat mijn vrouw steeds bloed verloor en er al besloten was dat het een keizersnede zou worden. Dat ging dus mooi niet door dankzij het tempo van ons manneke.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!![]()
![]()
![]()
Wat een schrik zal het geweest zijn dat hij te vroeg kwam, maar wat fijn dat hij bijna naar huis mag![]()
En wat goed van jullie dat jullie je goed houden![]()
Geniet zo veel mogelijk van jullie kleine man, en feliciteer je vrouw ook van mij
Daar kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen jaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Nou ergens waren we ook blij, omdat mijn vrouw steeds bloed verloor en er al besloten was dat het een keizersnede zou worden. Dat ging dus mooi niet door dankzij het tempo van ons manneke.
Alleen altijd jammer dat het vaak 's nachts begint he![]()
Gefeliciteerd Petequote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef sneakypete het volgende:
Attentie
Gefeliciteerd met jullie zoontje sneakypetequote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef sneakypete het volgende:
Attentie
Was jij er ook nog?? Waarom zeg je dan niksquote:
Nog in de kroeg of alweer thuis?quote:
Ik ben non-actief en iemand zat mij algebra uit te leggen. Ook heb ik een nieuw boek gevonden 'against intellectual property 'quote:Op maandag 18 juli 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was jij er ook nog?? Waarom zeg je dan niks
Owh, ok...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben non-actief en iemand zat mij algebra uit te leggen. Ook heb ik een nieuw boek gevonden 'against intellectual property '
I know what he did todayquote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog in de kroeg of alweer thuis?
Hadden jullie een meet??quote:
Anders ga je een keer op een rustige dag hier naar een echte kroeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ok...
Was een rustig rot-weekend was het hier zeg.. En in de KSC ook al zag ik..
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anders ga je een keer op een rustige dag hier naar een echte kroeg.
Vertel het dan voortaan meteen maarquote:
Crewmeet in the middle of nowherequote:Op maandag 18 juli 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel het dan voortaan meteen maar![]()
Maar klinkt gezellig, waarom mochten wij niet mee
Ik was bij een oom vandaag, hij is helemaal fan van Cuba en heeft een Marx portret in de woonkamer hangenquote:
Kijk, nu snap ik hetquote:Op maandag 18 juli 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was bij een oom vandaag, hij is helemaal fan van Cuba en heeft een Marx portret in de woonkamer hangen
Ja, dat lijkt me ook heel raar, maar ik kan me voorstellen dat je gewoon instinctief er een enorme liefde voor je baby voelt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef sneakypete het volgende:
Bedankt voor de felicitaties. Morgenochtend ga ik nog even naar het werk om te melden dat ik vakantie behoef (dat is reeds besproken, maar ik moest aangeven zodra het zover zou zijn). Daarna vertoef ik een nacht met vrouw en kind op een 'care by parent' kamer met Aron. Na die heerlijke rustige (?) nacht begint de ellende.
Het gevoel bij het krijgen van je kind is enorm dubbelzinning. Geluk en angst voor het onbekende wisselen elkaar af, strijden als het ware om je erkenning.
Ondertussen geniet ik uiteraard van elke aanblik van mijn jongetje (elk huiltje, boertje, beweginkje of gedragen rompertje is leuk). Ik denk dat alleen andere ouders op het forum dat werkelijk kunnen meevoelen (en als vader is het vaak een gevoel wat je pas na de geboorte pas echt krijgt).
Uiteraard ben ik 'trots' op hem, maar vooral ben ik trots op mijn vrouw, die mij nauwelijks tot last is geweest tijdens haar zwangerschap, bevalling en kraamtijd tot nu toe. Laten we dus maar hopen dat haar genen dominant zijn.
Ik heb geen kinderen, dus ik weet niet hoe het is.. Maar het lijkt me vooral een enorm overweldigend en enigzins hulpeloos gevoel (zeker indien het de 1e is).. Het zet je leven gewoon totaal op zijn kop..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef sneakypete het volgende:
Bedankt voor de felicitaties. Morgenochtend ga ik nog even naar het werk om te melden dat ik vakantie behoef (dat is reeds besproken, maar ik moest aangeven zodra het zover zou zijn). Daarna vertoef ik een nacht met vrouw en kind op een 'care by parent' kamer met Aron. Na die heerlijke rustige (?) nacht begint de ellende.
Het gevoel bij het krijgen van je kind is enorm dubbelzinning. Geluk en angst voor het onbekende wisselen elkaar af, strijden als het ware om je erkenning.
Ondertussen geniet ik uiteraard van elke aanblik van mijn jongetje (elk huiltje, boertje, beweginkje of gedragen rompertje is leuk). Ik denk dat alleen andere ouders op het forum dat werkelijk kunnen meevoelen (en als vader is het vaak een gevoel wat je pas na de geboorte pas echt krijgt).
Uiteraard ben ik 'trots' op hem, maar vooral ben ik trots op mijn vrouw, die mij nauwelijks tot last is geweest tijdens haar zwangerschap, bevalling en kraamtijd tot nu toe. Laten we dus maar hopen dat haar genen dominant zijn.
Fora van providersquote:Op maandag 18 juli 2011 00:29 schreef fokthesystem het volgende:
In het ziggo topic snapt bijna niemand de 1e 4 regels..... Best sneu......
Ik neem aan dat hij het topic in POL bedoeld over het per 1 sept veranderende analoge tv-aanbod van Ziggoquote:
Nee ook hier op pol. Dat topic.quote:
Oh ik dacht van het Ziggo forum zelfquote:Op maandag 18 juli 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het topic in POL bedoeld over het per 1 sept veranderende analoge tv-aanbod van Ziggo
??? Echt Robin, wees eens duidelijkquote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
HOI NEGERS!
HAWNMWHAQNWIJDNBEAkjfnadn;fa GARPJE JULLIE ZIJN NIET NEGER AAAIGHT KAGNKAJWENFKWENFKENWF;KJNAF
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
HOI NEGERS!
HAWNMWHAQNWIJDNBEAkjfnadn;fa GARPJE JULLIE ZIJN NIET NEGER AAAIGHT KAGNKAJWENFKWENFKENWF;KJNAF
Ik had hier zin in en ik ben meligquote:Op maandag 18 juli 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
??? Echt Robin, wees eens duidelijk
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook heel raar, maar ik kan me voorstellen dat je gewoon instinctief er een enorme liefde voor je baby voelt.
Open maar een topic in ONZ, dan zal ik 'm voor je sluitenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had hier zin in en ik ben melig
Doe dat lekker eldersquote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had hier zin in en ik ben melig
Deal.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Open maar een topic in ONZ, dan zal ik 'm voor je sluiten
Trustequote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wachtend op de komst dacht ik eventjes aan Dawkins. Misschien vreemd, maar toch. Ik dacht eraan dat ik genetisch zo in elkaar zit dat ik als het ware gedrogeerd raak bij het zien van het verlgende van mijn genotype.
Ik bereidde me als het ware voor op de inslag van een genetische xtc-pil.
Maar niets kan je voorbereiden op die inslag, die als de inslag is (ik heb overigens nooit xtc gebruikt) van 1000 xtc-pillen, maar dan échter, minus de psychische nadelen natuurlijk.
Alsof de wereld even door een andere zon verlicht raakt en de zin van het leven zichzelf even laat zien, zoals je bij een zonsverduisering ook die ene duisterste seconde kunt zien, maar dan nu exact andersom, dus op haar lichtste moment.
Geen enkel gevoel lijkt ook maar op het gevoel dat je hebt bij het eerste oogcontact (ookal ziet hij jou amper) met je zoon. Het laat zich misschien vergelijken met een pijnscheut, een schok, die zo sterk is dat zij accuut het tegengif inzet, zodat nog voor de 'pijn' een ophemelende euforie je binnen nanoseconden overvalt, om je de rest van je leven nog te plagen met de naschokken er van.
Maar goed, genoeg romantisch geklets, ik ga mijn bed in. Bedankt voor de felicitaties en steunbetuigingen..
Wow, het doet je wel wat, merk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wachtend op de komst dacht ik eventjes aan Dawkins. Misschien vreemd, maar toch. Ik dacht eraan dat ik genetisch zo in elkaar zit dat ik als het ware gedrogeerd raak bij het zien van het verlgende van mijn genotype.
Ik bereidde me als het ware voor op de inslag van een genetische xtc-pil.
Maar niets kan je voorbereiden op die inslag, die als de inslag is (ik heb overigens nooit xtc gebruikt) van 1000 xtc-pillen, maar dan échter, minus de psychische nadelen natuurlijk.
Alsof de wereld even door een andere zon verlicht raakt en de zin van het leven zichzelf even laat zien, zoals je bij een zonsverduisering ook die ene duisterste seconde kunt zien, maar dan nu exact andersom, dus op haar lichtste moment.
Geen enkel gevoel lijkt ook maar op het gevoel dat je hebt bij het eerste oogcontact (ookal ziet hij jou amper) met je zoon. Het laat zich misschien vergelijken met een pijnscheut, een schok, die zo sterk is dat zij accuut het tegengif inzet, zodat nog voor de 'pijn' een ophemelende euforie je binnen nanoseconden overvalt, om je de rest van je leven nog te plagen met de naschokken er van.
Maar goed, genoeg romantisch geklets, ik ga mijn bed in. Bedankt voor de felicitaties en steunbetuigingen..
Goede negergarpjesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwdquote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, waar op het politieke spectrum ligt jouw voorkeur Myr?
Joh, die zit vast alweer in ONZquote:
Nou. Eigenlijk. Weet ik het nog niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, waar op het politieke spectrum ligt jouw voorkeur Myr?
Welterustenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh, die zit vast alweer in ONZ
Anyway: ik ga pitten, morgen werken
Goede opvoedingquote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Eigenlijk. Weet ik het nog niet.![]()
Ik ben altijd behoorlijk rechts opgevoed, ik riep al vanaf mijn elfde dat de VVD het beste was en later dat de PVV de juiste partij was, niet omdat ze goed waren, maar om de VVD wakker te schudden dat ze weer wat meer naar rechts moesten trekken.
Maar eigenlijk zodra ik oud genoeg was om te stemmen, afgelopen gemeente verkiezingen dus, kwam ik erachter dat ik gewoon mijn ouders liep na te praten en ik eigenlijk mezelf er eerst eens goed in verdiepen voordat ik ga stemmen.
Plausibel. En kennelijk hebben dus veel mensen PVV gestemd om de VVD naar rechts te trekken. Nou dat is gelukt, dus laten we hopen dat de PVV gewoon weer verdwijnt bij de volgende verkiezingen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Eigenlijk. Weet ik het nog niet.![]()
Ik ben altijd behoorlijk rechts opgevoed, ik riep al vanaf mijn elfde dat de VVD het beste was en later dat de PVV de juiste partij was, niet omdat ze goed waren, maar om de VVD wakker te schudden dat ze weer wat meer naar rechts moesten trekken.
Maar eigenlijk zodra ik oud genoeg was om te stemmen, afgelopen gemeente verkiezingen dus, kwam ik erachter dat ik gewoon mijn ouders liep na te praten en ik eigenlijk mezelf er eerst eens goed in verdiepen voordat ik ga stemmen.
Daar hoop ik ook opquote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Plausibel. En kennelijk hebben dus veel mensen PVV gestemd om de VVD naar rechts te trekken. Nou dat is gelukt, dus laten we hopen dat de PVV gewoon weer verdwijnt bij de volgende verkiezingen.
Die wil ik nog gaan zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef Zeeland het volgende:
De laatste Harry Potter film was erg goed moet ik zeggen. Chapeau JKR!!
JKR was van de boekies hèquote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef Zeeland het volgende:
De laatste Harry Potter film was erg goed moet ik zeggen. Chapeau JKR!!
Die waren toch nog beter dan de film.quote:
Leuke vergelijkingquote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die waren toch nog beter dan de film.![]()
Het is net als met fitna. Ik vind het boek beter.
Nee, ik zei het enkel omdat je JKR complimenteerde voor de film die je gezien had. Dat vond ik merkwaardig.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die waren toch nog beter dan de film.![]()
Het is net als met fitna. Ik vind het boek beter.
Weet ik, weet ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik zei het enkel omdat je JKR complimenteerde voor de film die je gezien had. Dat vond ik merkwaardig.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef sneakypete het volgende:
Attentie
Mijn toestand is niet anders te omschrijven dan waarlijk teleurgesteld.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben Yvonne vergeten de groeten te doen. Slecht van me.
Als u een blik werpt op de beruchte YouTube-video van Zanger Rinus zal u alles weer in perspectief zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn toestand is niet anders te omschrijven dan waarlijk teleurgesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HULDE !!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef Myraela het volgende:
Van harte gefeliciteerd!! Hopelijk groeit hij op tot een mooie sterke knulquote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef sneakypete het volgende:
Attentie
Mwah, dit is bij 90% van de wetsvoorstellen het geval hoor. Over de meeste besluiten in de kamer bestaat een brede consensus, die zaken halen het nieuws gewoon vaak niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:28 schreef fokthesystem het volgende:
Hmmmz, hoezo "oppositie" en regering...
[ afbeelding ]
Tegen de vakantie reces is men luier?
Veel onderwerpen worden gewoon unaniem aangenomen. Zijn vaak technische issues.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:28 schreef fokthesystem het volgende:
Hmmmz, hoezo "oppositie" en regering...
[ afbeelding ]
Tegen de vakantie reces is men luier?
Onzin.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik.
, maar...
Het succes van de films komt JKR ook toe. Zij heeft immers het 'het script' geschreven.
Inderdaad, in de politiek zijn zaken vaak een stuk saaier dan men in het nieuws soms voorgeschoteld krijgt.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:34 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Mwah, dit is bij 90% van de wetsvoorstellen het geval hoor. Over de meeste besluiten in de kamer bestaat een brede consensus, die zaken halen het nieuws gewoon vaak niet.
Graag, want ik wil mijn partij terugquote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Plausibel. En kennelijk hebben dus veel mensen PVV gestemd om de VVD naar rechts te trekken. Nou dat is gelukt, dus laten we hopen dat de PVV gewoon weer verdwijnt bij de volgende verkiezingen.
Gefelliciteerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef sneakypete het volgende:
Attentie
Jij bent zeker het zonnetje in huisquote:
Jij bent klote, met die achterlijke jaren tachtig tyfusmuziek van je.quote:
Klopt, maar ik loop dan ook niet te verkondigen dat ik elitair ben (of wat het ook was met je witte wijn en gare zalmhapjesquote:Op maandag 18 juli 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent klote, met die achterlijke jaren tachtig tyfusmuziek van je.
Dat van die tyfusmuziek is dan wel weer waarquote:Op maandag 18 juli 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Aristokratisches Preussen is ranked 1st in FOKPOL and 16,216th in the world for Lowest Unemployment Rates.
Ah, is het weer maandag?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat geef ik dan ook onmiddelijk toe.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat van die tyfusmuziek is dan wel weer waar
Je moet gewoon je bek houden over het Zonnetje in Huis.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, maar ik loop dan ook niet te verkondigen dat ik elitair ben (of wat het ook was met je witte wijn en gare zalmhapjes)
Kom nou zeg, het zonnetje in huis
Zelfs eriksd komt nog met betere muziek op de proppen.quote:
Hij zat ook in De Aanslag zie ik. Nouja, dat pleit in zijn voordeel.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden over het Zonnetje in Huis.
Erik, vrijwel alle commerciele programma's zijn met Henk en Ingrid in het achterhoofd gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij zat ook in De Aanslag zie ik. Nouja, dat pleit in zijn voordeel.
Het zonnetje in huis evident een programma voor Henk en Ingrid.
Boeiend, voor iemand die daar zo tegen ageert heb je boter op je hoofd.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik, vrijwel alle commerciele programma's zijn met Henk en Ingrid in het achterhoofd gemaakt.
Je weet niet half.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Boeiend, voor iemand die daar zo tegen ageert heb je boter op je hoofd.
True en Rijk de Gooijer is altijd al een Henk geweest. Toch waren ze samen erg grappig.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik, vrijwel alle commerciele programma's zijn met Henk en Ingrid in het achterhoofd gemaakt.
Rijk was een vuile SD'er in Soldaat van Oranje.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
True en Rijk de Gooijer is altijd al een Henk geweest. Toch waren ze samen erg grappig.
Een fijn stukje Joods-Christelijke Humanistische Nederlandse TV-Cultuur.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden over het Zonnetje in Huis.
Dat speelde hij goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijk was een vuile SD'er in Soldaat van Oranje.
Nog ergerquote:Op maandag 18 juli 2011 09:50 schreef GSbrder het volgende:
Ik vond overigens Martine Bijl nog oneindig veel slechter in die serie dan Johnny.
En het kan altijd erger:
Niet Peter Lusse.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:50 schreef GSbrder het volgende:
Ik vond overigens Martine Bijl nog oneindig veel slechter in die serie dan Johnny.
En het kan altijd erger:
Geert zou het zo hebben gewildquote:Op maandag 18 juli 2011 09:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een fijn stukje Joods-Christelijke Humanistische Nederlandse TV-Cultuur.
Die scene dat hij Robbie voor zn flikker schiet?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat speelde hij goed.
Sowieso topfilm, met uiteraard de heldenscene van Jeroen op de fiets op het binnenhof
Sowieso Jeroen
The same!quote:
Ik vereer binnenkort Harderwijk met een bezoekje. Bofkont.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die in eigen land op vakantie gaan
Je staat hier in de buurt drie weken lang op de camping?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vereer binnenkort Harderwijk met een bezoekje. Bofkont.
Sta je dan met je verzopen tent op een camping in de buurt van Lochem ofzoquote:Op maandag 18 juli 2011 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die in eigen land op vakantie gaan
Nee, Heerlickheijd in Ermelo.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je staat hier in de buurt drie weken lang op de camping?
2001 belde, ze willen hun communicatiemiddel terug.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je staat hier in de buurt drie weken lang op de camping?
Het is sowieso al drie keer kut om je vakantie in eigen land door te brengen en dan heb je ook nog eens dit schijtweer.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sta je dan met je verzopen tent op een camping in de buurt van Lochem ofzo
Voor vakantie?quote:
Congres.quote:
Gezellig. Aardige toko ook. Een paar maandjes geleden daar nog een bijeenkomst bijgewoond.quote:
Goeie tent ! nou ja tent...quote:
Afijn, nog culinaire tips in Harderwijk?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gezellig. Aardige toko ook. Een paar maandjes geleden daar nog een bijeenkomst bijgewoond.
Gelukkig hoef ik het dit keer niet te organiserenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Goeie tent ! nou ja tent...![]()
Mooi zalen en zaaltjes, prima kamers en keuken. Nagenoeg perfecte bediening, hoewel ze steeds vaker met externe catering werken en dat is soms minder.
Boshuis 3 kent ook een goed vergaderzaaltje, de eigenaar was nog hof-fotograaf.
We hebben twee restaurants met een Michelinster. De Basiliek en 't Nonnetje. Vrienden van mij hebben onlangs ook een retaurant geopend. Helaas is het niet te vretenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Afijn, nog culinaire tips in Harderwijk?
Ook niet slecht : restaurant hertog karelquote:Op maandag 18 juli 2011 10:07 schreef GSbrder het volgende:
Gelukkig hoef ik het dit keer niet te organiseren![]()
Woon jij ook in Harderwijk, FTS?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ook niet slecht : restaurant hertog karel
bistro mama's vollen pot
Laat ik het zo zeggen, af en toe ergens in die regioquote:
Mwoah, Hertog is niet echt wat. En dat zeg ik terwijl ik ongeveer al het personeel ken.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ook niet slecht : restaurant hertog karel
bistro mama's vollen pot
Smaak, twisten, nutteloos.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, Hertog is niet echt wat. En dat zeg ik terwijl ik ongeveer al het personeel ken.
Als je ¤ 12,- voor een hoofdgerecht betaald, zijn je verwachtingen ook navenant.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, Hertog is niet echt wat. En dat zeg ik terwijl ik ongeveer al het personeel ken.
Dat is een toko waar je 's middags een uitsmijter gaat vreten of 's avonds een biertje gaat doen. Woon trouwens op 30 seconden lopen van de Hertog.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je ¤ 12,- voor een hoofdgerecht betaald, zijn je verwachtingen ook navenant.
Het is jammer dat we de Engelse kroegcultuur hier niet zo hebben. Dat je gewoon lekker een biertje kan doen, maar ook een flink bord vreten voor je neus kan krijgen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:19 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie het. Was sowieso niet van plan bij een Grand Café te gaan eten.
In Ermelo kun je trouwens ook prima eten.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:19 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie het. Was sowieso niet van plan bij een Grand Café te gaan eten.
Klopt. Maar anderzijds zou ik het ook niet erg vinden een wat lossere Italiaanse of Spaanse eetcultuur te hebben. Ik hoef niet altijd braaf op te zitten en leuk te wezen in een restaurant waar ik 2 - 3 uur voor uittrek en 200 euro spendeer, soms is een goede valenciaanse tapasbar of italiaanse ristorante ook wel prettig.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is jammer dat we de Engelse kroegcultuur hier niet zo hebben. Dat je gewoon lekker een biertje kan doen, maar ook een flink bord vreten voor je neus kan krijgen.
Ik zal zien hoeveel tijd ik hebquote:Op maandag 18 juli 2011 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Ermelo kun je trouwens ook prima eten.
Makkelijk dan, ermelo, bellini's.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:23 schreef GSbrder het volgende:
soms is een goede valenciaanse tapasbar of italiaanse ristorante ook wel prettig.
Ik vind Tapasbarretjes echt geweldig. Kleine hapjes met een paar goede flessen wijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar anderzijds zou ik het ook niet erg vinden een wat lossere Italiaanse of Spaanse eetcultuur te hebben. Ik hoef niet altijd braaf op te zitten en leuk te wezen in een restaurant waar ik 2 - 3 uur voor uittrek en 200 euro spendeer, soms is een goede valenciaanse tapasbar of italiaanse ristorante ook wel prettig.
En het leven begint daar pas na 22:00 ’s avondsquote:Op maandag 18 juli 2011 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind Tapasbarretjes echt geweldig. Kleine hapjes met een paar goede flessen wijn.
Haha, nee man.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Makkelijk dan, ermelo, bellini's.
Ik mag dat wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het leven begint daar pas na 22:00 ’s avonds
Zie daar; het onvermoede feit dat wij het met elkaar eens worden.quote:
Zo heel af en toe.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie daar; het onvermoede feit dat wij het met elkaar eens worden.
Zolang we het niet over politiek hebben.quote:
Daar draait het vaak wel op uit tijdens borrelavondjesquote:Op maandag 18 juli 2011 10:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang we het niet over politiek hebben.
Lichamelijke behoeften van luxe zijn bij alle mensen nagenoeg gelijk, mentale/geestelijke/interesse's/manier waarop x of y te doen... etc. daarentegen....quote:
Ik denk dat mijn behoefte van luxe toch danig kan verschillen van die van anderen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Lichamelijke behoeften van luxe zijn bij alle mensen nagenoeg gelijk, mentale/geestelijke/interesse's/manier waarop x of y te doen... etc. daarentegen....
Het lijkt mij vreselijk om dat te moeten overkomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Kamperen bij de Kleinschalige Boer, dat helpt hem wel van zijn Economische opvattingen af
Dergelijke campings zijn ook een magneet voor Tokkie-gespuis.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het lijkt mij vreselijk om dat te moeten overkomen.
Wie beweert dat dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:53 schreef GSbrder het volgende:
Ik begrijp trouwens nog niet waarom het mij van mijn economische opvattingen zou afhelpen als ik bij een kleinschalige boer zou kamperen. Dat zou me juist moeten sterken
DN.quote:
Ah oke. Nee, ik denk dat een vakantie op een boerencamping je niet verandert, integendeel. Wil eerlijk gezegd nog niet dood gevonden worden op dergelijke kampeerplaatsen.quote:
Zijn dat niet alle campings?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dergelijke campings zijn ook een magneet voor Tokkie-gespuis.
Neuh. Stond met mn ouders ook altijd op de camping (in Oostenrijk). En wij waren een heel fatsoenlijk gezin.quote:
Waar enkel kwaliteitswijn werd gedronken.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Stond met mn ouders ook altijd op de camping (in Oostenrijk). En wij waren een heel fatsoenlijk gezin.
Ach, zal ook best verschillen de een of de andere camping.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Stond met mn ouders ook altijd op de camping (in Oostenrijk). En wij waren een heel fatsoenlijk gezin.
En overheerlijke versnaperingen naar binnen werden gewerkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar enkel kwaliteitswijn werd gedronken.
Toen Koos klein was zat er toch juist antivries in Oostenrijkse wijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar enkel kwaliteitswijn werd gedronken.
Dat was volgens mij italie, maffia, en wel meer dan eens.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:10 schreef remlof het volgende:
Toen Koos klein was zat er toch juist antivries in Oostenrijkse wijn?
Nou ja, het is dan ook al 26 jaar geleden, het staat mij ook niet zo helder meer voor de geest. Ik weet wel dat mijn ouders toen een hele tijd geen Oostenrijkse wijn hebben gedronken.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:13 schreef fokthesystem het volgende:
Ff gezocht het was oostenrijk, 1985 !
iets anders:
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - Snelle weergave
In de Italiaanse wijnen werd < 0.1 g /l gevonden. Hoewel vaak in de media werd gesuggereerd dat het zou gaan om antivries in de wijn, is dit een vergissing; ... http://www.vwa.nl/txmpub/files/?p_file_id=29399
Ja, of suiker, water, andere ingrediënten. Maar ja anti vries = giftig.quote:
Op de keeper beschouwd is alles giftig.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, of suiker, water, andere ingrediënten. Maar ja anti vries = giftig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, zelfs water.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Op de keeper beschouwd is alles giftig.
bij een bepaalde dosis
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op de keeper beschouwd is alles giftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Zuid-Afrikaanse wijn werd vaak alsnog aan de man gebracht, geëtiketteerd als Bulgaarse wijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, het is dan ook al 26 jaar geleden, het staat mij ook niet zo helder meer voor de geest. Ik weet wel dat mijn ouders toen een hele tijd geen Oostenrijkse wijn hebben gedronken.
Dat was trouwens dezelfde periode dat de meeste supermarkten in Nederland een sticker op de deur voerden met de tekst "Wij verkopen geen producten uit Zuid-Afrika".
Dus Zuid-Afrikaanse wijn zat er ook niet in. En Chileense zag je hier toen ook nog niet. Was sowieso ook fout natuurlijk, met Pinochet aan het bewind.
Klopt bulgaren en smokkelen !quote:Op maandag 18 juli 2011 11:22 schreef Reya het volgende:
Zuid-Afrikaanse wijn werd vaak alsnog aan de man gebracht, geëtiketteerd als Bulgaarse wijn.
Smokkelen over het IJzeren Gordijn? Hmmm.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt bulgaren en smokkelen !de nationale hobby
![]()
Etiketteren? neem een bulgaar!![]()
Namaak producten, neem een nep-chinees dus een bulgaar!
Zodra het witgewassen is, hoef je het niet meer te smokkelen, natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Smokkelen over het IJzeren Gordijn? Hmmm.
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op de keeper beschouwd is alles giftig.Keepers staan meestal in een doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |